מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוק עם ממצאים בריאותייםטניה27/04/2012
שלום רב!
אני כעת בהריון ראשון שלי בשבוע 28. בשבוע 22 (בסקירה מאוחרת) התגלו שני ממצאים חריגים בעובר והיה חשש להפלת העובר אם היה מתברר כי סובל מתסמונת שכלית או מבעיה בריאותית בריאתו אשר היתה מגבילה את תפקודו בחייו. כעת אנו עדיין במהלך מעקבים אחר מצבו אך ניראה כי נמשיך את ההריון עד סופו וככל הנראה התינוק יוולד ללא סימפטומים המחייבים התייחסות מיידית או קריטית. בשבוע הבא נקבל תשובות של בדיקה גנטית שעשינו באופן פרטי . בדיקה זו אמורה לגלות תסמונות גנטיות אם קיימות.כמו כן, אנו עדיין עוקבים אחר הממצא הריאתי ובתקווה שהלב לא יושפע מהבעיה שבריאה.
שם משפחה: גפר
שמות שחשבנו עליהם: שחר, איתי, עומר, לביא,
לי ולבעלי אין העדפה זהה לבחירת שם . כל אחד מאיתנו מעדיף שם אחר ואני עצמי לא סגורה על שום שם. אני כן מעדיפה שם עם משמעות ורצוי עם 4 אותיות .
המטרה עכשו היא גם למצוא שם שישפר את מצבו הבריאותי וישפר את סיכוייו לחיות חיים טובים. אשמח לשמוע חוות דעתכן המקצועית.
תודה מראש
טוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טניה
ליאת יוגב27/04/2012מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר !
על כל פנים , בבחירת השם לתינוק תאריך הלידה הינו מרכיב מאד חשוב ,
50% מערך מפתו של האדם , זהו תאריך הלידה ,
אוכל רק לומר , שנראה שהשם לביא פחות מומלץ , כמו גם שחר , בשל העובדה שאין אותיות אהוי בשם המלא שמתקבל .
חיזרי להיוועץ לאחר הלידה , חשוב שתנסי להתחבר לשמות נוספים ..
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקת מתוקהבוטנית26/04/2012
נודה לעזרה בבחירת שם לתינוקת שנולדה לנו ביום 23.4.12 בשעה 11:21 שם האם איריס אסתר אדמון דגן, שם האב צחי דגן. השמות שאנו מתלבטים לגביהם - אלמה, עדי, נטע, גלי
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת מתוקה - תגובה
חנה עטיה26/04/2012שלום רב,
אני מתייחסת לשם משפחה דגן ?
יעודה של הילדה הינו מספר 14/5 - יעודה להיות חופשיה, חברותית, קלילה, זורמת, פותרת בעיות בקלות, פחות רגישה, נמצאת בתנועה.
ה 14 הקארמטי יכול להקשות עליה להגיע ליעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר. תחושה שלוקחים לה את החופש הנחוץ לה כל כך, פחד שיגבילו אותה ודברים נוספים.
עם השם גלי נוצרת מפה מאוד הרמונית לילדה. כאשר כל המפה היא חופש, קלילות, ספונטניות, במה, צורך לעשות מה בראש שלה ופחות להתחשב במסגרת.
אך לצערי ה"פצע הגלגולי" שהוא סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד ומהווה קושי להגיע ולממש את היעוד. זה קושי שמגיע מחיים קודמים. ולכן שם זה לא מומלץ.
שאר השמות יוצרים מפות דיס הרמוניות.
השם אלמה (כ - עלמא - זאת אפשרות) - מפה הרמונית לילדה. כאשר היעוד הקליל מוקף במספרי מנהיגות. היכולות הן של עשיה בגדול ורחב, אלטרואיזם, נתינה, מוחצנות, כריזמה וכו'.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
בוטנית26/04/2012אכן שם המשפחה הוא דגן. כדי להיות בטוחה שהבנתי - לדעתך השם אלמה מתאים לתינוקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
חנה עטיה26/04/2012שלום רב,
הבהרתי ש - אלמה לא מתאים והצעתי את עלמא (שינוי באותיות) שיוצר מפה הרמונית.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם-דחוףתפארת25/04/2012
חנה יש הבדל בין שליו ל-שלו? ווהאם רום או אופק או נועם יותר מתאימים? לי הכי מסתדר שלו או בר או נועם מה מתוכם הכי מתאים לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם-דחוף - תגובה
חנה עטיה25/04/2012לתפארת שלום,
שלו - בדקתי ולא עידכנתי אותך. נוצרת מפה דיס הרמונית. אם היתה נוצרת מפה הרמונית בודאי הייתי כותבת על כך.
שליו - קראי דברים קודמים שלי.
נועם, בר, רום - נוצרים מספרים קארמטים במקומות שונים ולכן לא אוכל להמליץ על מפה שכזו.
אופק - המפה יחסית הרמונית כאשר היעוד הגברי, מעשי, דינאמי מוקף במספרים רוחניים, רגשיים, פגיעים. ודברים נוספים.
מציעה לחזור לשמות ניב או שליו.
תמיד קיימת אופציה לחפש שמות נוספים.
קחי את זמנך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם- דחוףתפארת25/04/2012
חנה היי, אז מה זה אומר ששליו או ניב מתאימים לו כי בכל אחד מהם משתמע משהו פחות טוב כמו הפצע הגילגולי בניב או הציפייה של הסביבה שהוא יהיה רך ורגיש בעוד שהוא יותר קשה, גברי וכו' בשליו/שלו אז האם זה נכון לקרוא לו כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם- דחוף - תגובה
חנה עטיה25/04/2012לתפארת שלום,
אתחיל ואומר שאין מפות מושלמות ואולי טוב שכך.
2 השמות יוצרים מפות בהחלט הרמוניות - אך לא מושלמות כפי שפירטתי.
אם ברצונך חישבי על שמות נוספים ואני אהיה לעזרתך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם- תגובה לחנה עטיהתפארת25/04/2012
שלום ותודה רבה קודם כל, זוהי המלצה לשם המשפחה הקיין כלומר אבוטבול או לשם המשפחה שישתנה בעתיד כלומר טל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם- תגובה לחנה עטיה - תגובה
חנה עטיה25/04/2012לתפארת שלום,
אסביר שוב את דעתי.
הילד נולד לשם המשפחה אבוטבול. אם בעתיד תשנו את שם המשפחה, זה לא ישנה באופן מהותי את המפה של ילדך. המפה נוצרת ביום הלידה עם התאריך והשם המלא אליו נולד הילד.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לשם לבת שלישית.כוכבית קמונדו24/04/2012
שלום רב,
יש לי בבית שתי בנות מקסימות רום ואגם.
השלישית בדרך וב"ה בעוד כמה שבועות תצא לאוויר העולם בניתוח קיסרי.
מתלבטת מאוד בין השמות : נועם, יהב או שי - לי
הייתי שמחה לקבל ייעוץ איזה שם מבין שלושתם הוא הטוב והמתאים ביותר.
מצפה לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטות לשם לבת שלישית. - תגובה
חנה עטיה24/04/2012שלום רב,
ראשית כל, תאריך הלידה הוא קריטי בבחירת שם לילדה שתיוולד.
מה שם המשפחה של הילדה ?
כדי לעשות בדיקה ראשונית.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןטלטל24/04/2012
בעלי ואני מתלבטים לגבי שם לבננו שנולד ביום שישי,
בשתתים ארבעים ותשע לפנות בוקר ה- 20.4.12
שמי: טל וכך גם שם בעלי.
השמות לגביהם אנחו מתלבטים:
עידן, אופיר, יובל ונדב.
איזה שם הכי מתאים לו..?
בתודה מראש,
טל וטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה
טלטל24/04/2012שם משפחה הינו דוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה - תגובה
חנה עטיה24/04/2012לטלטל שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 11/2 - יעודו להיות רך, רגיש, מתחשב, איפמטי, נחמד, זוגי, מאפשר לאחרים להתקדם.
גם יום הלידה הינו מספר 2 - זה אומר שכל עולמו הפנימי הוא רגישות, פגיעות, שיתוף פעולה. יש מאוד לשמור על נפשו הרכה, אך יחד עם זאת למצוא לו שם יחזק את המפה עם מספרים יותר גבריים ועוצמתיים.
ה 11 יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותו בהדרכה ורוחניות.
השמות שהצעתם יוצרים מפות דיס הרמוניות או קארמטיות.
מציעה לחפש שמות במספרי - 4, 8.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
טלטל24/04/2012השם עידן שהצענו מספרו 8 האם הוא כן מומלץ.
שמות נוספים הינם: ינון , ליאור או אריאל.
האם אחד מהם מתאים יותר,
תודה רבה על תשובתך
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה24/04/2012שלום לך,
עידן באמת יוצא מספר 8 - אך יצאה מפה עם "פחד מאיבוד שליטה" - זה אומר שהחשיבה והשאיפות שונות מהמפה. המפה מסגרתית, משפחתית, והחשיבה אינדיבידואליסטית, עמוקה, איכותית. אדם כזה עלול לפחד ולראות מי הוא אמור בעצם להיות ולנהוג כחשיבה ולא כמהות (זה בקיצור כמובן).
אריאל - גם "פחד מאיבוד שליטה".
ליאור - דיס הרמוניה משמעותית בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
ינון - מפה הרמונית בחלקה. היעוד הרגיש והעדין מוקף במספרים יותר גבריים, מעשיים ופרקטיים. אך בחשיבה יושב מספר קארמטי 13/4 - היכול להקשות על החשיבה כי האדם מרגיש תסכול, שהכל הולך לאט ולא כפי שהיה רוצה, מן חשיבה לא גמישה שכזו.
הוא יקרין לעולם תדמית של איש העולם הגדול, נדיב, מוחצן, אך במהותו יהיה איש מופנם, צנוע, איש של בית ומשפחה.
דבר נוסף - "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד. זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד. זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים.
לשיקולכם ומציעה להמשיך לחפש (אל תתיאשו) שווה להשקיע בשם מתאים לילד.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על עזרתך
טלטל25/04/2012ניסינו למצוא שמות שיתאימו למספרים 8 או4 וגם ששנינו נסכים...
זה לא כל כך פשוט ישנם עוד שני שמות
גולן א וינאי האם אחד מהם מתאים?
תודה רבה על עזרתך,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות נוספות
טלטל25/04/2012משפחתי העלתה שתי אופציות נוספות שי אבישי.
האם אחד מהם יתאים?
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות נוספות - תגובה
חנה עטיה25/04/2012שלום רב,
מאוד מעריכה את הסבלנות לחפש ולמצוא שם מתאים לילד. זאת השקעה השווה המון.
גולן, ינאי, אבישי - נוצר "פחד מאיבוד שליטה" וגם קושי בתחום הקריירה, לימודים, עבודה.
שי - המפה יחסית הרמונית, אך: היעוד מוקף במספרים רוחניים, בוגרים, חכמים, איכותיים. צרוף הדורש מהאדם לעשות עבודה מעמיקה עם עצמו.
מציעה להיכנס לאתר בשם "שם לי" ולהציע שמות נוספים.
אני לרשותכם גם בטלפון.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשריות נוספות
טלטל26/04/2012מהלגבי יהונתן (יוני) או מתן - אחד מהם מתאים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשריות נוספות - תגובה
חנה עטיה26/04/2012שלום רב,
מתן - נוצרת מפה מאוד הרמונית אך נשית ורכה במיוחד. לבן זה עלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו.
יהונתן וגם יוני - לא מתאים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי שוב אני...נועה23/04/2012
כרגע מתלבטים בין גלי למאיה...מה את אומרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שוב אני... - תגובה
חנה עטיה23/04/2012לנועה שלום,
גלי - מספר 7 - קארמטי ביכולות. דיס הרמוניה בתחום הקרירה, לימודים, עבודה. בתחום היחסים הקרובים - סגירות רגשית (בונקר רגשי), ובנוסף לכך המפה גברית מדי לבת.
מאיה - מספר 11/2 ולכן עד כאן בסדר. נוצרת מפת מנהיגות עוצמתית מדי וגם גברית לבת.
לא מספיק טוב.
מצטערת.
מאוד מקוה שתמשיכו לחפש לה שם ואני אעזור לכם ברצון.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות
נועה23/04/2012יהל,טליה,ליה,יעל,היא-לי,בר...וזהו נגמרו לי האופציות :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות - תגובה
חנה עטיה23/04/2012לנועה שלום,
יהל, טליה, ליה - מספרי 9 - לא מתאים.
בר - השם המועדף מהשמות שהוצעו. היעוד השאפתן, חזק, השרדותי, השגי מוקף עם מספרים יותר נשיים ורכים. אך כלפי חוץ היא תקרין את ה 8. היא תקרין עוצמה, מנהיגות, השגיות, שליטה ברגשות.
בהתנהלות היום יומית שלה היא תהא יותר רכה, עדינה, יצירתית, עם יכולת טיפול ושיתוף פעולה. יש ללמדה ולכוונה להביע רגשות, לעסוק ברגשות, להיפתח רגשית.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה בבחירת שם לתינוקדנה21/04/2012
שלום רב, אמור בעזרת ה' להיוולד לנו תינוק ביולי שמי דנה עמר ובעלי גולן עמר שם משפחה הקודם שלי הוא דנה רפאל רציתי לדעת אם השם: בן, הוא שם שמתאים לתינוק שלנו. תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה בבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה21/04/2012שלום לך,
כדי ליעץ לך על שם לילד - נחוץ לי תאריך הלידה.
השם בן עמר הוא בלי אותיות אהו"י ולכן לא מומלץ ודברים נוספים.
מציעה שתנסי לחשוב על שמות נוספים ולהתקשר לאחר הלידה ואעזור לך בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתנעה19/04/2012
שלום לחנה וליאת,
אני כותבת בשם אחותי שילדה השבוע בשע"ט בת ב-17/4 בשעה 6:40 בבוקר.
שם המשפחה-עווד
הורים-מיכל ודודו
השמות שהיא שוקלת הינם- משי, טליה,אוריה.
תודה ויומטוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה19/04/2012לנעה שלום,
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 8 - יעודה להיות חזקה פיסית, שאפתנית, מצליחה, הישרדותית, מעשית, עם כושר ניהול וארגון ופחות רגישה.
גם יום הלידה הוא מס' 8 - זה אומר ש 50% מהמפה, כל העולם הפנימי הוא מאוד חזק, דינאמי, גברי, נוקשה.
חשוב למצוא לה שם שירכך, יעדן ויוסיף נשיות למפה.
משי - נוצרת מפה מאוד גברית לבת, דבר העלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותה. וגם מספר קארמטי ביכולות.
אוריה - היעוד סגור עם מספרים חרדתיים וגם קארמטים.
טליה - המפה יחסית הרמונית. השם המועדף מההצעות שלך. אך יש כאן מה שנקרא "שתי פנים לאישיות" - זה אומר, שבחיים מחוץ לבית תהא מאוד קלילה, זורמת, בתנועה, תקשורתית ובחיים האישיים תהא שונה לגמרי. מאוד חזקה, עוצמתית, אולי שתלטנית.
יתכן שכדאי לחשוב על שמות נוספים במספר 1 או 7.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש שם...אך
נעה20/04/2012היא מאוד רוצה את השם תהל.וכיוון שהוא מספר 3,היא שואלת מה ניתן להוסיף או לשנות.
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש שם...אך - תגובה
חנה עטיה20/04/2012לנעה שלום,
עם השם תהל נוצרת מפה הנקראת "מפת יתר" - כל המפה אותו מספר חוץ מהתדמית החיצונית. בכל מקרה, לא הייתי ממליצה על מפה כזו כי האדם כל הזמן אותו מספר ואותה אנרגיה וזה בכלל לא קל.
במקרה הספציפי הזה במיוחד לא מומלץ כאשר המספר הינו 8 - מספר גברי, דינאמי, השרדותי, שאפתן, עם שליטה רגשית, סגור רגשית, פחות עסוק בצד הרגשי.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקקרן17/04/2012
שלום ,ביום שישי האחרון 13/4/12 נולד לי בן זכר ראשון בשעה 15:31
אני מתלבטת בין 2 שמות : עדן,אופיר
אשמח לקבל את עזרתכם,תודה,קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רשמתי שם משפחה
קרן17/04/2012שם המשפחה הוא אוחנה,תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רשמתי שם משפחה - תגובה
חנה עטיה17/04/2012לקרן שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 22/4 - יעודו להיות מסגרתי, משפחתי, מעשי, פרקטי, אחראי, אוהב שגרה ובטחון כלכלי ופחות רגיש. המאסטר ה 22 יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותו בעשיה בגדול, בעסק עצמאי, אומץ וכריזמה. אך כילד האנרגיה הגבוהה הזו עלולה לגרום לו ללחץ ומתח.
לצערי הרב, 2 השמות לא מומלצים ולכן מציעה לחשוב על שמות נוספים.
אופיר - מספר קארמטי 16/7 ביכולות - עלול להקשות עליו בהוצאה לפועל, קושי להיות איכותי ומעמיק, קושי במערכות יחסים. ודברים נוספים.
עדן - היעוד המיסגרתי האוהב שגרה וסדר חנוק עם מספרים קלילים, תקשורתיים, זורמים. זה עלול להקשות עליו להבין ולהגיע ליעודו, מה גם שהוא ילך בתחושה שאין הבנה לצרכים הרגשיים שלו.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות מומלצים
קרן17/04/2012היי תודה על התשובה המהירה
יש שמות מומלצים לנתונים שרשמתי לך?
תודה,קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות מומלצים - תגובה
חנה עטיה17/04/2012לקרן שלום,
עזרתי יכולה להיות רק בהמלצה על מספר השם.
את השמות רק את תציעי ואני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת.
הכנסי לאתר בשם "שם לי" וחפשי שמות במספרי 3, 1, 4, 8
אני אבדוק לעומק כל שם שתציעי ואנסה להמליץ על שם היוצר מפה הרמונית כמה שניתן לילד.
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה למנהלות הפורוםשירי15/04/2012
שלום ליאת וחנה,
תחילה אציין שאני נהנת מאוד מהגלישה בפורום ומחכה בקוצר רוח ללידת אחיינתי, כדי שאוכל להיעזר בכן בבחירת שם לתינוקת.
הייתי שמחה אם תוכלו לענות לי לגבי אופן ניהול הפורום,
האם יוצא שאתן מצנזרות הודעות כלשהן, האם אתן מקבלות שאלות רבות באופן אישי בדוא"ל? ומהי התדירות בה אתן נכנסות לפורום?
תודה רבה,
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה למנהלות הפורום - תגובה
ליאת יוגב15/04/2012היי שירי,
מעניין מהי סיבת השאלות שהפנית אלינו ,
על כל פנים , מה שאת רואה - זה מה שקיים !!
אם תרצי לשוחח על כך , מוזמנת בהחלט .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה למנהלת הפורום
שירי15/04/2012הסיבה לשאלתי היא במסגרת קורס שאני לומדת בו התבקשתי לשלוח שאלה למנהל פורום לגבי אופן ניהול הפורום.
מתנצלת מראש אם השאלה הייתה לא במקומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לביתי שנולדה בערב פסחשירלי13/04/2012
שלום רב,
שמי שירלי. שם בעלי איל. שם משפחתנו שרון. אנו מתלבטים בבחירת שם לביתנו שנולדה בערב פסח 6.4.2012 בשעה 13:06.
האפשרויות שחשבנו עליהן הן:
מאיה
מיה (MAYA)
אמילי
ליה
אלה
נינה
נרצה לת לה שם שני אסתר, על שם סבתא ז"ל של בעלי .
נודה לכם על עזרתכם בבחירה.
בתודה,
האמא שירלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שירלי
ליאת יוגב13/04/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מיום לידה 6 , דבר המוכיח על צדדים רגשיים , נשיים ,רכים , צורך במשפחתיות , הרמונ יה ואהבה רבה , כאשר ניתן היה לחשוב ,שמבין השמות שהצעת , השם היותר מומלץ הוא אמילי , אלא בשל העובדה שמספר הפצע הגלוגלי המתקבל מתוך המפה , תואם למספר הגורל ויום הלידה , מוכיח על כך שיהיה קשה לה להתחבר ליעוד שלה .
מספר פצע גלגולי - משמעותו פצע שהאדם הגיע אליו מגלגולים קודמים , דבר העלול להקשות עליו גם בחיים אלה .
כאשר הפצע תואם למספר הגורל , יוצר קושי בלהתחבר ליעוד .
אם כך , מבין השמות שהצעתם , השם היותר מתאים הוא נינה , כאשר המפה המתקבלת הינה מפה , נשית , רגשית , חברותית , רכה במיוחד ,
קיימים צדדים הרמונייםי במרבית המפה ,
השמות האחרים , כל אחד וסיבתו - לא מתאימים .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איליי , אילי או עילאירנית12/04/2012
שלום, שמי רנית. בנינו נולד ב 10 לאוקטובר 2011 שמו הפרטי הוא אילי אבל מכיוון שמשמעות השם עילאי אהובה עלינו רציתי לבדוק האם כדאי לשנות את שמו מאילי לעילאי באם התשובה היא שלילית, האם כדאי להוסיף עוד "י" בסוף השם שיהיה איליי במקום אילי תודה מראש רנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איליי , אילי או עילאי - תגובה
חנה עטיה12/04/2012לרנית שלום,
מה הוא שם המשפחה של הילד ? - כדי שאוכל לבדוק את מפתו.
מדוע ברצונך לשנות את שמו ?
המפה המולדת עם השם שבחרת לילד בלידתו, שם המשפחה ותאריך הלידה יוצרים מפה התנהגותית של האדם. שינוי השם ישנה ולו במעט את מפתו איתה נולד.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילי , איליי או עילאי - תגובה
רנית12/04/2012שם המשפחה הוא אפרון המוטיבציה לשינוי היא המשמעות העיברית של השם עילאי מול אילי תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילי , איליי או עילאי - תגובה - תגובה
חנה עטיה13/04/2012לרנית שלום,
ההתיחסות שלי היא למספר השם ולא למשמעות העברית שלו.
השם אילי - יעודו של ילדך הינו מספר 6 - צורך בהרמוניה, רגישות, משפחתיות, טוב לב, אחריות וכו. המספרים הנרכשים מסביב הם של מנהיגות, יחודיות, אינדיבידואליות. לכן ילד כזה עלול להרגיש שהסביבה דורשת ממנו להיות עצמאי, מסתדר לבד, אינדיבידואליסט, מנהיג ובתוכו הוא כל כך רגיש ועדין, צריך את הביחד, את התמיכה ואת המשפחה. הוא עלול להרגיש שבעצם לא מבינים כמה הוא פגיע ורגיש.
השם איליי - יוצר מפה נשית לבן ולכן לא מומלץ, עלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו.
השם עילאי - יוצר יכולות של דינאמיות רבה, יכולת הובלה, ארגון וניהול, מוסיף מנהיגות וגבריות למפה. אך נוצרים קשיים אחרים והיעוד הרגיש עדיין חנוק עם מספרים גבריים ומנהיגותיים. יש כאן גם מה שנקרא "פחד מאיבוד שליטה".
בכל מקרה המפה המולדת היא הקובעת.
הכי חשוב הוא שתאהבי את השם שאת מעניקה לילדך.
גם באילי וגם בעילאי - יש דיס הרמוניה כל שהיא ולכן לא אומר איזה שם עדיף.
חישבי שוב האם ברצונך באמת להחליף את השם ?
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לביתיבת שבע10/04/2012
שלום רב, ביתי טרם נולדה אך צפוייה להגיע אלינו בימים אלו.
קשה לי מאד להחליט מה יהיה מתאים יותר. השמות שחשבנו עליהם:
זיו, דרור, נועם, שוהם
שם המשפחה הוא: שמליקשווילי
תודה
בת שבע, מיכאל ושילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לביתי - תגובה
ליאת יוגב10/04/2012לידיעה - תאריך הלידה מהווה מרכיב של 50% מערך המפה ,
אך ברור שאפשר לראות ,שהשם זיו - לא מתאים , בשל קונפליקט שנוצר במפה .
נועם ודרור , אפשריים , חשוב לראות גם התאריך המדוייק .
שוהם - מספרים גבריים ,
להשתמע , לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיום ביתי נולדה
בת שבע15/04/2012שלום, היום ביתי נולדה 15.4.12 בשעה 9:35. אנו מתלבטים בנוגע למספר שמות:
נועם, שי, דורון, ארבל, דרור, מור. תודה בת שבע מיכאל ושילה שמליקשווילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בת שבע
ליאת יוגב15/04/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באה בה , משפחתיות , הרמוניה , צדדים מאד נשיים , רכים , רגשיים , צורך בשלמות רגשית ועוד .
מול זה , מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הינו נועם , בכתיב זה .
מפה מאד הרמונית , מספרים רגשיים נשיים חברותיים ועוד , יופי !
אפשרות נוספת , השם מור - היוצר מפה שיש בה חלקים מאד הרמונייים בציר הזוגיות , צורך במישהו רגשי ורך , המבין לעולם הצרכים שלה , מול החוצה להראות לעולם החיצון הצדדים היותר סתגלניים השרדותיים וכו.
כמו גם , צד הזקוק לקצב איטי יותר , מול חלקים יותר דינמיים .
מבין השמות , נראה שהשם נועם הוא היותר מומלץ , באפשרות שניה השם מור ,
כאשר כל השמות האחרים , פחות מומלצים באופן היותר מודגש !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
בת שבע16/04/2012תודה על התגובה המהירה.האם גם השם שחר יכול להתאים לתאריך 15.4.12 ולשעה 9:35? בת שבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה נוספת - תגובה
ליאת יוגב16/04/2012השם שחר בהחלט אפשרי !!
מתקבלת מפה הרמונית , נשית רגשית , חברותית ורכה במיוחד .
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)

