לשמור על דיאטה בחופשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לשמור על דיאטה בחופשה
    ליאת
    24/02/2013

    אני עושה דיאטה, ירדתי כ10 ק"ג ובבית כבר הרגלתי את עצמי לאכול נכון, במנות פרופורציונליות. בסוף השבוע מתוכננת חופשה בבית מלון פסטורל ואמרו לי שיש שם אוכל טוב והייתי קצת רוצה לצאת מהשגרה של הדיאטה ולאכול טוב (כלומר בלי להגזים כמובן). איך אפשר גם להנות מאוכל טוב בחופשה וגם לא להתפרע ולאבד שליטה תוך כדי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשמור על דיאטה בחופשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמור על דיאטה בחופשה - תגובה

    עינת לב ארי
    24/02/2013

    הי, בדיוק כמו שאמרת: לאכול טוב מבלי להגזים.
    בסה"כ האוכל בבית מלון דומה לאוכל בבית: בארוחת הבוקר מגוון גבינות, ירקות, לחמים, ביצים, דגני בוקר,דגים ומיצי פירות. בצהריים: מנות חלבוניות( דגים עוף בשר וכדומה)+ מנות פחמימניות(אורז, תפוחי אדמה, פסטות, בורגול) ,סלטים וירקות מאודים(הקינוחים הינם פרווה) ובערב: תלוי ביום, בדרך כלל ארוחה חמה כמו בצהריים. אם רוצים, ניתן להמשיך ולשמור על אכילה שפויה גם בבית מלון. הקושי, כפי שזיהית אותו, הוא במגוון ובשפע, מה שאין לנו בבית ועל כן סביר להניח שנרצה לאכול יותר. אני מציעה שתפרגני לעצמך לאכול יותר מהרגיל בבית אך תבחרי במנות שאת באמת אוהבת וחבל לך לותר עליהן כמו כן הרבי באכילת ירקות וסלטים שבבתי המלון מצויים במגוון עצום ומענין. בין הארוחות המנעי מלאכול והרבי בפעילות גופנית , הליכה וטיול רגלי באיזור.
    שתהיה לך חופשה נעימה.
    עינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו