חוסר קבלה של בן הזוג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר קבלה של בן הזוג
    ולריה
    26/12/2017

    שלום רב,
    אני אלמנה, אמא לשני ילדים מתבגרים. התחלתי לצאת עם גברים ולא סיפרתי לילדים אבל עכשיו אני יוצאת עם מישהו כבר כמה חודשים ונראה שזה הולך לכיוון רציני. דיברתי על זה עם הילדים, ברור שלשניהם לא קל עם העניין אבל הבת, שהיא הקטנה יותר, הביעה עניין ופירגנה לי בגדול. הבן, הגדול יותר, לא היה מוכן להקשיב, הוא קם והסתגר בחדר. כשניסיתי לדבר איתו על זה לבד הוא זרק הערות עוקצניות ומגעילות ובטח שלא הביע עניין. מה אני איתו? ברור שאני לא יכולה להפגיש בינו לבין בן הזוג החדש, אבל השאלה היא אם אני צריכה להמתין עוד קצת לפני שאני נקשרת למישהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר קבלה של בן הזוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן זוג חדש

    יניב רוזן
    26/12/2017

    היי,
    הניחי לבן הבוגר להתרגל מעט לרעיון. תני לו עוד זמן. לאחר מכן חזרי והסבירי את החשיבות של בן זוג בחייך. הרעיון ליצור את המעורבות בהדרגתיות. ספרי לו מדוע את בוחרת בחבר. מה סיפור האישי שלו. אני מאמין שיחד על פעילויות קצרות עמו הוא יתחיל להתרגל לרעיון. חשוב מאד שהבן שלך יבין שאת לא רק אימא אלא אדם שלם עם רצונות, צרכים, רגשות ועוד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו