מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- השם עמריorama09/04/2012
לנכדי קוראים עמרי ואני יודעת כי זה שם לא טוב.כלתי החליטה שהיא רוצה שם זה ולא שמעה לעצתי. גורלו של הילד לא שפר ולאחרונה התרגשו עליו בעיות בריאות.
חשבתי לנסות לשנות את השם לאומרי שזו בעצם התחכמות אבל אפשרות להיפטר מהשם הלא טוב עמרי. מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השם עמרי - תגובה
ליאת יוגב09/04/2012כדי להשיב לבקשתך , חשוב לבחון השם המלא ותאריך הלידה ,
כמו כן , במידה ונכון יהיה לשנות ,חשוב שההחלטה תהיה על דעת האמא ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמובן בהסכמת האם
orama09/04/2012אין ספק שאני כסבתא יכולה רק להציע ולא להחליט. שאלתי הייתה בהקשר כללי לגבי השם אומרי, האם זה שם "טוב"?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כמובן בהסכמת האם - תגובה
ליאת יוגב09/04/2012"שם טוב " בהתייחס לכל הנתונים , שם משפחה , תאריך לידה ,
כאשר מספרי המפה הינם הרמוניים , בכל הנושאים, חברתי , זוגי ,מקצועי , כמו גם
ציר גיבוש האישיות , בכל מקרה , גם אם ניצור השינוי , השם הראשון מהווה 80% מערך המפה של האדם. השם השני , כמו במקרה הזה בעקבות השינוי האפשרי ? זוהי "תלבושת חדשה " שנוצרת לאדם.
אם תצרפי הנתונים , אוכל לייעץ לך ולהעינות לבקשתך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נומרולוגיות יקרות אתן טועות ומטעותמיכל09/04/2012
נומרולגיה היא רק משחק עם מספרים שמישהו המציא
אתן פוסלות שמות על ימין ועל שמות כאילו אתן שלוחה של אלוהים
הורים צריכים להתחבר לשם יותר מכל מספר שצריך להתחבר לתאריך לידה
מה שחשוב הוא שזה יהיה שם עם משמעות חיובית , צליל נעים ויהודי ..זה הכל
אל תטעו ותתנו לאנשים ללכת אחרכם בעניים עצומות לרווחה , בתום לב אוכלים כל מה שתתנו להם וחבל..אני מבינה את האינטרס הכלילי שלכם וההירגעות מלשחק ו " פתוח " מפות להנאתכן ..זה בטח מרגיע ומעסיק אותכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נומרולוגיות יקרות אתן טועות ומטעות - תגובה
חנה עטיה09/04/2012למיכל שלום,
חשבתי שלא להתייחס לדברייך אך כנראה שאיני יכולה שלא.
חבל שאת מביעה את דעתך על תחום כל כך רחב, מעמיק ורציני שכנראה לא זכית עדין ללמוד ולהבין אותו.
אנו עוסקות בנומרולוגיה מערבית ולא יהודית, אנו עושות זאת כשליחות וכעזרה לזולת מתוך צורך עמוק להעניק מהידע שלנו להורים בתחילת דרכם.
כל מילה שאנו מעלות על הכתב, הוא ידע שנרכש לאחר לימוד של שנים. הבנת המפה הנומרולוגית של האדם לעומקה היא לא "רק משחק של מספרים", היא ניתוח מעמיק של נפש האדם.
מאחלת לך ללמוד ולהתעמק בעולם מופלא זה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה אישיתטלי08/04/2012
שלום,
פניתי אליכם בתאריך ה25.9.11 (שעה 10:23). רציתי לבקש להסיר את המודעה הזו מהפורום. תודה רבה על העזרה וחג שמח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מניקה
ליאת יוגב08/04/2012אם תרימי טלפון ותצייני את הפרטים המדוייקים למודעה , אשמח להענות לבקשתך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעתך נמחקה לבקשתך
מערכת BeOK08/04/2012חג שמח,
מערכת BeOK* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןאמא08/04/2012
שלום למנהלות
מעוניינת להתיעץ לגבי שם לבני שנולד ב 6.4.2012
השמות שחשבנו עליהם הם
אריאל
איתמר
אמתי
שם המשפחה מירב
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אמא
ליאת יוגב08/04/2012מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מיום לידה 6 דבר המוכיח על המון רגישות , צורך באהבה , הרמוניה , משפחתיות , מול זה , על פי השם אריאל , מתקבלת מפה המוכיחה על הדחקה לעולם הרגשות , דרישות לגישה פרקטית מעשית ופחות לכבד אותו על המקום של הרגישות הרבה שלו , גם כי המפה הרמונית לכשלעצמה , מספרים זוגיים ,דבר המוכיח על "ילד טוב" אך שוב כפי שציינתי , עד כמה מישהו יבין אותו לעולם הצרכים הקיים בתוכו?
השם איתמר , יוצר מפה נשית רגשית כמו גם הרמונית , מאחר ומדובר בבן - תיווצר בעייתיות לימים, בכל הקשור באינטימיות , כמו גם עלול ליצור בלבול מבחינת הזהות המינית.
השם אמתי , יוצר מפה שיש בה קונפליקט , על הציר החשוב ביותר , ציר גיבוש האישיות , מצד אחד רגש מצד שני , הוכחה לכך שיצטרך לפעול מאד בעצמאות בדרך החיים , כמו לראות שלא תמיד מבינים לעולם הצרכים שלו ,..
גם השם אמיתי בכתיב זה , עלול להוות בעייתיות , בשל המספרים החרדתיים הקיימים במפה , כמו גם , פחד מאיבוד שליטה , בשל העובדה שקיים המון רגש ורכות , אך פוחד לללכת עם הצדדים הללו , פחד מלהראות האישיות הכל כך רכה , כך שלפעמים יפעל ממקום של פרקטיות מעשיות , שליטה על הרגשות , מתוך אפשרות שלא תמיד מכבדים אותו על הצדדים הרכים ורגשייים הקיימים בו ...
אם כך , הנכון הוא לנסות ולהתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילו מספרים מתאימים מבחינה נומרולוג
אמא08/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמא
ליאת יוגב08/04/2012נסי להתחבר לשמות פרטיים שערכם הגימטרי או 8 או 4 -13 כמו ליאור לדוגמא ,
השם אריאל נותן 8 , אך לא מתאים בשל העובדה שקיימים עוד פרמטרים , שצריך לבחון .. חיזרי להיוועץ .
ניתן להיעזר באתר - שם לי .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שמות
אמא08/04/2012חשבנו גם על ארי או שגיא
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עוד שמות - תגובה
ליאת יוגב09/04/2012השם שגיא , בהחלט יכול להתאים , כאשר קיימת הרמוניה במרבית חלקי המפה ,
צדדים דינמיים מול הצד הדורש רגש והרמוניה , מפה שיש בה מידה של חוזק , מול הצדדים הרגישים .
במידה ואין אופציות אחרות , זהו השם המועדף .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד
אמא09/04/2012אני מבינה שיש חלקים לא מאוזנים במפה, האם בשל השם הספציפי או תמיד בגמטריה 8
איך השם ארי?
תודה על הסבלנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עוד - תגובה
ליאת יוגב09/04/2012השם ארי - לא מתאים בשל העובדה שמספר השם המלא הינו 13-4 , הוכחה למציאות תקועה ומייאשת , לא פעם בתחום העשייה /מימוש עצמי .
מזמינה אותך לשוחח איתי , כדי להסביר ביתר הרחבה על השם אריאל .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתשלי06/04/2012
שלום, בתי נולדה ב- 4.4.12 בשעה שתים בלילה. אנו מתלבטים בשמות הבאים: יהל, הילה, נוגה, ליהי.
שם המשפחה הדר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה06/04/2012לשלי שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - היא הגיעה לעולם להיות מיסגרתית, משפחתית, פרקטית, מעשית, אחראית, ישרה ופחות רגישה. ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ליעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של המספר.
השם האפשרי הוא יהל - כאשר היעוד הפחות רגיש מוקף במספרי רגש ומוסיף רכות ונשיות למפה.
היא תציג תדמית שונה ליעודה - רוחב אופקים, חוכמה, מוחצנות, כריזמה, מנהיגות ובתוכה תהא שונה ולכן תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא אמורה להיות - אישה של בית ומסגרת, משפחה, צניעות, מופנמות וכו'.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה
שלי06/04/2012לא ברור לי כל כך האם השם יהל הוא טוב או שכדאי לחשוב על שמות אחרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה - תגובה
חנה עטיה06/04/2012לשלי שלום,
עם השם יהל נוצרה מפה הרמונית לילדה ולכן המלצתי עליו.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדמיכל04/04/2012
שלום
נולד ב1.4.2012 בשעה 12.00 השמות שאנו מתלבטים הם:
אורי -עם חולם
גיל
איתמר-התלבטות כי לאח של התינוק קוראים איתי
אלמוג
אור
שם משפחה מייסטר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילד - תגובה
חנה עטיה04/04/2012למיכל שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 1 - יעודו להיות מנהיג, מוביל, כריזמטי, מוחצן, אינדיבידואליסט, יוזם, אמיץ וכו.
גיל - נוצרת מפה הרמונית של קסם, כריזמה, יצירתיות, חברותיות, עם כושר ביטוי, עושה מה בראש שלו.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדהאימאלה03/04/2012
שלום בתי בת שישה שבועות. שמה יעל. כבר עם לידתה היה קשה לנו בבחירת השם בעיקר לי. עד היום אנו מקבלים תגובות כמו זה שם של פעם וכד'. לי השם נראה רציני מעט ואני לא הכי שלמה איתו וממש רע לי עם זה. חברה נומרולוגית אמרה שהשם הוא מס' 2 וזה מייצג תכונות רציניות מאז זה לא מרפה ממני. חשבתי להוסיף יוד ולקרוא לה יעלי בעלי טוען שזה כינוי חיבה ולא שם וזה באמת מעורר תגובות כמו מה יעלי? בקיצור אשמח לעזרה וליעוץ לגבי השם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילדה - תגובה
חנה עטיה03/04/2012שלום רב,
השם כבר נבחר ולכן אין הרבה מה לומר, מה גם שלא ציינת את תאריך הלידה ושם המשפחה.
השם יעל הוא מספר 11/2 - לטעמי ולפי הידע שלי - השם יעל אומר שאת בתת מודע שלך ציפית לילדה שתשתף פעולה, תהיה ילדה טובה, רגישה, נשית, מופנמת, עם שיקול דעת, הבנה ואימפטיה.
בעזרת תאריך הלידה והשם המשפחה ניתן יהיה לבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת לילדה שלך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך הלידה
אימאלה04/04/2012היי, תודה על התשובה. תאריך הלידה הוא16/2/12. יש לציין שקוראים לה לרוב יעלי, וגם עדיין לא נרשמה בת"ז האם יעלי יכול להיחשב לשם פרטי? חג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך הלידה
אימאלה04/04/2012היי, תודה על התשובה. תאריך הלידה הוא16/2/12. יש לציין שקוראים לה לרוב יעלי, וגם עדיין לא נרשמה בת"ז האם יעלי יכול להיחשב לשם פרטי? חג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך הלידה - תגובה
חנה עטיה05/04/2012שלום לך,
רק את קובעת באיזה שם תקראי לבת שלך.
יעלי = מספר 12/3.
לא ציינת את שם המשפחה של הילדה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקתרון03/04/2012
שלום
אנו זקוקים לעזרה בבחירת שם לתינוקת שנולדה ביום 31.3.2012 בשעה 8:13 בבוקר
שם משפחה: בעהם
שמות אפשריים: אריאל, איילה, עמית, חנה,
אשמח גם לקבל הצעות נוספות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה03/04/2012שלום רב,
יעודה של הילדה מספר 3 - יעודה להיות אינטילגנטית, אופטימית, ילדית, מקסימה, חברותית, רגישה, יצירתית וכו'
אריאל - המפה יחסית הרמונית, אך היעוד הרגיש סגור וחנוק עם מספרים מאוד גבריים ושאפתניים ולכן זה יקשה עליה להגיע ליעוד, ויתכן ותלך בתחושה שלא מבינים כמה היא רגישה.
איילה - הדיס הרמוניה העיקרית היא בתחום היחסים הקרובים. נוצר מספר קארמטי בחשיבה 13/4 - שעלול להגביל, או לגרום לתסכול. ודברים נוספים.
עמית - הדיס הרמוניה המרכזית היא בתחום התקשורת שלה עם עצמה והסביבה.
חנה - השם המועדף מהשמות שהצעתם - הקו המרכזי יעוד - יכולות - הרמוני - קשר של טוב לב, יצירה, רגישות, נשיות, רכות. אך היא תציג תדמית שונה לעולם - מסגרת, שליטה רגשית, מעשיות, דינאמיות וכו'. זה אומר שהיא תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת ולא את התדמית הגברית שתאהב להציג לעולם.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןמיקה28/03/2012
ליאת שלום,
שלחתי לך את הפרטים למייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נטלי
ליאת יוגב28/03/2012מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מספר המוכיח על צדדים רגשיים , כמו גם צורך באהבה , הרמוניה , שייכות , השם אורי , יוצר מפה שלפיה צירוף המספרים הינו נשי , רך ומושפע , מאחר ומדובר בבן , הדבר עלול ליצור בעיות באינטימיות , לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית , קיים גם במפה בעייתיות לפיה פחות יקבל עצמו .
השם הראל , יוצר מפה שלפיה קיים מספר קרמטי 16-7 המוכיח על מצבים של ניתוקים הפתעות , כמו גם שיעור במערכות יחסים ,
משום כך , שני השמות שהצעת לא מתאימים ,
נסי להתחבר לשמות נוספים ולהציעם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי חבל....
מיקה28/03/2012כי שמות אחרים אני פחות מתחברת.
מה לגבי: איתי, יובל, ליאם/ליעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אוי חבל.... - תגובה
ליאת יוגב29/03/2012אפשר היה לחשוב שהשם ליאם הוא היותר מומלץ ,
אלא שמאחר ומקבל פצע גלגולי ,(פצע שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים ויוצר קשיים גם בחיים אלה), תואם למספר הגורל , כמו לראות הקושי בלהתחבר ליעוד שלו .
משום כך , לא ניתן להמליץ על השם ליאם , גם על השמות האחרים לא אוכל להמליץ , כל אחד וסיבתו ..
אולי כדאי יהיה לשוחח ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסיון אחרון
מיקה29/03/2012היי,
מעלה עוד כמה שמות ואם לא אז אתקשר,
אור, רון, דין,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב29/03/2012השם אור יוצר מפה קונפליקטית ובעייתית במיוחד , מפת פחד מאיבוד שליטה , כמו גם מצבים בחיים שיהיו בהם איבודי שליטה ,
השם דין , מפה פרפקציוניסטית , עם מצבים שלפיהם פוחד ללכת עם החלק הכל כך רגשי הקיים בו . השם רון , מפה מאד הרמונית , אלא שמתקבלת מפה נשית במיוחד , אם כך , מצב שלפיו יהיה קושי באינטימיות לימים , מפה נשית אצל בנים עלולה גם ליצור בלבול בזהות המינית .
אם כך , אין ספק שחשוב לבחון שמות נוספים ,
נסי להתחבר לשמות פרטיים הנותנים ערך גימטרי 3 .
ניתן להיעזר באתר "שם לי " .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו.קיי
מיקה30/03/2012בוקר טוב,
עוד יומיים הברית ומתוך 226 שמות בערך נומרולוגי 3 לא מצאתי.
יש את השם יובל שאני נורא רוצה אבל כתבת שלא מתאים ?!
ומצאתי שם שאני לא בטוחה לגביו אבל אם יתאים אולי
אתחבר....
טל (חלק משמי...),
מצב בעייתי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב30/03/2012נכון שהשם יובל = 3 אך בשל העובדה שנוצר צירוף קרמטי 13-4 שמשמעותו נעילות מחשבתית , תחושת חוסר שביעות רצון ועוד לא ממליצה על השם , כשקיימת בעייתיות נוספת בבחירת שם זה ,
השם טל - יוצר מפה שיש בה חלקים רכים רגשיים , מול יכולות פרקטיות עם הרבה כח התמודדות , בהחלט אפשרי !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו, יש פריצת דרך...
מיקה30/03/2012אני זוכרת ששמעתי/קראתי שלא כדאי שם עם 2 אותיות(שמות קצרים) או
ללא אותיות אהוי. זה נכון?
האם ניתן לחפש שמות שמספר הנומרולוגי לא 3 או שחייבים רק 3 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב30/03/2012לי אישית לא ידועה הטענה שיש בעייתיות עם שם בעל שתי אותיות
(לביתי הצעירה נתתי שם פרטי טל), לא יודעת על אותה בעייתיות שציינת .
בעיקר כאשר בשם המשפחה קיימות מספר לא קטן מדי של אותיות
בחנתי את כל האופציות ומה נכון מבחינת הערך הגימטרי של השם הפרטי , חשוב יהיה להתמקד בשם פרטי 3 כדי ליצור מידה רבה של חוזק כח גבריות וכו.
כל שאר האפשרויות יוצרות מצב קונפליקטי או צירופים נשיים מדי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש קצת הקלה....
מיקה30/03/2012תודה רבה!
לפני כמה שנים הזמנתי אותך למסיבת רווקות של אחותי
והתרשמתי מאד .
התייעצתי איתך לגבי השם של הבן ישלי וגם שם ראית
רגישות יתר. לצערי, פחות לקחתי לתשומת ליבי את הנושא
והיו םאני רואה זאת אחרת. למרות שכאן אין בעיה של בחירה אלא
של אופן הכתיבה שאוכל לשנות.
תודה רבה שוב.
חג שמח.
כנראה שאבחר בטל ("טל ומטר על פני האדמה"),
הוא לא היה באופציה כי אני נורא אוהבת אותו לבנות.....
למרות שבעבר הוא שם שזוהה יותר עם המין הגברי והיום יוניסקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב30/03/2012ראשית , תודה על הפירגון ,
לא הבנתי את בקשתך ? שאלתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק הודיתי לך
מיקה30/03/2012וסיכמתי. כנראה נשאר עם טל.
מ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהמיכל26/03/2012
היי, בנותיי נולדו בתאריך 21.3.2012 לאחת אני רוצה לקרוא: אלה ולשנייה מייה - אשמח לתגובה :) תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
חנה עטיה26/03/2012למיכל שלום,
מה שם משפחתן של הבנות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עזרה - תגובה
ליאת יוגב26/03/2012מהו שם המשפחה של הבנות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה
מיכל26/03/2012שוסטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכל
ליאת יוגב27/03/2012מספר הגורל של התאומות הינו 11-2 מספר המוכיח על צדדים מאד רכים רגשיים , נשיים , צורך בילדות בתמיכה ועידוד , בהמשך אפשרות נפלאה להתחבר לצדדים רוחניים , יצירתיים , כמו גם יכולת הדרכה הוראה וכו.
השם אלה , יוצר מפה שיש בה חלקים הרמוניים בסה"כ , גם כי חשוב לזכור שה-2 יש לו צורך בקצב משלו - מה שנקרא שלווה רוגע , קצב איטי יותר , מול הדרישה לקצב מהיר ודינמי יותר , כך לפחות תקלוט מהסובבים אותה , הורים מורים סביבה חברה ,
דעו לכבד הקצב !
השם מייה - בעייתי במיוחד , א. בשל קונפליקט בין הגורל לשם המלא , בין ה-2 ל-1 , כמו גם נוצר כאן צירוף קרמטי , 19-1 בעייתי בתחושת קורבנות , נחיתות ומסכנות , כמו גם קרמה 13-4 נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון ועוד .
בעייתי במיוחד כל צירוף המספרים המתקבל .
השם מיה , אם ובמידה ומוצא חן לכם - מתאים יותר .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קודם כל תודה - עוד שאלה :)
מיכל27/03/2012מה לגבי השם : נועה. ואם לא על איזה מספר נומרולוגי של שם ללכת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכל
ליאת יוגב27/03/2012השם נועה לא מומלץ במקרה הנ"ל , נוצרת מפה קרמטית 16-7 , שיעור במערכות יחסים , כמו גם , מפת חנק ,כאשר מספר הגורל הינו 11-2 מספר רגשי והמספרים האחרים מספרים נוקשים , גבריים , מכאן שתרגיש שלא מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכה , בעייתי
גם השם נעה בכתיב זה - בעייתי!
נסי לבחון שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם הינו 1 , 4 , או -7 .
ניתן להיעזר באתר הנקרא - "שם לי"
חיזרי להיוועץ !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשרון26/03/2012
הי ליאת,
ב"ה, בתי היקרה אמורה להיוולד בימים הקרובים (מחר, שבוע 40!)
אני חושבת על השמות מטה ואשמח לדעת אם יש שם שאת לא ממליצה או כן במיוחד..
שם משפחתה יהיה סער
שירה
עופרי
מיכל
מאיה
תודה,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לבת - תגובה
ליאת יוגב26/03/2012אוכל לומר ,שמבין השמות שהצעת השם היותר מתאים הינו שירה , גם כי חשוב לבחון זאת בהתייחס לתאריך הלידה שהינו מרכיב של 50% מערך המפה .
השמות האחרים , אינם מתאימים ,זאת כאשר השם מיכל , מספרים פרטיים , מבודדים , נוקשים , כך גם על פי השם מאיה , מספרים גבריים בעיקרם , נוקשים מדי ,אובססיביים... השם עופרי - עלולה להיווצר בעייה תקשורתית ,
נסי להתחבר לעוד מספר שמות וחיזרי להיוועץ לאחר הלידה !
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםלילך25/03/2012
שלום,
אני מעוניינת להתייעץ לגבי בחירת שם לבני שנולד ב-25.3.12 בשעה 18:59, מתלבטת בין נס לניסן שם משפחה אשכנזי.
תודה
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה25/03/2012ללילך שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 6 - יעודו להיות רגיש, משפחתי, הורה אוהב ותומך, טוב לב עם צורך בהרמוניה סביבו ועוד.
עם השם ניסן נוצרת מפה מאוד הרמונית לילד אך נשית. לבן, זה עלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו.
עם השם נס - רוב המפה רכה ונשית וכלפי חוץ הוא יציג תדמית יותר גברית, אינדיבידואליסטית, מנהיגותית, מוחצנת. זה נקרא "דימוי עצמי בעייתי" - הוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת ולא את התדמית שהוא מציג כלפי העולם.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים במספרי - 3 או 7
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקרנות :)אמא25/03/2012
היי, יש לי 2 ילדים בוגרים ונורא נורא בא לי לדעת אם בחירת שמם היה נכון. היום, אני קצת יותר מתעניינת בנומרולוגיה ומאוד מאוד בא לי לדעת מה קורה... תודה קודם כל :) אז ככה, לבן קוראים עומר נולד ב- 24.8.1995 ולבת קוראים סתיו נולדה ב- 22.11.1998 אשמח לקבל פידבק חיובי/שלילי (אני ממש לא כועסת כי השמות כבר נבחרו). תודה והמשך יום מקסים, אמא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סקרנות :) - תגובה
ליאת יוגב25/03/2012מאחר והפורום נועד לבחירת שם לתינוק , משום כך , מוזמנת להתייעץ בדרכים אחרות ..אפשרי לפנות אלי או אל חנה ולא באמצעות הפורום .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשבתי שתהיה נחמדה.....
אמא25/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה*תהיי
אמא25/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
*תהיי - תגובה
ליאת יוגב25/03/2012אין ספק , שהייעוץ שחנה ואני נותנות בפורום זה בא ממקום של הנאה מרובה כמו גם התנדבות , תארי לעצמך שנפתח הפורום ליעוצים כאלה ואחרים , כמו התאמה מקצועית , יעוץ לגבי ילדים בכל גיל שהוא , כמו גם , התאמה זוגית הריון מתי ועוד .
אין ספק שנוכל לשבת כל היום ולתת תשובות לאנשים , איפה הגבול ?
שוב , במידה ותרצי תוכלי למצוא דרך לפנות למי משתינו , בטוחה שלא תתאכזבי ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל טוב....שיהיה חג שמח :)
אמא26/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות - שם לבתשרית25/03/2012
שלום,
ביתי נולדה ב 16/3/2012, וקראנו לה נועה
רציתי לדעת אם השם מתאים מבחינה נומרולוגית
תודה,
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרית
ליאת יוגב25/03/2012חשוב לדעת מהו שם המשפחה של התינוקת, גם כי, השם נבחר, רק אוכל לייעץ האם רצוי לכתוב אותו כ- נועה או נעה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שרית25/03/2012היי,
השם המלא הוא נועה כהן
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה - תגובה
ליאת יוגב25/03/2012מאחר והשם נבחר , אוכל רק לומר , שחשוב לתת לילדה המון המון א ה ב ה !!!!
פחות לדרוש ולהיות נוקשים איתה .
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתניקה23/03/2012
בוקר טוב,
אודה לבדיקת שם לבתי שנולדה ב - 12.1.2012 בשעה 15:50 שם משפחה: אהרונוביץ'.
השם היחיד שהוסכם עליו ע"י כל בני המשפחה פה אחד היה גלי וזה השם שניתן לה.
אודה לחוות דעתכן.
יום נעים :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניקה
ליאת יוגב23/03/2012ראשית השם נבחר ! כך שכל שאלה האם השם מתאים כן או לא , פחות רלוונטית .
כל שחשוב , מאחר ומספר הגורל של התינוקת הוא 9 , לאפשר לה - מרחבים , לדעת להגיע אליה ממקום של טוב "ועד חצי המלכות" .. הצורך שלה יהיה בלהשיג דברים בגדול , הזדמוניות רבות , תובנה רבה שקיימת בה , להגיע אליה דרך אותה תובנה להפנות ליצירתיות ..
בהצלחה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!
ניקה23/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

