מעי הגס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעי הגס
    חווה
    19/10/2010

    לסבתא שלי בת 77 לאחר מספר חודשים של כאבי בטן , עצירויות וחוסר דם ( המוגלובין 6 ) לאחר קולוסקופיה וסיטי גילו סרטן במעי הגס.
    הנתונים שבידינו :
    סיטי : לא הודגמו ממצאים חשודים בכבד , הודגמה מלאות ריקמתית בצקום, עכירות שומן מסביב, קישוריות לימפה בגודל 10 מ"מ סביב לצקום. היסתיידויות באורטה וענפיה . שינויים ניווניום בעש מותני . ספונדילויסטזיס 1s 5l דרגה 1.ספונדילוליזיס 5lדו צדדי.
    ממצא של sol בציקום בקוטר 4 ס"מ . טחורים דרגה 2.
    בדיקה פתולוגית : מאקרו - מספר פירורים אפורים בגודל 0.3.0.2 0.1
    מיקרו: ..שטחיים של בלוטת מעי הגס עם :severe dysplasia\carcinoma in si.בנוסף נמצאו אדמים ריר ובתוכם אפיטליאליים ממאירים . אין אפשרות לקבוע עומק חדירה . מומלץ כריתת כל הנגע
    ברצוני לציין כי לסבתא שלי קצב לב ( בשל אי סדירות ) סוכרת
    מה הממצאים הללו אומרים ?
    מה הטיפול המומלץ לאישה במצבה ?
    עד כמה חמור המצב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעי הגס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעי הגס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    22/10/2010

    שלום לחווה
    לסבתא שלך התגלה סרטן במעי הגס כנראה האיזור הנגוע הוא הצקום ובבדיקת CT יש כנראה מעורבות בלוטות לימפה באיזור
    עליה לעבור ניתוח להסרת חלק מהמעי הגס. לאחר הניתוח אפשר יהיה להחליט באיזה דרך להמשך. סכרת וקוצב לב היום לא מהווים בעיה מיוחד -יש הכנה טובה לפני הניתוח
    בהצלחה רבה לסבאתך
    ד
    "ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו