תסמיני השמנה- מה יכולה להיות הסיבה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמיני השמנה- מה יכולה להיות הסיבה?
    שירית פ
    31/08/2014

    שלום לכולם,

    אני חווה לאחרונה השמנה מאוד לא אופיינית לי.
    אני אישה הנושקת לגיל 50. מעולם לא שמעתי על כך מחברותיי ואני אישה רזה לאורך כל שנותיי אפילו בהריונותיי לא העליתי במידה רבה.
    כעת חשה עייפות "כבדות" קלה אך בעיקר עליתי במשקל ופניי נפוחות.

    כיצד ניתן לבדוק ולהתמודד עם הסיבות לכך?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמיני השמנה- מה יכולה להיות הסיבה? - תגובה

    עינת לב ארי
    01/09/2014

    שלום לך
    יכולות להיות אפשרויות רבות לתופעה:
    1. תת פעילות של בלוטת התריס( אפשר לשלול ע"י בדיקות דם)
    2. שינויים הורמונליים המאפיינים את גיל המעבר ומאופיינים בעליה במשקל ותחושת כבדות. ניתן גם את זה לברר באמצעות בדיקות דם.
    אני מציעה שתגשי לייעוץ רפואי , כאשר סביר להניח שישלחו אותך לבדיקות דם מקיפות.
    בינתיים תפחיתי מאכלים עשירים בסוכר, קמח לבן ושומנים רוויים כגון מרגרינה .
    כמו כן המעיטי במלח ומזונות מלוחים ותעשי פעילות גופנית מתונה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו