מקצוע לא נכון לילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקצוע לא נכון לילדים
    אמא
    04/02/2018

    שלום רב
    הבנות שלי אחת בת25 עם תואר של פרמדיקית
    השנייה בת 23 ללא תואר אלופה באפייה עושה דברים מדהימים ואפילו מוכרת מהבית לפי הזמנה .
    הגדולה נרשמה ללימודי רפואה אבל היא דכאונית מטופלת בכדורים פסיכולוג הלחץ של הלימודים גורם לה לנפילות קשות לא פעם חשבתי שאולי היא בוחרת במקצוע הלא נכון מה יה אם תהיה רופאה איך תעמוד בלחץ של משמרות עומס אם עכשיו היא נשברת נפשית ???? היא מאוד חכמה וחבל שתתבזבז אבל יש רצוי ויש מצוי אז מה עושים???
    השניה הקטנה רוצה ללמוד אפייה ולהתקדם אבל גם לה מגבלה משלה היא סובלת מדלקת פרקים מתקשה לעמוד הרבה על הרגליים אני מסבירה לה חבל על 20000שח ללמוד משהו שהיא טובה בו אבל תתקשה לעסוק בו שתיהן חושבות שאני לא מאמינה ביכולות שלהם שזה כמובן לא נכון נתתי לקטנה להתנסות מצאה עבודה להכין קינוחים באיזה מסעדה הם באמת התפעלו ממנה אבל החזיקה מעמד בדיוק יומיים אחריי 8 שעות עמידה
    מה עושים??? למה הילדים חושבים שאנחנו לא רוצים את טובתם???
    אנא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקצוע לא נכון לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לבחון יייעוץ

    יניב רוזן
    04/02/2018

    היי,
    אני כרגע שפחות חשוב למה הבנות לא חושבות שאת רוצה בטובתן.
    לגבי הגדולה, אני חושב שכדאי מאד לדחוף אותה לטובת טיפול. אני לא יודע מה מצבה אבל הלימודים קשים מאד שלא נאמר העבודה.
    לגבי הצעירה, כפי שנעשה בעצם אפשר לתת לה להתנסות בעבודה עם דרישות דומות כדי שתוכל לקבל פרופורציות ולהחליט אם זה אפשרי מבחינתה.
    את יכולה לגשת ולהתייעץ עם איש מקצוע בתקווה שיוכל לעזור לך לקבל החלטות נכונות וגישה נכונה לבנות.
    אפשר גם להציע ייעוץ מקצועי לקטנה ולבחון מה עוד יכול להתאים לה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקצוע לא נכון לילדים

    אמא
    04/02/2018

    כפי שכתבתי הגדולה שלומדת רפואה נמצאת בטיפול פסיכולוגי תרופתי ופסכיאטר שעולה לנו יותר מהלימודים שלה אבל מה יהיה ??? מקצוע הרפואה דורש המון כוחות נפשיים ופיזים האם לא חבל על השנים של הלימוד במקצוע שלא מתאים לה? שלא נדבר על הכסף שילך לעזאזל? אולי ללמוד מקצוע אחר??
    אנא עזרתכם
    תודה אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחינה של התוצאות הטיפוליות

    יניב רוזן
    04/02/2018

    היי,
    צריך להאמין שטיפול מתאים יביא לשינוי חיובי במצבה. אם בתך נמצאת בטיפול שאינו מניב תוצאות חיוביות או שלא נרשמת מגמה שינוי חיובית במצבה כדאי לשקול אסטרטגיה טיפולית אחרת ומטפל אחר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו