בני בן ה - 16 יוצא בלילות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן ה - 16 יוצא בלילות
    אלבינה1
    28/03/2016

    יש לי בן בן 16, גיי, שהתחלנו לגלות שהוא יוצא בלילות דרך חלון חדרו ורוכב על אופניים ליעד לא ידוע.
    1. כל הסבר על בעייתיות וסכנה לא עוזר
    2. הוא קטין ובאחריותנו
    3. ילג בגיל ההתבגרות לא יכול לתפקד עם שעתיים עד שלוש שעות שינה.

    אנחנו בלחץ אדיר, חסרי אונים. היינו בטיפול ונראה שאינו מסייע.

    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן ה - 16 יוצא בלילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן ה - 16 יוצא בלילות - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    28/03/2016

    שלום לך,
    עושה רושם שבנך חי עם סוד כלשהו... אני שמחה שאתם יודעים שהוא גיי אך לא ברור כיצד קבלתם את הבשורה ומה הוא מרגיש. מדוע אינו מוכן לספר מה קורה לו. האם זו מערכת יחסים שהוא צופה התנגדות שלכם כלפיה או כל דבר אחר...הלחץ הרב בו אתם נתונים גם מעלה בי שאלות לגבי החשש שיש בכם, וההרגשה שעוברת מדבריך כאילו לא ניתן לסמוך עליו. האומנם?
    וכן: למה הכוונה שהייתם בטיפול והוא אינו מסייע? האם את בטוחה שלא הפסקתם את הטיפול מוקדם מדי?
    לגבי שיחה ישירה עם בנך הרי שאני מציעה שתנסו לדבר אתו על הרצון להיות שותפים לחייו, גם עם בה בעת יש בכם הבנה שהוא רוצה פרטיות.
    אפשרות אחרת שאיני אוהבת כל כך היא לעקוב אחריו מבלי שיידע. רק בתנאי שאתם באמת חוששים שהוא בסיכון כלשהו.
    אפשרות שלישית היא לנסות לברר עם מישהו מחבריו, ולו רק בכדי להירגע.
    הכי חשוב בעיני הוא לא לאבד את הקשר איתו! מקווה שגם בעיניך.
    שיהיה טוב,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו