נמאס לי !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס לי !
    מאי
    22/05/2011

    אי ילדה, רק בת 12, ואני כבר שוקלת 77 ק"ג, שזה יותר מאמא שלי ! ואני מדוכאת ואני מתוסכלת ואני כועסת אבל בעיקר אני לא יכולה להפסיק לאכול ! מה אני עושה לעזאזל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי ! - תגובה

    עינת לב ארי
    22/05/2011

    הי מאי. אני מאוד מבינה את הכעס ואת התסכול שלך. זה באמת קשה להסתובב עם משקל יתר בחברה שלנו ובטח כשאת מרגישה שאת שוקלת יותר מאמא שלך. השאלה שלי היא: האם שיתפת את אמא שלך בתחושת הכעס והדכאון שלך? האם ביקשת עזרה? משום שאם לא, זה מה שאת צריכה לעשות: לפנות אל אמא, לספר לה על הרגשתך עם משקלך וגופך ועל הרגשות שמציפים אותך ולבקש את עזרתה, שתיקח אותך לדיאטנית מומחית לתזונה של מתבגרים שתעזור לך לאכול בריא יותר ומתאים יותר לגילך ומשקלך. הכעס הדכאון והתסכול איתם את מסתובבת רק מחמירים את המצב. ברגע שתרגישי שמישהו מקשיב לך ומנסה לעזור לך, כבר יהיה לך יותר קל ותוכלי לאכול במידה ולא בהגזמה. בהצלחה.
    עינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו