פורום בחירת שם לתינוק, שמות לתינוקות, נומרולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • לליאת
    נעמי
    21/03/2012

    ליאת שלום
    אני שלמה עם השם שנתתי לה אך אני רוצה לדעת האם המפה המתקבלת משמה היא חיובית והרמונית למעט ההערה שרשמתן לי שצריך לתת לה לבטא את עצמה
    כי אם המפה היא לא חיובית ואני יכולה להוסיף שם ולהשפיע לטובה ,מדוע לא?
    אשמח אם תוכלי לענות לי בצורה קצת יותר מפורטת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לליאת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעמי

    ליאת יוגב
    21/03/2012

    שוב , אין כאן שאלה , כאשר השם נבחר לא נוכל להחליט על בחירת שם אחר ,
    קיימת חשיבות לשם הראשון שנבחר (שם שני יש לו משמעות משנית ,כפי שציינתי אין צורך במקרה הנ"ל להוסיף השם השני ), אם ובמידה והיית מתייעצת על בחירת השם אפשר היה להשיב לבקשתך .לנתח המפה , דבר שכרגע פחות רלוונטי..
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם השם מתאים?
    אורית
    20/03/2012

    בני השני (אחרי בת בכורה) נולד ב - 12/3/12 בשעה 12:50.
    שמו שגיא ליברמן.
    האם השם מתאים?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם השם מתאים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם השם מתאים? - תגובה

    חנה עטיה
    20/03/2012

    לאורית שלום,
    כאשר השם כבר ניתן אין בעצם סיבה לשאול האם השם מתאים או לא. אני יכולה ליעץ ולהמליץ רק לפני שהשם נבחר.
    זאת בחירה שלך ואני מבינה שהברית כבר הייתה - אז רק אומר, ש:
    הילד מאוד רגיש ויש להתיחס לכך ברצינות רבה.
    הרבה חום, אהבה ורכות מומלץ להעניק לו.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת
    בת 16.5
    19/03/2012

    שלום, אני יודעת שהולכת להיוולד לי בת, אני מרגישה את זה.. היא תהיה הילדה השנייה שלי אחיה הבכור יהיה בן 3 כשהיא תיוולד..
    התאריך המשוער 27.8 מה דעתך, רותם או רעות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת - תגובה

    חנה עטיה
    20/03/2012

    לאורית,
    חשוב לתת המלצה אחרי הלידה, כאשר יש את תאריך הלידה המדויק.
    מה גם שלא ציינת את שם המשפחה.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי מועד הלידה
    רלי חיים
    19/03/2012

    אני נכנסת לתשיעי עוד שבועיים, ונערכת ללידה מוקדמת בשל ריבוי מים.
    התאריך המשוער שלי הוא כביכול בתחילת מאי, בן מזל שור.
    אבל אם אצטרך להקדים, בני יהיה מזל טלה... והשם שאנו רוצים לקרוא לילד הוא נועם, מתי כדי ללדת? האם ב -15.4 (מזל טלה) או 22.4 שבוע לאחר מכן. יש לציין, כי אנחנו מעוניינים רק בשם נועם. שמי רלי ובן זוגי תומר בני משפחת חיים. אודה לתשובתכן המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי מועד הלידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי מועד הלידה - תגובה

    חנה עטיה
    20/03/2012

    לרלי שלום,
    15.4 - נועם חיים - התאריך הזה עדיף.
    22.4 - נועם חיים - לא מומלץ.
    את מוזמנת להתקשר לאחר הלידה כדי לקבל המלצה על שם מתאים לילד שיוולד.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה לגבי התלבטות מועד הלידה

    רלי חיים
    21/03/2012

    שלום חנה,
    האם הבנתי נכון - מתאריך 15/4 עד 22/4 זה בסדר בטווח הזה של השבוע לקרוא לילד נועם? ושאלה שניה - באיזה תאריך אחרי 22/4 ניתן יהיה לקרוא לילד נועם. אני שוב מציינת שאין לנו ואנחנו לא מעוניינים בשם אחר מלבד השם נועם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה לגבי התלבטות מועד הלידה - תגובה

    חנה עטיה
    22/03/2012

    לרלי שלום,
    את שאלת לגבי 2 התאריכים הספציפיים האלו ועליהם עניתי.
    לא עניתי מתאריך 15.4 ועד 22.4.
    עניתי - 15.4 - אפשרי.
    22.4 - לא מומלץ.
    לגבי שאר התאריכים ששאלת עכשיו:
    אלו הבאים בחשבון - בגלל המגבלה של השם - אין מפה מושלמת.
    17.4, 21.4, 24.4, 26.4, 28.4, 30.4
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה בבחירת שם לבן
    אנה
    15/03/2012

    שלום רב
    בני החמוד נולד ב-13.3.2012.
    השמות האופציונליים כרגע הם: אסף, איתי, אריאל, אראל, הראל, אביתר.
    שם משפחה רייכמן
    מאוד אשמח לייעוץ
    תודה מראש
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה בבחירת שם לבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה בבחירת שם לבן - תגובה

    חנה עטיה
    15/03/2012

    לאנה שלום,
    יעודו של ילדך הינו מספר 3 - הוא הגיע לעולם לשמח אותך, להיות אופטימי ומקסים, יצירתי, חברותי, אינטלגנטי, סקרן, ילדי וכו'.
    השמות המוצעים:
    אסף - רוב המפה אותו מספר - זה נקרא "מפת יתר" - כמעט כולו מספר 3 - זאת מפה מיוחדת, אך לא תמיד קלה. יתכן שיבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - לא מומלץ.
    אריאל - השם היחידי שאפשרי כביכול - כי נוצרת מפה של קסם, תקשורת, קלילות, חברותיות, חופש, פחות אוהב מסגרת.
    אך: נוצר מספר קארמטי ביכולות 14/5 - דבר העלול לגרום לקושי להביא את היכולות של תנועה, תקשורת, כושר אלתור כו' לידי ביטוי, עד שיתגבר על השלילי של המספר.
    ודבר נוסף - ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד -זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד. זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים - לכן שם זה גם לא מומלץ.
    מציעה לחשוב על שמות נוספים.
    אני לרשותכם
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות נוספים

    אנה
    17/03/2012

    איזה מאכזב:-( ממש היינו סגורים על אחד השמות שציינתי. האם העובדה שלא התייחסת לשמות האחרים מצביעה על כך שאף שם אחר ממש לא מתאים?
    מה עם השמות הבאים:
    דניאל
    רותם
    אופק\אפק
    אלון
    אדר
    אומרי
    אימרי
    איתם
    יהלי
    יר שמשהו יתאים :-)
    תודה רבה
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות נוספים - תגובה

    חנה עטיה
    17/03/2012

    לאנה שלום,
    נכון, שאר השמות מאוד לא התאימו לצערי.
    כמה מהשמות שהצעתם כעת הם מספר 7 - וזה מעניין, כי כנראה את מצפה מילדך שיהיה חכם, בוגר, רציני, איכותי וכו. - אך זה יוצר לו מפות דיס הרמוניות וזה גם נוגד את היעוד הקליל והילדי.

    רציתי להציע את השם עומרי (עם "ע" ולא "א") - כי אז יוצאת מפה נפלאה לילד שלכם.
    בתוכו הוא ילדי, רך, רגיש, מקסים, אינטלגנטי, סקרן וכו'. השם עומרי נותן לו עוצמה, גבריות, דינאמיות, מנהיגות, רוחב אופקים - פשוט מחזק אותו.

    יהלי - פחות טוב מעומרי אך חשבתי שגם אפשרי (האם זה שם לבן ?) - בחיים הפרטיים הוא יהיה רגיש, טוב לב, אך כלפי חוץ הוא יראה יותר, נבדל, חכם, בוגר, אינדיבידואליסט. זה נקרא "שתי פנים לאישיות" - האדם נוהג בחוץ ובבית שונה.
    אך יש כאן גם "פצע גילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד - זה גורם קושי לאדם להבין ולהגיע ליעודו. זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים - ולכן שם זה לא מומלץ.
    לשיקולכם.
    ואני לרשותכם
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגמרים לי השמות...

    אנה
    18/03/2012

    אולי את יכולה לכוון אותי מה לחפש? איזה מספר?
    מה עם:
    יאיר
    יואב
    יהל
    ירדן
    ינון
    נמרוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגמרים לי השמות... - תגובה

    חנה עטיה
    18/03/2012

    לאנה שלום,
    אל תתייאשי. שווה להשקיע עכשיו זמן ומחשבה ולמצוא לילד שם שגם תאהבי אותו, ושגם יצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן.
    יאיר - דיס הרמוניה בתחום הקריירה ובתחום התקשורת.
    יואב - דיס הרמוניה בתקשורת עם הסביבה ועם עצמו.
    יהל - היעוד + היכולות שזה 70% - הרמוני. רגישות, רכות, טוב לב, נתינה, יצירתיות, יכולת ליצור הרמוניה סביבו. אך בחשיבה יושב מספר גברי ושאפתן שלא תמיד יאהב להסתכל ולראות את הרכות והרגישות הזו. ולכן זה יכול להקשות עליו להגיע ליעוד.
    ירדן - מפה מאוד הרמונית אך נשית ורכה לבן, דבר העלול לגרום לקושי באינטימיות בבגרותו.
    ינון - המפה הרמונית אך עם מספר קארמטי ביכולות 14/5 - דבר העלול ליצור קושי בעשיה עד שידע להתגבר על השלילי של המספר. קושי במסגרת, קושי לקחת אחריות, קושי לעמוד במילה וכו'.
    נמרוד - מפה הרמונית ומומלצת. היעוד הרגיש, העדין והמקסים מוקף במספרים יותר עוצמתיים וחזקים, במספרי מנהיגות.
    אם את רוצה את יכולה להתקשר.
    בכל מקרה המספרים המומלצים לשם הפרטי הם: 3, 2, 4,
    אני לרשותך
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הראל זה מספר 2

    אנה
    18/03/2012

    ופסלת אותו....
    אנחנו ממש אוהבים את אריאל, עוד מהבטן. יש משהו שאפשר לעשות, אולי להוסיף עוד שם כדי שבכל זאת נוכל לקרוא לו כהה? :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הראל זה מספר 2 - תגובה

    חנה עטיה
    18/03/2012

    לאנה שלום,
    הוספת שם - אם השם הנוסף אינו בשימוש ביום יום - הוא אינו נכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית.
    אריאל - כתבתי לך לגבי "הפצע הגילגולי" - שזה דבר מאוד חשוב להתיחס אליו. כאשר הוא כמספר היעוד. איני יכולה להמליץ על שם כזה. בבגרותו זה מאוד יקשה עליו להגיע ליעודו וחבל.
    אראל - נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית כולל מספר קארמטי ביכולות.
    הראל - זה באמת מספר 2 - אך לא כל שם שאת מציעה במספר המומלץ על ידי מתאים. הבדיקה היא הרבה יותר מעמיקה ובכל הזויות. במקרה של הראל - היעוד הרגיש, יצירתי, ילדי יהיה חנוק עם מספרים מאוד עוצמתיים, גבריים ופחות רגישים. הילד ירגיש שבעצם העולם הסובב אותו לא מבין את הרגישות שלו, הפגיעות הרבה, הצורך בהרבה מילים טובות, אהבה והתייחסות. הוא ירגיש שדורשים ממנו המון, להצליח ולהשיג בחיים.
    אני לרשותך
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסיון אחד אחרון, מחר הברית

    אנה
    22/03/2012

    יש שם נוסף שאנחנו אוהבים: מיכאל
    הבעיה שזה זה היה שם של סבי (מיכאיל) והוא נפטר בגיל 59 ממחלה קשה. אני יודעת שלא מומלץ לקרוא על שם מישהו שנפטר צעיר או נהרג. האם זה נכון? האם זה בכלל נחשב לאותו שם (מיכאל ו מיכאיל). האם זה בכלל שם שמתאים? :-)
    תודה רבה שוב
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסיון אחד אחרון, מחר הברית - תגובה

    חנה עטיה
    22/03/2012

    לאנה שלום,
    עם השם מיכאל נוצרת מפה דיס הרמונית לילד.
    הדיס הרמוניה המשמעותית היא בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
    וגם היעוד חנוק עם מספרים גבריים, מעשים ופרקטיים.
    מציעה שתקראי את כל ההתכתבות שלנו - יש שם כמה שמות אפשריים לבחירתך.
    אם ברצונך להתקשר - זה אפשרי היום עד השעה 18:00
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הראל זה מספר 2 - תגובה

    חנה עטיה
    18/03/2012

    לאנה שלום,
    דבר דבר:
    הוספת שם - אם השם הנוסף אינו בשימוש ביום יום - הוא אינו נכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית.
    אריאל - כתבתי לך לגבי "הפצע הגילגולי" - שזה דבר מאוד חשוב להתיחס אליו. כאשר הוא כמספר היעוד - איני יכולה להמליץ על שם כזה. בבגרותו זה מאוד יקשה עליו להגיע ליעודו וחבל.
    אראל - נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית כולל מספר קארמטי ביכולות.
    הרארל - זה באמת מספר 2 - אך לא כל שם שאת מציעה במספר המומלץ על ידי מתאים. הבדיקה היא הרבה יותר מעמיקה ובכל הזויות. במקרה של הראל - היעוד הרגיש, יצירתי, ילדי יהיה חנוק עם מספרים מאוד עוצמתיים, גבריים ופחות רגישים. הילד ירגיש שבעצם העולם הסובב אותו לא מבין את הרגישות שלו, הפגיעות הרבה, הצורך בהרבה מילים טובות, אהבה והתיחסות. הוא ירגיש שדורשים ממנו המון, להצליח ולהשיג בחיים.
    אני לרשותך
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבן נולד ב 13.3 - מעדי - פרינץ
    חנה עטיה
    14/03/2012

    השמות המוצעים הינם ינאי, הילה - שם משפחה פרינץ.
    יש בעיה במערכת ולכן העברתי את הבקשה שלכם לכאן ולכן גם לא הצלחתי לענות עד עתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבן נולד ב 13.3 - - תגובה

    חנה עטיה
    14/03/2012

    שלום רב,
    יעודו של ילדכם הינו מספר 3 - יעודו להיות אופטימי ושמח, לחיות כאן ועכשיו, להיות אינטלגנטי ויצירתי, ילדי ובעל קסם אישי.
    השם ינאי - יוצר דיס הרמוניה בתחום היחסים הקרובים.
    הילל - "פחד מאיבוד שליטה" - זה אומר שבחשיבה יושב מספר שונה מכל המפה דבר הגורם לאדם לפחד להסתכל פנימה כדי לראות מי הוא אמור באמת להיות.
    הלל - המפה הרמונית אך נשית לבן דבר העלול לגרום לו לבעיות באינטימיות בבגרותו.
    ממליצה לחשוב על שמות נוספים
    אני לרשותכם
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות נוספים

    עדי פרינץ
    14/03/2012

    מה לגבי יפתח או יוגב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות נוספים - תגובה

    חנה עטיה
    14/03/2012

    שלום רב,
    יפתח - ממש לא מומלץ. כי נוצרת דיס הרמוניה רצינית בתחום הקריירה, לימודים, עבודה. היכולות הן של לנהל, להוביל, עסק עצמאי, להביא רעיונות, ליזום וכו. אך השאיפות יהיו דוקא לעבוד בשיתוף פעולה, להתחשב, לתת לאחרים להתקדם וכו'. זה עלול לגרום לקושי ותסכול למצוא תחום עיסוק שיענה גם על השאיפות וגם על היכולות.

    יוגב - מפה הרמונית בחלקה. יש כאן צרוף של ילדיות, חברותיות, יצירה, מוחצנות, קסם אישי, עושה מה בראש שלו. אך בחשיבה יושב מספר יותר דינאמי, רציני, מסגרתי, שאפתן שיתכן ולא יאהב לראות את הקלילות הזו.
    דבר נוסף - בתחום הקריירה הוא יהיה מאוד דינאמי, אסרטיבי, אחראי, מעשי וביעוד הוא פחות ממוקד, פחות אחראי או פחות בוגר. לכן היעוד יהיה "חנוק" עם הדינאמיות, יכולת הניהול, השאפתנות והיכולת להצליח כלכלית.
    לשיקולכם.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות נוספים- הברית מחר בבוקר

    עדי פרינץ
    19/03/2012

    מה עם לביא? און? שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות נוספים- הברית מחר בבוקר - תגובה

    חנה עטיה
    19/03/2012

    שלום רב,
    לביא - נוצרת מפה נשית מדי לבן, דבר העלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותו.
    און + שלו - נוצרת מפה הרמונית רק בחלקה.
    אם הענין דחוף התקשרו מאוחר יותר ואעזור לכם.
    חפשו שמות במספר - 1, 2.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם מתאים לבתנו
    צדקיהו מזרחי
    14/03/2012

    בתנו נולדה לפני כמה ימים בתאריך 11.3.2012 בשעה 00:17
    אנו חושבים לקרוא לה אדר או הודיה איילה אילת או מיה ורצינו לדעת מי מן השמות מתאים לה, שם המשפחה שלנו הוא מזרחי.
    כשהיא נולדה חשבנו יותר לכיוון אדר אבל אנחנו כרגע לא בטוחים.
    אנא עזרתכם בהקדם האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם מתאים לבתנו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם מתאים לבתנו - תגובה

    חנה עטיה
    14/03/2012

    שלום רב,
    יעודה של ילדתכם הינו 19/1 - יעודה להיות מנהיגה, מובילה, יחודית, אינדיבידואליסטית, מוחצנת וכו'. ה 19 הקארמטי יקשה עליה הלגיע ליעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של המספר - תחושת מסכנות, תחושה שאנשים מעלי או מתחתי, פגיעות רבה, חוסר הערכה עצמית וכו'.

    יתכן שהשם אילה (בכתיב כזה אפשרי).
    כל שאר השמות לא מתאימים בברור.
    אילה - יש כאן צרוף דינאמי, פחות רגיש, מאלתר, מעשי ופרקטי. אך היא תציג תדמית יותר רגישה, משפחתית, טוב לב ותצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת בתוכה.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לנו שם לבננו !
    שיר
    12/03/2012

    שלום רב!!
    מתלבטים בין השמות רועי, נבו,שחף,שליו,הראל,נעם
    נולד ב 5.3.12 שם האם שיר שם האב שלומי משפחת חביב
    לעזרתך בסוגיה נודה מאוד!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לנו שם לבננו !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לנו שם לבננו ! - תגובה

    חנה עטיה
    12/03/2012

    לשיר שלום,
    יעודו של ילדך הינו מספר 13/4 - יעודו להיות מסגרתי ומשפחתי, פרקטי ומעשי, עם צורך בבטחון כלכלי, אחראי, אוהב שגרה ופחות רגיש.
    ה - 13 הקארמטי עלול להקשות עליו להגיע ליעודו עד שידע להתגבר על השלילי של המספר - עקשנות, תחושה שהכל הולך לאט, תחושת הגבלה ותקיעות.

    השמות האפשריים הם נבו ונועם (עם "ו") - בשניהם נוצרת מפה מאוד גברית, עם יכולת להצליח כלכלית, עם כושר ארגון וניהול. צרוף של אסרטיביות, סגירות ושליטה רגשית, אחריות, בגרות, ממוקד מטרה ומופנם.
    המפה בהחלט הרמונית - אך חשוב מאוד פחות לדרוש ממנו השגים אלא להתיחס יותר לצד הרגשי וללמדו לעסוק ברגשותיו ולבטאם.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם - עזרה בדחיפות- הברית מחר
    ענת
    11/03/2012

    היי,
    כתבתי אתמול מייל בנושא ללא שם המשפחה וציינת כי אין את ממליצה על אף אחד מן השמות המצויינים. האם כעת משנוסף שם המשפחה- חדד, המלצתך משתנה. אני מאוד אוהבת את השמות שציינתי, בחרתי אותן לאחר הרבה מאוד התלבטויות...אודה לבדיקה נוספת
    בשעה טובה נולד ילדי השלישי. בבית יש לי בת ובן.
    התינוק נולד בתאריך ה-6.3.12 בשעה 5:43 ושם המשפחה שלנו הוא חדד.
    בת בכורה- שליו
    בת סנדוויץ- יונתן
    אופציות שם:
    איליי, עילאיי, אילי
    טומי (טומאס)
    איתי
    הראל
    יינון
    אם ישנו שם ממומלץ אחר שלא ציינתי את שמו- אני פתוחה לשמוע.
    תודה רבה !
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענת

    ליאת יוגב
    12/03/2012

    אין ספק , שצירפת את שם המשפחה של התינוק ,
    אחרת לא הייתי יכולה לענות לשאלתך/ בקשתך .
    על כל פנים , בחנתי שוב את האפשרויות , אך מתברר שכל אחד מהשמות
    יוצרים צירופים קונפליקטים , מפות חנק , מפת חנק משמעותה , שלא באמת מבינים לעולם הצרכים של הילד , דבר העלול ליצור מצבים של בעיות בריאותיות , חלילה ,
    המפה על פי השם איתי - יכולה במידה מסויימת להתאים , כאשר הצירופים המתקבלים , מוכיחים על צדדים קלילים , זורמים , פתוחים מוחצנים , ה- 5 בגורל כמו גם בשם המלא , לא פעם עודף במספר עלול להביא המספר להיבט השלילי שלו .
    כמו לראות - אפשרות להתמכרויות וכו. אך בסה":כ המפה יותר הרמונית במקרה של השם איתי , כאשר קיים צד שלא ממש יקבל עצמו ,כ אשר מרבית חלקי המפה הינם מוחצנים קלילים , חברותיים ביתר , אך כלפי חוץ חשוב יהיה לו להראות צדדים יותר מופנים ביישנים משהו , כמו לומר , עד כמה לא אוהב להראות לעולם הצדדים המוחצנים ופתוחים ביתר הקיימים בי .
    לשיקולך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק- לפני הברית
    ענת
    11/03/2012

    שלום רב! אנו מתלבטים בין השמות: אמיתי ו- איתן לתינוק שלנו שאגב יש לו ברית אי"ה ביום א' הקרוב... הוא נולד בתאריך: 3.3.2012 בשעה: 19:23 בשעה: 19.23 ושם משפחתינו הוא: נחמיאס. יש לנו עוד 2 שמות בעדיפות יותר נמוכה: יונתן ואביב. בתודה רבה על התיחסותכם, ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם מתאים לבתנו - תגובה

    ליאת יוגב
    11/03/2012

    שלום רב,
    יעודה של ילדתכם הינו 19/1 - יעודה להיות מנהיגה, מובילה, יחודית, אינדיבידואליסטית, מוחצנת וכו'. ה 19 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ליעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של המספר - תחושת מסכנות, תחושה שאנשים מעלי או מתחתי, פגיעות רבה, חוסר הערכה עצמית וכו'.

    יתכן שהשם אילה (בכתיב כזה אפשרי).
    כל שאר השמות לא מתאימים בברור.
    אילה - יש כאן צרוף דינאמי, פחות רגיש, מאלתר, מעשי ופרקטי. אך היא תציג תדמית יותר רגישה, משפחתית, טוב לב ותצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת בתוכה.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוק הברית מחר
    טוביה
    11/03/2012

    בננו נולד בתאריך ה-5/3 בשעה 2.35 לפנות בוקר.
    מחר הברית ויש לנו מספר שמות לבחירה. אשמח באם תמליצי לנו מה הכי מתאים.
    דניאל
    איתן
    איתי
    תומר
    גיא

    אודה לך באם תעני לנו בדחיפות ,אנו רוצים היום להחליט על השם הנכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לתינוק הברית מחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוביה

    ליאת יוגב
    11/03/2012

    מספר הגורל של התינוק הינו 4 מספר המוכיח על הצורך בבטחון מסגרת יציבות , כאשר המפות המתקבלות , מתוך השמות שהצעתם , הינם מפות - קונפליקטיות , או קרמטיות , מ פה קונפליקטית , מוכיחה על משברים בדרך החיים , מפה קרמטית , קשיים שהאדם מגיע איתו מחיים קודמים , דבר העלול ליצור קשיים בחיים אלה .
    אם כך , נכון לנסות להתחבר לעוד שמות , שמות פרטיים 1 , 3 , 6
    ניתן להיעזר באתר שם לי , חיזרו להיוועץ כדי לעשות הבחירה בצורה הנכונה ,
    לא מספיק לבחור את אחד מהמספרים שציינתי , מאחר וקיימים פרמטרים נוספים , שלפיהם בוחנת המפה של האדם .
    להשתמע !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק
    ענת
    10/03/2012

    היי,
    בשעה טובה נולד ילדי השלישי. בבית יש לי בת ובן.
    התינוק נולד בתאריך ה-6.3.12 בשעה 5:43.
    אופציות שם:
    איליי, עילאיי, אילי
    טומי (טומאס)
    איתי
    הראל
    יינון
    תודה רבה מראש,
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענת

    ליאת יוגב
    11/03/2012

    בחנתי את כל אחד מהשמות , אך קיימת בעייתיות בכל אחד מהשמות , לכן חשוב לנסות להתחבר לעוד שמות , אפשרי שמות פרטיים 1 ,או 2 . ניתן להיעזר באתר - שם- לי ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בבחירת שם- הברית היום...
    מעיין
    10/03/2012

    היי!
    מקווה שאספיק לשמוע את דעתכן...
    תאריך לידה 3.3.12, שעה:12:52
    שם משפחה- יששכר
    אופציות: גל, אורי
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בבחירת שם- הברית היום... - תגובה

    חנה עטיה
    10/03/2012

    למעיין שלום,
    יעודו של הילד הינו מספר 11/2 - יעודו להיות רגיש, עדין, משתף פעולה, זוגי, אינטימי, מופנם וכו'.
    גל - מאוד לא מומלץ - הדיס הרמוניה הבולטת ביותר היא בתחום היחסים הקרובים והזוגיים. 1 מול 2 - אינדיבידואליזם מול אינטימיות, אני סומך על עצמי מול שיתוף פעולה, אני רוצה לנהל ולהוביל אך הצרכים הרגשיים שלי ממש הפוכים - ביחד, אינטימיות, שיתוף פעולה. עלול ליצור קושי רציני בתחום בחירות הלב.
    אורי - נוצרת מפה הרמונית אך נשית לבן - דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו. המפה כולה מספרים רגשיים ונשיים.
    ממליצה לחשוב על שמות נוספים או להתקשר, אם עדין יש לכם זמן ושמות נוספים.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק
    I.A
    07/03/2012

    היי
    תודה על התשובה המהירה
    חשבתי על עוד שמות נוספים והם: לירון, מאור, ירון , לירן.
    שם משפחה ירוסלבסקי
    תאריך קיסרי צפוי 11.3
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • i.a

    ליאת יוגב
    07/03/2012

    נכון יהיה לחזור ולהיוועץ לאחר הלידה , חבל לעשות הבדיקה פעמיים ...
    נסי ליצור רשימה נוספת , מעבר לשמות שהצעת ...
    להשתמע !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאמת שם לתינות
    I.A
    05/03/2012

    שלום
    מבקשת עזרה בשם לתינוק ,חשבנו בנתיים על שם ליאור או אייל (אוהבת יותר שם ליאור)
    לידה צפויה ב 11.3 בניתוח קיסרי , שם משפחה ירוסלבסקי .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התאמת שם לתינות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • i.a

    ליאת יוגב
    05/03/2012

    נכון לעכשיו ,מבלי להתייחס לתאריך הלידה .
    אוכל לומר ששני השמות לא מתאימים , זאת מאחר ונוצר צירוף קונפליקטי בחלקי המפה השונים , כמו גם מספרים קרמטיים ,(קרמה= חוב מגלגולים קודמים , היוצרים קשיים גם בחיים הללו), כמו קרמה 16- מצבי ניתוקים , שיעור במערכות יחסים .
    נסו להתחבר לשמות נוספים עד הלידה , חיזרו להיוועץ לאחריה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום