מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לבתעדי11/01/2013
שלום,
בתי נולדה ב- 27/12/12 ב- 5:30 בבוקר
שם המשפחה קאופמן
רציתי לדעת איזה מהשמות יותר מתאים, מאיה או עמית?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עדי
ליאת יוגב11/01/2013ראשית , מספר הגורל של התינוקת הינו 8 , מספר המוכיח על גישה פרקטית , מעשית , שאפתנות , השגיות כמו גם צורך בלחץ , דינמיות רבה ,
השם עמית יוצר מפה המוכיחה על כך , שמי שיכיר אותה מבחוץ לא יכיר מבפנים , החוצה תיראה יותר רכה , מול החלק הפנימי הנוקשה , מטרתי השגי וכו. כמו כן אפשר לראות המפה כצד מאד דינמי מול העובדה שכלפי חוץ חשוב יהיה לה להראות צד יותר שלו ורגוע ומתון . מה שנקרא - פחות קבלה עצמית .
השם מאיה ,מפה שיש בה חלקים מאד עוצמתיים מנהיגותיים , דינמיים , שוב כלפי חוץ חשוב יהיה לה להראות הצדדים היותר מסגרתיים תבניתיים , אפשרות לקושי תקשורתי , מבחינה מחשבתית , קליטה , תפיסה סקרנות , צורך בגיוון ועניין דינמיות , מול העובדה שכלפי חוץ , תנסה להראות לעולם הצד היותר מובנה , אחראי ,רציני בוגר , כמו לראות שלא תמיד תרצה להראות את צורת החשיבה שלה . כאן נוצרת הבעייה התקשורתית , למה לא רוצה להראות איך חושבת ?
למרות זאת בהחלט אוהבת האפשרות של בחירת השם עמית , אלא שחשוב להוסיף שם פרטי נוסף , שם שהערך הגימטרי שלו 4 או 5 בת.ז בלבד .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןרוית10/01/2013
שלום רב,
היום 10/1 בשעה 9.20 בבוקר ילדתי את בני.
אשמח להיוועץ עמך בין שני שמות אופציונאלים:
דור או בן ועדיפות שלישית היא שי..
תודה רבה מראש ;)
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רוית
ליאת יוגב11/01/2013מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
רוית11/01/2013סליחה שכחתי..
סיגלר
תודה! ;)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב11/01/2013מבין השמות שהצעת , השם היותר מתאים הוא דור , גם כי, לא בצורה מושלמת ,
צדדים מנהיגותיים מול החלק החרד בללכת עם הצדדים הללו
נוקשות מול פשרנות ורכות , מי שיכיר מבחוץ לא תמיד יכיר מבפנים .
לראות את כל אחד מההורים כדמות שונה .
האם קיימות אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
רוית11/01/2013אין אופציות נוספות.. :(
האם אלו שמות בעייתיים לדעתך?
אשמח להסבר קצר גם מדוע לא בן..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב11/01/2013השם המלא המתקבל בעקבות בחירת השם בן = 13-4 מצבים של תקיעות וחוסר שביעות רצון בכל הקשור לכישורים וליכולות .
השם שי - קונפליקט על ציר הקשור לבחירה המקצועית , מצד אחד צורך לשיתוף מצד שני עצמאות , אז מה ירצה ? דבר העלול ליצור מצבים משבריים בתחום !!
אלה הסיבות לכך שלא ממליצה על שני שמות אלו .
חשוב לנסות להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב את דרכו בחיים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד הצעה לשם
רוית11/01/2013תודה רבה על ההסבר המפורט.
מה לגבי השם נועם? ואם כן יש הבדל בין נועם עם או ללא האות ו׳?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב11/01/2013השם נועם עם או בלי ו , יוצר מצב שלפיו מספר הפצע הגלגולי שלו תואם למספר הגורל , דבר המוכיח על כך , שלא יהיה לו קל לממש את היעוד שלו .
פצע גלגולי , הינו פצע שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים , ומוכיח על נקודת קושי ,כאשר מספר הפצע תואם למספר הגורל , מקשה , כפי שציינתי לממש היעוד .
כמו גם , מפה שיש בה חלקים נוקשים מדי !!!! עצורים , וכו.
אין ברירה , צריך יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
רוית12/01/2013שוב תודה..
לצערי לא מתחברת לשמות נוספים.
השם המועדף הוא דור כך שלפחות משמח אותי להבין ממך שהוא היחיד מבין האופציות שעוד מתקבל..
אגב בעבר חשבתי גם על השם תום אך כולם אומרים שלא חיובי בגלל היפוך האותיות..
מה דעתך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב13/01/2013כמה מילים על המפה על פי השם תום , (פחות יודעת להתייחס לרעיון של היפוך האותיות , גם כי ,יש בזה משהו ) מבחינה נומרולוגית , המפה היא מפה חרדתית במרביתה ומשום כך , לא מומלץ לבחור בשם .
השם דור מוכיח על כך , שדורשים ממנו להיות מאד חכם , עם תובנות ובוגר , בניגוד למה שנולד אליו , כלומר , סוג של חנק , עד כמה מבינים לעולם הצרכים שלי ?
האם בכל זאת , אין אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לליאת יוגבגלי10/01/2013
ליאת שלום
בתי נולדה ב-2.11.2012 ושמה אמלי אוריה שביט בהמלצתך עדיף היה אמלי ולא אמילי אך זה לא מתחבר לי ויש לי קצת בעייה עם השם בלי האות י וכל מקום שאני הולכת רושמים אמילי ולא אמלי.
אציין כי היא חצי אמריקאית ושמה באנגלית עם מתרגמים לעברית זה אמילי
עם אני משנה לאמילי עם י האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה לליאת יוגב - תגובה
ליאת יוגב10/01/2013גלי , אם זכור לי , השם אוריה הוא שם שני בלבד , כמו גם , כשבחרת השם לתינוקת , חשבת בשפה העברית ? לא כן ?
על כל פנים , השם אמילי - יוצר מפה שיש בה צירופים קונפליקטיים , בין מספר 4 לבין מספר הגורל שהינו 9 , צירוף בעייתי לכשלעצמו . נועדה ללכת ובגדול אך תהיה תחושה חרדתית שתעיב על כך . בעייה בכל הנושא הזוגי ,
כמו כן נוצרת מפת פחד מאיבוד שליטה , העלולה להביא לחיים מצבים של הפתעות .
לעומת זאת , על פי השם אמלי , נוצרת מפה נ פ ל א ה !!!! הרמונית בכל כיוון ותחום חיים .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
גלי10/01/2013ליאת שלום
בתעודת זהות היא רשומה אמלי אבל בכל מקום רושמים אותה אמילי וקוראים לה אמילי ולא אמלי האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה - תגובה
ליאת יוגב10/01/2013גלי , ההסבר ניתן ..להחלטתכם !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייי ליאתקטי09/01/2013
היי ליאת אולי לא הבנת אותי נכון כן קראנו לה מאיה ליאן אבל בהתחלה השתמשנו רק בשם מאיה ושהיא גדלה החלטנו על ליאן והשאלה שלי מה יותר טוב בשבילה איזה שם מתאים לה יותר
תודה וסליחה שלא הסברתי נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קטי
ליאת יוגב09/01/2013אוקיי , עדיין מוזמנת להתקשר !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לשיחתנו לגבי השם מאיה או ליאןקטי09/01/2013
היי ליאת בהמשך לשיחתנו שאלת איך קוראים לילדה ביום יום
אז שהיא נולדה זה היה בהתחלה מאיה שהיא גדלה והתחילה ללכת לגן החלטנו על ליאן
משום שהשם מאיה יחסית ישן וליאן יותר מודרנ,י בכללית היא ילדה עם בטחון עצמי היא גם מדגמנת בקניונים לכול מני קטלוגים של ילדים אנחנו רוצים לדעת מה יותר עדיף לה איזה שם מאיה או ליאן ואם מאיה אז עם א או בלי א
אני בטוחה שאם הייתי מתיעצת איתך לפני שהחלטנו לקרוא לה ,היית בטוח מיעצת לי שם אחר
תודה רבה תשובתך חשובה לנו
שיהיה לך המשך יום מקסים!(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המשך לשיחתנו לגבי השם מאיה או ליאן - תגובה
ליאת יוגב09/01/2013אם כך , ההסבר שנתתי לא מדוייק ,
דברי איתי ואשמח להסביר לך משמעות כל אחד מהשמות ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתמורן08/01/2013
שלום רב, בתי נולדה ב- 27.12.12 ואנחנו רוצים לקרוא לה נעם, אני מתלבטת האם זה צריך להיות עם ו' או בלי ו'. אודה לדעתכן בנוגע לשם ובכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מורן
ליאת יוגב08/01/2013מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
מורן08/01/2013שם המשפחה הוא מזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מורן
ליאת יוגב08/01/2013אין ספק , שמבין שתי האפשרויות , נועם או נעם , עדיף - נועם .
המפה המתקבלת הרמונית במרביתה , חלקים דינמיים במיוחד , קיימים צדדים המרככים את הצד היותר חזק של ה-8 שהינו מספר הגורל , 8 כמספר הגורל , מאד פרקטי מעשי , תכליתי , פחות אוהב סמכויות , זקוק ללחץ מתמיד ועוד .
נכון יהיה להוסיף שם שני בת.ז. שהערך הגימטרי שלו 8 המתחיל באותיות ח ע או ש .
אם לא ברורה , ניתן להתקשר , ברצון !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם גלעדאנונימית07/01/2013
שלום. בני נולד בתאריך 16.7.10 קראנו לו בשם גלעד. אשמח לקבל חוות דעתכם. שם משפחה אברקוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם גלעד - תגובה
חנה עטיה07/01/2013שלום לך,
השם כבר נבחר וניתן על ידך.
לכן רק אומר שנוצרת מפה מאוד גברית, עוצמתית, דינמית, עם יכולת של עשיה בגדול, חשיבה איכותית ורצינית.
כלפי העולם הוא יקרין תדמית רכה יותר, נעימה, משפחתית, רגישה.
הצלחה בגידולו.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שםלימור04/01/2013
שלום, בני נולד בתאריך 6.9.2011 וקראנו לו אוריה. שם המשפחה הוא ארם. מהו ניתוח השם?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לימור
ליאת יוגב04/01/2013מספר הגורל של בנך הוא 1 , מספר המוכיח על הצורך ביחודיות פרטיות , להוביל , פחות יאהב שיחליטו וינהלו אותו , מול זה , אין ספק שלא פעם ירגיש שדורשים ממנו ללכת בתלם ולהיות "ילד טוב" ...
כבדו את הצדדים המיוחדים הקיימים בו . עם כל המשתמע מכך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שםמאיה03/01/2013
שלום שמי מאיה,ובני נולד בתאריך 8.12.2011 וקראנו לו שלו,מהו ניתוח השם בבקשה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
מאיה03/01/2013שם המשפחה שלוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנה עטיה03/01/2013למאיה שלום,
האם הילד נולד ב 2011 ??
8.12.2011 - השם כבר ניתן כך שרק אומר שהמפה מאוד רגשית, רכה, יצירתית, עם טוב לב, יכולות של טיפול ונתינה רבה.
יש לשמור על נפשו בגלל רגישותו הרבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
מאיה03/01/2013כן הוא נולד ב 8.12.2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
חנה עטיה03/01/2013למאיה,
האתר נועד להמליץ על שמות לתינוקות שזה עתה נולדו.
כיוון שהשם כבר ניתן אין הרבה מה לומר אלא מה שכתבתי - שנוצרת מפה רגשית מאוד לבן ויש לשמור על נפשו הרכה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן שנולד ב20.11.12קרן02/01/2013
שלום בנינו נולד ב20.11.12 בשעה 14:23.עדין לא עבר ברית מילה בגלל אשפוז ממושך. אבקש עזרה לגבי מס' שמות אלון ,ניר , נועם ( שמו השני יהיה גיל) שם המשפחה רביבו
תודה רבה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן שנולד ב20.11.12 - תגובה
חנה עטיה02/01/2013שלום לקרן,
יעודו של הילד הינו מספר 9 - הוא הגיע לעולם להיות מנהיג טוב לב, כריזמטי, אינדיבידואליסט, דינמי, מוחצן, רחב אופקים וכו'.
השמות לא מתאימים ליצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן.
ניר - הקו המרכזי יום לידה - יעוד - יכולות - נשי ורך מדי לבן. חשוב לתת לו שם שיוסיף למפה גבריות ועוצמה. שם מספר 4 מתאים.
נועם - מספר 22/4 - אך יוצר דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
אלון - מפה כביכול הרמונית אך עם מספרים קארמטים - גם בחשיבה וגם ביכולות - זה יקשה עליו בשאיפות ובחשיבה וגם להוציא לפועל את היכולות שלו, במקרה הזה - עסק עצמאי, יוזמה, רעיונות, התחלות חדשות.
מציעה לחפש שמות במספרי 4, כדי להעניק לילד מפה עוצמתית וגברית. אך לא כל שם שתציעו יתאים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות
קרן02/01/2013האם לשם שני גיל יש השפעה על המפה? האם תוכל להמליץ על שמות?
תודה קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות - תגובה
חנה עטיה02/01/2013לקרן שלום,
לגבי שם שני - אם הוא לא בשימוש ביום יום הוא לא נכנס לחישוב המפה הנומרולוגית.
האם שם שני מומלץ, על כך אני מציעה להתיעץ עם ליאת.
שמות רק אתם תוכלו להציע ואני אבדוק איזו מפה נומרולוגית נוצרת.
הצעתי את מספר 4.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
קרן02/01/2013ומה עם השם ליאור? מתאים לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שמות
קרן02/01/2013חשבנו גם על דורון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שמות - תגובה
חנה עטיה02/01/2013לקרן שלום,
דורון - מפת מנהיגות מאוד עוצמתית. אך - אובר מספר 9 (70%) - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - מלחמתיות, חוסר התמקדות בפרטים, בעיה באינטימיות, אגואיסטיות וכו'. דבר שני "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד. זה קושי שהאדם הביא מחיים קודמים ויוצרים קושי להגיע ולהבין את היעוד.
ליאור - נוצרת מפה בהחלט הרמונית. שילוב של מספרים רכים ורגשיים עם עוצמה, מנהיגות, כוח ויכולת של ניהול וארגון.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתדיקלה30/12/2012
ב29.12.12 בשעה 8:55 בבוקר נולדה לנו בת.
נשמח לדעת איזה שם הכי יתאים לה מבין השמות הבאים: ליה, יובל, אריאל, נועם, נועה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה
דיקלה30/12/2012שם משפחה-3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה - תגובה
חנה עטיה30/12/2012לדיקלה שלום,
אם הינך רוצה המלצה לגבי שם מתאים לילדה נחוץ לי שם המשפחה ולא רק מספרו.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
דיקלה31/12/2012חנה שלום
שלחתי לך מייל
תודה דיקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה31/12/2012לדיקלה שלום,
יעודה של הילדה מספר 19/1 - יעודה להיות מנהיגה, מובילה, יוזמת, מוחצנת, פעלתנית וכו'. ה 19 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ליעודה, כי עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - תחושת מסכנות, תחושת קיפוח - עשו לי, חוסר אונים וכו'.
השם ליה יוצר מפה הרמונית לילדה. מפה ילדית, מקסימה, יצירתית, חברותית וכו'.
יובל - דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד מול יכולות. היעוד אינדיבידואליסט והיכולות להיפך. חושב על כולם, מחפש הרמוניה, נתינה וטוב לב. לכן עלול לגרום לקושי בגיבוש האישיות, כעסים, הדחקות רגשיות וכו'.
אריאל - שוב לא מתאים. היעוד חנוק עם מספרים נשיים, רגשיים ורכים.
נועה - מפה גברית מדי לבת. דבר העלול ליצור קושי באינטימיות בבגרותה.
נועם - פחות מומלץ, היעוד הילדי מוקף במספרים מאוד בוגרים ורציניים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העזרה
דיקלה31/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדהיערית30/12/2012
שלום שמי יערית שלום ביתי נולדה 11/12/2012 בשעה 19:29 ורציתי לדעת אם השם אורין מתאים לה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילדה - תגובה
חנה עטיה30/12/2012ליערית שלום,
מה שם המשפחה של הילדה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה
יערית30/12/2012שם המשפחה הוא שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה - תגובה
חנה עטיה30/12/2012ליערית שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 19/1 - יעודה להיות מנהיגה, יוזמת, מוחצנת, סומכת על עצמה, מביאה רעיונות וכו'. ה 19 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ולהבין את יעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר - תחושת קרבנות ומסכנות. תחושה שאנשים מעלי או מתחתי.
השם אורין - יוצר מפה שבה בולטת הדיס הרמוניה בתחום הלימודים, תעסוקה וקריירה. בנוסף לכך, המפה גברית מדי לבת. דבר העלול ליצור קושי באינטימיות בבגרותה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתעדי29/12/2012
שלום רב!
ביתנו נולדה ב- 27/12/12 ב- 5:30 בבוקר
שם המשפחה- 7
אנו מתלבטים בין השמות: רותם/רתם, טליה, מעיין/מעין, מאיה
איזה מבין השמות הכי מתאים מבחינה נומרולוגית?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה30/12/2012לעדי שלום,
אם את רוצה עזרה בהמלצה על שם מתאים לילדה אני חייבת את שם המשפחה של הילדה.
אם הינך מעדיפה את יכולה לשלוח אותו למייל שלי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
עדי30/12/2012שם המשפחה- קאופמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה30/12/2012לעדי שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 8 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות חזקה, הישרדותית, השגית, דינמית, מעשית ופחות רגישה.
השם מעין (עם "י" אחד בלבד) יוצר מפה יחסית הרמונית לילדה. ליעוד השאפתן, מעשי, תכליתי נוסף מספר יכולות 6 - המוסיף נשיות, רכות, טוב לב, משפחתיות.
אבל בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים - יש צרוף הרמוני אך נוקשה, פחות רגיש ורך. זה הקשר שלה עם עצמה, ולכן זה פחות מומלץ לטעמי.
לשיקולכם,
ניתן גם לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
עדי30/12/2012תודה על התגובה המהירה,
אבל... לא התייחסת לאפשרויות האחרות- האם הן ממש לא מתאימות?
אני מעדיפה את השם רותם ובעלי את השם טליה.
השם ששנינו די מסכימים עליו הוא מאיה
אודה לתשובתך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה30/12/2012לעדי שלום,
נכון שלא התיחסתי לשאר השמות כי הם באמת יוצרים מפות דיס הרמוניות לילדה.
רותם - דיס הרמוניה בתחום התעסוקה, קריירה ועבודה.
רתם - אובר מספר 8 - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר. מה גם שזה מספר גברי, ולבת רצוי שנמצא שם שיוסיף רכות ונשיות למפה.
טליה - מספרים קארמטים גם בחשיבה וגם ביכולות - מאוד לא מומלץ.
מאיה - לא אפסול, אך גם לא אמליץ. מפה עוצמתית, מנהיגותית, אך גם נוצרת דיס הרמוניה בתקשורת שלה עם הסביבה. היא תקרין כלפי חוץ שהיא מאוד מסגרתית, משפחתית, מופנמת. אך בחשיבה יושב מספר יותר קליל וזורם ולכן לא תמיד תאמר מה שהיא באמת חושבת, אלא מה שהיא תחשוב שמצפים ממנה לומר.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת תאריך לידה ושם לתינוקאורלי29/12/2012
שלום לכן
צפויה לניתוח קיסרי בשבוע 38 אפשרויות לתאריך 31.1.13 , 29.1.13
30.1.13, 28.1.13, 3.2.13
אפשרויות לשמות : הילי דניאל אלה שיר
תודה רבה מראש
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת תאריך לידה ושם לתינוק - תגובה
חנה עטיה29/12/2012שלום לך,
תאריך הלידה הינו חשוב ביותר (לא ניתן בלעדיו) להמליץ על שם לתינוק שיולד.
לכן, הכי טוב לפנות לאחר הלידה כאשר נדע את התאריך המדויק.
נוסף לכך נחוץ שם המשפחה של הילד.
ניתן בשלב ראשוני זה לבדוק, איזה שם בודאות לא מתאים, ואיזה שם עשוי להתאים, אך נחוץ תאריך הלידה לבדוק זאת בודאות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה ושמות ההורים
אורלי29/12/2012שם המשפחה הוא סהר
שם ההורים אורלי ואהרון
איזה תאריך עדיף או ממש לא עדיף לבחירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה ושמות ההורים - תגובה
חנה עטיה29/12/2012לאורלי שלום,
התאריך 28.1.2013 - פחות מומלץ, כל השאר בסדר גמור.
לגבי השמות - אלה טוב בשלב זה.
שיר - בודאות לא טוב.
דניאלה והילי - אפשרי.
התיעצי לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה בשלב זה. אחזור לאחר תאריך.
אורלי29/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להוסיף שם?שירה27/12/2012
שמה של בתי הוא שירה והיא נולדה ב-10.12.2011 בשעה 11:20 בבוקר.
שם המשפחה שלה הוא: גחם.
האם כדאי להוסיף לה שם? ומה ייעודה עפ"י הנומרולוגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איילה
ליאת יוגב27/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 8 , מספר המוכיח על גישה פרקטית , שאפתנית , השגית , צורך בלחץ מתמיד , כמו גם , העובדה שפחות תאהב סמכויות ...
לשאלתך , האם נכון להוסיף לה שם , תשובתי - כן , השם הנכון להוספה , הוא שם שהערך הגימטרי שלו - 3 , ומתחיל באות מ , כך שהצירוף יהיה "גשם" ג האות הראשונה של שם המשפחה , ש - שירה ומ- כתוספת .
אם כך , נכון יהיה לבדוק אופציות שכאלה באתר הנקרא "שם לי"
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

