לא אוכלת המון שעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא אוכלת המון שעות
    דניאלה ק.
    02/02/2011

    היי, אני בת 25 ומנסה לשמור על המשקל (50 קילו, 1.63 מ') שאני מאוד מרוצה ממנו. כשהייתי בת 17 היו לי הפרעות אכילה אבל אחרי כמה שנים העניין נפתר. הבעיה היא שאני יכולה לא לאכול ימים שלמים, ואז בערב פתאום מתחשק לי לבלוס. יש הרבה ימים, בעיקר בסופי שבוע, שאני לא אוכלת עד הערב, יכולה לא לאכול 20 שעות+. אבל כשאני כן אוכלת אז אני אוכלת מה שבא לי. השאלה היא אם זה שאני לא אוכלת המון שעות יכול לפגוע בקצב חילוף החומרים שלי או להשפיע על המשקל? זה יכול לגרום להשמנה?

    תודה

    דניאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוכלת המון שעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכלת המון שעות - תגובה

    סיון דוד
    11/02/2011

    הי דניאלה
    אכן אכילה לא מסודרת משבשת את חילוף החומרים ויכולה לגרום לעלייה במשקל. כאשר גופנו אינו מקבל את האנרגיה לה הוא זקוק (מהמזון ) הוא מזהה מצב מצוקה ומוריד את חילוף החומרים, כלומר הוא מבזבז פחות אנרגיה (את שורפת פחות קלוריות ממה שהיית אמורה לשרוף) וגם אוגר יותר מזון וככה עלולים לעלות במשקל.
    דבר נוסף הוא שאי אכילה שעות רבות יכולה לגרום לדלקת וכאבים בקיבה (אולקוס) שאינה מקבלת מזון כפי שאמורה לקבל.

    מקווה שתפסיקי עם הרגלך הרע ותתחילי לאכול ארוחות מסודרות - 3 ארוחות עיקריות ומשהו קל כמו פרי/יוגורט בין הארוחות.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו