מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דמי כיסיוכי29/08/2015
שלום,
בני בן ה15 לא תורם את חלקו במטלות הבית וגם אינו משקיע בלימודים.
האם זה חינוכי לתת לו דמי כיס מופחתים בשל כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמי כיס - תגובה
שלי ורדי29/08/2015שלום מיכל, אקט חינוכי, משמעותו שיבין שלמעשיו יש השלכות על הרגשות והיחס של אנשים כלפיו,או יח החיים וההמלצות שלו.בכל מקרה, לא צריך להפחית את דמי הכיס מתחת לסכום מסוים,עדיין הוא זקוק לכך לצורכי בילוי, תחושת עצמאות ,תרגול של נהול תקציב וכו'. כל טוב, שלי ורדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
יוכי06/09/2015שלום רב,
איך עליי להגיב כשהבן (בן 15) מסרב לתת את חלקו במטלות הבית כמו הוצאת הכלב.הבן רואה בבית כבית מלון,לא מציע עזרה ומסרב לתת עזרה כשאני זקוקה לו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות - תגובה
שלי ורדי24/09/2015שלום מיכל ,
אולי כדאי לתת לבן שלך להבין שיצטרך לדאוג לעצמו בכמה מצבים, כי יחס גורר יחס דומה, ושאת עסוקה עם מטלות הכוללות של הבית? העיקר שאת לא תהיי מ מונעת מתפיסה ש"אימא טובה זאת מישהי שעושה הכל בכל מצב למען ילדיה בכל מצב" כאשר תאמיני שבדרך זו את מלמדת אותו שיעור לחיים, יהיה לך יותר קל ליישם את התכנית ולאפשר לבן להתמודד לבד , לדאוג לעצמו בכמה מצבים ולפגוש את המציאות שלא הכל מכינים לו (כמובן צריך להבחין בין מטלות החיוניות מאד שאימא עדיין צריכה לדאוג עליהן לבין מצבים אחרים שהוא ידאג לעצמו ויתאמץ).
כל טוב,
שלי ורדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

