מבקשת תשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת תשובה
    שיילי
    06/11/2012

    שלום, אני בת 44 . 165 משקל 73 מנסה להיכנס להריון בטיפולי פוריות אחרי טראומה מלפני שנה. הרופא המליץ לי להוריד פחמימות מהתפריט. הורדתי במשך חודשיים, אך לא הורדתי את השומן - דהיינו אגוזים ושקדים אני אוכלת בלי חשבון רב. אבל לא אכלתי פחמימות המוכרות כמו סוכר, לחם, עוגות,אורז וכדומה וגם ירקות פחמימתיים כמו תפ"א ובטטה( אוכלת גזר,עגבניה בצל וכדומה) אבל קשה לי להוריד את כמות האגוזים כי אין לי מה לנשנש, וגם אני אוכלת תפוח כל יום או קלמנטינה. אני מאד רוצה להוריד במשקל וגם - בדיקות דם מהיום הראו שגם הסוכר עלה לי השנה ל 95 וגם הכולסטרול. איך הסוכר עלה אם לא אכלתי פחמימות חוץ מפרי אחד ביום במשך חודשיים? האם האגוזים הם אלה שמפריעים לי להוריד את השומן המיותר בגוף? יש לציין שאיני פעילה מבחינת ספורט מאז המקרה המצער שפקד אותי. לפני כן הייתי במכון כושר, זומבה פעמיים וריקודים פעם בשבוע. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת תשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת תשובה - תגובה

    עינת לב ארי
    18/11/2012

    מה התשובה שאת מחפשת? השאלה איננה ברורה.
    בנוסף, ייעוץ לדיאטה למטרת פוריות לא יכולה להעשות במסגרת הפורום הזה במיוחד שמדובר בבחורה המעידה על עצמה כי עברה טראומה..
    אנא גשי לדיאטנית קלינית במקום מגורייך המצויה גם התחום הטפול הרגשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו