מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לבןעינת29/04/2013
שלום נולד לנו בן ב24.4 בשעה 3.35 לפנות בוקר, אנחנו מאוד מתלבטים בין אורי איתמר או דולב
נשמח לעזרה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לבן - תגובה
ליאת יוגב29/04/2013מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה עופרי , תודה רבה
עינת30/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאנה27/04/2013
ב 26/4/13 בשעה 5 בבוקר,נולדה לנו תינוקת מתוקה ומחפשים שם עבורה.
מתלבטים בין יובל להילה (מאיה הייתה גם אופציה). שם משפחה סטניסלבסקי.
תודה,
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב27/04/2013אנה , מתוך הבנה שכשבוחרים השם לתינוקת חושבים בשפה העברית ,
אפשר לראות שמספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המדגיש צורך לבגדול , יכולת הבנה ונתינה רבה , צורך במרחבים , רצון "לתקן העולם " צדק ואמת ועוד
מול זה , השם יובל , יוצר מאד רוחנית ,בוגרת , מפה בוגרת מוכיחה על כך , שיהיה בה כבר בילדותה תובנות רבות , ילדה מאד נבונה , צדדים מנטליים , מרבית מספרי המפה הינם מספרים אי זוגיים , 9 ו-7 דבר המוכיח על כך, שתלך בדרכה המיוחדת ,
פחות הליכה בתלם , גם אם תהיה ילדה טובה , ובכל זאת ! כמו גם , פחות אינטימיות וזוגיות .
השם מאיה , בכתיב זה , מפה שיש בה הבנה , נתינה , טוב לב , יכולת נתינה אדירה , לכך תקלע בדרך החיים , מספרים שבמרביתם יותר נשיים , רכים , עם יכולת להיות מאד משפחתית .
השם הילה - בעייתי , בשל הקונפליקטים הנוצרים במפה , כמו גם מספר קרמה 13-4
לשיקולכם , בין מאיה ליובל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן ותאריך לניתוח קיסרידור27/04/2013
קיבלתי כמה תאריכים לניתוח קיסרי לבן. המועדף מתוכם והמאוחר מביניהם הוא 29.5.13. השמות שחשבנו עליהם : רוי או יהלי. שם המשפחה עמית. האם התאריך 29.5 הינו טוב או לנסות ללחוץ על תאריכים מאוחרים יותר כגון 30.5 או 2.6 ( יתכן ויהיה מאוחר מדי...) האם השמות מתאימים או לחשוב על שמות אחרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דור
ליאת יוגב27/04/2013הנושא של -"מהו תאריך הלידה המתאים יותר"?- בעייתי במידה מסויימת ,
התאריך ה-2.5 פחות מומלץ , גם כי , לא בשליטתו של אף אחד ...
מבין שני השמות שהצעת , השם יהלי נראה כמפה מאד שאפתנית השגית פרקטית ,(מבלי להתייחס לתאריך לידה) ,
השם עמית , נוצרת מפה נוקשה מדי , אובססיבית וכו.
נסי להתחבר לעוד שמות לחזור ולהיוועץ לאחר הלידה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתחן26/04/2013
שלום! ילדתי את בתי בתאריך 28.3.2013, האם השם אמה מתאים עבורה?.
משפחת בקשי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חן
ליאת יוגב26/04/2013מספר הגורל של התינוקת הינו 1 , מיום לידה 1 , מספר המוכיח על דרך יחודית משלה , צורך בעצמאות , פרטיות , יזמות , מקוריות ועוד . כאשר חשוב לציין שמספר הגורל 1 הינו מספר גברי , גם השם אמה = 1 , חשוב לדעת האם הוחלט סופית על בחירת השם ? מאחר ועבר חודש מאז נולדה , האם זו שאלה ? או שחשבתם על אופציות נוספות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם- דחוףדקלה25/04/2013
שלום,
נולדה לנו תינוקת בתאריך 23.4.2013, י"ג באייר. אנו מתלבטים בין שתי שמות: הילה או עדי.
יש לה שני אחים בנים בשמות יובל ועידו.
לאבא קוראים שמעון ולאמא דקלה.
שם משפחה בטאט.
אודה מאוד לסיוע בבחירת השם המתאים מבין השמות שנשלחו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עזרה בבחירת שם- דחוף - תגובה
ליאת יוגב26/04/2013ראשית , מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך בהרמוניה , אהבה , משפחה , אסתטיקה , תרבות ואמנות כמקום חשוב , נתינת שרות ועוד.
מול זה , מבין שני השמות שהצעתם , השם הילה נראה כשם המועדף , מפה שיש בה חלקים מאד הרמוניים , על ציר הזוגיות , המוכיח על הצורך בהרמוניה רגש , נשיות , מול ציר גיבוש האישיות שמוכיח על צד רך מול יכולות בכיוון פרקטי מעשי , אסרטיבי ועוד , ציר החברה גם הוא מוכיח על הרמוניה ויופי .
מכאן שהשם הילה בהחלט מתאים ! בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתללי25/04/2013
ביתנו צריכה להיוולד בעוד כחודשיים....בעזרת השם ואנחנו מתלבטים בין השמות הבאים:
שיר, עופרי, עפרי, אופק וצליל. שם המשפחה שלנו: שדה. נשמח לעצתכן. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב25/04/2013תאריך הלידה הינו מרכיב של 50% מערך המפה ,
למרות זאת , ניתן לראות שהשמות שיר עופרי , עפרי , אפשריים ,
לעומת השמות אופק וצליל . השמות האחרונים יוצרים צירוף קרמטי 19-1 בשם המלא
היוצר בעייתיות , משום כך , לא יהיה מומלץ. לבחור בהם .
היי בקשר לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםמאמא22/04/2013
בתאריך 17.4.13 (בשעה 12:36) נולד לנו בן.
שם משפחתנו: גולדשטיין
שמות פרטיים לגביהם היינו שמחים לקבל ייעוץ:
ליאור
עומר
יאיר
בתודה,
מאמא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב22/04/2013ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 9 , מספר המוכיח על יכולת הבנה , נתינה , רצון לבגדול , צורך במרחבים ועוד . כאשר , השם ליאור יוצר מפה שיש בה א. מספר קרמטי 16-7 המוכיח על שיעור במערכות יחסים , מצבים של ניתוקים וכו. ב. מפת פחד מאיבוד שליטה , העלולה להביא מצבים של הפתעות !!!
ג. הציר המוכיח על ענייני חברה ותקשורת , מראה על בעייתיות , כמו לראות מצבים שלפיהם יחווה חוויות לא קלות בתחום .
עומר , מפה שיש בה חלקים המעידים על צורך בחופש ריגושים עניין דינמיות , מול החלק האחר , המוכיח על כך , שכלפי חוץ , חשוב יהיה לו להראות צדדים מאד סטנדרטיים , מסגרתי , כמי שהולך בתלם , בניגוד למי שהוא בבאמת , אם כך , הוכחה לפחות קבלה עצמית .
השם יאיר , יוצר שם מלא 13-4 המוכיח על מצבים של תקיעות וחוסר שביעות רצון , כמו גם , קונפליקט מאד גדול למספר הגורל . משום כך , השם יאיר מאד לא מומלץ .
מכאן , שנכון יהיה לחפש אפשרויות נוספות , או לחילופין לבחור בשם עומר , כשם היותר מומלץ , למרות כל ההערות הקיימות..
לשיקולכם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
מאמא22/04/2013שמות נוספים עליהם חשבנו:
אורן
ערן
שוב תודה,
(עם הבן הקודם שלנו היתה לנו הצלחה מסחררת אז אני ממשיכה לנסות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שמות נוספים - תגובה
ליאת יוגב22/04/2013שני השמות אורן וערן הערך הגימטרי שלהם 5 , מכאן שמספר השם המלא הינו 4 , יוצר קונפליקט ביחס למספר הגורל , חשוב לנסות להתחבר לשמות נוספים שהערך הגימטרי 1 6 , או 9 .
גם שמות פרטיים שערכם 2 ולא 11 , יכולים להתאים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך האם אייל מתאים?
מאמא22/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם כך האם אייל מתאים? - תגובה
ליאת יוגב22/04/2013השם אייל יוצר מפה שלפיה חלקים מאד דינמיים , מול חלק יותר שקול , זהיר , איטי .
כמו לומר , מפת פחד מאיבוד שליטה , מפת פחד מאיבוד שליטה עלולה ליצור מצבים של הפתעות בדרכו ..
מכאן , יהיה נכון לנסות להתחבר לעוד שמות , לא כל שם שהערך הגימטרי תואם
לנאמר - 1 ,6 או 9 , עשוי להתאים !
,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכים
מאמא22/04/2013זה ילד עם אנרגיה חזקה, מעודנת וגם קלילה. אנחנו ממשיכים להסתכל עליו ולנסות לדייק את האנרגיה הזו בשם. האם הבנתי נכון שהשם הפרטי + שם המשפחה צריכים לצאת 1 6 או 9?
נחזור אליך שוב אחרי התכווננות נוספת,
הרבה תודה,
האם האופציה להוסיף תמונה היא כלי עזר עבורכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ממשיכים - תגובה
ליאת יוגב22/04/2013הכוונה היא שיש לנסות ולמצוא שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם הוא 1 6 או 9 ,
או שם פרטי 2 של 20 ולא 11 , גם זו אופציה טובה .
נסו להיעזר באתר שנקרא "שם לי " ליד כל שם באתר מצויין הערך הגימטרי של אותו שם.
אין משמעות לתמונה , כדי לבחור השם , ההתייחסות היא אך ורק - עד כמה המפה הרמונית ,בכל היבט .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
מאמא23/04/2013הלחץ שלנו גובר (הברית מתקרבת)
השמות אליהם התחברנו:
אורי
תומי
כרמי
יניב
נשמח לבדיקתך השלמה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי
מאמא23/04/2013השם הראשון שעלה לי בחדר לידה:
אביב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שמות נוספים - תגובה
ליאת יוגב23/04/2013מבין השמות שהצעת הפעם , השם אורי , מאד אפשרי , נוצרת מפת מנהיגות , הרבה טוב לב , נתינה , צורך במרחבים , תוך מידה רבה של שאפתנות , חשיבה פרקטית , מעשית ,כשכל מספרי המפה בהחלט הרמוניים !!
השם כרמי , גם הוא אפשרי , המפה המתקבלת , מפת מנהיגות , אלא שכאן נוצר מצב שכלפי חוץ , חשוב יהיה לו להיראות באופן שונה , יותר באיכות עומק , ואולי מה שנקרא - פחות קבלה עצמית .
למרות זאת , אין ספק שגם השם כרמי אפשרי במיוחד !
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם בדקת גם את 'אביב' שהוספתי אח"כ?
מאמא23/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לבירור אחרון לפני מחר בבוקר
מאמא23/04/2013ליאת שוב שלום,
הרבה תודה על עזרתך,
רק לוודא כי תגובתך האחרונה (לגבי התאמה של השם אורי וכרמי) כללה גם בדיקה של השם אביב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זקוקה לבירור אחרון לפני מחר בבוקר - תגובה
ליאת יוגב23/04/2013כן , כמובן - השם אביב נבדק - פחות מומלץ .
בהצלחה עם ההחלטה על השמות אורי או כרמי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם תומרעדידס21/04/2013
הי , אני יודעת שבדרך כלל אתם ממליצים לקבוע שם אחרי ,אבל רציתי להתייעץ לפני
התאריך המשוער הוא 8.5 ויש סיכוי גם לפני כמובן וגם קצת אחרי ..
האם השם תומר יתאים גם עם הוא ייולד במהלך אפריל יחד עם שם משפחה סיגטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוץ מהשם תומר האם יתאים יותר ניר
עדידס21/04/2013בעבר הצעתי את עמית , עומרי וליאור וכולם היו פחות מומלצים ..
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חוץ מהשם תומר האם יתאים יותר ניר - תגובה
ליאת יוגב22/04/2013עדי , צדקת בהנחה שלך שאין אפשרות להחליט לפני שיודעים מהו תאריך הלידה ,
כן ניתן לומר , שהשמות תומר , עמית וניר אפשריים , השמות עומרי וליאור פחות מכך ,
פחות מתאימים בשל העובדה שנוצרים מספרים קונפליקטיים , מתוך חלק מהנתונים שקיימים .
להשתמע לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןאיילת השחר21/04/2013
שלום לכן
אנו רוצים לקרוא בננו - נגה, שם משפחה יערי (רוצים נגה - ללא ו)
אשמח לשמוע מה דעתכן לשם כזה לבן, בעלי מוטרד שלשם יש קונוטציה של שם של בת
מבחינה לשונית נגה - זה בזכר והמשמעות מפיץ אור, לבן של דוד המלך קראו נגה - זה השימוש הראשון המוכר לשם
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לבן - תגובה
ליאת יוגב21/04/2013במידה רבה , לשם אכן יש קונוטציה של שם לבת , אלא שכיום קיימים אין ספור שמות שכאלה , אריאל גיא וכו. אם אכן רוצים להחליט כן או לא לבחור בשם זה , חשוב לציין את תאריך הלידה של התינוק , כדי לבחון האם השם מתאים לנתונים שנמסרו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתטל18/04/2013
שלום רב,
בתי נולדה ב- 29/3/2013 בשעה 20:45.
מתלבטת בין השמות: ליה, איילת, יהלי, נועה, נועם.
שם המשפחה אהובי ם.
אשמח לקבל את דעתך בבחירת השם.
תודה רבה,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה18/04/2013לטל שלום,
לא הבנתי מה שם המשפחה ?
הוא הכרחי להמלצה על שם מתאים לילדה.
יעודה של הילדה הינו מספר 2 - יעודה להיות זוגית ורגישה, רכה, עדינה, מתחשבת, מוותרת, פגיעה, משתפת פעולה, סבלנית וכו'. גם יום הלידה הינו מספר 2 כך שכל עולמה הפנימי עדין ורגיש.
בתוספת השם הפרטי ושם המשפחה ניתן להמליץ על שם מתאים לילדה.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםריי17/04/2013
שלום רב,
בתי נולדה ב25/3/2013 בשעה 18:15. קראנו לה נועה. ואנו מתלבטים האם לכתוב את השם עם או בלי ו (נעה/נועה).
שם המשפחה דייני.
נשמח לקבל את דעתך בבחירת השם.
תודה,
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב17/04/2013מניחה שכשבחרתם השם , חשבתם על איך נכון יהיה לכתוב אותו , לא כן ?
מבין שתי האפשרויות , נראה לי , שהשם נעה בכתיב זה - עדיף ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
ריי17/04/2013היי,
תודה.
האם השם מתאים לפי תאריך הלידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב20/04/2013היי ריי , זה עתה ראיתי את פנייתכם ,
על כל פנים , כשהשם נבחר אין שאלה האם מתאים כן או לא ?
חשוב יהיה לכבד את ביתכם על הצורך בפרטיות, כמו ללכת עם האמת שלה , ידע , חכמה , למידה , צדדים יותר אינדבדואליים וכו.
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות דחופהאורלי15/04/2013
שלום
ביתנו נולדה ב 31/1/13 משפחת סהר. לאחר התלבטות קראנו לה דניאל, אך אנו לא שלמים לגמרי אם השם ורוצים לשנותו למיקה. האם מתאים לה יותר דניאל או מיקה? והאם זה נורא לשנות לה כעת חודשיים אחרי שאנו קוראים לה מיקה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התייעצות דחופה - תגובה
ליאת יוגב15/04/2013אורלי , מזמינה אותך לשוחח איתי , ברצון !!
אסביר לך המשמעות של השינוי ?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתקרן09/04/2013
שלום,
נולדה לנו בת ב 21.3.2013. אנחנו מתלבטים בין השמות:
מעיין/מעין, נעמה, עדי, אופיר ותמר.
מה דעתך?
אשמח לעזרתך בנושא.
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב09/04/2013צייני מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
קרן10/04/2013תודה על תגובתך המהירה.
שם המשפחה - בישיץ שיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב10/04/2013קרן , מספר הגורל של התינוקת הינו 3 , מיום לידה 3, מספר המציין צורך בחברה , ביטוי , מילולי / יצירתי ,כמו גם , הרצון והצורך להשאר ילדה לתמיד ... מספר רגשי במיוחד ושיעור באופטימיות !!
מבין השמות שהצעת , השם עדי , מוכיח על צדדים שלפיהם מי שיכיר מבחוץ לא תמיד יכיר מבפנים , החוצה יותר זוגית מבפנים יהיו בה צדדים יותר מוחצנים, קלילים זורמים . כמו גם זוהי מפה נשית רגשית חברותית .אך במקרה של בחירת השם עדי , מן הראוי להוסיף שם פרטי נוסף ,(במידה ותחליטו עליו אייעץ באיזה כיוון לבחור )
השם השם אופיר - מפה שיש בה המון קצב דינמיות , חלקים פרקטיים עם צדדים יצירתיים , זרימה מול תכלס . אפשרות טובה !
השם נעמה - מפה נשית רגשית , מושפעות מול מה פתאום ? שוב צריך יהיה לחשוב עלהוספת שם שני בת.ז. תצדדים מוחצנים מבפנים מול חלקים יותר שקטים = כלפי חוץ .
השמות האחרים שהצעת - פחות מומלצים , לשיקולך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאולגה09/04/2013
חנה שלום,
שמי אולגה לבעלי קוראים גיל,
אני כרגע נמצאת בהריון התאריך המשוער הוא 18.6.13
אנחנו מאוד אוהבים את השם אמילי, האם הוא שם טוב שיתאים לה?
האופציות שלנו כרגע זה אמילי או אמלי (אני לא יודעת כל כך מה ההבדל בינהם) והאופציה השניה ניקול שאנחנו פחות אוהבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה09/04/2013לאולגה שלום,
ראשית הוסיפי שם משפחה ואעשה בדיקה ראשונית.
תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדה שתיוולד.
ניתן בשלב זה בשיטת הלמינציה לומר איזה שמות לא באים בחשבון בכלל.
הקשר תאריך לידה - שם מלא הוא 70% מהמפה והוא הקו המרכזי.
אעזור לכם בשמחה ובאמת הכי מומלץ לפנות לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
אולגה10/04/2013שם המשפחה הוא טובמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה10/04/2013לאולגה שלום,
בשלב זה השם אמילי - מעולה.
השם אמלי - לא מומלץ. מספרים גבריים מדי.
נחכה לתאריך הלידה ואז נדע האם השם יוצר מפה הרמונית לילדה.
בהצלחה ואני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםנעמה08/04/2013
שלום חנה, נולד לנו בן ב- 7/4/2013 שם משפחתינו כהן ואנחנו מתלבטים בין השמות הבאים: גיל, אייל, טל, הדר נשמח אם תוכלי לעזור לנו תודה רבה. נעמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה09/04/2013לנעמה שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 8 - יעודו להיות חזק והישרדותי, דינמי, שאפתן, מעשי ופחות רגיש.
אייל - השם מאוד מומלץ. נוצרת מפת מנהיגות, עם יכולות נהדרות לעסוק בכל תחום בו יבחר. שילוב של עוצמה, צורך בנתינה לעולם. ממליצה לאפשר לו להביא לידי ביטוי את העוצמה הרבה וגם את היכולות הנהדרות ע"י כך שתאפשרו לו לפתח בטחון עצמי ולהאמין בעצמו.
גיל - דיס הרמוניה בתחום הקריירה, לימודים ועבודה.
טל - כנ"ל גיל אך עם מספרים שונים.
הדר - קארמטי גם ביכולות וגם בתדמית, לא מומלץ.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חנה
נעמה09/04/2013תודה רבה,,רציתי לשאול בגלל שאנחנו יותר בעד השם טל האם את יכולה לפרט עליו יותר. . האם הוא לא טוב או שפחות מומלץ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חנה - תגובה
חנה עטיה09/04/2013לנעמה שלום,
אקדים ואומר ואדגיש שעם השם אייל באמת נוצרת מפה מאוד הרמונית וזה ממש לא מובן מאליו. ולכן אשמח אם תוכלי להתחבר לשם זה.
לגבי טל - הדיס הרמוניה מתמקדת בתחום הקריירה והתעסוקה, ואסביר: האדם ישאף או ירצה לעסוק בתחום שקשור לתנועה, לעבוד עם אנשים, שינויים תכופים, עניין, תקשורת, הוא יהיה פקח, ידע לפתור בעיות בצ'יק. אך הכישורים שלו הם שונים - הם לעבוד ולטפל באנשים, כל התחום הטיפולי, האנושי, הנתינה, טוב הלב, אחריות. אדם כזה חי בתסכול אני רוצה משהו אחד ויכולותיי הן שונות. לכן לעיתים אנשים כאלו כל חייהם עסוקים בלחפש תחום שגם ירצו לעסוק בו וגם יוכלו למצות את מירב כישוריהם. זה בקיצור.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

