בן בכיתה י רוצה לפרןש מביהס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן בכיתה י רוצה לפרןש מביהס
    איריס
    23/03/2015

    שלום רב, רציתי לשאול איך בעצם להגיב הילד בכיתה י בן 16 חכם ואינטליגנט אבל לא מוכן להשקיע כהוא זה בלימודים כל מה שמעניין אותו זה סיגריות ולצאת .. עכשיו במחצית הזו התדרדר והוא פשוט לא רוצה להתמודד מול הקשיים ולא להשקיע טיפה בלימודים פשוט לא יודע להתמודד מול מכשול ואבא שלו כרגע לא מדבר איתו ואני לא כל כך יודעת איך להגיב ..להכיף מהבית- יתדרדר לא רוצה ..שיצא לעבוד??? גם לא מקובל עלי... בגיל הזה אני לא יכולה לקשור אותו לבית שלא יצא ...אני דיי מתמוטטת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן בכיתה י רוצה לפרןש מביהס - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    03/05/2015

    איריס שלום,
    צר לי על העיכוב במתן המענה.
    איני יודעת מה מצבו הרגשי של בנך, אך יתכן שהוא משפיע על חוסר רצונו ללימוד ולהשקיע. העובדה שאינו מדבר עם אביו (נכון לתקופה בה כתבת את הפנייה) כמובן שאינה מוסיפה.
    את צודקת שאינך יכולה לקשור אותו לבית, אבל יש להבהיר שהוא יצטרך לקבל החלטה: או ללמוד או לצאת לעבודה. שכך זה לא יוכל להימשך.
    אני מציעה להתארגן בכמה כיוונים:
    האחד - ליצור קשר עם בית הספר ולהתייעץ איתם לגבי ההמשך, בנוכחותו,
    השני - לתת לו סיוע נפשי. יתכן שטיפול משפחתי יתאים פה מאוד (איני יודעת מדוע האב והבן אינם מדברים, אך זה מרגיש מתאים). זה ייתן גם לך תמיכה, קצת כוחות והרגשה שאינך כל כך לבד.
    בהצלחה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו