גושים בולטים החוצה מתוך פי הטבעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גושים בולטים החוצה מתוך פי הטבעת
    רינת
    25/09/2010

    שלום רב. אני בת 40 סובלת לאורך השנים ממעי רגיז עם התפרצויות שנמשכות מספר שבועות ונעלמות. לאחר התקף כזה לפעמים אני מרגישה מעין בליטה או גוש היוצא מחוץ לפי הטבעת ומגרד וכואב מאוד. לאחר מספר ימים זה בדרך כלל נעלם. האם מדובר בטחורים או שזה המעי עצמו שבולט החוצה ומה עושים?? כרגע אני אחרי לידה (בניתוח קיסרי מתוכנן מראש וללא צירים) ושוב יש את הגושים הללו (מרגיש כמו שניים) והם לא מאפשרים לי לשבת או ללכת בצורה נורמלית. יש מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גושים בולטים החוצה מתוך פי הטבעת

    פרופ' עמי ספרבר
    26/09/2010

    שלום רינת,
    על פי התיאור שלך הסביר ביותר שמדובר בטחורים. גם הגרד וגם הכאב מתאימים. בכל מקרה רצוי שרופא יבדוק את המקום - יכול להיות רופא המשפחה, גסטרואנטרולוג, או פרוקטולוג.
    בינתיים אפשר לנסות טיפול מקומי (משחה, נרות) שאפשר לקנות ללא מרשם רופא בבתי המרקחת.
    בברכה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו