לגלות את האמת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לגלות את האמת?
    מישהי
    24/05/2015

    שלום רב
    אני בת 44 אמא ל3 ילדים הבעיה היא עם הילדה הגדולה היא אף פעם לא מחבקת אותי לא משתפת אותי אני מאוד רוצה להתקרב אליה ניסיתי ייעוץ אני מנסה בכסף במתנות הילדה לא נפתחת בכל פעם שהיא חוזרת הביתה היא חיילת ולא מגיעה הרבה הביתה וכשמגיעה מדלגת עליי ורצה לאבא שלה מחבקת מנשקת ואני נקרעת מבפנים עד שאבא שלה לוחש לה ואני מבינה שהעיר לה אם אני רואה שהיא עצובה אני מתעניינת בכדיי לעזור אבל עונה מאוד לא יפה
    לעומתה שניי הילדים השניים מחבקים משתפים מעריכים אותי מאוד
    חשוב לציין שסבלתי המון שנים מדכאון קשה צעקתי התפרצתי עם כל זאת הייתי אמא לתפארת לא החסרתי כלום אולי עשיתי בושות כמה פעמים היום כשאני במצב טוב אני עושה תיקון אבל ממנה אני מבינה שלא הייתי בשבילה אבל לא סולחת
    אולי אם אספר למה למה שנים הייתי בדכאון תבין אותי? הסיבה לדכאון בילדותי עברתי התעללות מינית קשה ותמיד כעסתי על אמא שלי שלא שמרה עליי שלא הייתה שם בשבילי שנים שלא סלחתי לאמא עד היום אני סובלת מהעובדה שעברתי התעללות אין לי סקס טוב בעקבות זאת יש מתח עם הבעל אני לא מרגישה אישה לא נהנת מכלום
    היום אני עושה תיקון אני עושה כל מה שיגרום לילדים שלי לחייך להנות אפילו בימים שקשה לי והאמיני לי יש ימים כאלה והם קשים אבל היא לא סולחת
    מה עליי לעשות בכדיי לזכות לקצת אהבה ממנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגלות את האמת?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגלות את האמת? - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    25/05/2015

    אמא שלום,
    אני קוראת על סיפור אישי קשה ומבינה מאוד ללבך - כאם, כאישה וכאשת מקצוע.
    איני יודעת אם היית פעם בטיפול אך גם אם כן מציעה לך לשוב ולטפל בעצמך: בזיכרונות העבר, בתחושה שלא שמרו עליך ובכך שאינך יכולה ליהנות - ממיניותך ובכלל. אלה הן - בעיני - סוגיות מרכזיות שדרושות התייחסות וקשורות גם לקשר עם בתך הגדולה.
    אין לי ספק שאת עושה מאמצים רבים, אך תהליכים שבחלקם הרב הינם לא מודעים משפיעים ומשחזרים משהו מהעבר...
    אני מרגישה שכאשר את תוכלי לאהוב ולסלוח לעצמך ולאימך תוכלי לפתוח דיאלוג אחר עם בתך, בו היא תוכל להתקרב ולאהוב אותך בדומה למה שאת רוצה.
    בהצלחה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו