חברות בגיל 13 בקשת עצה איך להתנהג עם הילדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברות בגיל 13 בקשת עצה איך להתנהג עם הילדה
    דנית
    15/02/2018

    קרובת משפחה שלי בת 13 ויש לה חבר בן 13.
    בחודשים האחרונים (אני בת 40) .
    אני הייתי שמחה אילו לא היה לה חבר בגיל צעיר שכזה למרות שבאותו גיל. לדעתי יש זמן.
    אין לי מושג מה עושים בגיל כזה בחברות בדר"כ.?
    מניחה שיש גם יוצאים מן הכלל.
    אני בדעה נחרצת שהחברות אמורה להיות תמימה וללא יחסי מין לחלוטין. זה גיל צעיר מאוד.
    כיצד ההורים אמורים להתנהג עם החברות הזו?
    מה לומר לילדה? (הילדה מוכשרת ומאוד מאד נבונה אבל ברור שהיא י ל ד ה)?
    האם לאסור על הילדה להיפגש בבית החבר אלא אך ורק בבית שלה.??
    אשמח לעצה, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות בגיל 13

    יניב רוזן
    22/02/2018

    היי,
    אני חושב שלא נכון למנוע את החברות. במיוחד שלא אם מעורבים בו רגשות.
    ניתן לנהל שיחות שמבהירות מה מותר ומה ולא מקובל. פתיחות והכוונה הן הדרך המומלצת. אפשר כמובן להגביל במידה מסוימת את שעות המפגשים ולפי קצת יותר מקרוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו