ילד שמעליב את בני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד שמעליב את בני
    לי
    23/11/2015

    היי בני בן 10 בכיתה ה', יש ילד בכיתה שנחשב "למלך הכיתה" ולא מפסיק להציג לבני בשל העובדה שבני לא מסכים ל"הענות" לדרישותיו ולעשות מה שהוא מבקש. התוצאה - לאחרונה מתחיל למחוק עליו לפני כל הכיתה שהוא שמן. בני ילד גבוה מאוד יחסית לילדי הכיתה ובריא אבל ממש לא שמן. מה אני כאמא יכולה לעשות על מנת להקל את כאבו של בני ואיזה כלים אני יכולה לתת לו שיחזקו אותו בכיתה מול אותו הילד. כמובן שכל העצות לתת לו חום והאהבה ולחזק אותו בבית כבר ידועות וזה ילד שעטוף מכף רגל ועד ראש בחום אהבה ובטחון עצמי גבוה. אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד שמעליב את בני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שמעליב את בני - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    23/11/2015

    לי שלום,
    האופן שבו מתנהל אותו "מלך כיתה" גובל בבריונות ובסחטנות. בין אם בנך שמן או לא זה לא משנה כלל. הוא עושה לו סוג של ביוש פומבי, כואב וצורב, ולא פלא שעולה מדבריך הרבה כאב. מדבריך עולה שאת מחפשת מה עוד לעשות כדי לעזור לבנך, ולהערכתי צודקת שחום ותמיכה בבית חשובים אבל לא מספיקים.
    לעניות דעתי עליך לפנות לבית הספר בדרישה נחרצת לטפל בכך. אי אפשר לתת יד או כל סוג של לגיטימציה להתנהגות מעין זו. צריך כמובן לעשות זאת ברגישות, תוך שאת מיידעת את בנך שאת עומדת לפנות.
    אני מציעה שכדאי לשוחח קודם כל עם המחנכת ואולי גם עם היועצת והמנהלת - לפי שיקולך. הקפידי ליצור מעקב אחרי הדברים, תוך שאת בקשר מתמיד עם הגורמים המתאימים בבית הספר.
    בהצלחה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    לי
    23/11/2015

    תודה רבה לך על התשובה המהירה. האם ראשית עליי לפנות לאמו של אותו הילד. יש לציין שאני מכירה אותה. לא חברה שלה. ובעבר היה בין הילדים תקל גדול מאוד שבעקבותיו נוצר נתק בין הילדים למשך למעלה מחצי שנה של מכות בכל מפגש שנוצר. בעקבות כך האמא (שחושבת שהבן שלי הוא זה שגורם למכות האלו) ניתקה כל מגע גם איתי ואף לא אמרה שלום. אחרי מס' חודשים פניתי אליה אני על מנת לנסות לישר את הקוו כי עדיף תמיד שלום על פני מריבות ומשיחה שלי מולה הבנתי שהיא ציפתה שאנו נתקשר להתנצל על המכות שבנה קיבל (להזכירך הבן שלה הוא זה שהתחיל יש לו פשוט מנהג לבכות ולהתבכיין לאמא שלו שהוא קדוש והיא נוטה כמובן להאמין לו). סיפרתי את כל זה בכוונה על מנת לדעת אם עדיין כדאי לדבר קודם עם האמא.
    המון תודה לך
    לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    23/11/2015

    היי לי,
    עושה רושם מדבריך שלא כדאי... תני למערכת קצת לעבוד. זה יהיה פחות אישי - את מולה - ויוכל אני מקווה לבסס גבולות וסדר.
    בהצלחה רבה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו