מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניקויקרן16/04/2012
לפי התורה של הנטורפטיה אופן הטיפול שלהם טיפול התחלתי על ידי ניקוי רעלים
עד כמה ניתן לסמוך על האופן הזה ?
במצבי אני נמצאת במקום שאני צריכה לשקם את הגוף ביצעתי בעבר דיאטות נוראיות והיום אני בלי פחמימות ומבצעת ספורט ולא יורדת .. הפרעות אכילה
במטרה היא באמת טובה אך מפחדת מהתוצאות
אשמח לקבל תשובות כנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי - תגובה
עינת לב ארי16/04/2012הי קרן.
חוץ מדיאטות ניסית טפול אצל דיאטנית המתמחה בהפרעות אכילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן17/04/2012לא היתי בטיפול אצל תזונאית של הפרעות אכילה כי כל הזמן יש לי במחשבה ששם אשמין
ויתחילו לתת לי הרבה אוכל
אני היום לא רזה נמצאת חמישה קילו מעל המשקל שלי בחיי מודעת לגוף שלי
אך לא מודעת מה להכניס והורסת אותו על ידי דיאטות קיצוניות
וממש לא יודעת איך אוכל ליצב את הגוף ולרדת ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי17/04/2012למה את חושבת שאם תגיעי לדיאטנית היא תגרום לך להשמין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן17/04/2012סתם לידע כללי חשוב לי שתראי מה אני אוכלת והאם זה לדעתך קצת
בוקר - 2פרוסות לחם קל +_2 כפות גדולות של קוטז וירקות
ביניים ירקות
צהריים ירקות מבושלים 2 צלחות גדולות וחזה עוף או כרעיים
ביניים יוגורט +תפוח
ערב - סלט כרוב (לא קנוי) כף טחינה וקופסה של קוטז 5 אחוז
י5 קפה עם חלב
לדעתי זה בסדר ולא הרבה חשוב לי לראות בראיה שלך איך התפריט?
ולגבי שאלתך ?? לא יודעת יודעת בשביל לייצב את הגוף אולי יוסיפו לי אוכל ולכן פוחדת
ואני משמינה...למרות תפריט זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי17/04/2012בת כמה את? מה גובהך? מה משקלך? כמה ספורט את עושה? האם יש לך מחזור? את עובדת? היכן את גרה? לבד או עם ההורים או בן זוג?
המון שאלות אך רק ככה אפשר להתייחס ברצינות למה ששאלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי18/04/2012הBMIשלך הוא 22 וזה אומר שאת בתוך טווח המשקל הרצוי לגובהך, אפילו בחלק הנמוך שלו. אם תרדי 5 ק"ג תכנסי לתחום המסוכן של תת משקל וכל המשתמע מכך.
על כן התפריט שכתבת כאן לא מתאים ולא מגוון מספיק אך אין זה המקום(פורום) להרכיב תפריט אחר.
אני חוזרת על המלצתי: גשי לדיאטנית המומחית להפרעות אכילה. היא לא תשמין אותך אך תעזור לך לקבל את הגוף שלך כפי שהוא היום ותדריך אותך לאכילה בריאה ומאוזנת והכי חשוב תסייע בידך להמנע מעיסוק אובססיבי ומעייף במחשבות על אוכל ומשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


