מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבןליאת26/01/2013
שלום רב נולד לנו בן ב24.1.13 בשעה 22:14 יש לנו התלבטות בין שתי שמות יהונתן או יונתן או נועם נעם שם המשפחה שלנו הוא אוטמזגין אשמח עם תוכלי לעזור לנו תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליאת
ליאת יוגב27/01/2013מספר הגורל של התינוק הינו 13-4 מספר המוכיח על צורך בבטחון מסגרת , יציבות .
מספר המדגיש מידה רבה של אחריות , בגרות , דגש לפרטים ועוד ..
מול זה , מבין השמות שהצעת , השם יהונתן הוא היותר מתאים , המפה המתקבלת - צירוף מספרים זוגי !! מוכיח על "ילד טוב" ההולך בתלם , על פי נורמות , צדדים מאד פרקטיים , חומריים , מול חלקים יותר רכים , רגשיים ,
גם השמות האחרים נבחנו , אך ללא ספק , פחות מומלצים !
בהצלחה !
תפנו אותו לכיוון ספורט ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות נוספתיפית25/01/2013
תודה רבה על התגובה המפורטת, מצטערת שאני פותחת הודעה חדשה, לא הצלחתי להוסיף תגובה להודעה הקודמת.
שמות נוספים:
- יהל/יהלי
- גלעד
- שחף
- שקד
- עוז
אשמח לקבל רעיונות נוספים שמתאימים.
שוב תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות נוספת - תגובה
חנה עטיה25/01/2013ליפית שלום,
ובכן, לצערי, השמות לא מתאימים.
לעיתים לוקח יותר זמן למצוא שם שיצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן.
מציעה להיכנס לאתר "שם לי" ולחפש שמות במספרי 2 או 3 - אך לא כל שם שתציעו יתאים, אלא אבדוק עם כל שם לעומק איזו מפה נוצרת.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי שם לבןיפית25/01/2013
שלום, בנינו נולד ביום שבת ה-19/1/13 בשעה 11:55
אנחנו מתלבטים בבחירה מהשמות הבאים: עמית, הראל, שגיא, דניאל
מה את ממליצה? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לגבי שם לבן - תגובה
חנה עטיה25/01/2013מה שם המשפחה של הילד ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם מש
יפית25/01/2013דאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם מש - תגובה
חנה עטיה25/01/2013ליפית שלום,
יעודו של הילד הינו מספר 8 - יעודו להיות חזק והשרדותי, מעשי ופרקטי, שאפתן, דינאמי ופחות רגיש.
שגיא ודניאל - נוצרת מפה יחסית הרמונית, אך היעוד הגברי, מעשי מוקף במספרים יותר נשיים, רגשיים ורכים ולכן יתכן וילך בתחושה שלא מבינים את הצרכים הרגשיים העמוקים שלו, זה נקרא "חנק על היעוד".
הראל - שוב יתכן "חנק על היעוד" ע"י מספרים רוחניים, חכמים, יותר רגשיים. יתכן ויחוש שמצפים ממנו להיות חכם, מנטלי ופחות מעשי ופרקטי, כפי שהוא אמור להיות.
עמית - כאן יש מה שנקרא "פחד מאיבוד שליטה" - בחשיבה יושב מספר רגשי, הרוצה שיתוף פעולה, אינטימיות, ביחד, אך הוא עלול לפחד ולהסתכל פנימה ולראות - מי שהוא אמור להיות באמת - פחות רגיש, פרקטי, דינאמי.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא שלמה עם השם - מה עושים?קרן25/01/2013
שלום,
בתנו נולדה ב- 15.7.12. קראנו לה מעיין. שם המשפחה לוין.
בהריון מאוד רציתי את השם ובעלי לא כ"כ אז ירדתי מזה ואז בלידה כשהשמות שהוא הציע לא מצאו חן בעיני (הילה או ליהיא) הוא אמר שבעצם מעיין זה בסדר. מה שקורה זה שאני לא שלמה עם הבחירה, יחד עם זאת אין לי שם אחר שאני מעדיפה. אולי זה רק בראש שאני מרגישה שהייתי צריכה להתלבט עוד ולא לבחור ישר בביה"ח ואז הייתי מרגישה יותר שלמה עם זה? יש לנו בת של מכרים שקוראים לה מעיין וזה לא הפריע לי ועכשיו משום מה כן. אני מוצאת את עצמי קוראת לה בשמות חיבה ופחות בשמה. מה עושים במצב כזה?
(פאתום השם נראה לי ארוך מדי, ולא מספיק עדין בשבילה ואני מרגישה שלו הייתי חוזרת אחורה לא הייתי בוחרת אותו שוב).
אודה לתשובה, זה מאוד מטריד אותי.
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא שלמה עם השם - מה עושים? - תגובה
חנה עטיה25/01/2013לקרן שלום,
ברצוני לציין בפנייך כמה דברים:
ילדתך הגיע לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה, רחבת אופקים, חכמה, מוחצנת, כריזמטית, אינדיבידואליסטית וכו'.
עם השם מעיין נוצרת מפה הרמונית במיוחד - דבר שאינו מובן מאליו.
כולה רגישות, טוב לב, נתינה רבה, כישורים רבים של יצירה, אמנות ויכולות נהדרות.
יחד אם זאת, מאוד חשוב ואולי הכי חשוב שתאהבי את השם שבחרת לילדתך.
מציעה וממליצה לנסות להתחבר לשם שבחרת.
אם תרצי להחליף שם חשוב שתדעי שהשם שנתת לילדתך בלידה הוא הקובע במפה הנומרולוגית שנוצרת עם תאריך הלידה והשם המלא.
חישבי על כך ואשמח לעזור לך בהמשך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
קרן14/02/2013ראשית תודה מקרב לב על התשובה המהירה והמפורטת.
בהחלט עושה לי טוב לשמוע שהשם טוב לבתי ויחד עם זאת אני נשארת עם התחושה שאני לא שלמה איתו לגמרי. וגם אין לי משהו אחר שהייתי מעדיפה.
מפריע לי שהבת של המכרים (תינוקת ) שגם קוראים לה מעיין נולדה עם מום בלב.
יש לזה משמעות כלשהי? או שאם המפה הרמונית זה בסדר? המפה מתייחסת גם לבריאות?
ושוב תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
חנה עטיה14/02/2013לקרן שלום,
אין קשר בין הבת של המכרים לבין ביתך.
ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד נפלא - בעזרת השם שהענקת לה גם חייה יהיו טובים והיא תחווה כמה שניתן ארועים טובים וקלים. כפי שכתבתי קודם לכן - נוצרת לה מפה הרמונית במיוחד וזה לא קורה לעיתים תכופות - תהני ממנה וגדלי אותה עם המון אהבה.
כן, חשוב לציין שמומלץ מאוד שתתחברי לשם שהענקת לבתך - כדי שהקשר שלכן יהיה במיטבו.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק-דחוףקרן24/01/2013
שלום,
אחייני נולד בתאריך 17.11.12
קראו לו: אור חיים
הבנתי ששם קובע את מזל הילד והרבה דברים תלויים בשם
התינוק בן חודשיים והיה בביח' מס' פעמים הם אנשים מאמינים אבל לא יודעת אם בדקו את השם לפני שהחליטו רציתי לדעת האם השם שנתנו לו טוב?
או שמומלץ להחליף?
לעזרתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן
ליאת יוגב25/01/2013האם התינוק נולד לשם אור ושם המשפחה הוא חיים ,
צייני מהו השם הפרטי שההורים התכוונו לבחור , כמו גם מהו שם המשפחה שאליו נולד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתלירון24/01/2013
ילדתי אתמול 23.1.2013 בשעה 11:29בבוקר בת , אני מתלבטת בין השמות שי ועופרי מה עדיף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא שלמה עם השם - מה עושים? - תגובה
חנה עטיה24/01/2013לקרן שלום,
ברצוני לציין בפנייך כמה דברים:
ילדתך הגיע לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה, רחבת אופקים, חכמה, מוחצנת, כריזמטית, אינדיבידואליסטית וכו'.
עם השם מעיין נוצרת מפה הרמונית במיוחד - דבר שאינו מובן מאליו.
כולה רגישות, טוב לב, נתינה רבה, כישורים רבים של יצירה ויכולות נהדרות.
יחד אם זאת, מאוד חשוב ואולי הכי חשוב שתאהבי את השם שבחרת לילדתך.
מציעה לנסות להתחבר לשם.
אם תרצי להחליף שם, חשוב שתדעי שהשם שנתת לילדתך בלידה הוא הקובע במפה הנומרולוגית שנוצרת עם תאריך הלידה והשם המלא.
חישבי על כך ואשמח לעזור לך בהמשך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
לירון25/01/2013שם המשפחה הוא ליבוביץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תגובה
חנה עטיה25/01/2013ללירון שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 3 - יעודה לשמח אותך, להיות ילדית ומקסימה, יצירתית, אוהבת חברה ולדבר וכו'.
שי - נוצרת מפה בהחלט הרמונית, כאשר רוב המפה ילדית, מקסימה, חברתית, יצירתית, עם רוחב אופקים. כלפי חוץ היא תראה יותר אינדיבידואליסטית, מובילה, ובחייה הפרטיים תהא יותר רגישה.
עופרי - אובר מספר 3 (70%), עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר. רגישות יתר, ילדותיות, פגיעות, נודניקיות, צורך מוגזם בתשומת לב וכו'.
עפרי (אם את רוצה) - נוצרת מפה הרמונית במיוחד לילדה. כולה טוב לב, נשיות, רגישות, יצירה, אומנות. יש בהחלט לשמור על נפשה כילדה בגלל הרגישות.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
לירון25/01/2013תודה רבה עזרת לנו מאוד שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תגובה
חנה עטיה25/01/2013בהצלחה רבה בגידולה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשרית22/01/2013
ילדתי ביום חמישי, 17.1.13 (ו' בשבט תשע"ג), בשעה 13:17.
ואני מתלבטת בין שני שמות:
אלה או ליאן. שם האם-שרית, שם האב-אלון למשפחת הראל.
בתודה מראש, שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרית
ליאת יוגב22/01/2013מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה , הרמוניה, משפחתיות , מספר רגשי נשי , חברותי , מבין שני השמות שהצעת , השם אלה , הוא המועדף , המפה המתקבלת מפה שמרביתה מספרים נשיים , רגשיים , חברותיים , הרמוניה מירבית בין הצירים , ציר הזוגיות , מאד ברור ! ציר גיבוש האישיות , מאד הרמוני ונפלא , הדבר היחידי שקורה כבעייתי , זוהי העובדה שיש כאן , הוכחה שיהיה חשוב לה להיראות יותר , חזקה , סמכותית , עם כח רב , כלפי חוץ , כלומר , רושם חיצוני , שלא תמיד מאפיין את מי שהיא , כמו לומר , פחות לקבל החלקים הנשיים רגשיים חברותיים הקיימים בה .
אך בסה"כ המפה טובה בהחלט !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת, תודה רבה על התשובה המהירה!
שרית22/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת האם מתאים?ליאת יוגב22/01/2013
שלום רב.
ילדתי בת ב-16.01.13 בשעה 14:00
שם שבחרנו לילדה - ליאל. שם משפחה - אוסטרובסקי
האם השם מתאים לקטנה שלנו? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לבת - תגובה
ליאת יוגב22/01/2013מספר הגורל של התינוקת הינו 5 , מספר המוכיח על צורך בחופש , גיוון , ריגוש , שינויים , תנועה , על פי השם שבחרתם , נראה שקיימים בה צדדים רכים , נשיים , צד מאד קליל , מול חלק האומר , חייבת לקחת אחריות על החיים ,
כבדו את הצורך שלה בגיוון וריגוש !!!!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןקרן18/01/2013
בשעה טובה נולד היום הנסיך הקטן 18.01.13 בשעה 10:30 ואנחנו מתלבטים לגבי כמה שמות: איילון, דותן וכפיר. שם המשפחה הינו פשינסקי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן
ליאת יוגב18/01/2013מספר הגורל של התינוק הינו 7 , מספר המוכיח על צורך בידע , עומק , חכמה , למידה , צדדים מאד פרטיים כמו גם רוחניים , כאשר יום הלידה הינו 9/18 , מול זה ,
השם איילון יוצר מפת חנק , מפה המוכיחה שלא מאפשרים לו ללכת עם היעוד שלו , כי רוצים אותו יותר זוגי , סטנדרטי , הליכה בתלם . מכאן שזוהי מפת חנק , העלולה ליצור מצבים בעייתיים ,כמו גם בעיות בריאות .. השם דותן , מפה נוקשה , עצורה רגשית , כמו גם יקלוט מהסובבים אותו שרוצים אותו פרקטי , מעשי , עוצמתי ומנהיגותי , להבדיל מהיעוד שלו - רוחני , עם תובנה רבה ..
השם כפיר , גם הוא בעייתי , מפה סגורה ומופנמת , מול העובדה שיבין שצריך להיות יותר פתוח חברותי וקליל , מכאן שנוצרת מפת פחד מאיבוד שליטה , העלולה להביא למצבים של הפתעות בדרך החיים ... כמו גם מפה שמוכיחה שדורשים ממנו להתפשר ולהתרכך , להבדיל מה-7 היותר נוקשה ...
שמות מתאימים - ערך גימטרי - 5 , או 2
חיזרי להתייעץ !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
קרן18/01/2013ואם השם אילון ב-י' אחת במקום שתיים? ועוד שם זה סער...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרן
ליאת יוגב18/01/2013השם אילון - בכתיב זה , בעייתי בשל הקונפליקט בין 7 כמספר הגורל לשם המלא =5 נוצר בלבול מאד מאד גדול , מצבים של איבוד שליטה , בלגן אמיתי !!!
גם השם סער - לא מומלץ נוצר קרמה 13-4 מצבים של תקיעות וחוסר שביעות רצון ..
שימי לב , לעצתי באשר לשמות עם ערך גימטרי 2 או 5 כאופציה טובה יותר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בתשלי17/01/2013
האם השם נטע הוא עם אותיות "טובות"?
אני יודעת שאהוי הן אותיות טובות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת - תגובה
חנה עטיה17/01/2013שלום לך,
אותיות אהו"י חשובות. אך ההתיחסות היא לשם המלא כולל שם המשפחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן דחוףףף!הדר17/01/2013
שלום, ילדתי בן בתאריך 6.1.13 בשעה 18:36
שם המשפחה: כנפו
איזה שם מתאים יותר לתינוק: יהלי, או אמרי.
אשמח לקבל תשובה בהקדם..
תודה ויום טוב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן דחוףףף! - תגובה
חנה עטיה17/01/2013להדר שלום,
יעודו של הילד הינו מספר 13/4 - יעודו להיות מסגרתי ומשפחתי, מעשי ופרקטי, אוהב סדר ובטחון כלכלי ופחות רגיש. ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליו להגיע ליעודו עד שיתגבר על השלילי של המספר.
אמרי יותר מתאים. נוצרת מפה של מסגרת, בית, משפחה, להתאים עצמו לדרישות הסביבה. אך כלפי חוץ הוא יקרין משהו יותר ילדי, שובב, מקסים ופחות איש של מסגרת. יש ללמדו לאהוב את מי שהוא באמת - אדם פרקטי, מעשי, הדואג לבטחון הכלכלי, אחראי וכו'.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
הדר17/01/2013מתחברת יותר ליהלי... בתעודת הזהות שלי ושל בעלי כתוב קנפו עם ק ולא עם כ.... למרות שביום יום אני כותבת עם כ ובעלי כותב עם ק. אם אכתוב עם ק את שמו האם זה ישנה את המפה לטובה?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן - תגובה
חנה עטיה17/01/2013שלום לך,
רק את תחליטי לאיזה שם משפחה בנך נולד ?
אם אתיחס ליהלי קנפו - נוצרת מפה דיס הרמונית לילד. כאשר הבולט שבהם הוא דיס הרמוניה בתחום הקריירה, עבודה ולימודים. מה גם שיושב מספר קארמטי ביעוד וכעת גם בחשיבה. החשיבה מסודרת ומאורגנת, פרקטית ומעשית וביכולות נוצר מספר יצירתי, פחות מסגרתי, ילדי, פתוח - זה אומר קושי במציאת עיסוק שיענה גם על השאיפות וגם על היכולות הנרכשות. ודברים נוספים.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
הדר19/01/2013חשבנו על שם נוסף: ליאן. מה את אומרת עליו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן - תגובה
חנה עטיה19/01/2013שלום רב,
השם ליאן קנפו - יוצר מפה לפיה הקו המרכזי יעוד - יכולות (70%) הינו דיס הרמוני. זה יוצר קושי בגיבוש האישיות, משברים בחיים וכו'.
מכל השמות שהצעתם אמרי עדין הכי מתאים.
אם ברצונכם לחשוב על שמות נוספים הכנסו לאתר בשם "שם לי" וחפשו שמות במספרים - 8, 6. אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
הדר19/01/2013אשמח אם תבדקי גם את האפשרות עם שם המשפחה כנפו ליאן ...
תודה רבה על התייחסותך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן - תגובה
חנה עטיה20/01/2013שלום רב,
ליאן כנפו - אובר מספר 4 (70%) - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר. מפה של סגירות רגשית, נוקשות וכלפי חוץ יציג תדמית שונה של קלילות, חברותיות, פחות אחריות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחר הברית... תעזרי לי!!
הדר21/01/2013חנה שלום, מחר ב"ה הברית ואין לי עדיין שם לתינוק... תעזרי לי!!!
מה את אומרת על השם אגם או רוי?
תודה רבה על התייחסותך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחר הברית... תעזרי לי!! - תגובה
חנה עטיה21/01/2013שלום לך,
מכל השמות שהצעת עד עכשיו אגם קנפו הכי מתאים.
גם כתבת שלשניכם בתעודת הזהות רשום שם משפחה קנפו.
זאת מפה יחסית הרמונית. המפה ברובה גברית, עם יכולות נהדרות של הובלה, עסק עצמאי, רעיונות, יוזמה, החשיבה עמוקה ואיכותית.
כלפי חוץ הוא יקרין תדמית יותר קלילה, ילדית, עם קסם אישי רב. אך הוא יצטרך ללמוד לאהוב את האדם הרציני, אחראי, אסרטיבי שהוא אמור להיות.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןנטלי16/01/2013
אני הולכת ללדת בעזרת ה' בן ב-31.5.13 ורציתי לדעת האם השמות הבאים ממולצים: ליאם, דניאל, ליאור. שם המשפחה הוא ברמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה16/01/2013לנטלי שלום,
רק לאחר הלידה ניתן להמליץ על שם מתאים לילד שיולד.
בשלב זה אומר:
ליאם וליאור - אפשריים.
מציעה לחזור ולהתיעץ לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאיילת14/01/2013
שלום רב,
בשעה טובה נולדה אחיינית בתאריך 9.1.2013
נשמח לתגובתך לבחירת השם.
שמות אופציונאליים: אגם או שיר.
שם המשפחה צור מגן
תודה מראש,
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איילת
ליאת יוגב14/01/2013מספר הגורל של התינוקת הינו 7, מספר המוכיח על צורך בעומק , ידע , למידה , פרטיות , צד מאד אינדבדואלי , כמו גם בגרות תובנה ועוד .
מול זה , על פי בחירת השם אגם נוצרת מפה שמוכיחה על צדדים מאד בודדים , יחודיים , אינדבדואליים , כמו גם , מפה גברית במיוחד , מדובר בבת . מפה גברית
עבור בנות עלולה ליצור מצבים של קושי באינטימיות ,לימים..
גם השם שיר , יוצר מפה שיש בה חלקים נוקשים , גבריים , פרטיים ועצורים רגשית .
שתי השמות מאד לא מומלצים , נסו להתחבר לשמות נוספים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןדפנה14/01/2013
בשעה טובה נולד לי בן . אני אמא חד הורית . שם משפחתי מאוטנר. מתלבטת בין השם איתי לשם יובל.
נולד ב1.3.13 בשעה 15:56.
תודה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דפנה
ליאת יוגב14/01/2013מספר הגורל של התינוק =1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , אינדבדואליים , מאד חשוב לאפשר לו ללכת בדרכו המיוחדת , להנהיג ולהוביל .
מול זה , השם יובל , יוצר מפה שכולה מספרים אי זוגיים , כלומר , מאפשר לו לממש את מי שהוא , צדדים קלילים זורמים , אך כלפי חוץ , חשוב יהיה לו להראות צדדים רציניים , איכותיים , בוגרים וכו. בניגוד מוחלט למי שהוא .. כאן השאלה הנשאלת , למה חשוב להראות משהו אחר ממי שאני , מכאן שיש כאן מה שנקרא - פחות קבלה עצמית !
כמו גם , עלולה להיווצר בעיה תקשורתית , כי מראה החוצה משהו אחר מכפי שחושב , החשיבה קלילה , סקרנית , צורך בהרבה עניין ,מול העובדה שכלפי חוץ - ישדר עומק איכות וכו. משום כך , נוצרת בעייתיות מסויימת במפה .
השם איתי - לא מומלץ !!!!! לא אפרט מדוע ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת שנולדה ב-3.2ליאת יוגב12/01/2013
שלום אני אמורה ללדת ב3.2.13.. בניתוח
נורא מתלבטת בשם
במקור רציתי שירה אך גם שלי או שירלי באים בחשבון.
אודה לעזרתך
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת
מאיה12/01/2013שם ההורים מאיה אלטרס-לוי וגיל לוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תגובה
חנה עטיה13/01/2013שלום לך,
מה יהיה שם המשפחה של הילדה ?
כרגע אתן רק המלצה מאוד חלקית - כי חובה עלי לדעת את תאריך הלידה המדויק כדי להמליץ על שם מתאים לילדה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
מאיה14/01/2013חנה שלום
שם המשפחה יהיה לוי.
התאריך 3.2.2013 נקבע כניתוח ולכן אפשר להתייחס אליו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תגובה
חנה עטיה14/01/2013למאיה שלום,
אם אתיחס לתאריך הלידה שהצגת, שלושת השמות אינם מתאימים כדי ליצור לילדה מפה הרמונית כמה שניתן.
אין טעם כרגע להרחיב ולהסביר כל שם מדוע אינו מתאים.
מציעה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

