מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה שוב
1693021/06/2011הלכתי לרופא .. והאמת אושפזתי עם חשד מאוד גדול שאני הולך לעבור ניתוח של תוספתן. בסוף, בדיקות דם תקינות, US הציג מעט נוזל באזור התוספתן, אבל ה CT היה תקין (בלי חומר ניגוד זה נעשה, ונראה כי התוספתן שלי תקין לחלוטין)
היה לי הגדלה מינורית של בלוטות הלימפה.
שוחררתי עם הוראות מעקב.
סתם שאלה, אם זה לא היה אפינדיקס, מה יכול להיות שגרם לזה בהתחשב שבדקות הדם (ספירה ותפקודי כבד) תקינות לחלוטין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שוב - תגובה
ד``ר נתן גלוק22/06/2011יש מצב של דלקת בקשרי לימפה של הצפק. יתכן ובזה מדובר. כדאי להפנות את השאלה לרופאים שטיפלו בך- הם יודעים את הפרטים המדויקים על פי הבדיקה וההדמיה.
כל טוב
ד"ר גלוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ימין תחתונה1693020/06/2011
שלום,
אני בן 24, בריא בדרך כלל, פרט לבעיית IBS לא מטופלת.
אני לוקח קונסרטה 54 מ"ג ובעקבות ת"ל אני לוקח סטילנוקס 10 מג לשינה.
היום בסביבות שעה 2 בלילה התחילו כאבים עזים במרכז הבטן, והאמת עכשיו בשעה 17:00 בדקתי אותם והם התחילו לזוז לכיוון התוספתן שלי. הכאבים נעלמים בלחיצה ומפיעים כשמוציאים את היד.
חשוב לי לציין שאני כבר כמה ימים עם חום - אומנם לא מדדתי אבל הרגשתי שהידיים והראש שלי חמים, וזה עבר לי עם אקמול.
אני לא יודע מה לעשות.
אני סטונדט לרפואה, ומפחד שאבחנתי את עצמי בדלקת תוספתן אבל לא יודע באמת אם אלה הם הסימנים.
אשמח אם תכוונו אותי מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן ימין תחתונה - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011גם סטודנטים לרפואה עשויים לחלות.
גש בדחיפות למרפאה אצל רופא מנוסה או למוקד. אם הכל מושבת גש למיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קודם כול
1693020/06/2011הכוונה שלי הייתה כאילו שאני לא אתחיל לדמיין מחלות אצלי.
בכול מקרה
הבעיה היא שיש שביתת רופאים, ומצד שני הוא שאין לי בחילות ולא הקאות, האם הם חייבים להתפתח גם?
הכאב מחריף - זה נכון, ואני לא מעז לקחת אקמול ולא לאכול או לשתות מחשש שזה באמת יתדרדר ואני אצטרך ניתוח. אבל עדיין, זהו הסממן היחידי שיש לכול הבעייה (יחד עם החום שלא נמדד במד חום אלא בעזרת הידיים של השותף שלי ...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קודם כול - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011ידידי
אי אפשר לעשות אבחנה דרך המחשב- צריך בדיקה גופנית.
גש להבדק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

