מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שםגלית29/11/2012
תודה, ליאת!
ובכל זאת, האם להיצמד לשני השמות האלו, או לבחור מבין אחרים: הכי מתחברת לליבי. אבל יש גם אמילי, נסלי, לוסי, הילי. ושוב תודה על הייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גלית
ליאת יוגב29/11/2012צר לי , אך כל השמות האחרים שהצעת - אינם מתאימים , יוצרים מפה דיסהרמונית !!
בעייתי ! אלא אם כן , תציעי אפשרויות נוספות ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות משפחהגלית28/11/2012
שם המשפחה של בעלי אלמקייס ושלי הדדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמות משפחה - תגובה
ליאת יוגב29/11/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 4 -22 מספר המוכיח שבילדות , צורך בבטחון מסגרת יציבות , דגש לפרטים , אחריות , בהמשך הדרך ה-22 יכולת לעשייה בקנה מידה גדול , מידה רבה של כריזמה ועוד . מול זה , מבין השמות ליבי לירי והללי ,
הללי - לא מתאים!
ליבי = לירי =ערך גימטרי 7 , שניהם יוצרים מפה שיכולה בהחלט להתאים !
צדדים המרככים את ה-4 היותר נוקשה , גם כי , עלול להיווצר מצב של חוסר שקט מסויים , בשל העובדה שמתקבל מספר 11 , שהינו מספר מסטר , כמו ה-22 , ילדים לא יודעים איך להשתמש בכח המיוחד של המסטר , לכן עלול ליצור חוסר שקט
למרות זאת , מאד אוהבת המפה המתקבלת !! הרמונית , זוגית , בהמשך אף מנהיגה ועוצמתית , ילדה טובה !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתגלית28/11/2012
בשעה טובה נולדה לנו תינוקת בשבת, 24.11 בשעה 06:37 בבוקר. קשה לנו להחליט על שם שהכי יתאים. חשבנו על ליבי, הללי. לירי, יש לנו שני שמות משפחה. שלי הערך שלו 5, ושל בן זוגי 8. למרות שבתעודת זהות נכתוב רק את של האב. אבל ביומיום בתנו הבכורה אומרת את שניהם. איזה מהשמות הכי יתאים לה ואיזה ערך נומרולוגי. תודה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב28/11/2012כדי לייעץ בצורה הנכונה ביותר , חייבת לראות את שמות המשפחה ,(לא מספק העובדה שציינת הערך הגימטרי של כל אחד מהשמות ) מאחר ומתייחסת לאותיות א ה ו י , של השם המלא , בכדי לקבוע מהו השם הראוי ביותר .
אם כך , אנא הוסיפי המידע הנ"ל ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך ייעוץמירי26/11/2012
בהמשך להתכתבות בינינו מיום 24.11 לגבי שם לבתנו, שנולדה ב"ה ב-11.11 בשעה 17:45 רצינו לברר האם השם לינוי מתאים? לגבי השם השני- רבקה- הוא יהיה מוזכר בעיקר בתעודת זהות. אם יש לכם שמות מתאימים להציע לנו, נודה על כך.
תודה.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך ייעוץ - תגובה
חנה עטיה26/11/2012שלום רב,
לגבי השם השני לזה בדיוק התכוונתי.
לגבי לינוי - השם הזה יוצר קושי משמעותי בתקשורת שלה עם העולם מסביבה ולכן מאוד לא מומלץ.
מציעה להיכנס לאתר בשם "שם לי" - ולחפש שמות במספרי - 1, 5, 9.
לא כל שם שתציעי יתאים אלא אבדוק איזו מפה נוצרת עם כל שם.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מירי26/11/2012אני מודה לך. רוב השמות שאהבנו הם בעלי ערך 8, והבנתי שהמספר 8 הוא לפעמים סגור ומכאן החשש. האם תמיד סגור או שזה תלוי במשהו? נניח השם
אגם- מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
חנה עטיה27/11/2012שלום לך,
לכל מספר יש תכונות חיוביות ותכונות שליליות.
השאלה היא איזו מפה נוצרת עם השם המסוים.
המספר 8 - מעיד שאת מצפה מהילדה שתהיה חזקה, השגית, השרדותית, שאפתנית וכו'.
השם אגם = 8 + שם המשפחה שהוא 14/5 = 22/4 - 9 מול 4 זה קונפליקט רציני בחיים, משברים, כעסים וכו'. זה הקו המרכזי והחשוב.
מציעה לחפש שמות לפי המלצתי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקנטע26/11/2012
צהריים טובים
אשמח לעזרתכן בבחירת שם לבני שנולד ב-22.11.12
שם משפחה- גורן
שמות שעלו:
סתיו
אורי
ניר
גלעד
ברק
עומר
תודה רבה מראש
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה26/11/2012לנטע שלום,
יעודו של הילד הינו מספר 11/2 - יעודו להיות רגיש, רך, משתף פעולה, מופנם, זוגי, מתחשב וכו'.
ה 11 המאסטר עשוי לבוא לידי ביטוי בבגרותו בהדרכה וברוחניות.
סתיו - מפה נשית מדי לבן עלולה לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותו.
אורי - הדיס הרמוניה הינה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
ניר - לא מספיק מתאים.
גלעד - מפה מאוד הרמונית אך נשית.
ברק - מפה נשית.
עומר - מפה הרמונית לילד - מפה שבה בולטת התקשורת הטובה עם הסביבה והיכולות הטובות בעשיה שגם מוסיפות גבריות ועוצמה למפה. כלפי חוץ הוא יראה כאדם זריז, דינאמי, פרקטי ופחות רגיש. אך בחייו האישיים יהיה מאוד רגיש ועדין.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה
נטע26/11/2012האם תוכלי להסביר בבקשה מה הכוונה של דיס הרמוניה בזוגיות בשם אורי?
כרגע זה השם המוביל...עומר קצת קשוח מידי לטעמי, קשה לי להתחבר אליו.
בנוסף הילד נולד אחרי שנים מאוד קשות עם הרבה אובדנים כך שהמשמעות של אורי (אור שלי) נעימה לי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה - תגובה
חנה עטיה26/11/2012לנטע שלום,
שאלתך נכונה - לא ניתן במסגרת הפורום להסביר דברים בהרחבה.
הקשר של אותיות אהו"י והיעוד (תאריך הלידה המלא) הוא העולם הפנימי שלנו עם עצמנו.
אותיות אהו"י - אלו הן השאיפות והרצונות שלנו והיעוד הוא הצרכים הרגשיים העמוקים שלנו.
כאשר המספרים הללו הם לא הרמוניים - קיים קושי בבחירות הלב. זה אומר שאין התאמה בין הרצונות לבין הצרכים הרגשיים.
זה יוצר קונפליקט בתוך האדם לגבי הזוגיות שלו. בודאי את רואה כמה אנשים חווים קשיים בתחום הזה.
כאשר התחום הרמוני האדם יהיה רגוע בתחום הזה וידע מה מתאים לו וכנראה גם יעשה בחירות נכונות.
אני לרשותך בשאלות נוספות.
בהחלט את יכולה לחפש שמות נוספים באתר "שם לי" - במספרי - 1 שמאוד מתאימים אך לא כול שם.
חשוב מאוד שתאהבי את השם שאת בוחרת לילדך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת שם לפי תאריך לידהנטלי25/11/2012
שלום, בתי נולדה בתאריך 10.5.2012. אשמח לדעת האם השם שבחרנו עבורה אכן מתאים לה. שמה אדווה שפיר.
תודה מראש,
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמת שם לפי תאריך לידה - תגובה
חנה עטיה25/11/2012לנטלי שלום,
השם כבר ניתן, ולכן אומר רק שיש בה רגישות רבה, יכולות נהדרות בעשיה. יש לשמור על נפשה הרכה. גם אם תראה כלפי חוץ חזקה ועוצמתית.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתבר24/11/2012
שלום ילדתי ב-17.11.12 בשעה 18:27 ואשמח לדעת איזה שמות הכי יתאימו לבת שהגיע אחרי 2 בנים וההיתלבטות קשה השמות הם:
טליה
אדל
ליהיא
הילי
אבישג
ואשמח לדעת האם משחק האותיות ההפוך בהילי ל-יהלי הוא בסדר הבת של גיסתי יהלי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה24/11/2012מה שם המשפחה של הילדה ?
אנו מתיחסות רק לערך הנומרולוגי של השם (לגבי שאלתך בענין יהלי או הילי).
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך....
בר24/11/2012שם המשפחה הוא אוחיון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך.... - תגובה
חנה עטיה24/11/2012לבר שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 6 - יעודה להיות משפחתית, חיה בהרמוניה עם הסביבה, טובת לב, נשית, רכה, אחראית, בעלת חוש אסתטי וכו'.
השמות האפשריים הם אדל או טליה:
אדל - המפה הרמונית. שילוב של נשיות, טוב לב, אמנות, נתינה רבה ויחד עם זה יכולות של הובלה, ארגון וניהול, מעשיות ופרקטיות.
טליה - המפה ברובה נשית, רגשית ורכה. כלפי חוץ היא תקרין תדמית יותר אינדיבידואליסטית, חכמה, יחודית, בוגרת. היא תצטרך ללמוד לאהוב את הנשיות והרכות שבתוכה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתקרולינה23/11/2012
היי בוקר טוב האם השם שירה מתאים ? תאריך לידה 18.11.12 שעה:10:19 משפ יונה קרולינה וערן תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרולינה
ליאת יוגב23/11/2012השם שירה יוצר צירוף מספרים קרמטי 19-1 , מספר השם המלא ,
19 - פירושו מצבים קורבניים בדרך החיים , לא פעם תחושת נחיתות , מסכנות , קורבנות או לחילופין - עליונות . תמיד יושב על בעיית ערך עצמי .
לא מומלץ !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקענת23/11/2012
שלום, מבקשת המלצה לשם לתינוק, מתוכננת ללדת ב-20.12 בקיסרי מתוכנן.
שם משפחה- יואבי.
שמות מועדפים: איילון (או עם י' אחת),אביתר, אלון, מיכאל
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה24/11/2012לענת שלום,
אילון הכי מתאים בשלב זה.
מיכאל אולי אפשרי.
אשמח לעזור לך אחרי הלידה כאשר נדע את התאריך המדויק.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםמירי23/11/2012
נולדה לי בת בשעה טובה ביום 11.11.12. עדיין לא החלטנו איזה שם. שם המשפחה קורן. איזה ערך נומרולוגי של שם יכול להתאים? מה לגבי השמות: אוריה, עינבל, שני, הילית, שמרית, יונית, שיר, משי, אורי? אשמח לקבל עזרה. שם שני הוא רבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערות
מירי23/11/2012שמות נוספים הם אדל או אדלי. שם ההורים- איתי, ורד. שעת לידה17:45
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערות - תגובה
חנה עטיה24/11/2012שלום רב,
יעודה של הילדה הינו מספר מספר 9 - היא הגיעה לעולם להיות מנהיגה טובת ללב, נדיבה, רחבת אופקים, כריזמטית, דיאנמית, עוצמתית וכו'.
לגבי שם שני - הינו נכנס לחישוב המפה רק אם הוא בשימוש יום יומי.
השם האפשרי הינו אדלי:
נוצרת מפה של חופש, תנועה, ורבליות, דינאמיות, מוחצנות וכו'. ומצד שני השגיות רבה ושאפתנות.
השם שמרית אפשרי פחות - כי היא תראה כלפי העולם כילדית, חברתית, מקסימה ובחיים האישיים תהא יותר בוגרת, רצינית, חכמה, פחות אינטימית. זה נקרא "שתי פנים לאישיות" - תנהג שונה בחוץ ובבית.
שיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לבנותקרולינה22/11/2012
היי בתי השלישית נולדה ב-18.11.12 בשעה 10:19 בבוקר יש לנו בבית טליה , ונועה .
חשבנו לתת לה גם שם שהסיומת שלה תיהיה עם ה בסוף אבל אינני יודעת איזה שם הכי טוב לה.
השמות הם: שקדעדי,רותם,אגם,תמר. מאיה , מיקה, אמה,אלמה.
מה הכי טוב לה? בעלי לא אוהב את 3 השמות האחרונים אבל הייתי רוצה לדעת עליהם גם.
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה
קרולינה22/11/2012שם המשפחה הוא: יונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרולינה
ליאת יוגב22/11/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 7 , מספר המעיד על עומק , ידע , חכמה ולמידה , דרישה לשלמות מנטלית , צורך בפרטיות רבה , מול זה , מבין השמות שהצעת , השמות תמר , אלמה או אמה הם השמות היותר מומלצים ,
תמר - מפה שיש בה אלמנטים חברותיים , רכות ורגש .
אמה , מפה שיש בה צדדים של תובנה רבה , למידה , חכמה , מספרים מאד לא אינטימיים , מה גם שנוצר פצע בנושא הזוגי , גם אם המפה הרמונית במידה רבה , אך קיים קושי בכל הקשור באינטימיות ..
השם אלמה , מפה שיש בה צדדים מנטליים , תובנות , מול חלקים יותר ילדותיים , קלילים זורמים וחברותיים . לא פעם , מי שיכיר אותה מבחוץ לא יכירה מבפנים . למרות זאת , השם בהחלט מומלץ .
לשיקולכם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתיסמין21/11/2012
שלום רב,
בשעה טובה ביום ב ה19.11.12 בשעה 17:25 נולדה הנסיכה שלנו... שם האב אליעד שם האם יסמין שם משפחה אלה, אשמח להתייעץ לגבי השמות: מיתר או עופרי מה יותר מתאים מבחינה נומרולוגית? תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה21/11/2012ליסמין שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 8 - היא הגיעה לעולם להיות חזקה, השרדותית, השגית, שאפתנית, בעלת שליטה רגשית וכו'.
הקשר יום לידה יעוד הינו קשר של מנהיגות, דינאמיות, מנטאליות ופחות רגישות. לכן חשוב למצוא לילדה שם שיוסיף רכות ונשיות.
מיתר - היעוד מוקף במספרי חרדה וגם המפה גברית מדי לבת. דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותה.
עופרי - סה"כ המפה הרמונית, כל המפה מספרים זוגיים, מסגרתיים, בית, משפחה, טוב לב, נתינה רבה.
אך: בחשיבה יושב מספר קארמטי 13/4 היכול להקשות על החשיבה והשאיפות - כי משהו תקוע, תחושת תסכול וכו'. דבר נוסף - היא תהיה סגורה רגשית עם מספרים נוקשים, גבריים, עם שליטה רגשית וזה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה ומה לגבי
יסמין22/11/2012השם שיר? בכל אופן אשמח להמלצה ממך לגבי שם שיוסיף רכות ונשיות כפי שציינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה ומה לגבי - תגובה
חנה עטיה22/11/2012ליסמין שלום,
שיר - בהחלט מוסיף נשיות, טוב לב, אמנות, משפחתיות ביכולות. אך רוב המפה עדין גברית.
מציעה להמשיך ולחפש שמות במספר 6 וגם מספר 2 או 3.
כנסי לאתר בשם "שם לי" והיעזרי בהם.
כל שם שתציעי אבדוק האם הוא יוצר מפה הרמונית לילדה.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אז חשבתי
יסמין23/11/2012גם על השם יובל... או אולי עפרי בלי ו יהיה טוב יותר לילדה? וישנה אופציה נוספת של השם שירום ששמעתי היום ועדיין לא ממש החלטתי אם אני מתחברת אליו. אשמח לדעתך בנושא ושוב תודה... :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אפשר
יסמין23/11/2012לבדוק גם את השם תהל.. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אפשר - תגובה
חנה עטיה23/11/2012ליסמין שלום,
יובל - דיס הרמוניה בתחום הקריירה, עבודה ולימודים.
שירום - המפה גברית מדי לבת.
תהל - יוצר קושי משמעותי בתקשורת שלה עם הסביבה.
עפרי - השם המועדף מהשמות שהצעת עד היום - המפה הרמונית בחלקה. מפה של מספרים בוגרים, עמוקים, רציניים, חוכמה, מנהיגות, עוצמה רבה. היא תקרין תדמית של בחורה רכה, נשית, נחמדה. לא בדיוק מי שהיא אמורה להיות.
לשיקולך.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה תודה
יסמין23/11/2012נראה לי שנלך על עפרי.. בינתיים עד פול ההחלטה אם יעלו לי עד שמות אפנה אלייך. תודה מקרב לב. יסמין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעלי הציע
יסמין23/11/2012את השם שרי או שריי מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעלי הציע - תגובה
חנה עטיה23/11/2012ליסמין שלום,
שריי - לא מומלץ (מספרים קארמטים).
שרי - עדיף עפרי.
אני לרשותכם - אם תציעו שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לבתרובי21/11/2012
שלום רב!
ביום שישי האחרון 16.11 (ב כסלו) בשעה 13:35 אשתי ילדה בית.
אנו מתלבטים לגביי 2 שמות: תמר או טליה.
שם האב: ראובן, שם האם: ביה. שם משפחה: יוכפז.
נשמח לעזרתך.
בברכה,
רובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת שם לבת - תגובה
חנה עטיה21/11/2012לרובי שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 5 - יעודה להיות חופשיה, תקשורתית וקלילה, זורמת, חברתית, אוהבת שינויים ותנועה.
השם תמר יוצר מפה קונפליקטית במיוחד - מספר 5 מול 7 - משברים בחיים, קושי בגיבוש האישיות, איבודי שליטה וכו' וכו' - מאוד לא מומלץ.
טליה - היעוד חנוק עם מספרים מסגרתיים, ביתיים, מעשיים ופרקטיים. זה אומר שהיא תרגיש שהצרכים הרגשיים האמיתיים שלה (חופש, לעשות מה בראש שלה וכו'), לא באים לידי ביטוי.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים, למען יהיו לילדה חיים טובים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לב-ארינאוה21/11/2012
לב-ארי - זה השם שנבחר עבור התינוק.
הייתי רוצה לדעת אם מישהו שמע על השם הזה כשם פרטי, משמעויות, שמות חיבה אפשריים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לב-ארי - תגובה
חנה עטיה24/11/2012לנאוה שלום,
ההתיחסות שלנו היא רק לערך הנומרולוגי של המספר.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתסבטלנה20/11/2012
שלום
אני אמורה ללדת מחר-בתאריך 21.11 בשעות הבוקר בניתוח קיסרי מתוכנן מראש.
שם משפחה -שניאור.
השמות שאנחנו מתלבטים לגביהם: אליאן, אליאנה, אמילי, עדן, סתיו . אולי גם ליאל או נטע-לי.
איזה שם הכי מומלץ?
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לבת - תגובה
ליאת יוגב20/11/2012אם אכן תאריך הלידה הוא 21.11 , מספר הגורל של התינוקת הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים עצמאיים , יחודיים , פרטיים , מקוריים ועוד . מול זה נוצר כאן צירוף קרמטי 19/1 - מספר המוכיח שלפעמים תרגיש בתחושת עליונות , מול צדדים של תחושת נחיתות מסכנות וכו. נכון יהיה להראות לה ,שלא מן הראוי להשוות עצמה לאחרים , לראות עצמה בגובה העיניים ביחס לאחרים וכו.
מבין השמות שהצעת , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות , מהסיבה , שנוצרו בכל השמות ,שמות - גבריים , או בדידות יתר .. לכן לא אפרט , אך לא מומלץ .
שמות אפשריים , אם מתחברת , כמובן , נטע , או נטלי , אופציה טובה .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירה שם לבת
סבטלנה20/11/2012תודה על התשובה המהירה.
חשבתי להיעזר באתר "שם לי" . עם איזה ערך גימטרי אני צריכה לבחור שמות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירה שם לבת - תגובה
ליאת יוגב20/11/2012שמות אפשריים , בערך גימטרי 3 , 5 , 9
חיזרי להתייעץ לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

