מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבת - שליו,קורן ,עופריליאת יוגב08/12/2011
שלום
ביתי נולדה 26/11/2011 יום שבת
שם משפחה ענבי
אנו מתלבטים בן השם שליו,קורן ,עופרי
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה08/12/2011לרונית שלום,
יעודה של ילדתך מספר 5 - יעודה להיות חופשיה, קלילה, תקשורתית, פקחית, מסתדרת ופחות רגישה.
מהשמות שהצעת השם היחידי שבא בחשבון הוא עופרי וגם לא בצורה מושלמת.
הקו המרכזי יעוד יכולות הוא הרמוני. צרוף של ילדותיות, חופש, קלילות, קסם אישי, תקשורת, פקחות, יצירתיות וכו'.
אך בחשיבה יושב מספר יותר מסגרתי, השגי, שאפתן שלא תמיד יאהב או יתכן ויפחד להסתכל פנימה ולראות מי אני בעצם אמורה להיות. זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה".
גם התדמית תהיה שונה ממי שהיא - תדמית של מסגרת, סדר, אחריות, מעשיות ובתוכה תהיה שונה - הרבה יותר קלילה ועושה מה שבא לה.
בהחלט כדאי לחשוב על שמות נוספים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת שלו
רונית13/12/2011נולדה לנו בת 26/11/2011 יום שבת
האם השם שלו מתאים? ללא י'?
שם משפחה הוא ענבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת שלו - תגובה
חנה עטיה13/12/2011לרונית שלום,
השם שלו - מאוד לא מומלץ.
הדיס הרמוניה המרכזית והרצינית היא בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים. ובנוסף לכך היעוד חנוק עם קבוצת מספרים הנוגדים אותו וזה עלול לגרום להדחקות רגשיות, כעסים ודברים נוספים.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם יובל לבת
רונית14/12/201126/11/2011 ענבי שם יובל לבת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם יובל לבת - תגובה
חנה עטיה14/12/2011לרונית שלום,
מהשמות שהצעת עד היום השם יובל הכי מתאים.
היעוד הקליל והתקשורתי מוקף במספרי מנהיגות.
הקו המרכזי יעוד - יכולות - הרמוני - צרוף של מוחצנות, פתיחות, קשרים, חופש, שינויים ועוד.
בחשיבה יושב מספר יותר מסגרתי, שאפתן, השגי שיתכן ולא תמיד יאהב את החופש, והצורך לעשות מה שלי בא, שבתוכה.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעפרי ללא ו'
רונית14/12/2011מה לגבי עפרי בלי ו'?
ומה יותר כדאי יובל או עפרי?
תודה רבה על התיחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעפרי ללא ו' - תגובה
חנה עטיה14/12/2011לרונית שלום,
השם יובל עדיף ויוצר מפה הרמונית כפי שכתבתי.
עם השם עפרי היעוד התקשורתי, הקליל, האוהב שינויים - סגור וחנוק עם מספרים מסגרתיים, משפחתיים, רגשיים ואחראים. במקרה זה האדם מרגיש שלא מבינים אותו, את הרגשות שלו. מה גם שזה יוצר דיס הרמוניה בקו המרכזי - יעוד - יכולות וגם בתחום הזוגיות והקשרים הקרובים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתעדי08/12/2011
שלום נולדה ב2-12בשעה 23וחצי בלילה
מתלבטים על שמות מעיין,טלייה תאיר אשמח לעוד שם שיכול להתאים .יש לי בת ושמה ליהי
משפחה יאסו תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה08/12/2011לעדי,
כיתבי בבקשה ברור את תאריך הלידה.
תודה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך
עדי08/12/20112/12בשעה 23וחצי בלילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך - תגובה
חנה עטיה08/12/2011לעדי שלום,
מבינה שהתאריך הינו - 2.12.2011
ובכן - יעודה מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה טובת לב, חכמה, אלטרואיסטית, רחבת אופקים, כריזמטית, אינדיבידואליסטית וכו'.
השם טלייה (עם 2 יודים) יוצר מפה מאוד הרמונית לילדה.
רגישות, טוב לב, רכות, נתינה, נדיבות, נשיות, חברותיות.
אך גם יש פה מסגרת ומשפחה מול חופש, מרחבים ולעשות מה שטוב לי.
שאר השמות לא מומלצים.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאיילת07/12/2011
שלום רב! מבקשים לבדוק שם מתאים לתינוקת שנולדה אתמול 6.12.11 בשעה 18:00,
שמות העומדים על הפרק: אריאל, ליאור, לירון, מאיה, נוגה, נגה ומיכל,
שמות ההורים: סיון ושחר פולק,
תודה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איילת
ליאת יוגב07/12/2011בחנתי את השמות שהצעת , אך מתברר שכל השמות הללו , יוצרים מפה שיש בה מספרים נוקשים , עצורים , גבריים , כמו גם מפות קרמטיות , שמשעותן , קשיים בהתמודדות החיים ...
אמליץ לחשוב על שמות פרטיים 6 או 2 ולחזור ולהציעם ,
(האתר שם לי , עשוי לעזור ).
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן , הברית עוד יומייםמתלבטת07/12/2011
שלום, נולד לנו בן, משפ' כהן, ביום ו' לפנות בוקר ב2:36, מתלבטים: איתן, דותן, אורי uri - לא בחולם, אסף, יואב (הכי מתחברת אך בעלי שולל), נשמח לייעוץ , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מתלבטת
ליאת יוגב07/12/2011ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 9 מספר המוכיח על צורך במרחבים , יכולת הבנה נתינה , רצון לתקן העולם , צדדים שלפיהם קיים בו הרבה טוב לב ! כמו גם צדדים מנהיגותיים , עוצמתיים , רצון לבגדול ועוד .
מול זה , על פי השם איתן נוצר קונפליקט בעייתי בציר המקצועי , מפה שיש בה המון בלבול וקשיים - לא מומלץ !!!
השם דותן , יוצר קונפליקט בעייתי על ציר גיבוש האישיות , אם כך , עלול ליצור אירועים משבריים בחיים , כמו גם , מפת חנק , עד כמה מישהו חיצוני לו מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכו ? בעייתי !
השם אורי , כמו גם יואב יוצרים מספר 13-4 מצבים של נעילות מחשבתית , חרדות , קונפליקט על ציר הזוגיות , תחושת תקיעות ועוד . -בעייתי !!!
השם אסף , יוצר מפה שהינה הרמונית , אך מפה נשית , מפה נשית עלולה ליצור בעיות באינטימיות לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית .
לכן אמליץ לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ,
נסו לבדוק שמות פרטיים הנותנים 5 , 2 ... (אתר "שם לי" יכול בהחלט לעזור במציאת השמות הללו )
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבן בכור שנולד ב- 1.12.11עירית05/12/2011
שלום רב, נולד לנו בן בכור בתאריך 1.12.11, (שם משפחה גנייזר)
השמות לעל הפרק: שון, קאי, טום, אדם
בבקשה תייעצו לנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לבן בכור שנולד ב- 1.12.11 - תגובה
חנה עטיה06/12/2011לעירית שלום,
יעודו של ילדך מספר 8 - יעודו להיות השגי ומצליח, בעל כושר ארגון ונהול, כריזמטי, מסגרתי, פרקטי, מעשי ופחות רגיש.
קאי - נוצרת מפה הרמונית, מאוד גברית, עם שליטה רגשית וסגורה רגשית, נוקשות ומופנמות. כלפי חוץ הוא יקרין רוחב אופקים, נדיבות, אינדיבידואליזם, חוכמה - שונה ממי שהוא בפנים. זה נקרא "דימוי עצמי בעיתי" - זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת ולא את התדמית שהוא מציג.
שון - המפה יחסית הרמונית אך יש כאן - "רצוי מול מצוי" - השאיפות מאוד רציניות,שאיפה להגיע רחוק ולהצליח כלכלית אך היכולות הן יותר נשיות ורכות, רגש, נתינה, טיפול, הרמוניה, משפחתיות. יתכן מן תסכול בין השאיפות ליכולות.
אדם - פחות מומלץ. כי יש מה שנקרא "פחד מאיבוד שליטה" - בחשיבה יושב מספר ילדי יצירתי וכל שאר המפה מאוד גברית, דעתנית נוקשה. הוא יפחד להסתכל פנימה ולראות מי באמת אני אמור להיות .
טום - לא מומלץ מסיבות שונות.
בהצלחה חנה
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתדורית05/12/2011
ערב טוב,צריכה עזרה בבחירת שם ילדתי בתאריך 24/11/11 תינוקת
מתלבטת בין השמות אלין לאליאן שם המשפחה מזון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דורית
ליאת יוגב05/12/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 3 , מספר המוכיח על צדדים ילדותיים ,קלילים זורמים , חברותיים , צורך בביטוי , יצירתיות , כמו גם שיעור באופטימיות .
מול זה מבין שני השמות שהצעת השם אליאן נפלא , המפה המתקבלת הינה מפה הרמונית במיוחד ! מספרים נשיים רגשיים וכאמור הרמוניים במיוחד .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
דורית05/12/2011תודה על התשובה המהירה...
חשוב לי גם לדעת
האם אלין גם שם טוב?או פחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת ממתינה לתשובה..
דורית06/12/2011בוקר טוב,
עדיין לא נתת לי חוות דעת על השם אלין...
מאוד חשובה לי התשובה שלך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דורית
ליאת יוגב06/12/2011כשמציגים בפני שתי אופציות והאחת מאד טובה , אין ספק שאמליץ על בחירת אותו שם שיוצר מפה הרמונית וכל כך נהדרת ,
אם תבחני תשובותינו לאורך הדרך , גם של חנה כמו גם שלי , לא בקלות מאשרות כל שם , זאת במטרה להיטיב עם דרכו של התינוק ..
במקרה זה אוכל לומר שהשם אליו גם הוא אפשרי , המפה לא רעה , בהחלט , אך אליאן עדיף !
השם אלין , צדדים קלילים זורמים במיוחד מול החלק האומר מה פתאום ? פחד מללכת עם הצדדים היותר מדי קלילים , מה שנקרא - פחד מאיבוד שליטה ,
יחד עם זאת , קיימת אפשרות להזניק במהלך הדרך בחיים .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקיהודית05/12/2011
בס"ד
שלום.נולד לי בן בתאריך 01/12/11 בשעה 09:03 בבוקר ביום חמישי שבוע שעבר השם משפחה של התינוק הוא ספר.רציתי להתייעץ לגבי השם.רצינו לתת לו 2 שמות.השם הראשון זה דוד או איתי ושם השני כבוד לאבא של בעלי שבחיים השם השני זה מיכאל.
האם זה מתאים...ומה הם המלצות?!
בתודה רבה ויום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה05/12/2011ליהודית שלום,
לגבי שם שני - הוא נכנס למפה הנומרולוגית רק אם הוא בשימוש ביום יום.
יעודו של ילדך מספר 8 - יעודו להצליח, להיות השגי, שאפתן, הישרדותי, מעשי, עם כושר ארגון ופחות רגשי.
דוד - הקשר 1-8 שהינו הקשר יום לידה תאריך לידה מלא הוא מאוד גברי, תכליתי, מנהיג, מנטאלי. המספרים מסביב הם מאוד רגשיים ונשיים ולכן היעוד ירגיש חנוק וזה יקשה עליו להגיע ולהבין את יעודו.
איתי - הקו המרכזי יעוד יכולות - מאוד הרמוני (70%). צרוף דינאמי, פרקטי, תופס הזדמנויות, זריז.
התדמית שהוא יציג כלפי חוץ תהיה שונה ממי שהוא בתוכו. הוא יציג תדמית של נחמדות, אימפטיה, רגיש, זוגי, איטי, משתף פעולה ובעצם יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת. אדם פחות רגיש, יותר זריז, פקח ויצירתי.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתחן אבוחצירה04/12/2011
שלום..
ילדתי במזל טוב בת בתאריך 28.11.11 בשעה- 1:25 לפנות בוקר
ואני מתלבטת לגבי השמות - נויה , ליאן ואדל
אשמח אם תעזרו לי לגבי השם המתאים ביותר עבורה
תודה רבה רבה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חן
ליאת יוגב04/12/2011מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוקת הינו אבוחצירה ,
נתחיל ממספר הגורל שהינו 7 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים פרטיים , צורך בלבדיות כמו גם , היעוד הוא בידע למידה חכמה , דרישה לשלמות וכבדות במידה רבה.
מול זה , על פי השם נויה מתקבלת מפה שיש בה מפה שלפיה , מי שיכיר אותה מבחוץ לא יכירה מבפנים , הפנים נוקשה ופרטי במיוחד , החוצה חשוב יהיה לה להיראות יותר סטנדרטית , חלק מ... כמו גם מפה שיש בה צדדים נוקשים מול היכולות בכיוון הרך יותר , אם כך , מידה רבה של תסכול !
על פי השם ליאן , מתקבלת מפת חנק , שלפיה - מי באמת יוכל להבין לעולם הצרכים הקיים בתוכה ?? עלול ליצור בעיות בריאות , חלילה ...
השם אדל - נוצרת מפה קונפליקטית ובעייתית .
אם כך , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות שהצעת ,
חשוב לנסות ולהתחבר לשמות נוספים
שמות פרטיים 5 או 8 עשויים להיות מתאימים ..
(חפשי באתר -"שם לי").* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתאומהסימה04/12/2011
למנהלי הפורום שלום רב!
ברצוני לקבל את יעוצכם בבחירת שם לביתי.
ילדתי ב- 13/11/11 תאומים בן ובת.
לבן נבחר שם ואילו לבת טרם.
היא נולדה בשעה 3:11 לפנות בוקר.
שמי: סימה וילנצ'יק
בעלי: שחר,
לבת הגדולה קוראים: רוני
ולתאום: איתי.
השמות הנבחרים (לפי סדר עדיפויות) הם: עדי, גל, ליה, אורי.
אודה לתשובתכם המהירה,
בברכה,
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם נוסף
סימה04/12/2011אשמח אם תייעצו לי לגבי שם עם מספר נומרולוגי עדיף.
כלומר איזה מספר נמורולוגי הכי מתאים לתאריך הלידה שלה וכך אולי אחפש שם אחר.
המון תודה,
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סימה
ליאת יוגב04/12/2011מספר הגורל של התאומים הוא 1 מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , מקוריות , פרטיות ,אם כך נכון לאפשר להם ללכת בדרכם המיוחדת !!!
מול זה מבין השמות שהצעת , השמות גל וליה הם השמות היותר מתאימים ,
המפה על פי השם ליה , מפה דינמית במיוחד , מאד מאד הרמונית .
השם גל , יוצר מפה שלפיה קיימים חלקים דינמיים מול הצורך , להראות כלפי חוץ צדדים יותר הרמוניים , קצב איטי יותר , כמו גם להוכיח צדדים משפחתיים במיוחד .
אך סה "כ המפה בהחלט - לא רע לגמרי ,
אלא אם כן רוצה לנסות שמות נוספים , שמות פרטיים 9 אפשריים , חשוב לנסות להתחבר לשמות שכאלה ולחזור ולהיוועץ , "(גם שמות פרטיים 4 אפשריים )
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בדיקת שמות
סימה08/12/2011הי ליאת,
המון תודה על תגובתך!!!
אנא עזרתך, טרם נמצא שם...
לפי הבנתי השם "ליה" מאוד מתאים לתאריך הלידה וזו כבר אופציה טובה.
אם כי, חשבתי על שמות נוספים, אשמח אם תייעצי לי, באם יש שם מתאים יותר מ-"ליה".
השמות: אור, גיה, שי.
המון תודה,
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סימה
ליאת יוגב08/12/2011ראשית , האם נכון לכתוב השם גיה בכתיב זה, במידה וכן , השם גיה תואם לשם ליה , משום כך , אפשרי ,
מעבר לכך , גם השם שי מתאים , זאת מאחר והמפה מוכיחה על צדדים יחודיים פרטיים , יכולת ביטויית טובה .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם.אתי נקש04/12/2011
שלום,
אני עתידה ללדת את ילדי הרביעי בתאריך 17/02/2012.
לילדי קוראים: ליאור, יהונתן ויהב
ברצוני לבדוק התאמה לשם לילד: שם ראשון: בן, שם שני: אריאל, שם שלישי: אליאב.
אושה לתשובתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם. - תגובה
חנה עטיה04/12/2011לאתי שלום,
תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדך שיוולד.
לכן מומלץ לפנות לאחר הלידה כאשר נדע את התאריך המדויק.
בבדיקה מקדימה אומר:
בן נקש - לא מומלץ כי אין אותיות אהו"י בשם.
אריאל ואליאב - ממש מומלץ בשלב זה.
תפני לאחר הלידה ואעזור לך בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות נוספיםעירית03/12/2011
אוף... אבל תודה רבה על הפירוט והסבלנות !
מה דעתך על אייל , אלעד, ניתאי, אמיתי (כולם 6) או נריה/נרייה או איתמר?
מהשמות הקודמים- עדיף ליעד או מיכאל? (למרות שהם פחות טובים) .
תודה רבה לך על הכל...
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עירית
ליאת יוגב03/12/2011השם אייל היה אפשרי אילו הפצע הגלגולי לא היה תואם למספר הגורל , כי אז קשה לאדם להגיע ולממש יעודו , פצע גלגולי =6 מספר הגורל = 6 ,
השם אלעד = ליעד , ראי הסבר מפורט בתשובתי הקודמת .
השם נריה , מפה נשית ורגשית , מדובר בבן ,אם כך , מפה נשית לבן עלולה ליצור בעיות באינטימיות , לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית ..
השם איתמר , שוב פצע גלגולי התואם למספר הגורל .
אמיתי - שם פרטי 11 אם כך השם המלא הינו 13-4 , פירוט על המספר 13 ניתן קודם לכן .
ניתאי , שם שלפיו הפצע הגלגולי תואם למספר הגורל , כמו גם , מפה שיש בה תחושה שלא מבינים לעולם הצרכים שלו , לא מכילים אותו כמו שזקוק במיוחד , נותנים לו מידה של חופש ופחות הכלה ותחושת שייכות . מה שנקרא - מפת חנק .
אין ברירה אלא להמשיך ולחפש שמות נוספים , תתמקדי בשמות פרטיים 6 .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
עירית04/12/2011תודה רבה!
טוב, כבר אין לנו יותר שמות והברית היום... כראה שנבחר או ביאיר או במיכאל שאנחנו מתחברים אליהם... מי עדיף לדעתך?
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עירית
ליאת יוגב04/12/2011ניתן הסבר די מפורט לגבי כל אחד מהשמות , יאיר או מיכאל ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליאב או נהוראי???לי02/12/2011
שלום רב,
נולד לנו בן בתאריך 22.11.11 בשעה 19:14 (שם משפחה-נחמן), האם מתאים השמות נהוראי וליאב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאב או נהוראי??? - תגובה
חנה עטיה02/12/2011ללי שלום,
יעודו של ילדך מספר 1 - יעודו להיות מנהיג ומוביל, אינדיבידואליסט, יחודי, להביא רעיונות, לפתח בטחון עצמי, להיות אמיץ ומוחצן.
השם נהוראי יוצר מפה שהיעוד הגברי והאינדיבידואליסט חנוק עם מספרים מסגרתיים, המתנהגים "כמו שצריך" ולא כפי ש"בא לי". לכן הוא ירגיש שלא מבינים אותו ומצפים ממנו למשהו אחר ממה שהוא מרגיש, או ממה שהוא אמור להיות.
מה גם שהקו המרכזי יעוד יכולות הוא דיס הרמוני (70% מהמפה) היעוד 1 - אני צריך לסמוך על עצמי, לעשות כמו שאני רוצה, לחשוב על עצמי והיכולות הן שונות - לתת למשפחה, לחשוב על אחרים, להיות פשרן וותרן. מספר גברי מול מספר נשי ורך.
ליאב - היעוד 1 והיכולות 2 - דיס הרמוניה רבה במיוחד. זה עלול לגרום לקושי רציני בגיבוש האישיות, משברים בחיים וקושי לפתח בטחון עצמי (כדי להיות מספר 1 מנהיג)- מאוד לא מומלץ.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים למען ליצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנה, בהמשך לתשובתך
לי02/12/2011שלום רב,
הבנתי מדברייך שלא מתאים לבני הנולד השמות נהוראי או ליאב,
והייתי מעוניינת מאוד להתייעץ איתך לגבי השם אליאור
אודה לתשובה בהקדם
(שם משפחה נחמן, נולד ב22.11.11 בשעה 19:14)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנה, בהמשך לתשובתך - תגובה
חנה עטיה02/12/2011ללי שלום,
לאחר שהתיחסתי לפניתך ראיתי שכבר פנית אתמול בערב וקיבלת תשובה מנומקת מליאת על השם אליאור.
קיראי את דבריה - כי הם בודאי יעזרו לך בבחירת שם מתאים לילדך.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןאורנה02/12/2011
שלום, בננו נולד ב-1.12 בשעה 24:30 בלילה.
אנחנו מתלבטים לגבי השם אייל (עם י אחת או עם שני י)
תודה,
אודליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה קלדרון
אורנה02/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה קלדרון - תגובה
חנה עטיה02/12/2011לאודליה שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 8 - יעודו להיות השרדותי וחזק, פרקטי, מעשי, מאורגן, דינאמי, שאפתן ופחות רגיש.
השם אייל - עדיף. נוצרת מפת מנהיגות עוצמתית, שאפתנות רבה. היעוד הגברי והמסגרתי מוקף במספר 9 שהינו יותר רך עם יכולת לתת לעולם, נדיבות, מנהיגות, כישרונות רבים, כריזמה ועוד.
יש להבין את העוצמה הזו ולאפשר לו להביאה לידי ביטוי.
השם איל יוצר מפה מיוחדת הנקראת "מפת יתר" - כל המפה מספר 8 וזה לא תמיד פשוט לאדם להתמודד ולהיות כל הזמן אותו מספר.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקעירית01/12/2011
שלום רב,
בנינו היקר נולד בתאריך 27.11.11 בשעה 11:20 בבוקר, בניתוח קיסרי.
שם משפחה- גרומן
יש אח גדול ששמו ליאור
אנו חושבים על השמות- יאיר , אוריה (oria) וזהו בעצם...
מה דעתך?
תודה רבה
עירית ואריק גרומן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עירית
ליאת יוגב01/12/2011מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מספר המוכיח על צורך בהררמוניה , אהבה , משפחתיות ועוד , מול זה על פי השם יאיר , נראה שלא תמיד יחוש את התחושה הנ"ל , כלומר , יקלוט מהסובבים אותו שדושים ממנו להיות יותר מנטלי , חכם , מצליח לימודית , אם כך , תחושת חנק , עד כמה מישהו חיצוני לו מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכו , בעייתי !!
השם אוריה , יותר צירוף קרמטי 19 שמשמעותו , תחושת נחיתות מסכנות , לא תמיד יקלטו אותו ועוד , בעייתיות בהיבט הזוגי , לימים , כמו גם תחושה שדורשים ממנו להצליח להגיע , אך לא מבינים לעולם הצרכים הכל כך זקוק ל א ה ב ה .
אנא , נסו להתחבר לשמות נוספים והציעו אותם , יכולים להיעזר באתר "שם לי"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
עירית02/12/2011תודה רבה על תשובה.
באתר להסתכל על שמות עם איזה מספרים בעיקר? לפני שאפנה אליך עם שמות ספציפיים.
תודה
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עירית
ליאת יוגב02/12/2011נסו לבחון שמות פרטיים שערכם הגימטרי = 8 או 2 (לא 11)
חיזרי אלי עם האופציות הנוספות ואעזור לך להחליט ..
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
עירית02/12/2011תודה רבה!
השמות הנוספים הם - מעין, גלעד, (8) עומרי (2)
בנוסף, אנחנו אוהבים גם את - אורן (ORANׂ) , עמית, אוהד (הכי פחות)
תודה רבה מראש על התשובות המהירות- הברית בעוד יומיים..
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עירית
ליאת יוגב02/12/2011מצטערת , הטעיתי אותך , הנכון הוא ליצור שם מלא 8 , אם כך , השם הפרטי שנכון לחפש הוא בערך גימטרי 6 , כך שיווצר שם מלא 8 שיצור מידה של הרמוניה עם מספר הגורל 6 , יחזק במידה רבה , כאשר מספר הגורל ויום הלידה הינם מספרים נשיים וחשוב יהיה לחזק במספרים גבריים ,
השמות אורן עומרי יוצרים מספר קרמטי 13-4 - שמשמעותו תחושת חוסר שביעות רצון , כמו גם נעילות מחשבתית ... לכן לא מומלצים
שוב , נסי להתחבר לשמות פרטיים שערכם הגימטרי הינו 6 או 2 , (למרות שעומרי הינו 2 , הוא באופן אישי לא מתאים ,בשל ה-13 המתקבל מתוך כל אותיות א ה ו י .)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
עירית03/12/2011שלום רב,
השמות הנוספים הם - מיכאל (2) , אוראן (6 ) , ליעד (6 ) , עמית (7 )
מה דעתך? אנא, אם תוכלי להתיחס אל כל אחד מהם..
תודה רבה מראש!
עירית ואריאל גרומן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עירית
ליאת יוגב03/12/2011אז ככה , השם מיכאל = 11-2 אם כך השם המלא המתקבל הינו 13-4 מספר קרמטי המוכיח על מצבים של תקיעות , חוסר שביעות רצון , כמו גם מעיד על מפת חנק , כאשר מספר הגורל 6 , המייצג צדדים רגשיים אך המספרים האחרים מספרים מעשיים פרקטיים ופחות נותנים ביטוי ולגטימציה לרגשות .- בעייתי
השם ליעד - מוכיח על דרישות מצד הסובבים אותו , כמו הורים מורים חברה , דרישות נוקשות , דבר המוכיח על כך שלא מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכו ..
שוב מפת חנק , העלולה ליצור מצבים של בעיות בריאות , כמו גם , עד כמה מישהו חיצוני לי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכי ?
השם עמית , גם הוא מייצג צדדים לפיהם לא יבינו לעולם הצרכים הקיים בתוכו , כמו גם מפה שלפיה קיים פחד מאיבוד שליטה , כאשר מרבית מספרי המפה רכים רגשיים , אך קיים הצד של הראש האומר - מה פתאום ? חייב להיות יותר מנטלי , מה פתאום ללכת עם הצדדים הרכים רגשיים , מפת פחד מאיבוד שליטה עלולה להביא לחיים מצבים של הפתעות לדרך החיים ,... בעייתי
השם אוראן ,שיכול היה בהחלט להתאים בשל כל צירופי המספרים במפה , אלא שהבעייתיות היא בעובדה , שמספר הפצע הגלגולי תואם למספר הגורל , פצע גלגולי הינו פצע שהאדם סוחב מגלגולים קודמים וגם בחיים אלה ירגיש הקושי להתחבר לאותו מספר שבמקרה זה הוא 6 , כל הנושא המשפחתי , הרמוני ,אהבה שאליו נועד - ייצור בעייתיות וקשיים .
כל שנשאר הוא להמליץ לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , שערכם 20 או 6 ,
לשירותכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקמני01/12/2011
שלום רב
ברצוני לבחור שם לתינוק זכר שנולד ב22/11/11 בשעה 19:14 ובתאריך עברי כ"ו בחשוון תשע"ב
ההורים:
מני נחמן 11/10/84 (ט"ז בתשרי תשמ"ה)
אראלי נחמן 13/12/85 (א' בטבת תשמ"ו)
שמות:
אליאור
נהוראי
ליאב
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מני
ליאת יוגב01/12/2011מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , אינדבדואליים , חשוב לאפשר לו זאת ! אם כך , מבין השמות שהצעתם השם המתאים ביותר הינו אליאור , כאשר המפה המתקבלת הינה מפה שמאופיינת בהגדרתה , כמפת מנהיגות , צדדים של עשיה בגדול , יכולת להוביל אחרים , מצד אחד קיים בו הצד היחודי מצד שני הבנה ונתינה רבה שאליה ידרש .
המפה בהחלט הרמונית ומומלצת .
השמות האחרים , שהצעת לא מתאימים !
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

