מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתינוק שנולד אתמול..אירית20/11/2012
הי ותודה מראש. ילדתי אתמול 19.11.12 ב 8:37 בבוקר בן למשפחת אגמון. השמות שאנחנו מתלבטים לגביהם לפי עדיפות: אילון. ניתאי. אוהד. הראל. אשמח להמלצתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אירית
ליאת יוגב20/11/2012מספר הגורל של התינוק = 8 , מספר המוכיח על גישה פרקטית , מעשית , שאפתנות רבה , שליטה , כח וכו. מול זה , מבין השמות שהצעת , השם אילון , יכול היה מאד להתאים , אלא שהבעיה שמתקבלת , מעניין שבכל השמות , ניתאי , אוהד ואילון , נוצר פצע גלגולי =8 , כלומר הפצע הגלגולי תואם למספר הגורל , מכאן שיקשה על הילד להתחבר במלוא מובן המילה ליעוד ... לכן נוצר איזה שהוא קושי בלהמליץ על השם ,
המפה המתקבלת על פי השם אילון , מפה שיש בה הוכחה לילד מאד טוב , מצד אחד רגש , מצד שני , מעשיות ,
השמות האחרים , - אוהד - מפה נוקשה ועצורה רגשית מדי , הראל , מספר קרמה 13-4 המעיד על נעילות מחשבתית וחוסר שביעות רצון ,
אם כך , המלצתי , נסו להתחבר לשמות נוספים , או להחליט האם השם אילון הוא המומלץ ?
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןשם לבן18/11/2012
חנה או ליאת שלום רב,
ילדתי בן בתאריך 12/11/2012 בשעה 10:30 בבוקר (בקנדה, באזור זמן GMT-5 דהיינו 7 שעות אחורה מישראל). מבקשת את עזרתכן בבחירת שם.
השמות שחשבנו עליהם אני ובעלי הם:
בנימין
אדם
נועם/נעם
שם משפחה: ברסלבסקי
מעוניית לתת שם שני לילד על שם אבי ומתלבטת בין יהודה/אביהו
האם השם השני משפיע, אם כן מה מבין השמות מתאים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לבן - תגובה
ליאת יוגב18/11/2012האם כשבוחרת השם לילדך , חושבת בשפה העברית או באנגלית ,
במידה וחושבת באנגלית רשמי השמות הפרטיים שציינת בשפה זו , כמו גם ,
איך כותבים את שם המשפחה באנגלית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
שם לבן18/11/2012הי ליאת
אין שוני בן עברית לאנגלית בשמות
Adam
Noam
לגבי בנימין, כאן יקרא Benjamin
שם משפחה:
Braslavsky* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
שם לבן18/11/2012לאחר שחתינו
כשחשבנו על השמות חשבנו על משמעות השם בעברית, וחיפשנו שם שמתאים גם לכאן
כאן השמות אדם ונעם יקראו ויכתבו כפי שנשמעים Adam ,Noam
ולגבי בנימין, כאן יקרא ויכתב Benjamin
שמות קיצור וחיבה אפשריים בן/בנג'י Benji\Ben
הכי אוהבים ומתחברים למשמעות ולשם בנימין,
שם משפחה:
Braslavsky* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לבן - תגובה
ליאת יוגב18/11/2012מבין השמות שהצעתם , בבדיקה על פי השפה האנגלית (זאת מאחר ולפי מיטב הבנתי , גם אם חושבים על משמעות השם בעברית ,ובכל זאת חיים בשפה האנגלית וחושבים אנגלית ) השם benjamin הוא המומלץ ביותר !!!
זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית במיוחד , מפה שיש בה צירוף מספרים מאד עוצמתיים , מנהיגותיים , חזקים ומובילים . משום כך היעוד הוא 1 , עצמאות , מול חלקים מאד שאפתניים , השגייים , יכולת עשיה בגדול , לכשתגיעו לארץ , נכון יהיה לקרוא לו בשם בן , בשפה העברית , אך מאחר ו-80% מערך מפתו של האדם , בהתאם לשם הראשון שנבחר ,
זהו השם המועדף בהחלט !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
שם לבן18/11/2012תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לליאת יוגבגלי17/11/2012
ליאת שלום
להזכירך בתי נולדה ב-2.11 בשעה 23:52 שם משפחה שביט .
קראתי לה אמלי אוריה (אור השם) .אוריה כשם שני.
מה מספר הגורל שלה והאם השם אוריה כשם שני טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לליאת יוגב - תגובה
ליאת יוגב17/11/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר שמוכיח על יכולת הבנה , נתינה , רצון לבגדול ולמרחבי מחיה , המספרים האחרים מעידים , על צורך ביטויי , יכולת הבנה , טוב לב רב , ועוד , המפה המתקבלת הינה מפה - נשית רגשית חברותית ונהדרת !
השם אוריה , הוא השם השני , והוא בהחלט מתאים לשילוב כולו .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם שחר לבתעידו16/11/2012
שלום
בתי נולדה בתאריך 7/11/12 בשעה 15:10. אנו שוקלים את השם שחר.שם המשפחה הוא ברעם.
האם השם מתאים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם שחר לבת - תגובה
חנה עטיה16/11/2012לעידו שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 5 - יעודה להיות תקשורתית וקלילה, חברותית, זורמת, פותרת בעיות בצ'יק, אוהבת חופש ותנועה ופחות רגישה.
אסביר מדוע השם שחר אינו מומלץ:
רצוי שיהיו אותיות אהו"י בשם המלא - מספר זה מסמל את השאיפות, הרצונות וכו'.
ביכולות נוצר מספר קארמטי 19/1 - העלול להקשות עליה להביא לידי ביטוי את יכולת ההובלה, יוזמה, רעיונות וכו'. היא תלך בתחושה של קושי בשיתוף פעולה עם אנשים, קושי לתת בהם אמון, בתחושה שאנשים מעלי או מתחתיי, תחושת מסכנות - מאוד לא מומלץ.
מציעה לחפש שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי השם יהל
עידו16/11/2012מה לגבי השם יהל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי השם יהל - תגובה
חנה עטיה16/11/2012לעידו שלום,
נוצרים מספרים מאוד הרמונים, נשיים וטובי לב סביב היעוד אך הם נוגדים את היעוד ו"חונקים" אותו. זה אומר שהיא תלך בתחושה שלא מבינים את עולמה הפנימי, את הצרכים הרגשים העמוקים שלה - את הצורך שלה בחופש, בלעשות דברים בדרכה, בפחות להתחייב. היא עלולה לחוש שמצפים ממנה להיות משפחתית, אחראית, טובת לב, כולה נתינה - אך זה נוגד את היעוד שלה.
מציעה לחפש שמות במספרי - 3, 6 - אך כל שם שתציעו אצטרך לבדוק לעומק האם הוא מתאים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאור ורוני
עידו17/11/2012חנה שלום
מה לגבי לאור ( כמו לה -אור ,לא ליאור) ורוני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאור ורוני - תגובה
חנה עטיה17/11/2012לעידו שלום,
המשך לחפש שמות - באמת לאור זה מספר 12/3 - אך הוא יוצר דיס הרמוניה משמעותית בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
רוני - מספר 14/5 - לא מתאים - יוצר מספר קארמטי ביכולות.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיובל
עידו17/11/2012יובל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיובל - תגובה
חנה עטיה17/11/2012לעידו שלום,
יובל זה מספר 12/3 אך, שוב נוצר קושי רציני בתחום הזוגיות בגלל אותיות אהו"י.
אני צריכה שאותיות אהו"י יהיו בסכום = 3.
א = 1
ה = 5
ו = 6
י = 1.
תכנס לאתר בשם "שם לי" - ותחפש שם שיענה על הנתונים הללו.
תחפש גם שמות במספר 6.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה נותר?
עידו17/11/2012האפשריות שנותרו לשמות עברית/תנ"ך + אהו"י =3 + שמות במספרי 3,6 מצומצם ועלוב.
רשימה משם-לי:
אוה, אמונה, ראובנה, אהובי, אמיראל, ינאית, אידמית, אייל,אילי, אילנית,אליי, דניאלי,יאלי,ישראלית, שבותיה, שיאונה, חיותה, לויה, ליהו, עציונה, ראויה
יש לך הצעה איך להתמודד עם מצב כזה?
תודה,
עידו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה נותר? - תגובה
חנה עטיה17/11/2012לעידו שלום,
אתה יכול להתקשר ואנסה לעזור לך בטלפון.
מהשמות שהצעת:
אוה, אמונה, אמריאל, ינאית, אידמית, אייל, אילי, אליי, יאלי, ליהו - יוצרים מפה הרמונית לילדה.
הכי חשוב שתאהבו את השם שאתם בוחרים לילדה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלי שם
עידו22/11/2012אני לא אוהב אף אחד מהשמות האלה. הם היחידים בכל האתר שמתאימים לקריטריונים שהומלץ. מה עושים?
תודה,
עידו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלי שם - תגובה
חנה עטיה22/11/2012עידו שלום,
אם ברצונך תתקשר ואנסה לעזור ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןvn8820816/11/2012
שלום ילדתי בתאריך 15/11/12 בן שלישי משפחתנו א.ב.י.ג.ד
השמות שחשבנו :
ליאב
ירין
נהוראי
לידור
אשמח לקבל פירוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה16/11/2012שלום רב,
יעודו של הילד הינו מספר 22/4 - יעודו להיות מסגרתי ומשפחתי, פרקטי ומעשי, אוהב סדר ושגרה ופחות רגיש.
ה 22 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותו בעוצמה רבה, עסק עצמאי, עשיה בגדול וכו'.
לא הבנתי את שם המשפחה כדי להמליץ על שם מתאים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון
vn8820816/11/2012משפחת אביגד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון - תגובה
חנה עטיה16/11/2012שלום רב,
ליאב - נוצרת מפה דיס הרמונית לילד. השאיפות הן יותר בקטן, פרטים קטנים, והיכולות הן בגדול ורחב - תיסכול בתחום הקריירה, לימודים ועבודה, למצוא תחום שגם אהיה מרוצה וגם אביא לידי ביטוי מקסימלי את היכולות שלי. הקו המרכזי יעוד יכולות הוא דיס הרמוני (70% מהמפה).
ירין - היעוד מוקף במספרי חרדות ופחדים ודברים נוספים. אף על פי שהמפה כביכול יחסית הרמונית.
נהוראי - אובר מספר 4 (עלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר) וגם נוצר מספר קארמטי 13/4 ביכולות - תחושת תסכול שהכל הולך לאט, עקשנות, חוסר מרוצות וכו'.
לידור - היעוד הפרקטי, מעשי חנוק במספרים מאוד דיס הרמוניים. עלול ליצור משברים בחיים, כעסים, עקשנות וכו.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות במספרי - 6, 4. אך לא כל שם שתציעו יתאים, אלא אבדוק איזו מפה נוצרת.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
vn8820817/11/2012תודה רבה ...
חשבנו על שמות נוספים: נריה, אוראל, שליו או אוריה
מקווה שאחד מהם יהיה השם :-)
המשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנה עטיה17/11/2012שלום רב,
נריה - המפה בחלקה הרמונית - קשר של מסגרת, בית, משפחה, עם יכולת של נתינה, טוב לב ומשפחתיות. הוא יקרין תדמית יותר אינדיבידואליסטית, חכמה, בוגרת - זה נקרא "דימוי עצמי בעייתי" - אני נוהג כתדמית אך אמור ללמוד לאהוב את מי שאני באמת.
אוראל - דיס הרמוניה בתחום הקריירה, עבודה לימודים. שאיפה להוביל, לעסק עצמאי, ליזום והיכולות הן לעבוד ביחד, להתחשב בכולם, להיות רך ורגשי - עלול ליצור קושי למצוא תחום תעסוקה שיענה גם על השאיפות וגם על היכולות.
שליו - הדיס הרמוניה היא בתחום הזוגיות והקשרים האישיים. השאיפה היא לבת זוג רחבת אופקים, חכמה, כריזמתית, עוצמתית, מוחצנת. הצרכים הרגשיים הם של בת זוג יותר משפחתית, אוהבת שגרה, סדר, בטחון כלכלי, מעשית ופרקטית. זה אומר שיש ניגוד בין השאיפות והרצונות לצרכים הרגשיים העמוקים וזה עלול ליצור קושי בבחירות הלב.
אוריה - מפה מאוד הרמונית לילד. כל המפה מספרים זוגיים, משפחה, מסגרת, שיתוף פעולה, אחריות. יכולות נהדרות בעשיה - יכולת ארגון, ניהול, הובלה, דינאמיות. שילוב של גבריות עם רוך ומשפחתיות.
בהצלחה רבה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
vn8820820/11/2012שניר. בראל. איתי. אורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה20/11/2012שלום רב,
שניר - אובר מספר 22/4 - עלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר ולכן לא מומלץ.
בראל - קארמטי ביכולות 19/1 - לא מומלץ.
איתי - היעוד חנוק עם מספרים חופשיים, פתוחים, אוהבי שינויים, מוחצנים וכו' - לא מתאים.
אורי - היעוד חנוק עם מספרים ילדיים, חברתיים, לא מסגרתיים - לא מתאים.
ראה התכתבות קודמת.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתגלי16/11/2012
ליאת שלום יש לי 2 שאלות:
1.במידה ואני מחליטה לתת לבתי את השם אמלי וזה רשום כך בתעודת זיהות בלי י' אך כאשר קוראים לה בשם לפעמים מבחינת היגוי בדיבור זה יוצא אמילי האם זה בסדר?
2.אני מתלבטת בין השם אור לאוריה כשם שני האם ניתן לקרוא לבנות בשם שמתאים גם לבנים וגם לבנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה נוספת - תגובה
ליאת יוגב16/11/2012החשוב הוא שהשם יכתב כך - אמלי ,
לא ידועה לי בעייתיות בעניין שמות לבנות שהם גם שמות לבנים , קיימים כאלה בלי סוף !
השם טליה - במקרה זה , פחות מומלץ , מפת פחד מאיבוד שליטה , כמו גם , פחות קבלה עצמית ! לשיקולך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםלירז15/11/2012
שלום
ילדתי בתאריך 8.11.2012 בת בשעה 21.50 .יש לי מספר שמות נועה , אוריאן,טליה .ליהי.נויה אודה לך באם תוכלי להגיד מה השם המתאים. שם המשפחה קשני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב15/11/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המדגיש הצורך בהרמוניה , אהבה , משפחה , כאשר מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הינו ליהי ,
מפה הרמונית בעיקרה , גם כי , קיים חלק מאד רגשי על פי מרבית מספרי המפה מול החלק האומר -חייבת להיות יותר חזקה , פרקטית מעשית ופחות רגשית , משמעות הדבר - פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם החלקים היותר מדי רגשיים הקיימים בה .
למרות זאת , מבין כל שאר השמות שהצעת , אין ספק , שזהו השם המומלץ ביותר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתנורית15/11/2012
חנה או ליאת שלום רב,
ילדתי בתאריך 5.11.12 בשעה 7.26 בבוקר. מבקשת את עזרתכן בבחירת שם לבתי.
השמות שחשבנו עליהם אני ובעלי הם: ליאן או אליאן..מה מתאים יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לבת
נורית15/11/2012שכחתי לציין- שם המשפחה שלנו הוא מיכאלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירת שם לבת - תגובה
ליאת יוגב15/11/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 3 , מספר המוכיח על צורך בביטוי , חברותיות , קלילות , כמו גם , שיעור באופטימיות , באה ללמוד איך לראות הכל באור חיובי ואופטימי . כאשר מבין שני השמות שהצעת , השם אליאן - עדיף !! מאחר ומהספרים המתקבלים , הם הרמוניים בעיקרם ,
אך חשוב לציין , שמספר הפצע הגלגולי המתקבל על פי שני השמות , ליאן ואליאן , הינו 3 , כמו לראות , שלא תמיד יהיה לה קל להתחבר ליעוד שלה .
מספר גורל = יעוד , מה באתי ללמוד ולהתחבר אליו לאורך הדרך בחיים . כאשר מספר פצע גלגולי - הינו פצע שהאדם בא איתו מגלגולים קודמים , כקושי מסויים , אם כך , עלול ליצור קושי להתחבר ליעוד שאליו הגיעה .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לבת
נורית16/11/2012ליאת היי,
קודם כל המון תודות על המענה המהיר. האם תוכלי להציע לי שמות שכן יכולים להתאים? חשוב לי שיהיה שם שאני אתחבר אליו..תודה מכל הלב. (כבר אוטוטו היא בת שבועיים ועדיין אין לה שם..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירת שם לבת - תגובה
ליאת יוגב16/11/2012נסי לבחון שמות שהערך הגימטרי שלהם הוא 3 ,5 6 ,
אפשרות נהדרת להיעזר באתר "שם לי" ליד כל שם כתוב הערך הגימטרי .
חיזרי להתייעץ , לאחר שתתחברי למי מהשמות הללו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לבת
נורית19/11/2012הי ליאת,
לאחר שנכנסתי ועברתי על כל השמות האפשריים התחברתי רק לשתי שמות שהם עדי ושיר. מה לדעתך יותר הולם את הבייבי שלי....? שוב- המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נורית
ליאת יוגב20/11/2012מבין השמות, שיר או עדי , השם עדי מומלץ יותר , גם כי , לא באופן המושלם , זאת מאחר ומספר הגורל 3 מול מספר אחר דומיננטי במפה שהינו 4 , דבר העלול ליצור סוג של קונפליקט בנושא הזוגי , לימים , בין הצד הקליל והזורם ה-3 . לבין הצד הבוגר , רציני , נוקשה =4 .
משום כך , נראה לי שמבין השמות שהצעת , השם היותר מועדף , הוא אליאן .
גם אם , הפצע הגלגולי תואם למספר הגורל ובכל זאת , בעצם העובדה שהמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית יותר , אוהבת !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לבת
נורית20/11/2012ליאת היי,
בעלי הציע שם נוסף שהוא למעשה השם האחרון בסאגת ההתלבטויות שלנו- אוריה.
מה דעתך? יכול להתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נורית
ליאת יוגב20/11/2012מאחר ועל פי בחירת השם אוריה , מתקבל צירוף קרמטי 16-7 המוכיח על מצבים של ניתוקים , כמו גם שיעור במערכות יחסים , זוהי סיבה מספקת , שלא נכון להמליץ על השם . כמו גם , קיימת במפה - מה שנקרא- פחות קבלה עצמית ..
צר לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםגלי15/11/2012
ליאת שלום
החלטתי ללכת על השם אמלי ושם שני אור או אוריה מה יותר מתאים כשם שני ?
תאריך לידה 2.11 שעה 23:52 שם משפחה: שביט
ובאנגלית EMILY SAVITT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב15/11/2012יופי , השם אמלי , נפלא ! כל שם שני שתרצי - אפשרי ,
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
גלי16/11/2012ליאת שלום
ברצוני להודות לך על העזרה בבחירת שם אך ברצוני לשאול האם טליה הוא שם טוב עבור בתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם שאלה לליאת יוגבגלי14/11/2012
ליאת שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית כי אמלי זה שם טוב להזכירך בתי נולדה ב-2.11 בשעה 23:52 שם משפחה שביט.
ברצוני לדעת מה השם הכי טוב :אמלי, אוריה , שיילו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גלי
ליאת יוגב14/11/2012מבין השמות שהצעת , השם אמלי , הוא המומלץ ביותר !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות
גלי14/11/2012ליאת שלום
מה לגבי השם שיילו או שי-לי האם הם מומלצים פשוט אמלי בעברית זה עם י' אך לדעתך יש בעיה. האם אמילי עם י' מהווה בעיה כל כך גדולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
גלי
ליאת יוגב14/11/2012מבינה בהחלט לדילמה שנוצרה כאן ,
למרות זאת , השם שיילו יוצר מפה שלפיה מי שיכיר את התינוקת מבחוץ ,
לא יכיר מבפנים , הפנים - מספרים מוחצנים יותר , צורך בחופש וריגוש , החוצה
תשדר , מידה של ביישנות , כמו גם זוגיות ושיתוף , בניגוד לעולם הצרכים ...
השם שי לי ,מפה שיש בה מידה רבה של הרמוניה , אך חשוב לראות , שפחות תקבל עצמה , המספרים הם מספרים אי זוגיים , יחודיים , פרטיים , מול הצורך להראות עצמה כלפי חוץ - מאד זוגית , שותפה , ביישנית , (בניגוד למי שהיא) אם כך , מה שנקרא - פחות קבלה עצמית .
למרות זאת , זו אופציה בהחלט אפשרית .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת יוגב בחירת שם
גלי15/11/2012ליאת שלום
מה לגבי השם אמילייה או אורייה?
במידה ואחליט בכל זאת על אמילי עם י' או איימי מה יותר מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידפנה14/11/2012
אני עתידה ללדת ב2.3.12
בת שניה
חשבתי על השם תום
שם המשפחה פולק
מאד אוהבת את המשמעות של "שלמות,חסר פגם" מתחבר לי להריון מאד לא וודאי ובעייתי שעברנו עד כה.
מצד שני מפריעה לי המשמעות של "קץ, סוף" וגם סיכול האותיות שמביא את המילה "מות"
מה דעתכן על השם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי - תגובה
חנה עטיה14/11/2012שלום לך,
ההתיחסות שלי היא אך ורק לערך הנומרולוגי של המספר.
תאריך הלידה אינו ברור ??
לגבי השם תום פולק - אפשרי בשלב ראשוני זה - כאשר תאריך הלידה עדין אינו ידוע.
ממליצה מאוד לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה, כי תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדה.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתיעל12/11/2012
שלום,
אני מתוכננת ללדת בניתוח קיסרי ב3.12.12.
במידה וכך יהיה, אנחנו מתלבטים בין מספר שמות:
שירה, מאיה, אלה, אלונה
שם משפחה קדם
תודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה12/11/2012ליעל שלום,[
אלה - זה השם המומלץ מהשמות המוצעים ובלי להתייחס לתאריך הלידה בשלב זה.
מציעה שתתקשרי לאחר הלידה כאשר נדע את המועד המדוייק ואשמח לעזור לך בבחירת שם לילדה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתענבל12/11/2012
שלום...
נולדה לי תינוקת בתאריך 12.10.12
שם משפחה לארי.
האם השם מעיין יכול להתאים לה ???
דרך אגב האם יש משמעות אם זה עם י' אחת או שתיים ??
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה12/11/2012לענבל שלום,
ראשית כל בודאי שיש משמעות אם כתוב מעיין או מעין.
אתחיל מהסוף - עם השם מעין (עם "י" אחת) נוצרת מפה נפלאה לילדה.
מעיין (עם 2 "י") נוצר מספר קארמטי ביכולות וזה מאוד לא מומלץ.
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודה להיות רחבת אופקים, נדיבה, מנהיגה, טובת לב, עוצמתית וכו.
השם מעין יוצר מפה נפלאה שכולה נשיות, טוב לב, יצירתיות, קסם אישי, נתינה רבה.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןנטע11/11/2012
שלום רב
רציתי לדעת מה דעתכם על השם סתיו לבן
עדיין אין תאריך לידה, מקווה שבקרוב :-) ושהכל יעבור בשלום ובבריאות...
המון תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה
נטע11/11/2012גורן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם המשפחה - תגובה
ליאת יוגב11/11/2012מאחר ואחד המספרים המתקבלים הם 13-4 , כשזהו מספר המוכיח , על נעילות מחשבתית , תחושת חוסר שביעות רצון ותקיעות , משום כך , אפשרות לבחור בשם סתיו , פחות מומלצת , אפשרי לחשוב על סתו , אך אפשר יהיה להחליט סופית לאחר שנדע את תאריך הלידה של התינוק .
נסי להתחבר לשמות נוספים , עד הלידה . להשתמע לאחריה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נטע11/11/2012האם הוספת שם שני תעזור?
הבת שלי מאוד רוצה לקרוא לו סתיו
חשבתי להוסיף שם שני- בני - השם של אבי
המון המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה רבה - תגובה
ליאת יוגב11/11/2012אם ובמידה ולא מתכוונים לקרוא לילד בשם השני , אין לזה כל משמעות להוספת השם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתויקטוריה08/11/2012
נולדה לי נכדה בתאריך 6.11.2012 בשעה 13.23 אודה לכם באם תמליצו לי על שם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לבת - תגובה
ליאת יוגב08/11/2012חשוב שביתך תציע שמות , כך שאפשר יהיה לבחון מי מהשמות עדיף .
צייני מהו שם המשפחה של התינוקת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

