מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן חדש ליהדר04/03/2012
שלום!
בני נולד ב-12/2/2012. שם משפחתו: גונר צרפתי. אני רוצה לקרוא לו ארבל. מה דעתך?
תודות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הדר
ליאת יוגב04/03/2012ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המציין צדדים עצמאיים , יחודיים , יכולת להוביל , להיות מנהיג , או לפחות זהו השיעור שלשמו הגיע , חשוב לאפשר לו היחודיות , כמו גם הפרטיות שזקוק לה לדרכו .
מול זה , על פי השם ארבל גונר צרפתי , המפה המתקבלת , הינה מפה שיש בה חלקים מאד דינמיים , פעלתניים , מול החלק האחר , שלפיו כלפי חוץ יהיה חשוב לו להיראות , יותר מתון , איטי , אחראי , כמו לראות - מצב של פחות קבלה עצמית , אם חשוב יהיה לו להראות משהו אחר ממי שהוא , סימן שלא תמיד יקבל את מי שהוא .
כמו כן , צדדים שיש בהם יחודיות , זרימה , מול חשיבה מאד פרקטית , מעשית , מה פתאום ללכת עם הצדדים הילדיים הזורמים , מה שנקרא - פחד מאיבוד שליטה , פחד מלהיות יותר מדי ילדותי , חייב להציב לעצמי מטרות , מכאן נראה שמי מכם כהוריו , לא תמיד יפרגן לא על הצדדים הילדותיים הקיימים בו ?? האם אתם אנשים מאד פרקטיים , שאפתניים וכו.?
זהו בעצם ניתוח המפה ומכאן - לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
הדר04/03/2012תודה רבה לך ליאת! קיבלתי בהפתעה את התשובה המפורטת. אני אינני אדם מאוד פרקטי- נוטה לכיוון הרגשי והאמנותי...האם לדעתך, לאור האמור, ייטיב עמו שם המשפחה צרפתי בלבד?
שוב תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הדר
ליאת יוגב04/03/2012כשהתינוק נולד סביר להניח שנולד לשם המשפחה שציינת- גונר צרפתי
מעבר לכך,השם ארבל צרפתי , לא מתאים, מתקבלת מפה קונפליקטית, רכה מדי כשמדובר בבן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקאנה04/03/2012
ערב טוב, ילדתי בת 23.2.2012
ואני מתלבטת בין 2 שמות
דניאל וליאור
שם משפחתי הוא עבדיאן
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנה
ליאת יוגב04/03/2012מבין שני השמות שהצעת , השם המתאים יותר הוא ליאור .
גם כי ,חשוב לציין שקיימים צדדים לא לגמרי הרמוניים בכל חלקי המפה ,
ובכל זאת , זהו השם המועדף ... לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
אנה04/03/2012היי ליאת,
למה הכוונה לא לגמרי הרמוניים בכל חלקי המפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב04/03/2012בקצרה , קיימים כמה תחומי חיים לכל אחד מאיתנו , כאשר קיים ציר הזוגיות , ציר חברתי , ציר גיבוש אישיות , כמו גם ציר המקצועיות , על פי השם ליאור , מתקבל צירוף קונפליקטי על הציר המקצועי , כמו לראות , שלימים , יהיה קושי בבחירת כיוון מקצועי , כמו כן , צדדים רכים רגשיים , מול הפחד מללכת עם הצד הכל כך רך רגשי נשי , כמו לראות מצב של פחד מאיבוד שליטה , פחד מלהיות יותר מדי רגש ..
יתכן , שתבין זאת מתוך התייחסות ההורים , שכשאהיה יותר מדי רגשנית , מישהו מההורים יגיב על כך , מה פתאום ? תהיי חזקה , מובילה ופחות מכך , לגיטימציה לצדדים הרגשיים ביתר .
מבינה שתשובתי ברורה לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
אנה05/03/2012ראשית כל תודה. אז בעצם אני לא מבינה איך אני אמורה להתאים שם לקטנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב05/03/2012לא קיימת נוסחא מסויימת לשאלתך . כלומר , הנכון הוא לנסות להתחבר לעוד שמות ,
לחזור ולהיוועץ , כך שאוכל ללוות אותך בבחירת השם , עד אשר תתקבל המפה היותר הרמונית והפחות קונפליקטית וקרמטית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
אנה05/03/2012ליאת ערב טוב,
יש לי עוד מספר שמות והם: אלין ליאן זוהר אליה תהל בר שי מיה רומי ונויה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב05/03/2012אין ספק , שמבין השמות שהצעת , השמות המתאימים הם - רומי או נויה ,
בשני המקרים מתקבלות מפות מאד הרמוניות ונפלאות .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
אנה06/03/2012תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי ליאת, חזרתי עם שמותאסתי03/03/2012
שם משפחה ריער
תאריך לידה 13.2.2012
שמות:
אוריאן, אורין, אורייאן, ליאור
או
אליאן, אליה, ליאה, אלין, אילור
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אסתי
ליאת יוגב04/03/2012עברתי על כל אחת מההצעות שנתת , מסתבר שבכל אחד מהשמות נוצרת איזה שהיא בעייתיות , או צירופים קונפליקטיים ,העלולים ליצור משברים בדרך .
או צירוף מספרים קרמטיים , הגורם לקשיים בחיים אלה , בשל חובות מגלגולים קודמים , כמו ה-16- שיעור במערכות יחסים , מצבים של ניתוקים ועוד , על פים השם ליאור ,
או צירוף קרמה 19-1 מצבי קורבנות , מסכנות וכו.
יתכן שניאלץ לשוחח ... לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליאת, האם יש לך שם טוב להציע לי,
אסתי05/03/2012שיתאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הי ליאת, האם יש לך שם טוב להציע לי, - תגובה
ליאת יוגב05/03/2012ממש לא נוהגת לעשות זאת , מצטערת , השם נבחר ע",י אמא , כך שמן הראוי והנכון שתנסי להתחבר לאי אלו שמות נוספים , הציעי ואעזור לך לבחור .
אפשר לשוחח ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותחסוי01/03/2012
היי, ברצוני לשאול לגבי שם לנסיכתי? ת.לידה 4.12.2011 ש.לידה 11.23
השמות הם: אלמה/עלמה, אמילי,אמה,נועה שם משפחה סיבוני
האם יש צורך בשמות ההורים?
אשמח לתשובה, תודה מראש על שיתוף הפעולה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
חנה עטיה01/03/2012שלום רב,
האם עדין אין שם לילדה ? - 4.12.2011
אין צורך בשמות ההורים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ממש...
חסוי01/03/2012בעלי רוצה את השם אמילי... אני פחות מתחברת, בגלל עניין הקבלה עד חודש רצוי לתת שם אז חשבנו על אמילי...יותר נכון בעלי.אנו עדיין קוראים לה הילדה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ממש... - תגובה
חנה עטיה01/03/2012שלום רב,
מכל השמות שהצעת, עם השם אמילי נוצרת מפה הרמונית לילדה.
חשוב מאוד שאת תתחברי לשם ותאהבי אותו.
יעודה של הילדה מספר 11/2 - יעודה להיות נשית, מתחשבת, רגישה, זוגית, משתפת פעולה, נחמדה. חשוב שתדעי שהיא מאוד רגישה ועדינה ויש לשמור על נפשה הרכה.
ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה, במנהיגות, הדרכה ורוחניות.
גם בחשיבה יושב מספר 11/2 - זה אומר שגם יכולים להיות לה רעיונות נהדרים ומיוחדים.
נוצרת מפה של בית, משפחה, זוגיות, מופנמות, רכות ורגישות אך עם יכולות יותר פרקטיות ומעשיות.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה ראשית רב תודות לתשובתך
חסוי01/03/2012אך שנית אני מתקשה לקרוא לילדה בשם אמילי אני יותר מתחברת לאלמה/עלמה איך השם הזה יוצר מפה לילדה?
הרי חשוב שגם האמא תתחבר לשם נכון? או בעיקר האמא?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה ראשית רב תודות לתשובתך - תגובה
חנה עטיה01/03/2012שלום לך,
חשוב מאוד שהאם תתחבר ותאהב את השם של הילדה. ומומלץ שהאב ישתף פעולה בענין.
השם אלמה - נוצרת מפה עם מספרים קארמטים גם בחשיבה וגם ביכולות - זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - וחבל אם מתיעצים. גם אם אתיחס רק למספר הסופי בלי להתיחס לקארמטי (14/5, 16/7) נוצרת מפה עם דיס הרמוניה רצינית גם בתחום הקריירה וגם בתחום הזוגיות.
לגבי עלמה - כאן המפה יותר אפשרית - הקארמטי הוא בחשיבה - 13/4 - זה אומר "קושי" בחשיבה ובשאיפות - חוסר מרוצות, תסכול, חושבת שיש רק פתרון אחד לכל בעיה ודברים נוספים.
דבר נוסף - דיס הרמוניה בתקשורת עם עצמה והסביבה - החשיבה מסודרת, מאורגנת, פרקטית, מעשית, ירידה לפרטים. אך היא תקרין תדמית של חשיבה בגדול וברחב, אשת העולם הגדול, אלטרואיסטית, טובת לב - זה אומר שלא תמיד תאמר מה שהיא חושבת אלא מה שנראה לה שהסביבה מצפה ממנה לומר או לחשוב.
אם ברצונך בעזרה נוספת את יכולה להתקשר ואעזור לך בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם שני לתינוק על שם סב שנפטרדליה28/02/2012
שלום,
האם מומלץ לתת לתינוק שם נוסף על שם הסבא אשר נפטר לפני יותר משנה בגיל 62 עקב מחלה.
אבי היה איש יקר וטוב וברצוני לשמר את זכרו ולכבד את מורשתו המשפחתית דרך שם נוסף לתינוק שיוולד בעזרת השם.
השם הנוסף הוא שמו העברי של אבי, ברוך.
אשמח לקבל תשובה והסבר האם מומלץ.
תודה,
דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנשמך להודעה לגבי שם שני על שם הסב
דליה28/02/2012תאריך הלידה המשוער הוא 22/4 והשמות שאנחנו מתלבטים לגביהם הם עידו וארי (מלשון לביא/אריה). השם הנוסף הוא על שם אבי, ברוך.
אשמח מאוד לקבל הסבר.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנשמך להודעה לגבי שם שני על שם הסב - תגובה
חנה עטיה28/02/2012שלום רב,
מה שם המשפחה של הילד האמור להיוולד ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דליה29/02/2012שם המשפחה הוא מרמלשטיין. ברצוני להוסיף כי השם השני שאנו רוצים להוסיף הינו השם העברי של אבי, ברוך (השם העברי לא היה בשימוש אלא הלועזי).
רוב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
חנה עטיה29/02/2012לדליה שלום,
אומר כך:
באופן עקרוני לא מומלץ לתת שם לתינוק שנולד ע"ש אדם שנפטר בדמי ימיו, ממחלה או במלחמה.
במקרה הנדון - השם הוא כשם שני, ואני מבינה שלא יהיה בשימוש ביום יום ולכן גם לא יכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית. מה גם שהשם השני שאת רוצה להעניק לבנך הוא שונה מהשם בו אביך נקרא ביום יום.
מציעה - לכי עם ליבך, ונהגי כפי שאת מרגישה - זו דעתי האישית בלבד.
לגבי השמות המוצעים ובלי להתיחס לתאריך הלידה בשלב זה, שהוא קריטי בהמלצה על שם לתינוק שיוולד:
ארי - בודאות לא מתאים - יוצר דיס הרמוניה בתחום הקריירה, לימודים ותעסוקה ולכן לא מומלץ. החשיבה תהיה מסגרתית, מסודרת, עם התיחסות לפרטי פרטים והיכולות הן בגדול, ברחב, עם נתינה רבה, מנהיגות ויכולות לעסוק בתחומי עיסוק רבים. מאין תסכול בין השאיפות נאמר הלא מאוד גבוהות לבין היכולות האדירות.
עידו - יש הרמוניה במספרים מסביב - אך נוצר מספר קארמטי ביכולות - זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר ויכול להקשות עליו להביא לידי ביטוי את היכולות של תנועה, שינויים, תקשורת, כושר אלתור וכו.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים ולהתיעץ לאחר הלידה.
חנה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאינה28/02/2012
שלום
תאריך לידה משוער של התינוק 15.3 שם משפחה יודייב
האם יש חשיבות גם לשמות ההורים?
יש לנו בראש 2 שמות לתינוק.
אראל
מתן
האם כידי לנו לחפש עוד שמות? ומה עדיף בין השנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אינה
ליאת יוגב28/02/2012בשל העובדה שבשתי האפשרויות , מתן ואראל , מתקבל צירוף קרמטי ,משום כך , נכון יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ,
השם אראל - השם המלא המתקבל 13-4 שהינו מספר קרמטי (קרמה = חוב מגלגולים קודמים היוצר קושי גם בחיים האלה ) , קרמה של עיכובים , חוסר שביעות רצון ועוד .
השם מתן יוצר - שם מלא 19-1 המוכיח על מצבים קורבניים , מסכנות ,בעיית ערך עצמי ועוד .
להשתמע לאחר הלידה עם שמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
אינה28/02/2012תודה רבה.
שם אם איזה מספר נומרולוגי היית ממליצה לחפש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אינה
ליאת יוגב01/03/2012לאחר הלידה חיזרי להתייעץ ואענה לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דניאל ויצמן - בריאות פיזיתמיכל26/02/2012
בני דניאל נולד ב- 25.6.2011. שם משפחה : ויצמן.
האם ניתן לחזק אותו מבחינה נומרולוגית, מאחר ונולד עם בעיות בריאותיות שונות?
אם תרצו אוכל לפרט יותר באשר לבעיות (עור, דלקת בדרכי השתן)
תודה, מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל ויצמן - בריאות פיזית - תגובה
חנה עטיה26/02/2012למיכל שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 8 - זה אומר שהוא מאוד השרדותי וחזק. בעל כוח רצון להצליח, פחות רגיש, דינאמי ושאפתן.
המספרים מסביב הם יותר רגישים, רכים ויצירתיים והם סוגרים על היעוד הגברי השולט ברגשותיו.
קיימת בתוכו עוצמה רבה, גבריות, דעתנות, שליטה רגשית. אך היכולות הן יותר של יצירה, כישורים חברתיים, ביטוי בדיבור, קסם אישי, רגישות וכו'.
"הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד - זה קושי שהוא הביא מחיים קודמים וזה יקשה עליו בחיים האלה להגיע ולהבין את יעודו.
אם הוא סובל מבעיות בריאות כדברייך - נראה שהכוחות הפנימיים שלו הן בעוצמה ניכרת.
אם ברצונך להוסיף שם בתעודת זהות כדי לחזקו התייעצי על כך עם ליאת. היא בודאי תעזור לך בענין זה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתיפעת25/02/2012
צהריים טובים בתי נולדה ב8.2.12 אני מתלבטת בין השם שירה לבין השם מיתר שם המשפחה הוא שלם שמי יפעת ובעלי שלומי תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יפעת
ליאת יוגב25/02/2012השם שירה מוכיח על מפה, שלפיה מספר הגורל הינו 6 , צורך באהבה משפחה , הרמוניה , אסתטיקה אמנות , שרות לאנשים ועוד . מול זה , ציר הזוגיות מוכיח על כך שמאד יהיה ברור לה מי נכון לה כבן הזוג שלה , לימים ,
המפה כולה הינה מפה נשית , רגשית , חברותית , יכולות בכיוון ביטויי , גם כי על אותו מספר שם מלא המוכיח הכישורים , קיים פצע גלגולי התואם לאותו מספר 3 . עלול ליצור בעייתיות , כי מצד אחד קיימים כישורים בכיוון הביטוי , יצירתיות , קלילות וחברותיות , מצד שני , זהו פצע שאליו באה , על פי השם שירה .
השם יפעת , מוכיח על קושי חברתי תקשורתי משום כך , פחות מומלץ, כמו גם , ציר הזוגיות בעייתי , את מי רוצה כבן זוגה לעתיד .?? ציר קונפליקטי , כל ציר שיש בו קונפליקט מוכיח על חוויות משבריות באותו תחום .
מבין השמות , ניתן לומר שהשם שיר עדיף על השם יפעת, אך אם קיימות אופציות נוספות , חיזרו לציין אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שם לתינוקת
יפעת25/02/2012היי אני מתלבטת בין השמות שירה שיר או מיתר השם שלי הוא יפעת שם משפחה הוא שלם תודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב25/02/2012מבין 3 האפשרויות , השם שירה - עדיף !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםקרן22/02/2012
שלום,
באם זה בסדר לקחת את רק האות הראשונה ו/או גם השנייה משמו של קרוב שנפטר ולמצוא שם שמתחיל באות זו לתינוק? כמובן השם לא יהיה זהה רק האות הראשונה ו/או השנייה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרין
ליאת יוגב22/02/2012לשאלתך- זה בסדר גמור !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שם משפחהטלי22/02/2012
הי ליאת
אנו מתכוננים לשנות את שם המשפחה - בעצם לעבור לשם המשפחה שלי, האמא, שהוא הרבה יותר זורם ואנו מאמינים שיעשה לבנות שלנו חייים קלים יותר בהמשך, לכשיהיו מבוגרות...
השם הפרטי של הילדה הגדולה מסתכם בספרה 3.
השם הפרטי של הקטנה מסתכם בספרה 4.
שם המשפחה הקודם מסתכם בספרה 5.
שם המשפחה החדש יסתכם בספרה 1.
בעקרון בתור התחלה אנחנו מתכוונים לצרף להן את 2 שמות המשפחה, כדי שיתרגלו לרעיון ולאט לאט להשתמש רק בשם החדש ולהוריד את הישן.
האם השינוי יעשה להן טוב בהווה ובעתיד?
תודה רבה, אגב, את עזרת לי לבחור שם לקטנה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע נוסף - מספרי גורל
טלי22/02/2012בנוסף - מספרי הגורל של שתיהן לפי תאריך לידה הם 1.
יום הלידה של הגדולה הוא 8 וחודש הלידה 2
יום הלידה של הקטנה הוא 3 וחודש הלידה 5
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טלי
ליאת יוגב22/02/2012מאחר שהפורום נועד לבחירת שמות לתינוקות , אשמח לעזור לך בשיחת טלפון
פחות מכך מתוך הפורום הנ"ל ..
מוזמנת ,אם כך , להתקשר !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותקרן21/02/2012
שלום,
רציתי לדעת באופן כללי אם שם המשפחה שלנו לוין האם לא כדאי לבחור לתינוקת שאמורה להיוולד בע"ה בשם שנגמר גם הוא בנ' סופית? לא יודעת למה יש לי איזשהו זיכרון על זה שלא כדאי פעמיים נ' סופית כי זה מושך למטה. האם נכון?\
2- האם התייעצות ספיציפית לגבי שמות זה רק אחרי הלידה או אפשר גם עם תאריך משוער?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
חנה עטיה21/02/2012לקרן שלום,
לגבי ה"נ" הסופית - אני לא מצויה בתחום הזה ולכן לא אוכל לעזור לך.
לגבי המפה הנומרולוגית - היא בנויה מהשם המלא ותאריך הלידה המלא, ולכן:
המלצה ממש ניתן יהיה לתת רק כאשר תדעי את תאריך הלידה, בתוספת שמות שתציעי ואז אבדוק איזו מפה נוצרת לתינוקת שתגיע לעולם.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז רצוי ששמה הפרטי יהיה 2?
אסתי21/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בשםאסתי20/02/2012
הי,
ביתי נולדה בתאריך 13.2.2012 = מספר גורל 2, ו-4 יום לידה
אנחנו רוצים שם שיכיל את האותיות שלי ושל בעלי וחשבנו על השם שיראל או שראל. ההתלבטות ששיראל=1 ושראל=9. מה עדיף? (היגוי השם אותו הדבר, עם חיריק).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אסתי
ליאת יוגב20/02/2012מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריער
אסתי20/02/2012השמות שלנו זה שי ואסתי (אסתר).
חשבתי עכשיו אולי על ראשל? אני מתלבטת כי בו את ההיגוי ר עם קמץ כמו רע (מהמילה רוע)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסתי
ליאת יוגב20/02/2012מבין שתי האפשרויות , השם שיראל - עדיף ,
המפה על פי השם שראל - מפה שיש בה פחות קבלה עצמית , בעייתית במיוחד .
השם שיראל יוצר צירוף שלפיו צדדים מאד זוגיים , סטנדרטיים מול הצורך להיות יותר יחודית , יצירתית , דינמית וכו. גם כאן - לא מושלם .
ובכל זאת עדיף , אלא אם כן קיימות אופציות אחרות , שאשמח לשמוע עליהן ..
השם ראשל תואם לשם שראל - לא מומלץ.
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליאת, שאלת סקרנות
אסתי21/02/2012מה הבעתיות בשם שיראל? רשמת שגם זה לא מושלם, ושאלת סקרנות: למה שראל שזה מספר 9 פחות טוב משיראל שזה 1? אני מאוד אוהבת מספרי 9 כי יש להם נתינה והם אופטימים לעומת 1 שדי אגואיסטים.
הציעו לי את השם סאשה. אני לא מתחברת כי הוא לא יהודי. מה דעתך?
אני אחשוב על עוד שמות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך השם אשרי? זה מספר 7
אסתי21/02/2012מתוך תהילים פרק א. מאוד אהבתי את השם בתחילה, אך מרתיעה אותי נומרולוגיה 7. מספר מאוד מתוסבך ובודד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסתי
ליאת יוגב21/02/2012אנסה להסביר הבעייתיות בבחירת השם שיראל , מספר הגורל , כידוע הינו 2 ,
השם הפרטי הינו 1 -- מנוגד למספר הגורל , תרגיש שאמא מצפה ממנה להיות עצמאית יחודית בדרכה, מול הצורך הפנימי בהרבה עידוד ותמיכה ולהיות חלק מ...
היבט אחר בעייתי , ציר המקצועיות , שהינו קונפליקטי , מצד אחד צורך לבטא עצמה , מצד שני צד שיש בו דגש לפרטים , צד של צורך באנשים מול צד שצריך תחושת בטחון אחריות רצינות , שני עולמות שונים ומנוגדים , דבר העלול ליצור בעייתיות בנושא המקצועי לימים ,
כמו גם , אפשר לראות שגם אבא לא תמיד יבין אותה על הצורך המאד חזק בשייכות , רגישות ,
שני הההורים מצפים , כביכול , לילדה עצמאית , שלא כך הוא עולם הצרכים שלה .
השם אשרי , גם הוא בעייתי ,זאת מאחר ומספר הגורל הינו 2 מספר השם המלא המתקבל הינו 1 , קונפליקט בעייתי במיוחד על ציר גיבוש האישיות ...
בעייתי ערך עצמי ועוד ..
אם לא מתחברת לשם סאשה , ברור שאין סיבה לבחור בו .
נסי בכל זאת , להתחבר לשמות נוספים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז רצוי שהשם הפרטי יהיה 2?
אסתי21/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אז רצוי שהשם הפרטי יהיה 2? - תגובה
ליאת יוגב22/02/2012לשאלתך , השמות שהערך הגימטרי שלהם הוא 3 או 5 , הם האפשריים , חיזרי להיוועץ לאחר שתתחברי לאי אלו שמות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת
אסתי22/02/2012ראשית, תודה רבה על התשובות
שנית, לפני שאחזור עם מקבץ שמות ליעוץ. שאלת הבהרה:
אומרים שהשם צריך להתאים למספר הגורל. האם הכוונה לשם הפרטי? האם הכוונה לשם פרטי+שם משפחה? (ומה קורה ששם משפחה משתנה אחרי חתונתה של האישה?)
אם המספרים שמתאימים לה הם 3 ו-5, הם שונים ממספר הגורל בחיבור עם שם משפחה או בפני עצמם כשם פרטי. זה בסדר? ולמה בכלל 3 ו-5?
סליחה אם אלו שאלות מורכבות, אני פשוט רוצה קצת להבין, כי כבר התחלתי לחפש שמות לפי המלצתך.
המון תודה
אסתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסתי
ליאת יוגב23/02/2012החשיבות הרבה ביותר היא למפה המולדת של האדם , כלומר על פי השם המלא הראשון שאליו נולד , לא אציין כאן את כל המרכיבים שעל פיהם בודקת את המפה ,
אך אדגיש ואציין שאחד המרכיבים החשובים הם , מספר הגורל מול השם המלא , חשוב שתהיה הרמוניה רבה על הציר הזה , שהינו מרכיב של 70% מערך המפה של האדם .
אם כך , מאחר ומספר הגורל של התינוקת הינו 2 , חייבת להמליץ לבחור שם מלא שיהיה 6 או 8 , אלה מספרים הנחשבים להרמונייים ביחס למספר הגורל 2 ,
כל שאר השאלות , ניתן בהחלט לבוא וללמוד בקורס שפותחת בשבוע הבא בביתי שברעננה ... בכייף ובשמחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת המון תודה
אסתי23/02/2012אני אחזור עם רשימת שמות להמלצתך.
הייתי באה הכי בכיף בעולם לקורס, אך אני רק ילדתי לפני 10 ימים. כשהיא קצת תגדל אשמח מאוד לקבל פרטים ולבוא, התחום מעניין אותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליאת המון תודה - תגובה
ליאת יוגב24/02/2012אשמח לעזור לך בבחירת השם , לאחר הלידה .
כמו גם , להצטרפותך לקורס ,ביום מן הימים ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן בכורשמרית16/02/2012
שלום רב,
בננו הבכור עתיד להיוולד ביום א' ה- 18.3.2012 בשעה 10:30 בקיסרי,
השמות שחשבנו עליהם הם : אוהד, אייל, אמיר, אביב ורואי.
שם המשפחה הוא אורי.
תודה על העזרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמרית
ליאת יוגב16/02/2012אם ובמידה וזהו אכן תאריך הלידה של התינוק ,
גם כי , פחות אוהבת להתייחס לבחירת שם לפני שהתינוק נולד ...
אפשר לראות שמבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הינו אמיר , מתקבלת - מפת מנהיגות , עוצמתית במיוחד , אלא שמספר הפצע הגלגולי שלו תואם למספר הגורל , דבר המקשה להגיע ליעוד שלשמו מגיע לחיים אלה .
השם איל , בכתיב זה , אפשרי אף הוא , גם כי לא באופן המושלם .
נכון יהיה ליצור קשר לאחר הלידה , נסו להתחבר לשמות נוספים עד הלידה .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שמרית16/02/2012המון תודה על התשובה המהירה.
נחשוב על אפשרויות נוספות.
אם יהיה שינוי בתאריך הלידה, אפנה שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקכאבים עזים16/02/2012
שלום אבקש ייעוץ לבחירת שם לבן שנולד היום בתאריך 16/2/12 השמות בינהם אנו מתלבטים הם : נבוא , נדב , אורי , איתמר . שם המשפחה הוא לוי . נשמח לתשובה מהירה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוק - תגובה
ליאת יוגב16/02/2012מספר הגורל של התינוק הינו 5 , מספר המוכיח על צדדים סקרניים , זקוק לחופש ריגוש עניין , תנועה וכו.
את השם נבו , רושמים בכתיב זה ...
כאשר ברור שלא יתאים בשל קונפליקט שנוצר ביחס למספר הגורל ..
השם נדב - מפה קונפליקטית אף היא , על ציר הזוגיות , בלבול ובעייתיות רבה .
השם אורי , מפה רכה מדי , כמו גם מפת חנק , שלפיה - ירגיש שלא מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכו , בעייתי !
השם איתמר , מפה קונפליקטית ובעייתית אף היא ,
נכון יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה נוספת
כאבים עזים16/02/2012אני בודקת עבור גיסתי שנמצאת בבית החולים כעת אשמח אם תוכלי לתת כמה המלצות , או ערך נומורולוגי מתאים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עזרה נוספת - תגובה
ליאת יוגב16/02/2012אפשר לבדוק שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם הוא 8 או 9 ,
נסו באתר "שם לי" , חיזרו להיוועץ לאחר שהתחברתם לאי אלו שמות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתיפעת16/02/2012
שלום רב בתי נולדה בתאריך 8.2 בשעה שתיים עשרה בצהריים שם משפחה שלם רציתי לשאול על השמות יולי, אלמה, טל, אני עדיין בהתלבטות או עלמה מה הכי מתאים תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יפעת
ליאת יוגב16/02/2012השם יולי יוצר מפה שלפיה הציר החשוב ביותר שהינו ציר גיבוש האישיות , צמצום תאריך לידה והשם המלא - הרמוניים , מספרים המייצגים רגישות רבה , רכות , נשיות מול החלק האומר - מה פתאום ? חייבת להיות יותר פרקטית שאפתנית השגית ופחות רגשית ... כמו לראות - פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם הצדדים הכל כך רגשיים שקיימים בה . כמו כן , נוצר צד של פחות קבלה עצמית , כאשר כלפי חוץ - חשוב יהיה להראות צדדים מעשיים , מול החלקים הכל כך רגשיים הקיימים במרבית חלקי המפה .
השם עלמה , מפה נשית רכה , חברותית , בהחלט אפשרי יותר ,
אך חשוב לציין שקיימים צדדים מאד סטנדרטיים , ההולכים בתלם , מול החלק האומר - חייבת ריגושים עניין , סקרנות וכו. שוב - מפת פחד מאיבוד שליטה , פחד מלהיות כל כך סטנדרטית ורגשית , חייבת בידיעה שלה ללכת עם הצדדים היותר סתגלנים , זורמים ופחות נסחפים רגשית .
השם טל , לא מתאים , אין אותיות א ה וי ורצוי לבחור שם עם אותיות אהוי ...
השם אלמה , מי שיכירה מבחוץ , לא יכיר אותה מבפנים . יכול להתאים ,
כאשר הפנים יותר רגשי ורך זקוק לאהבה והרמוניה , החוצה תראה , צדדים יותר דינמיים , עם קצב עניין , וכו.
השם אפשרי , גם כי , מאד יהיה ברור לה מה רוצה , לימים בתוך הזוגיות שלה .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

