מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגלות את האמת?מישהי24/05/2015
שלום רב
אני בת 44 אמא ל3 ילדים הבעיה היא עם הילדה הגדולה היא אף פעם לא מחבקת אותי לא משתפת אותי אני מאוד רוצה להתקרב אליה ניסיתי ייעוץ אני מנסה בכסף במתנות הילדה לא נפתחת בכל פעם שהיא חוזרת הביתה היא חיילת ולא מגיעה הרבה הביתה וכשמגיעה מדלגת עליי ורצה לאבא שלה מחבקת מנשקת ואני נקרעת מבפנים עד שאבא שלה לוחש לה ואני מבינה שהעיר לה אם אני רואה שהיא עצובה אני מתעניינת בכדיי לעזור אבל עונה מאוד לא יפה
לעומתה שניי הילדים השניים מחבקים משתפים מעריכים אותי מאוד
חשוב לציין שסבלתי המון שנים מדכאון קשה צעקתי התפרצתי עם כל זאת הייתי אמא לתפארת לא החסרתי כלום אולי עשיתי בושות כמה פעמים היום כשאני במצב טוב אני עושה תיקון אבל ממנה אני מבינה שלא הייתי בשבילה אבל לא סולחת
אולי אם אספר למה למה שנים הייתי בדכאון תבין אותי? הסיבה לדכאון בילדותי עברתי התעללות מינית קשה ותמיד כעסתי על אמא שלי שלא שמרה עליי שלא הייתה שם בשבילי שנים שלא סלחתי לאמא עד היום אני סובלת מהעובדה שעברתי התעללות אין לי סקס טוב בעקבות זאת יש מתח עם הבעל אני לא מרגישה אישה לא נהנת מכלום
היום אני עושה תיקון אני עושה כל מה שיגרום לילדים שלי לחייך להנות אפילו בימים שקשה לי והאמיני לי יש ימים כאלה והם קשים אבל היא לא סולחת
מה עליי לעשות בכדיי לזכות לקצת אהבה ממנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלות את האמת? - תגובה
ד''ר נלי שטיין25/05/2015אמא שלום,
אני קוראת על סיפור אישי קשה ומבינה מאוד ללבך - כאם, כאישה וכאשת מקצוע.
איני יודעת אם היית פעם בטיפול אך גם אם כן מציעה לך לשוב ולטפל בעצמך: בזיכרונות העבר, בתחושה שלא שמרו עליך ובכך שאינך יכולה ליהנות - ממיניותך ובכלל. אלה הן - בעיני - סוגיות מרכזיות שדרושות התייחסות וקשורות גם לקשר עם בתך הגדולה.
אין לי ספק שאת עושה מאמצים רבים, אך תהליכים שבחלקם הרב הינם לא מודעים משפיעים ומשחזרים משהו מהעבר...
אני מרגישה שכאשר את תוכלי לאהוב ולסלוח לעצמך ולאימך תוכלי לפתוח דיאלוג אחר עם בתך, בו היא תוכל להתקרב ולאהוב אותך בדומה למה שאת רוצה.
בהצלחה,
נלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

