מודאגת מבת 14 - מסתגרת ולא נפגשת עם חברות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת מבת 14 - מסתגרת ולא נפגשת עם חברות
    עמית
    26/04/2016

    שלום
    בתי בת 14. לאחרונה חסרת אנרגיות לחלוטין, לא נפגשת עם חברות, כל היום בבית עם מסכים. יש לציין שבאופיה היא פסיבית ושקטה אך לאחרונה יש הקצנה. יש לה אנמיה ומחר אקח לבדיקת דם נוספת לשלול בעיה רפואית.
    הפעילות היחידה שלה זה רכיבה על סוסים פעמיים בשבוע וכמובן בית ספר. אשמח למשוב. האם דרוש אבחון כלשהו? (אובחנה בעבר כקשב וריכוז ללא היפר אקטיביות בלימודים נוטלת ריטלין במינון נמוך).

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת מבת 14 - מסתגרת ולא נפגשת עם חברות - תגובה

    ד''ר נלי שטיין
    02/05/2016

    עמית שלום,
    אני מבינה את דאגתך וטוב שאת שמה לב לשינויים כולל הקצנות. האם קרה אירוע כלשהו בחיי בתך או בחיי המשפחה שגרם לכך?
    לאור קריאת הדברים אני מציעה כיוון נוסף - אבחון פסיכולוגי. זאת בכדי לבדוק באם בתך סובלת מדיכאון. לכך נדרש אבחון של פסיכיאטר/פסיכולוגית קלינית. באם תישלל האפשרות של דיכאון הרי שנראה לי שבכל מקרה אבחון כזה יוכל לתת רקע והבנה נוספת לגבי המתרחש בנפשה של בתך, ולסייע בהחלטה באם היא זקוקה לטיפול פסיכולוגי.
    בברכה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו