עישון בגיל ההתבגרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עישון בגיל ההתבגרות
    יואב
    03/12/2014

    שלום,
    עישנתי נרגילה במשך שנתיים בכל יום אפילו פעמיים ביום לפעמים (בגילאים 16-18) ואני חושב שפגעתי בגדילה שלי לגובה ולרוחב ובכלל שאר האיברים בגוף (לא הכל פרופורציונלי, למשל האף שלי גדול אני שמנמן ויש לי חזה של מתבגר בן 13), בקיצור לא התפתחתי תקין בכלל, אני מתחבט בשאלה- האם זה מה שפגע לי בגדילה? או העובדה שהתזונה היתה לקויה וחוסר ספורט זה מה שגרם לי להגיע לגובה הזה. עוד אציין כי גדלתי ללא אמא בכלל ככה שאוכל בריאותי לא היה חלק מההתבגרות שלי שלא לדבר על חסך אימהי- אולי זאת הסיבה? חסר אימהי?
    נא להתמקד בעישון ובחסך האימהי אם אפשר.
    נתונים: אני: 1.70 משקל 79
    אבא: 1.78 רחב וגדול
    אמא: 1.68

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עישון בגיל ההתבגרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עישון בגיל ההתבגרות - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    07/12/2014

    יואב שלום,
    מדבריך עולה - להרגשתי - שאתה מבין שיש הרבה מרכיבים שהשפיעו על הגדילה/ההשמנה שלך ולאו דווקא הנרגילה. לי עצמי לא ידוע על השלכות העישון בנרגילה על היבטים אלה...
    נשמע מדבריך שאינך שלם עם עצמך, שהרבה דברים מטרידים אותך והחסך האימהי הוא חור גדול בנשמה. אני מציע לך לעזור לעצמך ולפנות לטיפול נפשי. יש הרבה אפשרויות - הן באופן פרטי, הן דרך קופות החולים והן דרך מרכזים קהילתיים לבריאות הנפש.
    בעזרת טיפול נפשי וליווי מתאים תוכל להתארגן גם בהקשרים אחרים של תזונה, פעילות גופנית וכל מה שאתה בוחר לשנות/לעשות.
    בהצלחה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו