מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתינוקתיפעת14/02/2012
בוקר טוב בתי נולדה ב8.2 טו בשבט ורציתי לדעת על השמות :ערבה שירה מיה עמית תמר מה הכי מתאים חשבתי על שירה למרות שיש במשפחה כבר או ערבה אם זה מתאים שם המשפחה שלה שלם אמא יפעת ואבא שלומי תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יפעת
ליאת יוגב14/02/2012השם ערבה , גם אם המפה בהחלט הרמונית בעיקרה - נוצר מצב לפיו מספר הגורל שהינו 6 , צורך בהרמוניה , משפחתיות , אהבה , זהו גם מספר הפצע הגלגולי שלה , כמו לראות , שיהיה קושי מסויים לממש היעוד . לכן בעייתי .
השם שירה , יוצר מפה שכולה מפה נשית רגשית , מפה שיש בה חלקים מאד בוגרים מול החלק היותר ילדי , זורם קליל , לא רע בהחלט !
השם , מיה , גם כאן נוצרת מפה נשית רכה , רגשית במרביתה ,אוהבת ! כאשר קיים גם הצד שלפיו קיימים חלקים מאד רגשיים , מול הצורך להראות החוצה לעולם צדדים יותר קלילים וזורמים פתוחים ותקשורתיים , כמו לראות - פחות קבלה עצמית , עד כמה לא תרצה להראות לעולם הצדדים הפגיעים ורגשיים הקיימים בה .
בשם תמר שלם - חסר אותיות א ה ו י , לכן פחות מומלץ .
לשיקולך , בין שירה למיה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לקטנטונתמורן12/02/2012
שלום רב ילדתי את ילדתי ביום שלישי ה7.2 בשעה 1740 השם שאני מאד מאד רוצה הוא שגב מה דעתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לקטנטונת - תגובה
חנה עטיה12/02/2012למורן שלום,
ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 14/5 - יעודה להיות חופשיה, תקשורתית, מקסימה, אוהבת שינויים ותנועה וכו. ה 14 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ליעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר.
השם שגב יוצר מפה מאוד דיס הרמונית לילדה וחבל.
היעוד הקליל והזורם סגור וחנוק עם מספרים רגשיים, נשיים, הרוצים ביחד. זה עלול לגרום לקושי בגיבוש האישיות, תלותיות ובעיות נוספות.
היא תרגיש שמצפים ממנה להיות, רכה, מתחשבת, משתפת פעולה אך יעודה שונה ותרגיש שלא מבינים את החופש הנחוץ לה כל כך.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתג'ני12/02/2012
היי,
רציתי לשאול שאלה למרות שהבת שלי עוד לא נולדה
התאריך לידה המשוער הוא ה 24/6/2012
השם משפחה שלי זה שמש
אנחנו מתלבטים בין 3 שמות:
עדן
יובל
וירדן
אנחנו גם מתלבטים אם להוסיף שם שני הלה
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה12/02/2012שלום רב,
לגבי שם שני זאת החלטה שלכם והוא נכנס לחישוב המפה הנומרולוגית רק אם הוא בשימוש ביום יום. אם הוא רק נרשם בת.ז אני לא מצרפת את השם הנוסף למפה.
לגבי השמות המוצעים:
עדן - בלי אותיות אהו"י בשם המלא ולכן לא מומלץ.
בלי להתייחס לתאריך הלידה שהינו קריטי בהמלצה על שם לילדה.
2 השמות לא ממש מתאימים בשלב ראשוני זה.
ולכן חשבי על שמות נוספים עד הלידה ואז יהיה מתאים יותר להמליץ על שם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת חדשהדקסטר11/02/2012
הי
בשעה טובה נולדה היום ה 11 לפבואר 2012. שם המשפחה ברבי. אנו מחפשים שם בינלאומי אך שלא ישמע בטעות רוסי. חשבנו בין השאר על סטאר, לין, מיה, מאיה, היילי. כשם אמצעי נקרא לה אסתר על שם אימי זל שנפטרה לפני שנתיים. אשמח לשמוע את דעת המומחית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת חדשה - תגובה
חנה עטיה11/02/2012שלום רב,
יעודה של הילדה הינו מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה טובת לב, חכמה, אלטרואיסטית, רחבת אופקים, אינדיבידואליסטית ועוד.
השם היחידי שבא בחשבון הוא הילי (עם "י" אחד).
נוצרת מפת מנהיגות עוצמתית במיוחד. שאפתנות רבה, כוח ועוצמה. היעוד סגור עם מספרים שאפתנים, מסגרתיים, מעשיים ופחות רגישים.
מציעה בכל זאת לחשוב על שמות נוספים - כדי ליצור לילדה מפה יותר רכה ונשית.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה הערה קטנה
דקסטר12/02/2012ישנו שם נוסף שאשתי הציעה והוא יהלי (קרי יא-לי). הסיבה היא שהשם הילי כבר "נתפס" עי בת שנולדה לחברה קרובה של אשתי למרות שחשבנו עליו מזמן. מה דעתך על האלטרניטבה הזו במקום הילי? (נניח והילי כבר לא נמצא ברשימה) המון תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה הערה קטנה - תגובה
חנה עטיה12/02/2012שלום רב,
נוצרת מפה זהה להילי - כי אלו בדיוק אותן האותיות.
יהלי = הילי.
אם תבחרו בשם זה, ממליצה לאפשר לה להביא לידי ביטוי את העוצמה הרבה, המנהיגות, הדינאמיות, החשיבה בגדול. בתוכה תהיה טובת לב, יותר רכה, רגישה, וביכולות יותר מעשית, מובילה, עם כושר ניהול וארגון.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתיפעת11/02/2012
שלום רציתי לשאול על שם לתינוקת שנולדה בטו בשבט 8.2. אם השם שיר או שירה מתאים לתאריך מה עדיף או שקד נופר תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה11/02/2012ליפעת שלום.
אני מבינה שתאריך הלידה הינו 8.2.2012 ושם המשפחה שלם.
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 6 - יעודה לחיות ברמוניה, להיות מרכז המשפחה, טובת לב, נשית, מאוזנת רגשית, משפחתית, אוהבת אסתטיקה ויופי.
שקד - אין אותיות אהו"י בשם המלא ולכן לא מומלץ.
שיר - היעוד הרגיש והעדין חנוק עם מספרים גבריים, אינדיבידואליסטים - זה יקשה עליה להגיע ולהבין את יעודה ולכן לא מומלץ.
נופר - מפה יחסית הרמונית - מפה של משפחה, מסגרת, מעשיות ופרקטיות. היא תציג תדמית שונה - אינדיבידואליזם, חכמה, נבדלות, בגרות - ולכן תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת ולא את מה שהיא מציגה כלפי חוץ.
שירה - מפה נשית, רגשית, יצירה ודמיון, טוב לב, קסם אישי, אסתטיקה ויופי.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שם שנילילך10/02/2012
צהריים טובים,
שמי לילך עזר, תאריך לידה 26.2.79 .
שם אימי שמחה, שם אבי נאג'י.
שם המשפחה של הוריי -עזר הכהן (הם הוסיפו את הכהן לפני כמה שנים, אני לא הוספתי).
התלבטתי המון שנים אם לשנות את שמי כי נאמר לי ששמי בהתאם לתאריך הלידה מעכב לי המון בחיים בעיקר זוגיות, אני לא יודעת עד כמה זה נכון.
לאחרונה ההתלבטות היא לגבי הוספת שם שני ולא מעשה קיצוני כמו שינוי השם.
השם השני שחשבתי להוסיף לשם לילך הוא - יהלי.
האם לדעתך השם מתאים לי כשם שני (או שרצוי אפילו לשנות לגמרי את השם) ?
ובמידה ואוסיף שם שני, האם אני צריכה להציג את עצמי ב-2 השמות ?
תודה רבה רבה !!!!
סופ"ש נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לילך
ליאת יוגב10/02/2012מאחר והאתר נועד לבחירת שם לתינוק , לא נכון יהיה להשיב על שאלתך בפורום זה .
מוזמנת להתקשר , במידה ותרצי יעוץ ענייני ומעמיק ..
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליאת
לילך10/02/2012חשבתי שהפורום הוא גם בנומרולוגיה באופן כללי. אני מתנצלת.
בכל אופן תודה רבה על תגובתך.
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםלול09/02/2012
שלום לך
תאריך הלידה המשוער שלי הוא 25.3.12 ואנו מתלבטים לגבי שני שמות:
דפנה ומאיה.
מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה09/02/2012שלום רב,
מה שם המשפחה של הילדה ?
דבר נוסף - תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדה שתיוולד.
לכן, אפשר בשלב זה לערוך בדיקה ראשונית לשמות שאת מציעה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בחירת שם
לול09/02/2012שם המשפחה שושני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בחירת שם - תגובה
חנה עטיה09/02/2012שלום רב,
2 השמות יוצרים דיס הרמוניה בתחום הלימודים, תעסוקה, קריירה וגם בתחום התקשורת הבינאישית - לכן הם לא מומלצים.
חישבו על שמות נוספים עד הלידה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שםדורית07/02/2012
אם יש משמעות לשם שני למי שי לו שני שמות מלידה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דורית
ליאת יוגב07/02/2012חשוב לדעת ,האם מתכוונים לשני השמות כאשר בוחרים השם ?
במידה וכן , כמובן שקיימת משמעות , במידה ומתכוונים לשם השני כשם שיכתב בת.ז. המשמעות היא פחותה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאיילת07/02/2012
בוקר טוב, נולדה לנו בת בתאריך 6.2.12 בשעה 15:47, מבקשים לבדוק את השם עופרי, עם ובלי ו, ולקבל את המס' הנומרולוגי שלה, שמות ההורים: אורטל ורון שמיר,
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איילת
ליאת יוגב07/02/2012מספרהגורל של התינוקת הינו 4 מספר המוכיח על הצורך בבטחון מסגרת יציבות , מידה רבה של אחריות , תוך דגש לפרטים . השם עופרי - יוצר מפה נוקשה , גברית , ובעייתית , במיוחד כאשר מדובר בבת , מפה גברית עבור בנות , עלולה ליצור בעיות באינטימיות , לימים , כמו גם , בלבול בזהות המינית
השם עפרי - יוצר קונפליקט על ציר המקצועיות , כמו לראות הבלבול המאד גדול שעלול להיווצר לימים בתחום , כמו גם , מצבים משבריים בתחום .
צר לי , אך לא אוכל להמליץ על השם ...
נסו להתחבר לשמות נוספים , שמות פרטיים 5 , 1 אפשריים ,
ניתן להיעזר באתר "שם לי"
חיזרו להתייעץ!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת תודה רבה על זמנך.
אור02/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאור02/02/2012
שלום רב. בני נולד בשעה טובה ביום ב האחרון, 30.1.2012 בשעה 11:54 בבוקר.
אנחנו מאוד מתלבטים באיזה שם לבחור עבורו. מאז שהיה בבטן רציתי לקרוא לו מלאכי, ועדיין אני אוהבת את השם הזה. הסביבה נרתעת. רציתי לדעת האם השם הזה עשוי להתאים עבורו, וכן לגבי השם אראל. שני השמות יפים בעיני.
תודה רבה, אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה, שם משפחתו ניסן.
אור02/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהככה זה אחרי לידה..נולד ב10:54.
אור02/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אור
ליאת יוגב02/02/2012התייחסותי היא אך ורק מבחינת המפה הנומרולוגית , פחות מכך , האם השם "ראוי" כן או לא ?
מספר הגורל של התינוק הינו 9 - מספר המוכיח על רצון לבגדול , מספר מנהיגותי עוצמתי , יכולת הבנה ונתינה רבה , הרבה טוב , כמו גם צדדים מלחמתיים בשל הצורך באמת /צדק , צורך במרחבים ועוד . על פי השם מלאכי מתקבלת מפה שהשם המלא הינו 19-1 כשמדובר במספר קרמטי - קרמה המוכיחה על מצבים קורבניים , מסכנות ועוד . משום כך , לא ממליצה על השם .
השם אראל - יוצר מפה מאד מאד הרמונית , אך נשית , כשמדובר בבן , מפה נשית עבור בנים , עלולה ליצור בלבול בזהות המינית , לימים , כמובן , כמו גם ,קושי באינטימיות !
רצוי אם כך , להציע שמות נוספים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
אור02/02/2012עופרי, או עפרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אור
ליאת יוגב02/02/2012השם עופרי בכתיב זה , עדיף ואפשרי , המפה המתקבלת צדדים שיש בהם דינמיות רבה , קצב עניין והיסחפות מול החלק שחשוב יהיה להראות - עד כמה משפחתי הרמוני ונעים . כמו גם מפה שיש בה צורך בחופש וריגושים מול החלק האומר - חשוב להגיע להשיג ולשאוף , פחד מללכת עד הסוף עם הצד של החופש , כי חייבות להיות גם מטרות .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לביתיתהילה01/02/2012
שלום שמי תהילה.
ביום 23.01.12 ילדתי בשעה טובה ומוצלחת בת.אני ובעלי מתקשים להגיע להסכמה בנוגע לשמה של הילדה.
אני אוהבת את השמות אמה (זה במיוחד) עלמה, אליה, ויובל.
בעוד בעלי מוטי שייחיה אוהב את השמות דניאל, עמית ואלכס.
אודה להכוונה מהירה בעניין.
נ.ב. שם משפחתינו ספיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תהילה
ליאת יוגב06/02/2012צרפי את שם המשפחה של התינוקת !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף ביותר בחירת שם לביתיתהילה31/01/2012
שלום רב
ביום 23.01.2012 נולדה בשעה טובה ומוצלחת ביתנו היקרה. אני ובעלי עובדי עצות בנוגע לבחירת שמה של התינוקת.
אני מתלבטת מאוד בן השם אליה לבין השם אמה בעוד בעלי מאוד אוהב את השמות יולי ו-דניאל.
אשמח מאוד לקבל הכוונה בהקדם האפשרי שכן אנו צופים לחגוג לה מסיבה בימים הקרובים.
שם משפחתינו הוא ספיר תאריך לידתה של הילדה כאמור 23.01.12 שמי תהילה ולבן זוגי מוטי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תהילה
ליאת יוגב31/01/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 מספר המדגיש הצורך בשיתוף , אינטימיות , מספר המוכיח על רגישות רבה , לימים אף יכולת ללכת עם צדדים רוחניים , יצירתיות השראה , כמו גם להנחות ולהורות ..
מבין השמות שהצעת , אפשר היה לחשוב שהשם אליה הוא היותר מתאים , אלא כשבחנתי לעומק , מתברר שמספר הפצע הגלגולי תואם למספר הגורל , אם כך , יקשה עליה ללכת עם הצד האינטימי הזוגי , כשזהו היעוד שלה .
מכאן , שנכון לנסות ולהתחבר לשמות נוספים .
אציין רק ,ש השם יולי יוצר צירוף קרמטי וקונפליקטי ומאד מאד בעייתי !!!
השם דניאל יוצר קונפליקט בתחום המקצועי , לימים , גם כי זוהי האופציה שיותר אפשרית !!
אמה = מפת חנק , לא באמת יבינו לעולם הצרכים הקיים בתוכה , הצורך באינטימיות , תרגיש שדורשים ממנה להיות ילדה חכמה, ופחות בצורך שלה בשיתוף , רגש אינטימיות , בעייתי !!
נכון לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , או לבחור בשם דניאל ..
אך מצד שני ,מאד חשוב שאמא תאהב את בחירת השם !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאזה ערך נומורולוגי צריך להיות לשם?
תהילה01/02/2012אני מאוד מופתעת מתשובתך.
על פי יעוץ נומורולוגי שקיבלתי מאחד המומחים בתחום נמסר לי כי שמה של הילדה צריך להיות בעל ערך נומורולוגי מספר 1 בעוד המלצתך לקרוא לילדה דניאל אשר הינו שם בעל ערך נומורולוגי 5 אינו מתיישב עם המלצתך זו אני מאוד מבולבלת.
על מנת שאני אדע לבחון שמות נוספים, לשיטתך אזה ערך נומורולגי צריך להיות שמה של הילדה?.
אודה לתשובתך בעניין.
שוב תאריך הלידה של הילדה 23.01.12* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תהילה
ליאת יוגב01/02/2012ראשית אומר , שכל נומרולוג מתייחס באופן שונה לבחירת שם, כך שכל שנשאר לך, הוא להחליט על מי את סומכת יותר .... לא אוכל לפסול אחרים , אך מבטיחה שאין לי ספק השיטה בה , חנה ואני עובדות מוכיחה עצמה , לאורך ה-20 שנים האחרונות , בהן עוסקת בתחום .
אם כך , אוכל לציין שהשם דניאל , מבין כל השמות שהצעת , בהחלט יכול להתאים,
אפשרות נוספת היא לבחון שמות פרטיים , שהערך הגימטרי שלהם הוא 1 4 7 או 14-5 (כמו דניאל), מאחר והשם המלא המתקבל הוא לא הפרמטר היחידי במפה המתקבלת , יש לחזור ולהתייעץ , כדי לראות הרמוניה גם במקומות האחרים במפה , אך באופן כללי ביותר , זהו הכיוון !
לשיקולך כמובן !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה בנוגע לשמות עלמה או עמית?
תהילה02/02/2012אם כך מה עמדתך בנוגע לשמות עלמה או עמית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו אולי השמות רוני, יובל ואלכס
תהילה02/02/2012או אולי השמות רוני, יובל ואלכס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תהילה
ליאת יוגב02/02/2012מבין השמות הנוספים שהצעת , השמות עלמה ועמית אפשריים ,
מספר הגורל 11 -2 מספר המוכיח על רגישות , נשיות , צורך בשיתוף , כנאמר ,
על פי השם עלמה - מתקבלת מפה נשית במיוחד , צדדים חברותיים , רכים , אידיאליסטיים , עם יכולת הבנה רבה , ביטוי ויצירתיות , כמו גם , מי שיכיר אותה מבחוץ , לא תמיד יכיר מבפנים , החוצה תיראה יותר פתוחה ודינמית מול החלק הפנימי היותר שקט ובקצב איטי . המפה נהדרת בסה"כ.
השם האחר עמית יוצר מפה שלפיה כל המפה - מפה זוגית , דבר המוכיח על "ילדה טובה " ההולכת בתלם .. כמו גם , צדדים של פחות קבלה עצמית , מרבית החלקים מאד רכים רגשיים נשיים , אך כלפי חוץ יהיה חשוב לה להיראות יותר מעשית פרקטית יעילה .
אם כך , פחות קבלה עצמית ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת שצפויה להיולד בחודש הקרובדקסטר30/01/2012
שלום
אני ואשתי מצפים להולדת בת ראשונה בחודש פבואר הקרוב (אמצע פבואר). לאימי קראו אסטר והיא נפטרה לפני שנה וחצי. חשבנו לתת לה את השם אסתר כשם שני\אמצעי ואת השם העיקרי טרם בחרנו. אני חשבתי על שם מאד נדיר ומקורי שמזכיר את השם אסתר. השם הוא סטאר. אשתי קצת חוששת שהשם מוזר מידי אם כי מסקימה שהוא מיוחד. נראה לי שזה בגלל שהיא הקירה פעם חברה שלכלב שלה קראו סטאר. אשמח לשמוע את דעת מומחים כאן האם השם הזה בסדר לילדה. אשתי רוצה שנשקול גם שמות נורמטביים כמו מיה או מיה או לין. מה שחשוב לנו הוא שהוא יהיה שם בינלאומי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב שם המשפחה
דקסטר30/01/2012הוא ברבי (מבוטא Barbie כמו הבובה). ז"א השם יהיה סטאר ברבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דקסטר
ליאת יוגב31/01/2012נכון לחזור ולהיוועץ לאחר הלידה , כדי שניתן לבחון השמות ביחס לתאריך הלידה המהווה 50% מערך המפה .להשתמע !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק חדשקארין30/01/2012
שלום רב,
נולד לי תינוק ביום שבת 28/1 בשעה 14:27
שם משפחה מושקוביץ, מתלבטים בין: עומר,אסף,גל ואור
אשמח לתשובה
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קארין
ליאת יוגב30/01/2012מספר הגורל של התינוק הינו 7 , מספר המוכיח על הצורך בידע חכמה , למידה ,ד רישה לשלמות , כמו גם צדדים מאד פרטיים , יחודיים ואינדבדואליסטיים ,
בחנתי את כל אחד מהשמות שהצעת , אך מתברר שכל אחד מהם יוצר מפה קונפליקטית ביחס למספר הגורל שאליו נולד התינוק ,
קונפליקט העלול ליצור מצבים משבריים בדרך החיים ,
נכון לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , אפשר לנסות לבחון שמות שהערך הגימטרי שלהם הינו 4 או 7 , חיזרי להיוועץ לאחר שתתחברי לאי אלו שמות שכאלה ,
ניתן להיעזר באתר הנקרא - "שם לי "
להשתמע!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות נוספות
קארין01/02/2012מה לגבי נבו או מתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קארין
ליאת יוגב01/02/2012השם מתן יוצר מפה עם מספר קארמטי 13-4 המוכיח על נעילות מחשבתית , נוקשות כמו גם , חוסר שביעות רצון ,
השם נבו - מספר קרמטי 19-1 תחושת עליונות או נחיתות , מצבים קורבניים , בעייתי !!
נסו עוד אפשרויות , צר לי, אך ממש לא מומלץ , עם בעיות נוספות בכל אחת מן המפות ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
קארין02/02/2012הי ליאת,
מה דעתך על השמות: אור,איתמר או אופק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קארין
ליאת יוגב06/02/2012צר לי , אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות שהצעת, אור איתמר או אופק.
השם אור - מפה קונפליקטית ובעייתית ,מצבים של איבוד שליטה בדרך החיים , כמו גם בלבול וכעסים עצורים - לא מומלץ!
השם אופק - בעייה תקשורתית , עם הדחקה לעולם הצרכים . בעייתי
השם איתמר - עד כמה מישהו חיצוני לו יוכל להבין לעולם הצרכים - חנק !!!
בעיות בריאות שעלולות להיות .
אולי נכון יהיה לשוחח ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותעדי29/01/2012
בתי נולדה בתאריך 26.1.2012. מספר גורל 5. האם זה אומר שלא אוכל לבחור שם בערך 5? או שדווקא יכול להתאים מאוד? שם משפחה 3.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
חנה עטיה29/01/2012לעדי,
אם את מעונינת בעצה - את צריכה לתת שם מלא (שם פרטי ושם משפחה ולא מספר).
לגבי מספר 5 - אם היעוד הינו 5 זה לא אומר שאינך יכולה לבחור בשם מספר 5. צריך לבדוק איזו מפה נוצרת עם השם הפרטי ושם המשפחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרטים
עדי29/01/2012חנה תודה על התגובה המהירה! שם משפחה דננברג. התחברתי לשם רוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרטים - תגובה
חנה עטיה30/01/2012לעדי שלום,
היעוד 14/5 - יעודה להיות חופשיה, תקשורתית, קלילה וזורמת, אוהבת תנועה ושינויים.
עם השם רוני נוצר בעיקר קושי בתחום היחסים הקרובים והזוגיות וגם המפה גברית מדי לבת - דבר העלול לגרום לקושי באינטימיות בבגרותה, ודברים נוספים.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
עדי30/01/2012שמות באלו מספרים עשוים להתאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד
עדי30/01/2012מה עם תמר, גלי, גילי, נויה, הילי, רומי, נועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד - תגובה
חנה עטיה30/01/2012לעדי שלום,
כפי שכתבתי לך יעודה מספר 14/5 - ה 14 הקארמטי יקשה עליה להגיע ולהבין את יעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר - פחד שילקח לה החופש האישי , או פחד שיגבילו אותה ודברים נוספים.
תמר - שם מלא בלי אותיות אהו"י (לא מומלץ) וגם דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד - יכולות. חופש מול מסגרת.
גלי - מפה הרמונית - כל המפה כמעט 1-5. יש כאן צרוף של חופש, עושה מה שבא לה, קלילה, זורמת, צעירה נצחית, ספונטאנית. יש לכבד את דרכה אולי השונה. כי היא תהיה פחות מיסגרתית ומתחשבת ותפעל לפי הצרכים האישיים והשיקולים שלה בלבד.
גילי - היעוד הקליל והחופשי סגור וחנוק עם מספרים זוגיים, רגישים, אוהבים את הביחד.
נויה - דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות. היעוד חופש ותקשורת היכולות ביחד, רגישות, מופנמות.
הילי - היעוד חנוק עם מספרים רציניים ובוגרים וגם קושי רציני ביחסים הקרובים.
רומי - שוב היעוד חנוק עם מספרים מאוד שונים מהיעוד. היעוד חופש, קלילות, תנועה. מסביב - רצינות, בגרות, עומק ואיכות. עלול לגרום למשברים בחיים, בלבול רב ובלגן.
נועה - הדיס הרמוניה היא ביחסים הקרובים ובזוגיות. השאיפות והרצון הוא להיות ביחד ואינטימיות, אך הנשמה רוצה חופש. יוצר קושי בבחירות הלב.
אם ברצונך לחפש שמות נוספים - מומלץ שם מספר 6 או 7. אך כל שם אצטרך לבדוק לעומק האם הוא מתאים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
עדי05/02/2012אני מניחה שהשם עמית מאוד יתאים (7)..
אם אני מבינה נכון את ממליצה רק על השם גלי. בעלי מתחבר יותר לרוני וגם אני מאוד אוהבת את השם...האם האופציה בכלל לא טובה או שאינה הטובה ביותר ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה ליאת אנא תגובתכן
עדי07/02/2012רציתי גם לבדוק האם ישנם מספרים נוספים שעשויים להתאים מעבר ל 6 ו 7 ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה ליאת אנא תגובתכן - תגובה
חנה עטיה07/02/2012לעדי שלום,
מצטערת שלא ראיתי את פנייתך.
עמית - באמת מספר 7 - אך לא מתאים כי יוצא מספר קארמטי ביכולות - 19/1 - זה אומר שזה יקשה עליה להוציא לפועל את יכולות ההובלה, רעיונות, עסק עצמאי וכו'. היא תלך בתחושה שאנשים מעליה או מתחתיה תחושת מסכנות וקורבנות.
גלי - מתאים כבר אמרתי.
רוני - מאוד לא מומלץ. יוצר קושי רציני בתחום היחסים הקרובים והזוגיות. וגם מפה גברית מדי לבת - דבר העלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותה.
המספרים המומלצים - 6, 7, אולי גם 5 - אבל אז תתכן מפה גברית מדי לילדה. אם זה היה בן זה היה מצוין.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין בהתלבטויות...
עדי17/02/2012חנה שלום,
עבר כבר לא מעט זמן ועדין לא נסגרנו על שם...ההתעסקות מתחילה לתסכל...
האם תוכלי בבקשה לבדוק את השמות הבאים: רותם, נעם, איה, ענבר, נופר, אופיר. כמו כן האם תוכלי בבקשה לבחון שוב את השם עמית ? המפה מבחינתי לא חייבת להיות מושלמת אך חשוב שלא יהיו בעיות צורמות...תודה! האם יש חשיבות לכך שאותיות משם האם יהוו חלק מהשם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין בהתלבטויות... - תגובה
חנה עטיה18/02/2012לעדי שלום,
השם עמית - מספר 7 אך מתוך 16 ולכן יוצר מספר קארמטי ביכולות (ראי וקראי התכתבות קודמת) זה מאוד משמעותי ומאוד לא מומלץ.
רותם - "פחד מאיבוד שליטה" - בחשיבה יושב מספר שונה מהיעוד והיכולות והאדם פוחד להסתכל פנימה ולראות מה הוא אמור להיות. הוא מעדיף להתנהג כמספר החשיבה ולא כמספר היעוד. לא מומלץ.
נעם - בלי אותיות אהו"י בשם המלא ולכן לא מומלץ.
איה - הדיס הרמוניה המשמעותית היא בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים. בלבול רב
בבחירות הלב.
ענבר - בלי אותיות אהו"י בשם המלא.
נופר - היעוד הקליל והזורם מוקף וחנוק עם מספרים רגשיים, משפחתיים, עם צורך בנתינה וחשיבה על כולם. יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד.
אופיר - השם המועדף. הקו המרכזי של יום לידה - יעוד - יכולות - הרמוני. יש כאן צרוף של קלילות, קסם אישי, יצירתיות, אהבת אנשים וחברה, עם השגיות רבה ושאפתנות להצליח.
כלפי חוץ היא תקרין תדמית שונה - מסגרת, מעשיות, פרקטיות, אחריות, אוהבת שגרה וסדר. אך בתוכה תהא יותר חופשיה ופחות מסגרתית. לכן היא תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת.
בהצלחה חנה. אני לרשותכם גם בטלפון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

