אהבה הראשונה והאחרונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אהבה הראשונה והאחרונה
    רון
    24/08/2015

    שלום. אני בן 16 וחצי ויש לי חברה אהובה, נעמה שעוד ארבעה חודשים בת 15. אנחנו ביחד חודשיים וההורים שלה עדיין לא יודעים מי אני ומה. אני אוהב אותה והיא אותי עד השמיים. ולפני שבוע החלטנו שאני אבוא לביתה של נעמה. ביום רביעי באתי. והתגובה של ההורים שלה כלפיי הייתה קיצונית מאוד. הם לקחו אותה לצד וצעקו עלייה. בהתחלה לא ידעתי למה. ואז נעמה ניגשה אליי בבכי ואמרה לי שאני צריך ללכת מביתה. יצאתי בבכי. לאחר מכן נעמה התקשרה אליי ובישרה לי שההורים שלה לא אוהבים אותי ושאנחנו חייבים להיפרד וניתקה מהר.
    אני במשבר עצום. אני לא רוצה אף אחת חוץ מנעמה שלי. מה אני עושה? איך אפשר להתמודד עם זה?
    תודה, רון!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה הראשונה והאחרונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה הראשונה והאחרונה - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    25/08/2015

    היי רון,
    מרגש לקרוא כיצד אתה מתאר את נעמה ואת אהבתך כלפיה.
    איני יודעת מה גרם לתגובה הקיצונית כל כך של ההורים - שמרנות, פחד שמא היא "תתפקר" מבחינה מינית, איום על הקשר שלהם איתה... קשה לנחש. אלה רק חלק מהאפשריות.
    בכל מקרה אני מקווה שאם תתאזר בסבלנות, תתמיד בקשר - באיזה צורה שנעמה תוכל לו - לבסוף הם יתרצו וישתכנעו. זה עלול לקחת הרבה זמן...
    אני מבינה שאתה במשבר אך בכוח אי אפשר, ונגד ההורים שלה מסובך מאוד לצאת. כדאי בסבלנות ובעדינות. מעניין, אגב, מה ההורים שלך אומרים?
    תחזיק מעמד. ליבי איתך,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו