מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבןהדר29/01/2012
אומנם עבר כבר הרבה זמן מאז שהוא נולד אבל ההתלבטות עדיין בעיצומה...
בני נולד ב- 3.12.11 וחשבנו לקרוא לו טומי.
שם משפחה מרסה.
(שעת לידה 19:20)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה29/01/2012להדר שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 1 - יעודו להיות מנהיג ומוביל, להיות אינדיבידואליסט, אמיץ, מביא רעיונות, אוהב התחלות, מקורי וכו'.
עם השם טומי - נוצר אובר מספר 1 (70%) זה עלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר. אגו רב, אגואיסטיות, בעיה באינטימיות, קושי להתחשב ולשתף פעולה וכו'.
המפה שנוצרת היא של אדם מאוד אינדיבידואליסט, יעשה הכל בדרך שלו ולא כפי שמקובל או "כמו שצריך" ויש מאוד לכבד את זה.
יש כאן יצירה, כריזמה, ילדיות, חברותיות וכלפי חוץ הוא יקרין משהו יותר בוגר, רציני ופחות חברתי.
אני מבינה שהשם כבר ניתן, ולכן הכי חשוב שתאהבי את השם שהענקת לבנך.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקמורן28/01/2012
השם שלי מורן ובעלי איתן, שם המשפחה לוי.
ב- 23/01/2012 נולד לנו בן.
אשמח לדעת האם השם יהב מתאים לו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מורן
ליאת יוגב28/01/2012מספר הגורל של התינוק הינו 11-2 מספר המוכיח מצד אחד על הצורך בשיתוף , אינטימיות , זוגיות ,רגישות רבה במיוחד , כאשר בהמשך האפשרות היא ללכת עם השראה ,דמיון יצירתיות , התחברות לרוחניות ועוד .
השם יהב יוצר מפה שלפיה א. נוצר מספר קרמטי 13-4 המדבר על נעילות מחשבתית , צדדים חרדתיים , תחושת חוסר שביעות רצון ועוד .
ב. צירוף קונפליקטי המדגיש קושי , לימים , בנושא המקצועי , מה רוצה , דברים שיש בהם עשיה בגדול , מרחבים , או לחילופין דברים קבועים בטוחים ויציבים , אם כך קושי לדעת מה נכון לי .... ג.בעייה בכל הקשור לנושא החברתי , ישדר החוצה לעולם צדדדים פתוחים מוחצנים ,להבדיל מצורת החשיבה , כמו לומר אל תגלו את הדרך בה חושב , דבר העלול ליצור מצבים של קשיים חברתיים...
בשל כל הסיבות המצויינות , השם יהב -לא מומלץ ,
נסו להתחבר לשמות נוספים !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
מורן28/01/2012אם השם יהב פחות מומלץ מבין השמות הבאים, אשמח לדעת מה הכי מתאים לו.
זיו, עומרי, אופיר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מורן
ליאת יוגב29/01/2012מצטערת ,אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות , זיו עומרי אופיר גם לא עמרי ...
בכל אחד מהשמות נוצרת בעייתיות , או מספרים נשיים מדי , או מצב של קונפליקט , בשם אופיר לדוגמא .
נסו להתחבר לשמות נוספים , שם פרטי 7 , אפשרי, כמו גם שמות פרטיים 8,
ניתן להיעזר באתר "שם לי " לבחון השמות ..
לגבי השם עמרי ,בכתיב זה , ניתן לומר שהמפה המתקבלת רוב חלקי המפה מספרים רגשיים , רכים , נשיים מול חלק האומר - מה פתאום ללכת עם הרגישות העודפת , מה שנקרא - פחד מאיבוד שלייטה ,המביא לחיים מצבים של הפתעות !!
כמו גם פחות קבלה עצמית , כלפי חוץ , יהיה חשוב לו להיראות מאד רציני מעמיק ,אך בשום אופן לא רגשי כל כך, כפי שהמפה מוכיחה .
לשיקולכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
מורן01/02/2012היי ליאת,
קודם כל תודה על התגובות המהירות, בסופו של דבר קראנו לילד שגב, אשמח לדעת אם שם זה אכן מתאים לו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מורן
ליאת יוגב01/02/2012השם שגב בעבור בינכם יוצר מפה שהינה מפה רוחנית במיוחד ,
חשוב לציין שבילדות יש חשיבות להבין אותו בצדדים המאד זקוקים לעידוד ותמיכה , צדדים מאד זקוקים לשייכות , מספר גורל 2 הרגשי במיוחד , מול המספרים האחרים שמוכיחים , שיקלוט מהסובבים אותו עד כמה חשוב להיות יותר מצטיין , תלמיד טוב וחכם , אם כך , אפשרות שיחוש שלא תמיד מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכו .
שימו דגש על ה-2 כמספר הגורל שלו .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתחגית25/01/2012
שלום רב ברצוני להתייעץ לגבי בחירת שם לבת שנולדה בתאריך 7.01.2012 בשעה 24:45, שמי חגית שם האב עופר שם משפחה חמי
חשבנו על השמות: דנה,אורין,עמית, רונה,מעיין,רביד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חגית
ליאת יוגב26/01/2012ראשית , מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על הצורך בבטחון מסגרת יציבות , בגרות רבה הקיימת בכלל במהות שלה , 4 מיום 7 , כמו גם , צדדים נוקשים , עצורים ופרפקציוניסטיים . אם כך , מבין השמות שהצעת , השמות האפשריים -
עמית - המפה המתקבלת - מספרים רכים יותר ,נשיים המרככים הצדדים הנוקשים הקיימים על פי תאריך הלידה . מפה שבעיקרה הרמונית .
אופציה נוספת זהו השם רביד , כאשר המפה המתקבלת - שוב מספרים זוגיים , צורך בזוגיות , יכולת עשיה בקנה מידה גדול - ביום מן הימים ... כמו גם הרמוניה בין כל חלקי המפה ...
השמות האחרים נבחנו אף הם , אך לא נמצאו כמתאימים .
לשיקולך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם מעין
חגית26/01/2012ראשית תודה על תשובתך המהירה, יש לי שאלה לגבי השם מעין שהוא שם שאנו מתחברים אליו יותר רציתי לבדוק האם כשהוא מופיע רק עם י אחת הוא מתאים יותר למפה. ובכלל באיזה מספר כדי לחפש שמות שמתאימיםלמספר המזל שלה על פי תאריך הלידה לתשובתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חגית
ליאת יוגב26/01/2012השם מעין יוצר מפה קונפליקטית , גם בציר החשוב ביותר ,שנקרא - ציר גיבוש האישיות ,דבר העלול ליצור משברים בדרך החיים .
כמו גם , קונפליקט בהיבט החברתי תקשורתי , דבר המוכיח על קושי בתחום ומשברים ...
השם מעיין , גם לא מתאים , צירופים קונפליקטיים .
במידה ולא מתחברת לשמות שהצעת ואישרתי ,
נסי לבחון שמות פרטיים 2 , או 7 .
חשוב לחזור ולהיוועץ מהסיבה שיש פרמטרים נוספים שבוחנת , לא רק שם מלא ...
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
חגית02/02/2012שלום רב
בהמשך להתיעצותנו רציתי לבחון איזה מבין השמות הללו הוא המתאים ביותר לבת שלנו:
סיון, רביד או תהל, לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חגית
ליאת יוגב02/02/2012מבין השמות שהצעת , השם היותר מתאים הוא רביד,
הסבר ניתן לגבי בחירת השם הנ"ל .
השם סיון = מפה גברית נוקשה , בעייתית !!
השם תהל - יוצר מספר קרמטי 16-7= שיעור במערכות יחסים .מצבי ניתוקים ועוד .
בהצלחה ! אלא אם כן , תחשבו על שמות נוספים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השם רביד
חגית02/02/2012לגבי השם רביד האם הוא מתאים למרות שהוא נחשב למספר 9
והנחת אותי לחפש שמות במספר 2 ן-7 והתינוקת במספר 4,
האם אפשר להבין מה אומרת המפה לגבי השם דנה ? מכיוון שזה השם הראשון עליו חשבנו. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חגית
ליאת יוגב03/02/2012מאחר ולא הצעת שמות שהערך הגימטרי שלהם הינו 2 ו-7 , התייחסתי לאותם שמות שכן הצעת , מבין השמות שהצעת , השם היותר מתאים הינו רביד , בשל העובדה שהמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית יותר , זוגית במרביתה , כנאמר .
השם דנה , יוצר קונפליקט מאד מאד בעייתי על הציר החשוב ביותר , גורל מול שם מלא , קונפליקט על ציר זה , עלול ליצור אירועים משבריים בדרך החיים ! עד כמה לא נכון אם כך , להמליץ על השם ...
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםמיכל25/01/2012
שלום רב
אני עתידה ללדת בניתוח קיסרי תאומים בן ובת בתאריך 2.2.2012
שעת הלידה עדין לא ידועה
שם בעלי : חגי שבתאי
שמי : רוני אשד שבתאי
השמות שאנו מתלבטים הם:
לבן : יונתן או יהונתן
לבת : דניאל , אריאל , יעל , ליאור , עמית
אשמח לקבל את עצתך,
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה25/01/2012למיכל שלום,
רק לאחר הלידה אוכל ליעץ לך לגבי השמות המתאימים לתאומים. כי תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה על השם המתאים.
אך, מבדיקה ראשונית אומר, כי:
השמות לבן לא מומלצים - כי שניהם יוצרים מספרים קארמטיים.
לגבי הילדה - השם עמית בשלב זה מאוד מתאים. שאר השמות לא.
מציעה לחשוב על שמות נוספים ולהתיעץ לאחר הלידה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשירלי24/01/2012
היי, נולדה לנו תינוקת מתוקה בתאריך 3.1.12 . השם שחשנו עליו הוא שני.
שם אמא שירלי-אורית ושם אב איציק-יצחק משפחה בן סלמון. האם השם מתאים לתינוקת?
תודה
שירלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה25/01/2012לשירלי שלום,
שני בן סלמון - זה השם.
יעודה של ילדתכם הינו מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה טוב לב, כריזמטית, אלטרואיסטית, חכמה, אינדיבידואליסטית, עוצמתית וכו'.
יום הלידה הינו 3 כך שיש כאן הרמוניה בין יום הלידה ליעוד - טוב לב, רגישות, פתיחות וכו'.
השם שני - שגם הוא מספר 9 - עם שם המשפחה בן סלומון - יוצר מספר קארמטי 13/4ביכולות. זה קושי בפני עצמו של עקשנות, תסכול, תחושה שהכל הולך לאט. אך, ובעיקר הוא מאוד דיס הרמוני ליעוד הנפלא של הילדה.
מאוד מציעה וממליצה לחפש שם במספר 2. אך לא כל שם מספר 2 יתאים, אלא אני אבדוק ואראה האם נוצרת מפה הרמונית, כדי לאפשר לילדה חיים טובים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה
שירלי25/01/2012חנה שלום,
תודה על תגובתך.
בתחילת תשובתך רשמת את השם והמשפחה שני בן סלמון, אך שמתי לב שהתייחסת במייל ורשמת את השם משפחה בן סלומון.
האם יש טעות?
כי משפחתנו היא בן סלמון
אשמח לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה - תגובה
חנה עטיה25/01/2012לשירלי שלום,
כתבתי שני בן סלמון כדי להבין ששם המשפחה הוא באמת בן סלמון.
והשם המלא שני בן סלמון.
מקוה שעניתי על שאלתך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
שירלי25/01/2012תודה על תגובתך,
מה דעתך על השם נועה?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תגובה
חנה עטיה25/01/2012לשירלי שלום,
ממשיכה להמליץ על שם מספר 2.
עם השם נועה נוצרת מפה מאוד עוצמתית, מנהיגותית, עם כריזמה ושאיפות גדולות להצליח.
אך, המספר 9 ביעוד הוא באובר. כאשר מספר באובר עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר. במקרה הזה - נטיה להיות מלחמתית (במקום להיות מקבלת ומכילה), קושי לתת (מספר 9 אמור להיות הכי נדיב ובלי לבקש תמורה על נתינתו), מרוב כישורים ויכולות - קושי להתמקד בתחום מסוים ודברים נוספים.
לשיקולך.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
שירלי26/01/2012חנה שלום,
תודה על תגובתך המהירה.
במידה ואני מתלבטת בין השם שני ונועה.
מה העדיפות ?
אני לא מצליחה להתחבר לשמות אחרים.
כרגע העדיפות אצלי היא לנועה.
שוב תודה
שירלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תגובה
חנה עטיה26/01/2012לשירלי שלום,
כתבתי את דעתי על כל שם.
הבחירה היא רק שלך.
אם אצטרך לבחור אעדיף את השם נועה.
מציעה להיכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שם במספר 2.
בהצלחה רבה בגידולה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקת - אלינה, אנה, אנסטסיה, מרגריטהליאת יוגב23/01/2012
שלום,
נולדה לנו תינוקת מקסימה ב18.01.12 שם משפחה קומרנסקי הורים נדיה ויבגני
רציתי בבקשה לשאול איזה שם הכי מתאים לילדה שלנו:
אלינה, אנה, אנסטסיה, מרגריטה, מילנה, ולריה, אילונה,מריה, אלכסנדרה,קמילה, קרינה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נדיה
ליאת יוגב23/01/2012ראשית , חשוב לדעת האם בבחירת השם לתינוקת - חושבים בשפה העברית או ברוסית , במידה וחושבים ברוסית , חשוב לבחון השם בשפה הרוסית , דבר שלא אוכל לעשות דרך הפורום .
אם בכל זאת , בוחרים בשפה העברית , מבין השמות שהצעתם , השם אילונה הוא השם היחיד המתאים במקרה זה , כאשר , מספר הגורל הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה , משפחה , הרמוניה , על פי השם אילונה , מתקבלת מפה מאד הרמונית , המון רגש , יכולת הבנה ובקיצור מפה נפלאה !
ציינו האם אכן חושבים בשפה העברית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נדיה24/01/2012בוקר טוב ליאת,
תודה רבה על תשובתך המהירה. אנו חושבים ורוצים שם יפה בינלאומי ולא רוסי כלל.
הילדה נולדה בארץ ולכן אנו רוצים שם יפה שמתאים לה.
אשמח לקבל את המלצתך.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נדיה
ליאת יוגב24/01/2012אנסה להסביר את שאלתי בעניין , האם חושבים בשפה העברית או הרוסית .
אם הייתי נוסעת לדוגמא , לשליחות לארצות הברית , ואחרי שנתיים שלוש הייתי יולדת שם ילדה , באיזה שפה הייתי בוחרת את שמה , האם עברית או אנגלית ,
מאחר ושפתי היא עברית , מניחה שעדיין הייתי חושבת עברית כשאבחר השם לילדתי ...
מקווה שמבינים את שאלתי ,
על כל פנים , במידה וחושבים בעברית , השם הראוי ביותר , כנאמר , הוא אילונה
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת תודה רבה לך, יש לי עוד שאלה...
נדיה29/01/2012שלום ליאת,
בעלי לאמתחבר לשם אילונה, אומנם אני אוהבת, הוא הציע שם ניקול- זה גם נשמע לי אני יודעת שזה לא שם עברי, אבל בכל זאת האם שם זה מתאים לתינוקת שלנו?
סליחה ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נדיה
ליאת יוגב29/01/2012בחירת השם חשוב שתעשה ע"י אמא , גם כי חשוב להתחשב ברצונו של האב ...
כאשר השם ניקול , יוצר מפה שיש בה עודף מספר 6 - מספר הגורל כמו גם מספר השם המלא , עודף המספר עלול לקחת המספר למקום השלילי שבו ...
6 בהיבט השלילי , קנאה , רגשות קשים , כעסים ועוד .
העובדה שמספר הפצע הגלגולי תואם למספר הגורל , יוצר כאן מצב שלפיו יהיה קושי להתחבר ליעוד , פצע גלגולי הינו פצע שהאדם סוחב מחיים קודמים וגם בחיים אלה בא עם קושי באותו נושא .
כאשר הפצע הגלגולי על פי השם ניקול הינו 6 , מהווה בעייתיות .
צר לי , שזוהי תשובתי ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נדיה05/02/2012בוקר טוב ליאת,
תודה לך! אנו עדיין ממשיכים לחפש את השם המתאים,
רציתי בבקשה לקבל את חוות דעתך על שמות: ניקה, דריה, ורוניקה
ואיזה ערך גיאומטרי ומספר לבחור את השמות?
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נדיה
ליאת יוגב05/02/2012צר לי , אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות שהצעת ,
כל שם מבין השמות - יוצר צירוף קרמטי - קרמה= חוב מגלגולים קודמים ,היוצר קשיים בחיים האלה .
נסי להתחבר לשמות פרטיים 1 , 3 ,
חיזרי להתייעץ !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נדיה06/02/2012שלום ליאת,
תודה, שמות ניקה ודריה לפי אתר "שם-לי" מספר הוא 3 אז למה זה לא מתאים?
בנוסף אני רוצה להתייעץ לגבי שמות: ויקטוריה, אליזבטה, פולינה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נדיה
ליאת יוגב06/02/2012מאחר וקיימים פרמטרים נוספים מעבר לשם המלא , לא כל שם פרטי הנותן 3 אפשרי ..
השמות האחרים שהצעת , גם הם לא מתאימים , זאת מאחר ולא תוכל לחוש בחוויה של שייכות , שכל כך זקוקה לה ... בעייתי , תרגיש שלא מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכה ,
לדעתי , כדאי יהיה לשוחח ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליאת המון תודה לך-המשך - תגובה
ליאת יוגב08/02/2012השם אילונה הוא המתאים ביותר - נהדר
באשר לילד מקסים , השם נבחר , כך שאין כל שאלה על בחירת השם
ניתן רק לציין , שחשוב להבין אותו על הרגישות הרבה שקיימת בו , כמו גם , לתת לו המון א ה ב ה !!!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נדיה08/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתפלוזקית20/01/2012
שלום,
יש שם שמתנגן לי :-) רציתי לדעת האם טוב וכיצד מומלץ לכתוב אותו .
SHAYA
שיה
שייה
שי-יה
שם המשפחה: הילדסהימר
לבת ...
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב20/01/2012בדקתי האפשרויות , גם ללא ידיעה לתאריך הלידה - מתברר , שבכל מצב שייה או שיה , קיים קונפליקט במפה , כמו גם מפה קרמטית ,
לא נכון לבחור בשם , שוב מבלי להתייחס לתאריך הלידה שלא נמסר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך לידה
פלוזקית20/01/2012משוער :-)
10/6/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תאריך לידה - תגובה
ליאת יוגב20/01/2012יופי , נסי עד אז להתחבר לשמות נוספים ונשתמע לאחר הלידה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןטלי18/01/2012
שלום,
בתאריך 13/1/12 נולד לנו בן אנחנו מתלבטים בין השמות: עילאי ונהוראי
שם משפחה דוקרקר
אשמח לתשובה
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה19/01/2012לטלי שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 19/1 - יעודו להיות מנהיג, ייחודי, יוזם, להביא רעיונות, לסמוך על עצמו, לפתח בטחון עצמי, להיות אינדיבידואליסט, אמיץ וכו'.
ה 19 הקארמטי יקשה עליו להביא לידי ביטוי ולהבין את יעודו עד שיתגבר על השלילי של המספר - תחושת מסכנות וקורבנות, תחושת קיפוח ופגיעות רבה וכו'.
נהוראי - נוצר מספר קארמטי נוסף בחשיבה ולכן מאוד לא מומלץ.
עילאי - הקשר יעוד - יכולות - יוצר דיס הרמוניה משמעותית במפה (70%) מספר 1 - הגברי, המנהיג, מול מספר 2 הזוגי, אינטימי, נשי, רך. זה יוצר קושי רב בגיבוש האישיות, קושי לפתח בטחון עצמי וכו'.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך השם "פקאן" נשמע לכם כשם משפחה?דגנית18/01/2012
אני יודעת שהפורום הזה עוסק בבחירת שמות לתינוקות
אבל אשמח אם בכל זאת תעזרו לי
אנחנו נשואים טריים והחלטנו לבחור שם משפחה חדש
"פקאן" מצא חן בעינינו
ואשמח לשמוע גם מה אתם חושבים בעניין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איך השם "פקאן" נשמע לכם כשם משפחה? - תגובה
ליאת יוגב18/01/2012בשינוי שם משפחה , חשוב לראות את כל אחד מבני המשפחה ,עד כמה מתאים ויוצר מפה הרמונית ביחס לתאריך הלידה לכל אחד מכם ..
לצורך העניין חשוב להיוועץ בצורה ישירה ולא דרך הפורום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לי לדעת איך זה נשמע אם זה יפה
דגנית18/01/2012העניין הנמרולגי פחות חשוב לנו כרגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתקרן18/01/2012
שלום , ת.ל.מ 3.3.12 שמי : קרן , בעלי : דורון שם משפחה : עידן, יש לנו בת בשם ליבי
אילו מהשמות יתאימו ביותר :תות/תותי,הילי,ריף,נינה,אגט,שחף,רני(בסגול)תודה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן
ליאת יוגב18/01/2012לבחירת שם , חשוב לדעת תאריך לידה ,
למרות זאת אציין שהשמות תותי , הילי ושחף - אפשריים , השמות האחרים פחות מכך !!
להשתמע לאחר הלידה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוק- מחר הברית- דחוף!!!מורן17/01/2012
שלום
מבקשת סיוע בבחירת שם לתינוק שנולד ב10/1 בשעה 16:56 בניתוח קיסרי
שם ההורים : מורן וזמיר שניידר
אנחנו מאד אוהבים את השמות : מרום ו- לביא
האם הם מתאימים לילד?
אם לא, יש שמות נוספים שמתאימים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מורן
ליאת יוגב17/01/2012מספר הגורל של התינוק הינו 7 , מספר המוכיח על עומק , איכות , דרישה לשלמות , כמו גם , צדדים מאד פרטיים , הצורך לא פעם בלבדיות , מספר 7 נחשב למספר כבד יותר , רציני ובוגר . מול זה , על פי שני השמות שהצעתם , מרום ולביא , כל אחד מהשמות = 7 ואם כך , מספר השם המלא הינו 5 , צירוף מספרי 5 עם 7 מאד קונפליקטי ובעייתי ,
ה-5 הקליל ה-7 הכבד , עם המון בעייתיות ... בלבול , כעסים עצורים , רגשות קשים , דבר העלול ליצור מצבים שלפיהם האירועים בחיים מאבדים שליטה !
צר לי , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות .
נסו להתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשרית15/01/2012
שלום בתי נולדה ב 26/12/11 , חשבנו על השם אמילי/אמלי
האם השם הוא טוב לפי ניתוח המפה ואם יש עדיפות עם י או בלי
השמות שלנו: איתן ושרית משפחה אהרון
תודה רבה
ויום מצויין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרית
ליאת יוגב15/01/2012גם כי המפה על פי השם אמילי מאד הרמונית , לא אוכל להמליץ על בחירת השם , זאת מאחר ומספר הגורל של התינוקת הינו 6 - מספר המוכיח על הצורך בהרמוניה , אהבה , משפחה , רגש רב , שרות לזולת , אסתטיקה ועוד , אך מאחר ומספר הפצע הגלגולי של התינוקת תואם למספר הגורל , נוצרת בעייתיות בבחירת השם ,
פצע גלגולי משמעותו - פצע שהאדם סוחב מגלגולים קודמים ומשום כך , קיים לו קושי גם בחיים אלה באותו תחום ,
מכאן שנכון יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ,
השם אמלי - לא מתאים גם מאותה סיבה , כמו גם מפה פחות הרמונית .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת תודה
שרית15/01/2012האם יש שינוי במידה ושם המשפחה נכתב בלי ו -אהרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרית
ליאת יוגב15/01/2012מניחה שברור לכם איך כותבים את שם המשפחה שלכם, כך שאם כותבים אהרון , לא ניתן לשנות זאת פתאום למשהו אחר ...
השם אמילי או אמלי אהרון - לא מתאים .
שוב , נסו להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב דרכה של התינוקת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאת
שרית16/01/2012שוב תודה
פשוט בעלי כותב בלי ו' את שם המשפחה וכך זה אמור להיות.
מכח ההרגל אני כותבת עם ו אבל נכון יותר וכך גם ייכתב בתעודת זהות אהרן.
נמשיך לחשוב על עוד שמות, במידה ויש שינוי לגבי אמלי אשמח אם תוכלי להגיד לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרית
ליאת יוגב16/01/2012בשני המקרים , אמלי ואמילי אהרן , מתקבלת מפה לפיה תרגיש שלא מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכה ,
נסי לבחון שמות שהערך הגימטרי שלהם - 5 , 7 , 8 . וחיזרי להיוועץ .
ניתן להיעזר באתר הנקרא - שם לי .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שרית16/01/2012איך השמות רומי ויובל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה רבה - תגובה
ליאת יוגב16/01/2012צר לי , אך לא מתאימים !!! מפה קונפליקטית כמו גם קרמטית - קרמה = חוב מגלגולים קודמים היוצר קשיים גם בחיים אלה ...
שימי לב , לאפשרויות מבחינת הערך הגימטרי של השמות .(בהתכתבות הקודמת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתמור פז סויסה12/01/2012
שלום,
נולדה לנו בת בתאריך 4.1.2012 ואנחנו רוצים לקרוא לה ליבי(עדיפות ראשונה)
שם האם:מור שם האב:חיים
שם המשפחה:פז סויסה
שמות נוספים בעדיפות שנייה: לין, תהל,מיקה.
אשמח לקבל כיוון, כי הילדה כבר בת 8 ימים.
תודה מראש,
מור פז סויסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעת לידה
מור פז סויסה12/01/2012שעת לידה 12:55
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מור
ליאת יוגב12/01/2012בבחירת שם - אין צורך בשעת לידה .
על כל פנים - מספר הגורל של התינוקת הינו 1 , מספר המוכיח על צורך בעצמאות יחודיות , פרטיות , פחות תאהב שיחליטו בעבורה מה שאומר שחשוב לכבד אותה בדרך המיוחדת שלה ... , השם מיקה ,
המפה המתקבלת מפה מנהיגותית , עוצמתית , חזקה במיוחד , אך מצד שני , קיימים בה מספרים גבריים , העלולים ליצור קושי באינטימיות .
השם תהל - מפה שיש בה חנק , כמו לומר , דורשים ממנה ללכת עם הדרך הסטנדרטית , מה פתאום להיות את מי שאני ? עד כדי מצבים של - בעיות בריאות , העלולות להיווצר , כמו גם , מצבים לפיהם תרגיש שחייבת לנתץ .
השם , במקרה הנ"ל - בעייתי במיוחד , לא מומלץ !!
השם לין - יוצר מספר קרמטי 13-4 מצבים של נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון ועוד - בעייתי !!
השם ליבי , מפה שיש בה חלקים זורמים , קלילים , יחודיים , סקרנות רבה , דינמיות , קצב פעילות , נראה שזוהי המפה היותר מתאימה מבין כל השמות שהצעתם !
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לגבי שםקארין10/01/2012
שלום,,,בתאריך 07.01.12 נולד לי בן בשעה 07.07 בבוקר
רציתי לשאול איזה שם מתאים יותר,,, עילאי או ליאם
שם המשפחה אמדו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ לגבי שם - תגובה
חנה עטיה10/01/2012לקארין שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 13/4 - יעודו להיות מסגרתי, משפחתי, צורך בבטחון כלכלי, בשגרה, יכולת של ארגון, ניהול וכו'.
ה 13 יקשה עליו להגיע ליעודו ולהבינו עד שיתגבר על השלילי של המספר - תחושת תקיעות, תחושה שהכל הולך לאט ולא בקצב שאני רוצה, תחושת הגבלה וכו'.
2 השמות לא מתאימים כדי ליצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן.
עילאי - יוצר מספר קארמטי נוסף - ביכולות - 19/1 - תחושת נחיתות או עליונות מול אנשים, פגיעות, מסכנות.
ליאם - הדיס הרמוניה המרכזית היא בתחום היחסים הקרובים והזוגיות.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
קארין11/01/2012תודה על תגובתך
מוסיפה אני עוד שמות לבדיקה ומודה לך על השירות
שי-אל
דניאל
תודה קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה11/01/2012לקארין שלום,
השמות אינם מומלצים.
רציתי להציע שתקראי לו אולי רק שי, אך זה יוצר "פצע גילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד. זה מקשה על האדם להגיע ולהבין את היעוד שלו.
מציעה להיכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שמות במספרי - 2 או 4.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתרותי09/01/2012
ליאת תודה על תשובתך מצטערת אם אני מטרידה אבל ברצוני לדעת גם אם רוני זה שם טוב לילדה שנולדה ב08/01/2012 משפחת כוכבי
תודה רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב10/01/2012השם רוני, יוצר מפה שלפיה קיים צורך מאד גדול בחופש ריגושים עניין , מרחבים , מול העובדה שכלפי חוץ , יהיה לה חשוב להיראות הילדה הטובה , כנראה ,אלה גם יהיו הציפיות של אבא ממנה , המפה המתקבלת - פחות קבלה עצמית , אם חשוב לי להראות משהו אחר מכפי שאני , עד כמה אוהבת את מי שאני ?
בעייתי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

