מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התלבטות בין שני שמות לתינוקעדידס27/02/2013
שלום , אני מתלבטת בין שני שמות עומרי ועמית
שם המשפחה הוא סיגטי, התינוק אמור להיוולד או בסוף אפרי או בתחילת מאי
מה את אומרת ?
המון תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטות בין שני שמות לתינוק - תגובה
חנה עטיה28/02/2013שלום לך,
בשלב זה ניתן לתת יעוץ חלקי בלבד, כי תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה לשם לתינוק שיוולד לך.
2 השמות אינם מתאימים:
עמית - סביב היעוד (הלא ידוע עדין) נוצרים מספרים רכים, רגשיים ונשיים, לא מומלץ לבן, מכיוון שעלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו.
עומרי - בזוית הקריירה רואים דיס הרמוניה משמעותית, דבר העלול לגרום לקושי למצוא תחום עיסוק שיענה גם על השאיפות וגם על היכולות.
מציעה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי השם ליאור
עדי03/03/2013חנה תודה על תגובתך , אני התלבטתי בין שני השמות עומרי ועמית לתינוק שאמור להיוולד באפרילאו בתחילת מאי .
מה לגבי השם ליאור ..
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי השם ליאור - תגובה
חנה עטיה03/03/2013לעדי שלום,
מצטערת לומר, שעם השם ליאור, כבר בשלב זה ניתן לראות דיס הרמוניה בתחום המקצועי.
מציעה שתחשבי על שמות נוספים עד הלידה ואעזור לך לאחריה בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדרך כלל אני קובעת לפני
עדי03/03/2013מה עם השמות עמרי בלי ו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדרך כלל אני קובעת לפני - תגובה
חנה עטיה03/03/2013לעדי,
בדקתי וגם ולא מתאים.
באמת מציעה שתמתיני ללידה ולאחריה אעזור לך בשמחה.
חישבי על שמות נוספים.
בלי תאריך הלידה המדויק אי אפשר באמת ליעץ על שם מתאים, כי הקשר של היעוד (תאריך הלידה המלא) עם היכולות הנרכשות (השם המלא) הוא הקו המרכזי והכי חשוב במפה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם שמזכיר שם שני של האמאלוק25/02/2013
היי,
שמה השני של אשתי הוא אור והיא הוסיפה אותו בגיל 18. אף אחד לא קורא לה בשם זה אלא רק בשמה המקורי.
כעת אנו ממש רוצים לקרוא לבתנו מאור.
1) האם מאור זה שם טוב?
2) האם ישנה בעיה שהוא דומה לאור (שמה השני של אשתי- אם התינוקת)?
תודה רבה ואודה לתגובה ממש מהירה כי אנו ממש רגע לפני בחירת השם...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם שמזכיר שם שני של האמא - תגובה
חנה עטיה25/02/2013שלום רב,
כדי ליעץ אני צריכה תאריך לידה מלא, שם משפחה ושמות המוצעים על ידכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם שדומה לשם השני של האמא
לוק25/02/2013היי,
התאריך היה אתמול 24.2.13 והשם המוצע היחיד שיש לנו כרגע הוא מאור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם שדומה לשם השני של האמא - תגובה
חנה עטיה25/02/2013מה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם שדומה לשם השני של האמא
לוק25/02/2013סליחה, גריינר.
נא התייחסותך גם לנושא הדימיון לשם השני של האמא.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם שדומה לשם השני של האמא - תגובה
חנה עטיה25/02/2013שלום רב,
איני מוצאת דמיון בין השמות. אני מתייחסת לערך הנומרולוגי בלבד של השם.
את השמות רק אתם יכולים להציע ולהחליט האם אתם אוהבים אותם.
מאור גריינר - נוצרת מפה מאוד הרמונית לילדה.
כאשר היעוד הוא מספר 5 - זה אומר שיעודה להיות חופשיה, תקשורתית, קלילה, זורמת, חברתית, פקחית וכו'.
נוצרת מפה שכולה חופש, תנועה, אשת העולם הגדול, רוחב אופקים, חוכמה, יכולות נהדרות בעשיה, ורבליות, מוחצנות, קשרים חברתיים, פתיחות וכו'. יש לאפשר לה לעשות דברים בדרכה שלה ולא להכניסה למסגרות כובלות.
בהצלחה רבה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
לוק25/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שם לבן ולבתתותי25/02/2013
אשמח לחוות דעת לשני שמות:
לבן - יונתן
לבת - אגם.
תודה רבה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום, שם לבן ולבת - תגובה
ליאת יוגב25/02/2013חשוב לדעת נתונים , כמו שם משפחה ? תאריך לידה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין לא ילדתי...
תותי04/03/2013אך אני אוהבת את שני השמות הללו.
רציתי לשמוע לדעתך. שם המשפחה - שמש.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עדיין לא ילדתי... - תגובה
ליאת יוגב04/03/2013בבחירת שם חשוב לבחון מהו תאריך הלידה כמרכיב של 50% מערך המפה .
כאשר מבין השמות נכון לראות שהשם אגם - יוצר מפה מנהיגותית , במידה רבה , 50% מהמספרים הבונים את המפה .
השם יונתן , הוכחה לנוקשות , פרפקציוניסטיות , כך לפחות יחווה את הוריו והסובבים אותו .
צרי קשר לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לילדהרוני23/02/2013
בתי נולדה בתאריך 21.11.2012, בשעה 14:19, נולדה בחודש שמיני.
בעלי מתעקש על השם לילך, ואני לא מתחברת לשמות עם לי...
רציתי מאוד עדי, אולם לא היתה הסכמה. לכן הוחלט על השם אדוה.
האם השם הזה מתאים לה מבחינה נומרולוגית? (וזאת למרות שהילדה בת שלושה חודשים).
תודה וחג פורים שמח :-).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רוני
ליאת יוגב23/02/2013מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, שם המשפחה - רווה
רוני24/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היי, שם המשפחה - רווה - תגובה
ליאת יוגב24/02/2013ראשית , השם אדוה הוא השם הנבחר , כך שכל שאלה לגבי - האם השמות האחרים טובים יותר , לא רלוונטית !
כאשר המפה המתקבלת , צדדים מאד דינמיים , קצב , עניין , היסחפות , מול חלק אחר ששוקל יותר , זהיר ובודק .
מאחר ומספר הגורל שלה -1 חשוב לאפשר לתינוקת ללכת בדרכה המיוחדת , עצמאות , יחודיות , אינדבדואליות , עם יכולת נפלאה להוביל , מאחר והמספר הוא 19-1 יש לחזק את "האני" שלה , עמוד השדרה ! כמו גם לדעת שלא צריכה להשוות עצמה , אף פעם לאחרים , לא לראות עצמה , בעמדת עליונות , או לחילופין - נחיתות .
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקיוליה23/02/2013
שולם,
התינוק שלנו נולד ב-18.2.2013, שם המשפחה הוא שרמן.
מתלבטים בין השמות הבאים: איתי, עידו, אדם, יונתן, עידן
איזה מס' נומרולוגי של שם הכי מתאים עבורו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה23/02/2013שלום רב,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 8 - יעודו להיות חזק והשרדותי, בעל שליטה רגשית, גברי, עם כושר ארגון וניהול, דינאמי, שאפתן וכו'.
השם איתי - יוצר מספרים רכים, רגשיים ויצירתיים מסביב ליעוד הגברי ולכן שם זה פחות מומלץ.
עידו - הדיס הרמוניה המשמעותית היא בתחום הקריירה, לימודים ועבודה.
אדם - בהחלט אפשרות - כאשר רוב המפה הינה הרמונית. מפה גברית, פחות רגישה, עם יכולת תמרון, אלתור, תנועה ודינאמיות.
יונתן - אובר מספר 8 - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - מלחמתיות, שתלטנות וכו'.
עידן - אפשרי בהחלט. מפה מאוד גברית עם שליטה רגשית, יכולות נהדרות בעשיה. אך כלפי העולם הוא יקרין תדמית קלילה, ילדית ומקסימה. זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת. אדם רציני, השגי ומנהיג.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
יוליה23/02/2013תודה על התגובה המהירה.
אני ממש אוהבת את השם איתי ודווקא עידן הוא השם הפחות אהוב עליי.
האם זה יהיה מאוד נורא אם נקרא לו איתי?
בכל מקרה, איזה מספר נומירולוגי של שם פרטי עדיף בשבילו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה23/02/2013ליוליה שלום,
השם איתי יוצר מפה שבה מסביב ליעוד הגברי, דינאמי, שאפתן - נמצאים מספרים רכים, רגישים, ילדיים, נשיים. הילד עלול לחוש שלא מבינים את עולמו הפנימי, את מי שהוא אמור להיות בעולם, את הצרכים הריגשיים העמוקים שלו.
המספרים המומלצים לשם הפרטי הם - 4, 8.
כנסי לאתר בשם "שם לי" והעזרי בהם.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה לעזרתך הדחופהאנה20/02/2013
שלום
סליחה שמלחיצה אך כל כך לא רוצה להכשיל את בתי בבחירת שם לא נכון.
כמו שכתבתי בהודעה קודמת היא נולדה ב 17.2.2013 בשעה 14:58
שם משפחה שולקין
אבא רומן שולקין
אמא אנה חיה שולקין מיכיילוב(ביום יום אנה שולקין).
בין השמות שנתנו ואמרת שמתאימים הם קארין ואודליה.
איני יודעת איזה מהם יעשה לה חיים יותר קלים.
אני אישית אוהבת את פירוש השם אודליה אבל פחות מתחברת לתכונות של שם זה. ראיתי שניתן לכתוב שם זה גם בלי ו' כלומר אדליה. הצליל בסופו של דבר נשאר זהה אבל בתכונות יש כריזמטיות למשל אבל בטח זה גם ישנה את המפה.
אנא עזרי לי לבחור בין השם הכי אופטימלי.
תודה רבה מראש
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלטנו לא לרשום לפני שאת ממליצה.
אנה20/02/2013ממתינים בקוצר רוח לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב20/02/2013צר לי , אך לא ראיתי את פנייתך ...
על כל פנים , השם אודליה יוצר מפה שבמרביתה קיימים מספרים אי זוגיים , מול הצד האחר שאומר , חייבת להיות יותר זוגית , מה שנקרא - פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת יותר מדי בדרכי המיוחדת .
כמו גם , מפה שיש בה חלקים נוקשים מול החלק האחר , המוכיח על כך , שהדרישות מהסובבים אותה להיות יותר רכה , פשרנית .
השם קארין , מפה יותר רוחנית , צד מופנם מול חלק אחר האומר - חייבת להעיז ולהיות יותר מוחצנת , שוב מפת פחד מאיבוד שליטה ,
צד אחר שניתן לראות , מי שיכיר אותה מבחוץ , לא יכיר מבפנים , החוצה תיראה מאד זוגית , שותפה , מול הפנים המוכיח על צד יותר מנטלי, תובנה , חכמה .
אין לי המלצה חד משמעית מה עדיף , בכל אחד מהשמות קיים הטוב והקושי ..
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמב עם...
אנה20/02/2013האם תוכלי לבדוק גם שם אדליה?
ואולי לכוון למספר נומרולוגי שנוכל לחפש באתר שם לי כמו שכיוונת אחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב20/02/2013השם אדליה - ממש לא מומלץ , נוצרת מפה מאד קונפליקטית ובעייתית ,
מאחר ויום הלידה 8 הגורל 7 , מדובר בשני מספרים נוקשים עצורים , כמו גם , גבריים , משום כך , חשוב שהשם המלא יהיה או 2 , או 3 כאופציות טובות ,
כלומר , שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם 1 או 2 , כמו גם שם פרטי 8 אפשרי גם כן . כי אז יהיה שם מלא 9 , 7 עם 9 כשם המלא הולך נפלא .
חיזרי להתייעץ במידה ולא מעוניינת באחד משני השמות שהצעת , קארין או אודליה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהתאם להנחיותיך בחרנו שמות אחרים
אנה21/02/2013שלום ליאת,
תודה על עזרתך וסבלנותך.
אשמח אם תבדקי שמות הבאים:
1. אליזה
2. ליקה
3. עמליה
4. אודיה - אם כי לשם הזה בעלי פחות מתחבר כי נראה לו תנכי מדי.
תודה רבה מראש על עזרתך
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב21/02/2013מבין השמות שהצעת , דוקא השם אודיה הוא היותר מתאים ,
א. מאחר קיימים מספרים המרככים במידה רבה את המהות של התינוקת ,
מהות = יום וגורל , שכפי שציינתי נחשבים למספרים נוקשים , גבריים ,
נוצרת מפה רוחנית יותר , גם כי , קיימים בה צדדים של פחד מאיבוד שליטה ,
חלקים מאד מנטליים , חכמה תובנה , מול החלק האומר שחייבים גם שיתוף וזוגיות
פחד מללכת רק עם הצד המנטלי .
שאר השמות נבחנו אף הם , אך לא אוכל להמליץ על מי מהם ,
מאחר ומתקבל צירוף מאד קונפליקטי או קרמטי ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי...
אנה21/02/2013תודה רבה על המענה המהיר.
בעלי אומנם מאד כועס על זה שאני בודקת את השמות מבחינה נומרולודית ולא בוחרת לפי הצליל(הוא לא מאמין בנומרולוגיה)ולכן אני מנסה כבר להחליט.
הבנתי שהשם אודיה מתאים יותר מכל השמות שהבאנו עד עכשיו, אך היה קשה לי להבין את ההסבר.
אמרת שמספר של יום ושל גורל מאד נוקשים ומבטאים את הפחד מכל מיני דברים ובשם הזה בעצם קיים ריכוך מסוים. אבל לא הבנתי למה התכוונת כשאמרת שעדיין נשאר פחד מנטלי.
איך השם הזה משפיע על בריאות/זוגיות/קריירה? האם יש דברים שכבר את רואה שיהיו בעיות איתם?שואלת כי רוצה להיות מוכנה אם יהיו איזשהן תכונות "שליליות" או השפעות על החיים של הילדה.
בעקבות ההסברים שלך וחוסר הבנה שלי לגבי השם אודיה פסלתי את כל השמות (שביקשתי ממך לבחון ) חוץ מאודיה כמובן וחוץ משם קארין(כי בעלי מתחבר אליו יותר ומהסבר היה נשמע לי פחות גרוע מזה של אודליה).
אשמח אם תסבירי לי קצת יותר כמו שכתבתי על הקשיים הצפויים.
תודה רבה לך על העזרה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנה
ליאת יוגב21/02/2013אחזור על מספר פרטים , מתוך המפה של התינוקת , על פי הבחירת השם אודיה ,
ראשית , מספר יום הלידה של התינוקת הינו 8 , גורל 7 , מדובר בשני מספרים מאד נוקשים , כמו גם מספרים גבריים , כלומר 50% מערך המפה = מספרים גבריים , בשיקול הדעת שלי , בבחירת השם , מאחר ומדובר בבת , חשוב אם כך , ליצור מספרים נוסספים 50% מספרים נשיים , רכים , במידה מספקת , כדי שלא יווצר מצב , שכשמדובר בבת ,ויהיו ביתר מספרים גבריים , המפות של אודליה , קארין ואודיה מקבלות מידה רבה של ריכוך על הנתונים המולדים . (יום +גורל) ,
מכאן שאלה השמות היותר מומלצים , נתתי הסבר די מקיף על משמעות כל אחד מהשמות
במידה ולא ברור , ניתן להתקשר !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאנה18/02/2013
שלום,
אתמול 17.2.2013 בשעה 14:58 נולדה לנו בת. הבעיה שאני ובעלי לא מסכימים על השמות מרשימות שבנינו. שם משפחה של הבת יהיה שולקין.
ליתר ביטחון להלן גם שמות של ההורים:
אב - רומן שולקין
אם- אנה חיה שולקין מיכיילוב(אם כי ביום יום קוראת לעצמי אנה שולקין).
שמות שהתלבטנו לגביהם:
נטלי
אריקה
קארין
קטרין
אודליה
שלי
אליזבט
ליזה
אם לא ניתן לייעץ לגבי הכמות הזו אז נודה אם תגידו לפי איזה מספר נומרולוגי לחפש שם פרטי. מקריאת כל מיני מאמרים באינטרנט הבנתי ש-5 מתאים לתאריך הלידה אך איני בטוחה בכך. האם אנו אמורים להסתכל על שמות בעברית או שמספר נומרולוגי רלוונטי גם לכיתוב בלואזית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה. היתה בעיה באתר. לא התרענן
אנה18/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מסכימים על שם של בתאנה18/02/2013
שלום,
אתמול 17.2.2013 בשעה 14:58 נולדה לנו בת. הבעיה שאני ובעלי לא מסכימים על השמות מרשימות שבנינו. שם משפחה של הבת יהיה שולקין.
ליתר ביטחון להלן גם שמות של ההורים:
אב - רומן שולקין
אם- אנה חיה שולקין מיכיילוב(אם כי ביום יום קוראת לעצמי אנה שולקין).
שמות שהתלבטנו לגביהם:
נטלי
אריקה
קארין
קטרין
אודליה
שלי
אליזבט
ליזה
אם לא ניתן לייעץ לגבי הכמות הזו אז נודה אם תגידו לפי איזה מספר נומרולוגי לחפש שם פרטי. מקריאת כל מיני מאמרים באינטרנט הבנתי ש-5 מתאים לתאריך הלידה אך איני בטוחה בכך. האם אנו אמורים להסתכל על שמות בעברית או שמספר נומרולוגי רלוונטי גם לכיתוב בלואזית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מסכימים על שם של בת - תגובה
ליאת יוגב18/02/2013אנה , הדבר החשוב לדעת אותו לפני שמייעצת הוא - האם חושבים בשפה העברית ?
במידה וכן , השמות המתאימים מתוך הרשימה , הם אליזבט , קארין ואודליה ,
במידה ואכן חושבים בעברית ותרצי הסבר מעמיק יותר , תוכלי לקבל ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
אנה19/02/2013חושבים בעברית אבל חשוב שאם תעבור לגור בחו"ל שלא ישתנה המזל רק בגלל שתתחיל לרשום את שמה בלועזית.
האמת היא שבין כל השמות נבחרו כמתאימים שמות שאני פחות מתחברת אליהם ולכן רציתי לדעת האם יש איזשהו ערך נומרולוגי מתאים על מנת שאוכל לחפש שמות שמתאימים לערך זה? בינתיים למשל חשבנו על אמליה.
השמות שהומלצו הם לפי מה שהבנתי בשילוב עם שם משפחה. מה קורה כאשר אישה מחליפה את שמה בעקבות נישואין?
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדברים בעברית שפת אם במקור רוסית
אנה19/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיות ומחר בבוקר רושמים.שאלה אחרונה
אנה19/02/2013שלום,
ציינת ששם קארין ואודליה מתאימים. רציתי לדעת איזה מהם מתאים יותר. אומנם מקריאת משמעות השמות באינטרנט הייתי בוחרת תכונות של קארין כי כתוב שבעלות שם זה עם אינטואיציה ומנהיגות ואילו על אודליה בין היתר כתוב שיש מצב לחוסר ביטחון מה שלא הייתי רוצה שיהיה לבתי. אבל איזה מבין שתי השמות באמת אופטימלי גם מבחינת החיים בכללי גם מבחינת קריירה וגם מבחינת משפחה/זוגיות?
תודה רבה לך מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שםאשרת שרון17/02/2013
שלום רב,
לפני כ- 3 חודשים נולדה לי בת ראשונה.
בחרנו לה את השם ליאור. (שם משפחה: שרון)
ליאור נולדה בתאריך 14.11.2012
אמנם השם כבר ניתן (לא ידעתי על קיום הפורום קודם לכן), אך אשמח לשמוע את דעתך
האם השם מתאים נורמולוגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שם - תגובה
חנה עטיה17/02/2013שלום לך,
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 3 - יעודה להיות שמחה ואופטימית, יצירתית, מקסימה וילדית.
היא תהיה רגישה, ותאהב חברה ולדבר.
יש להתיחס לרגישותה הרבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםמיטל16/02/2013
שלום,
בני נולד ביום 11.2.13 בשעה: 13:33
שם משפחתנו לוי
יש לנו שני שמות אופציונלים: ירין ורון
ירין- בעדיפות ראשונה.
נשמח לשמוע התאמת כל אחד משני שמות אלו.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה17/02/2013שלום לך,
יעודו של ילדך הינו 19/1 - יעודו להיות מנהיג ומוביל, להיות יוזם, להביא רעיונות, לסמוך על עצמו וכו'. ה 19 הקארמטי עלול לגרום לקושי להגיע ולהבין את היעוד עד שידע להתגבר על השלילי של המספר. תחושת מסכנות, אנשים מעלי או מתחתי, תחושת קורבנות וכו'.
ירין - אובר מספר 1 - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר.
ירון - דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד - יכולות.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התיעצות
מיטל17/02/2013תודה על המענה.
מה לגבי השם "רון"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התיעצות - תגובה
חנה עטיה17/02/2013למיטל שלום,
הדיס הרמוניה היא בתחום - העבודה, קריירה ולימודים. השאיפה לעבודה מסודרת, בטחון כלכלי, פרקטיות ומעשיות והיכולות הפוכות - זריזות, תקשורת, חוסר קביעות, שינויים. זה אומר שלאדם עלול להיות קושי למצוא תחום תעסוקה שיענה גם על השאיפות וגם על היכולות.
מציעה לחפש שמות במספרי - 2, 4, 8.
העזרו באתר "שם לי".
כל שם שתציעו אצטרך לבדוק לעומק איזו מפה התנהגותית הוא יוצר לילד.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות-2
מיטל17/02/2013שוב תודה.
1. שאת כותבת למצוא שמות במספרי 2 4 ו-8 האם בחיבור עם שם המשפחה או רק השם הפרטי?
2. ובכל זאת לגבי השם "ירין" משום שבעדיפות מאוד עליונה עדיין, כתבת שיכול להיות אובר מספר 1, האם יום הלידה( 11.2 )לא מרכך את העניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות-2 - תגובה
חנה עטיה17/02/2013למיטל שלום,
אני מתכוונת לשם הפרטי בלבד מהמספרים שהצעתי.
אובר מספר זה כמו צרוף של מספרים דיס הרמונים.
זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר. כאן יש 70% וזה אובר. מ 50-60% זה אובר המספר.
יום הלידה לא מרכך את העניין.
היעוד (תאריך הלידה המלא) מול היכולות (השם המלא) - הקו המרכז של המפה = 70% מספר 1.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתיעצות המשך
מיטל17/02/2013רון זה 4
למה לא מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתיעצות המשך - תגובה
חנה עטיה17/02/2013למיטל שלום,
כפי שאמרתי - לא כל שם שתציעי יתאים.
במקרה של רון - באמת הקו המרכזי יעוד - יכולות הרמוני. אך בחשיבה יושב מספר היוצר - דיס הרמוניה בתחום העבודה, לימודים וקריירה כפי שהסברתי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםדפנה16/02/2013
שלום לכם,
בני נולד ב- 13.2.13 בשעה 10:40 בבוקר.
שם המשפחה נחשון.
חשבתי על שני שמות עיקריים: עמית, אוריאל.
האם הם מתאימים מבחינה נומרולוגית?
תודה רבה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה16/02/2013לדפנה שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 3 - הוא הגיע לעולם לשמח אותך, לחוות אופטימיות והומור, לדבר, להיות מקסים וילדי, יצירתי וכו'.
2 השמות שהצעת יוצרים מפות דיס הרמוניות לילד.
אוריאל - הדיס הרמוניה הבולטת היא בתחום העבודה וקריירה. השאיפה היא להרמוניה, לטפל, לקחת אחריות, להיות רגשי ותומך, הכל באיזי. היכולת שונה - הכל במהירות, פחות אחריות, פחות רגישות, ולכן עלול להיות קושי למצוא עיסוק שיענה גם על השאיפות וגם על היכולות.
עמית - היעוד הילדי והמקסים מוקף במספרים בוגרים, איטיים, כבדים, חכמים. לכן הוא עלול להרגיש שלא מבינים את הצרכים הרגשיים העמוקים שלו - להיות ילד, מקסים ויצירתי.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה
דפנה16/02/2013מה לגבי השם עילי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה - תגובה
חנה עטיה17/02/2013שלום רב,
נוצרת מפה עם אובר מספר 3 - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - אובר רגישות, נודניקיות, ילדותיות, הגזמה וכו'.
חישבו על שמות במספרי - 1, 5.
אני אבדוק כל שם איזו מפה נומרולוגית הוא יוצר.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שםדנדנוש15/02/2013
שלום.שמי דניאל חביב. אני בת 20וקצת.נולדתי בתאריך 21.8.1992.ברצוני לדעת האם שמי מתאים לי?ומה תאריך שלי ושמי אומרים עלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דנדוש
ליאת יוגב15/02/2013מאחר והפורוס נועד לבחירת שם לתינוקות , לא אוכל להיענות לבקשתך ..
תמיד ניתן לפנות למי מאיתנו לצורך יעוץ מעמיק !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתמאיה15/02/2013
שלום,
נשמח להתייעץ איתך בבחירת שם לתינוקת שנולדה ב 13/2/13 בשעה 19:00.
שם המשפחה: מלייב
השמות שהתחברנו אליהם: מיה, ניקול (ניקה) , אמילי (אמה) .
האם אחד מהם יכול להתאים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אינה
ליאת יוגב15/02/2013השאלה הראשונה ,האם חושבים בשפה העברית כאשר בוחרים השם לביתכם ?
במידה וחושבים בשפה העברית , ניתן להשיב , שמבין השמות שהצעתם , השם ניקול הוא השם היותר מתאים , גם כי , קיימות מספר הערות לגביו .
מספר הגורל הינו 3 , מספר המוכיח על צורך חברתי רב , ביטוי , זרימה , קלילות , הרצון להיות "ילדה" ועוד , מול זה , על פי השם ניקול נוצרת מפה מאד הרמונית , חברותית מאד , נשית ורכה , כאשר ניתן גם לראות , שהדרישות של הסובבים אותה , יהיו שתהיה בוגרת יותר ,להבדיל מהיעוד שהגיעה אליו 3= מספר הילד .
מבין השמות שהצעתם ,זהו השם המומלץ ביותר !
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
מאיה15/02/2013ואם חושבים ברוסית בעת בחירת השם האם התשובה משתנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אינה
ליאת יוגב15/02/2013כן בודאי שיש משמעות באיזה שפה בוחרים ,
במידה וחושבים רוסים , צריך לבדוק הערך הגימטרי של השם המלא בשפה הרוסית,
אך לצורך הדבר הזה , נצטרך לשוחח .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמילי14/02/2013
נולדה לנו תינוקת 7.2.13 בשעה 00:19 האם השם יערה מתאים לה?... שם משפחה פוגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה14/02/2013לרונית שלום,
יעודו של התינוק מספר 9 - יעודו להיות מנהיג ומוביל, נדיב, רחב אופקים, מוחצן, אינדיבידואליסט וכו'.
מתן - חסרות אותיות אהו"י גם בשם הפרטי וגם בשם המשפחה ולכן לא מומלץ.
איתמר, רום - נוצר מספר קארמטי ביכולות ולכן לא מומלץ.
מאור - היעוד מוקף במספרי חרדות ולכן לא מומלץ.
יאיר - מפה מאוד הרמונית אך רכה מדי לבן, דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו.
איתי - מפה בהחלט הרמונית, צרוף של חברותיות, אוהבי חופש, עושים מה בראש שלהם (פחות מתחשבים בדעות של אחרים), מוחצנות, אך - הוא יקרין כלפי העולם תדמית יותר של רכות, שיתוף פעולה, מסגרת, מופנמות ולכן יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת - איש העולם הגדול, אוהב חופש, תקשורת ואנשים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיכלי13/02/2013
שלום,
רציתי לשאול שתי שאלות:
1) האם זה נכון שחשוב ביותר שסיכום השם הפרטי שנותנים יהיה גדול מסיכום תאריך הלידה? אם כן, למה זה חשוב ?
2) מה עושים אם קרה שנתתי שם שסיכום תאריך הלידה גדול מסיכום השם הפרטי שנתתי? זה מבהיל אותי.
3) אם יצא שסיכום תאריך הלידה גדול מסיכום השם הפרטי, האם יש חשיבות לכך שסיכום השם הפרטי ביחד עם שם המשפחה יוצא ערך גדול יותר מתאריך הלידה? האם זה מציל את המצב? האם זה שסיכום השם הפרטי ושם המשפחה ביחד גדול יותר מתאריך הלידה, יכול לעזור לילד שסיכום שמו הפרטי בלבד יצא קטן מסיכום תאריך לידתו?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
חנה עטיה13/02/2013לטל שלום,
לא חייבים להתיחס לכל מידע לא מדויק ולא רציני שמסתובב ברחבי הרשת.
אם ברצונך בעזרה לבחירת שם לתינוק, בבקשה, צרף:
תאריך לידה.
שם משפחה.
שמות מוצעים על ידכם.
אני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת לילד או לילדה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

