חשש מקולונוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש מקולונוסקופיה
    אלי
    17/09/2010

    שלום ,

    אני בן 49 (בקרוב) , יש במשפחתי מספר מקרים של קרוהן (אח למחצה, בנו, ועוד
    בנים של בני דודים) . בחודשים האחרונים אני רואה לעיתים סימני דם בנייר , לאחר
    הניגוב, יש לציין שזה מופיע בתקופות , מספר ימים ברצף ואז נעלם ושוב חוזר .
    לעיתים חש בתחושת כאב קל באחוריים (כביכול בחלק חיצוני).
    לא סובל מכאבי בטן או ירידה במשקל.
    רופא המליץ לי לבצע קולונוסקופיה , אך אני מאוד חושש ודוחה את הקץ.
    מה דעתכם ?
    האם במקרה זה ניתן להסתפק בקולונוסקופיה וירטואלית ?
    האם במקרה ויאובחן שיש טחורים , אוכל לוותר על הקולונוסקופיה ?
    אודה על תשובתכם.

    אלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש מקולונוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש מקולונוסוקפיה

    ד"ר טיומני
    19/09/2010

    שלום
    חבל שאתה כל כך מפחד כי היום -קולונוסקופיה הפכה לבדיקה די פשוטה עקב מתן טישטוש משמעותי בזמן הבדיקה וצורת ההכנה קלה יותר
    אך במקרה שלך אפשר להסתפק בבדיקה קצרה אפילו עם רקטוסקופ ריגידי אצל הפרוקטולוג כי לפי התיאור דמם הוא לא משמעותי ורק על ניר
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו