ניתוח כריתת פוליפים מעי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כריתת פוליפים מעי
    אלעד
    09/05/2011

    אימי עברה ניתוח להסדרת פוליפים במעיים, כאשר היא נותחה בפעם הראשונה , לאר יומיים נוצר זיהום פנימי (בתוך המעי)ומחוצה לו ונאלצו לנתח אותה שוב על ממממת הסיר את הזיהום , היום כמעט שבועאחרי הניתוח השני היא מאושפזת בביה''ח ןמקבלת מיד פעם מנות דם בגלל חוסר המוגלובין (7.3) , היום הרופא המטפל החליט כי הוא לא נותן לה מנות דם יותר כיוון שהוא חו שהגוףשלה יעמודברמ הזו ויעלה את רמת הומוגלובין באופן עצמאי בלי התערבות של מנות דם. (אימי בת 53 ) שאלתי היא האם מהלך זה נכון? , האם קיים סיכון בניתן מנת דם כאשר ההמגלובין גבוה מ7 ? והאם יש שם או הסבר לתופעה הזו שהרופאים לא מצליחים להסביר בבירור.
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח כריתת פוליפים מעי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כריתת פוליפים מעי - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    14/05/2011

    שלום אלעד
    קשה לענות מדוייק כי חסרים הרבה פרטים רפואים אך באופן עיקרוני המוגלובין יכול לרדת גם ללא דמם גלוי אצל בן אדם עם זהום כללי עקב הרס פנימים של הדם בתוך כלי דם.אם ס"כ מצב התיצב והיא משתפר הגוף באמת יבנה את ההמוגלובין לבד
    כן יש סכנות במתן דם - דם נותנים רק אם זה מאוד נחוץ
    בהצלחה לאימך
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו