מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- באיזה תאריך לעבור דירה?מיכלי13/02/2013
אנו אמורים לעבור לדירה החדשה שקנינו במהלך חודש מרץ 2013.
איזה פרטים נחוצים לכן, על מנת שתוכלו בבקשה לומר לי מתי הזמן הטוב ביותר והמוצלח ביותר להכנס לדירה החדשה. זה מאד חשוב לנו.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיזה תאריך לעבור דירה? - תגובה
חנה עטיה13/02/2013לטל שלום,
האתר מיועד להמליץ על שמות לתינוקות שנולדו זה עתה.
אם ברצונך בעצה אחרת פנו למי מאיתנו טלפונית.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותמיכלי11/02/2013
אני יודעת שזהו פורום להתייעצות לפני מתן שמות, וחבל כל כך, כה חבל לי (!!!) שלא ידעתי עליו כשילדיי נולדו כי היה קשה לי לבחור להם שמות , מהבחינה שהכי רציתי לדעת שאני בוחרת בשם טוב עבורם, שלא יהיה להם קשה בחיים, אולם הייתי אחרי לידה ולחוצה בזמן (שלא ישארו בלי שם), וישבתי שעות מול המחשב בניסיון למצא שם טוב עבורם, ולא חשבתי לרגע שאפשר פשוט למצא פורום מבורך שכזה. היה מידי חשוב לי גם שאני מאד אוהב את השם שאני בוחרת. ובכל זאת... הייתי מאד רוצה לדעת שקראתי לשני ילדיי בשמות טובים, כי זו הייתה תפילתי. וככל אמא אני רוצה שיהיה להם קל וטוב בחיים.
אומרים שחשוב ,שסיכום הספרות של תאריך הלידה יהיה קטן מסיכום הספרות של השם שנבחר, (מספר המזל יהיה גדול ממספר הגורל)- לא יודעת אם יש אמת בכך..אני באמת לא מבינה בזה, ולכן לא נצמדתי לזה באופן מוחלט..
ניסיתי לנהוג כך, אבל בגלל שאני לא בטוחה שמה שאומרים על מספר מזל וגורל נכון, היה חשוב לי יותר מכל שאני מאד אוהב את השמות, ושאהיה שלמה עם הבחירה. היה קשה לי לתת שם שמבחינה מספרית יהיה טוב אבל אני לא אוהבת אותו, ולא היו הרבה שמות שאהבתי. בודדים ממש.
אני יודעת שהיות והשמות כבר ניתנו, זה לא הכי יעיל לשאול ובטח לא הייתי רוצה לשמוע דברים מבהילים. שאלותיי אליכן (אשמח מאד אם תשיבו):
1) אם ארשום את השמות ותאריכי הלידה של שני האוצרות שלי- האם תוכלו בבקשה לענות לי היכן צפויים קשיים, והיכן יהיה להם קל יותר? הלוואי שבחרתי נכון...
2) מה באמת עושים אם השם שבחרנו לא הרמוני ולא ממש קל? איך מתגברים על הבחירה?
תודות רבות, ושוב חבל לי שלא ידעתי על קיום הפורום לפני שנתתי את השמות, זה כה היה עוזר לי.
ממתינה לתשובותכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מ
ליאת יוגב11/02/2013ובכן , הדבר הנכון ביותר הוא להתחבר לשם שבחרת , זהו הדבר שבאמת הכי חשוב!!!.
מעבר לכך, חשוב לבחון מהו היעוד של כל אחד מהילדים , כדי להבין ולאפשר להם את הדבר הכי נהדר בעבורם , כאמא ,
אשמח לענות לך , מוזמנת להתקשר !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת שלום,
מיכלי12/02/2013ראשית, אני מודה לך על הרצון לשמוע את שאלותיי.
האם אני יכולה בבקשה לשלוח לך את הפרטים (שמות ותאריכי לידה) במייל?
אני מאד אשמח.
תודה על הנכונות!
ממתינה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליאת שלום, - תגובה
ליאת יוגב12/02/2013דברי איתי, עדיף לי ! נסי בערב אחרי 20.30
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי כיווןרינת11/02/2013
אנחנו מאוד מתלבטים, ואף שם מהשמות המומלצים לא מרגישים לי נכון.
השם בארי יפה בעיני אך מרגיש לי כבד וקצת מוזר, אותו דבר השם הוד.
השם שאני הכי אוהבת הוא נוה (או נווה) והוא לא מתאים - האם אפשר לתת שני שמות כדי להגיע למפה טובה? אם כן איזה מספר צריך?
הוא שם שליווה אותי בהריון, יש בו רוך שמתאים לתינוק שלי כי הוא כלכך עדין ומתוק שהשם הזה ניראה לי הכי מתאים לו.
גם השם שלו ניראה לי מתאים לו יותר.
האם זה אפשרי לבחור שני שמות כדי להגיע למפה מאוזנת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי כיוון - תגובה
חנה עטיה11/02/2013לרינת שלום,
מציעה שתתקשרי, מאחר והלבטים שלך גדולים.
אנסה לעזור לך כמה שאוכל.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה עקרוניתמיכלי10/02/2013
רציתי לשאול שאלה עקרונית לגבי שמות שניתנים-
קראתי לא מעט שחשוב מאד שההורים יסכימו לגבי השם הנבחר, וחשוב גם שהאם תאהב את השם שבוחרים.
האם זה שהאם אוהבת את השם שהיא רוצה לתת ואינטואיטיבית מרגישה שהשם נכון לילד - האם אין לכך משמעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכלי
ליאת יוגב10/02/2013אכן , הדבר החשוב ביותר הוא שהאמא תתחבר לבחירת השם ,
הדבר שחנה ואני עושות ביעוץ בבחירת שם , מקבלות שמות אפשריים
שהאם מתחברת אליהם , בודקות עד כמה המפה הרמונית או פחות מכך ,
ובהתאם לכך , "מאשרות" או ממליצות לנסות ולהתחבר לשמות נוספים .
החשוב ביותר הוא לאהוב השם , הדבר האחר החשוב ,שהמפה תהיה עד כמה
שיותר הרמונית , כדי שהחיים יהיו יותר קלים זורמים עם יכולת "התמודדות" .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דירה מספר 4 בבניין מספר 8מיכלי10/02/2013
שלום רב,
קנינו דירה חדשה מקבלן. מסתבר שמספר הדירה הוא 4, ומספר הבניין הוא 8. קראתי על מספר 4 שזאת דירה שמושפעת מדלי והוזכרו בהקשר שלה גירושין, פרידות, ניתוקים פתאומיים. נבהלתי מאד.
מהי דעתכם על דירה מספר 4 בבניין מספר 8?
אני דואגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דירה מספר 4 בבניין מספר 8 - תגובה
ליאת יוגב10/02/2013במידה והנישואים טובים , אין שום בית "שעלול "לקלקל אותם .
החשוב יותר הוא לראות המפות של שני בני הזוג ועל מה נכון לעבוד
במהלך הדרך לאורך השנים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתנעה10/02/2013
היי,
אשמח מאוד לעזרה בבחירת שם
שם האם: נועה (אבל כותבת נעה)
האב: אורי
שם המשפחה: טובל
תאריך הלידה יהיה ב5/3 (ניתוח קיסרי מתוכנן)
האופציות הן:
תמר
תמרי
אביגיל
ליבי
מאיה
המון תודה!
נעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נעה
ליאת יוגב10/02/2013השמות - תמר , ליבי , מיה (בכתיב זה) , אפשרייים בהחלט ,
חיזרי להתייעץ לאחר הלידה , כדי לוודא שאכן זהו התאריך ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שםתולי09/02/2013
שלום!
באפריל אהיה בת 24, נולדתי ב-5.4.1989.
אני רוצה לשנות את השם שלי אך לא יודעת לאיזה.
אין שם מסויים שנורא אהבתי.
מחפשת שם יפה,עם משמעות, עם עדיפות לשם לועזי אך שיישמע טוב (הכוונה שלא יהיה לא שיגרתי מדיי).
תודה רבה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי שם - תגובה
חנה עטיה09/02/2013לתולי שלום,
האתר נועד לסייע להורים בבחירת שמות לתינוקות שנולדו זה עתה.
אם ברצונך ביעוץ, פני טלפונית ואעזור לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם - דחוף מאודענבל09/02/2013
היי,
נולד לנו בן בתאריך 6.2.2013
בשעה 16:00
בית חולים הדסה עין כרם
הורים: ענבל ואייל גלעד
אנו מתלבטים בין שני שמות ונשמח אם תוכלי לייעץ.
השמות:
יהלי
לירן.
תודה רבה,
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ענבל
ליאת יוגב09/02/2013ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 5-14 , מספר המוכיח על הצורך , בחופש , ריגוש , עניין , סקרנות רבה, כמו גם , תקשורת ותנועה ,
כאשר השם , יהלי , יוצר מפה קונפליקטית במה שקשור לציר הזוגיות ,הדבר מוכיח על בלבול מאד גדול , לימים , בעניין , מה רוצה בזוגיות ? קלילות זרימה , או רצינות איכות , בלבול מאד גדול , היוצר מצבים של כעסים עצורים רגשות קשים , ביום יום ,
מאד מאד לא מומלץ !!
השם לירן יוצר מפה שיש בה שם מלא 19-1 מספר קרמה המוכיח על מצבים ואירועים קורבניים , מצבים שלפיהם ירגיש "מסכנות" אומללות " כמו לדוגמא , למה דוקא כשהגעתי כשכבר הגעתי לתור ולא נשאר בעבורי ...
זוהי סיבה מספקת כדי לא לבחור בשם , כמו כן , הפצע הגלגולי שלו תואם למספר הגורל , מוכיח על הקושי לא פעם , לממש היעוד .
נסו להתחבר לשמות נוספים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתלבטים
ענבל11/02/2013היי ליאת,
תודה רבה על התשובה.
מה עם השם לירון?
אם לא, אשמח לדעת אילו שמות מתאימים לאותו היום
אנחנו ממש מתלבטים.
תודה רבה,
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ענבל
ליאת יוגב11/02/2013השם לירון - לא מתאים ! זאת מאחר ונוצר מספר קרמטי 16-7 , מספר השם המלא , המוכיח על מצבים של ניתוקים ועוד . כמו כן , קונפליקט מאד גדול עם מספר הגורל .
בלבול רב , כעסים עצורים , רגשות קשים ועוד המון סיבות , למה לא לבחור בו .
נסו להתחבר לשמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם , 1 4 או 9 .
חיזרו להתייעץ , כאשר ניתן להיעזר באתר "שם לי"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשבנו...
ענבל11/02/2013מה עם דניאל? הערך שלו הוא 1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ענבל
ליאת יוגב11/02/2013השם דני =1 השם דניאל =5 ,
השם דני מאד מאד מתאים !!!!
מפה מאד דינמית , עניין קצב , הסחפות , יופי של מפה בכל היבט !!
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ענבר או עינבר -נכון להוסיף צי' לשם?ליאת יוגב04/02/2013
שלום, בתי נולדה ב31.1.2013 . החלטנו על השם ענבר. האם נכון יותר להוסיף י' ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענבר או עינבר - תגובה
חנה עטיה04/02/2013שלום רב,
האם השם כבר ניתן ?
מה שם המשפחה של הילד ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענבר או עינבר- תשובה
ורד04/02/2013השם עוד לא ניתן למרות שזה השם שהחלטנו. שם המשפחה נסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענבר או עינבר- תשובה - תגובה
חנה עטיה04/02/2013לורד שלום,
האם שם המשפחה נסים ? - לכך אני מתיחסת.
עינבר נסים - זה השם אליו התיחסתי - נוצרת מפה הרמונית לילדה (עם תוספת "י").
יעודה של הילדה הינו מספר 11/2 - יעודה להיות נשית וזוגית, רכה, מתחשבת, אימפטית, רגישה וכו'. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי בבגרותה בהדרכה ורוחניות.
רוב המפה רכה ורגישה עם יכולת נתינה רבה למשפחה ולקהילה. המפה כולה מספרים זוגיים וזה מעיד על כך שהיא תהא בחורה שתהיה מסגרתית, אחראית, תתנהג כמו שצריך ולא כמו שבא לה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאריך לידהסיגל03/02/2013
שלום
לבחירת שם לתינוק, האם תאריך לידה לועזי, ותאריך לידה עברי הם על אותו משקל במפה הנורמולוגית.
כמה שידוע לי הרבנים מבקשים תאריך לידה עברי של התינוק.
אשמח להסבר.
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאריך לידה - תגובה
חנה עטיה03/02/2013שלום לך,
אנו עוסקות בנומרולוגיה מערבית ומה שנחוץ זה תאריך לידה לועזי ושם מלא כולל שם משפחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה לשםמרט26/01/2013
שלום,
ילדתנו המתוקה נולדה ב25.1.2013
שם משפחתה הוא וולדמן
נשמח לדעת האם השם נויה מתאים לה
תודה על העזרה הדחופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה לשם - תגובה
חנה עטיה26/01/2013למרט שלום,
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 14/5 - יעודה להיות חופשיה כציפור, חברתית, נחמדה, אוהבת חברה, פחות רגישה, אוהבת תנועה ושינויים.
ה 14 הקרמתי עלול להקשות עליה להגיע ולהבין את יעודה.
השם נויה יוצר מפה לפיה בתחום של הזוגיות ובחירות הלב קיימת דיס הרמוניה. השאיפות והרצונות שונים מהצרכים הרגשיים העמוקים. זה כל העולם הפנימי שלנו עם עצמנו. לכן מציעה לחשוב על שם אחר.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם אחר
מרט26/01/2013תודה על תשובתך המהירה
מה דעתך על רותם?
אם יש לך שמות להציע נשמח לשמוע
תודה מראש על תגובתך המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם אחר - תגובה
חנה עטיה26/01/2013למרט שלום,
המפה כביכול הרמונית, אך: אציין שבחיים החיצוניים תראה מאוד חזקה, עוצמתית, שאפתנית, מסגרתית, עם צורך להצליח ופחות רגישה ובחייה הפרטיים - תאהב חופש, חברה, תנועה, שינויים, חויות, תעשה מה בראש שלה. זה נקרא "שתי פנים לאישיות".
לשיקולכם.
חנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעתך חשובה לנו מאוד
מרט26/01/2013נויה - שם שהתחברנו
רותם - דו משמעותי
יש שמות אחרים שמתאימים?
כל תגובה מבורכת
אנו אובדי עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעתך חשובה לנו מאוד - תגובה
חנה עטיה26/01/2013שלום לך,
נויה באמת - לא התאים, והסברתי.
רותם - לא פוסלת, אך יתכן גם שהמפה פחות מדי נשית לבת.
את השמות רק את תציעי ואני אבדוק איזו מפה נומרולוגית נוצרת.
כנסי לאתר בשם "שם לי" וחפשי שמות במספרי - 2, 8 - אך לא כל שם שתציעי יתאים, אלא אבדוק לעומק איזו מפה נוצרת עם השם המסוים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
מרט27/01/2013היי,
מה דעתך על השם מיקה?
תודה מראש על הדחיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף - תגובה
חנה עטיה27/01/2013למרט שלום,
עם השם מיקה נוצרת מפה מאוד הרמונית לילדה.
יש כאן צרוף - ילדי, עם קסם אישי רב, יצירתיות רבה, היא תאהב חברה ולדבר.
בהצלחה רבה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מרט28/01/2013היי,
תודה רבה על עזרתך הדחופה
האם ניתן ליצור קשר טלפוני עמך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
חנה עטיה28/01/2013למרט שלום,
בודאי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותיפית26/01/2013
חנה תודה רבה, כתבת שעומרי מצויין ואיתמר גם אפשרי, אנחנו מתלבטים בין שניהם (יותר מתחברים לאיתמר), אפשר קצת יותר פירוט עליהם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
חנה עטיה26/01/2013ליפית שלום,
עומרי - נוצרת מפת מנהיגות עוצמתית במיוחד ויש לאפשר לו זאת ולגם לא לדכאו על כך. יחד עם זאת בחייו האישיים הוא יהיה סגור רגשית ולכן יש לחברו לרגשותיו וללמדו שהם לא פחות חשובים מהישגים ושאיפות כלכליות.
איתמר - נוצרת בהחלט מפה טובה לילד. יש כאן צרוף של דינאמיות, זריזות וגם מנהיגות. היעוד האוהב מסגרות יהיה מוקף במספרים יותר אינדיבידואליסטים העושים דברים בדרכם שלהם ופחות מתחשבים במסגרת.
מקוה שעזרתי ולו במעט.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת את תשובתה של חנה להתייעצותלירון26/01/2013
חנה בוקר טוב אתמול התייעצתי איתך לגבי שם השבת לי וההודעה לא נמצאת בפורום כיצד אוכל לקבל שוב את הניתוח שביצעת של השמות שנתתי חשוב לי לקבל החלטה סופית היום . תודה לירון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפשת את תשובתה של חנה להתייעצות - תגובה
חנה עטיה26/01/2013ללירון שלום,
באמת ההודעה נמחקה.
כיתבי שוב את פרטי התינוק ואחזור על דברי.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
לירון26/01/2013היי , אודה לעזרתך בבחירת שם לתינוקת היא נולדה ב23.1.2013 בשעה 11:29 . שמות ההורים לירון ושרון ליבוביץ .השמות שאנחנו מתלבטים לגביהם זה שי או עופרי את המלצת עפרי בלי ו . אודה לעזרתך שוב כדי שנוכל להחליט היום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה26/01/2013ללירון שלום,
והנה הפרטים:
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 3 - יעודה להיות ילדית, אופטימית, יצירתית, בעלת קסם אישי, חברותית, נחמדה, שמחה, אוהבת לדבר, חברותית וכו'.
עם השם עפרי נוצרת מפה הרמונית ומומלצת - זה אומר שברוב התחומים המספרים הם הרמונים. המפה מאוד רגשית, רכה, טובת לב, נשית, חברתית. ביכולות יושב מספר של נתינה רבה, צורך בהרמוניה, מסירות למשפחה ולקהילה.
עופרי - עודף במספר מסוים עלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר. כאן מדובר על מספר 3. כביכול היא עלולה להיות רגישה ופגיעה מדי, דורשת תשומת לב מוגזמת, חוסר התמקדות במשימות, בזבזנות, צורך מוגזם בחברה וכו'.
שי - שם זה בהחלט אפשרי, אך - בחיים החיצוניים שלה היא תראה כמנהיגה, מובילה, אינדיבידואליסטית, פחות רגישה, מוחצנת ובחייה הפרטיים תהא שונה - רגישה, רכה, נשית, טובת לב. זה נקרא "שני פנים לאישיות" האדם נוהג אחרת בחוץ ובבית. אך סה"כ המפה בהחלט טובה, כאשר כולה, מוחצנות, צורך בחופש ולעשות דברים כרצונה, דמיון ויצירה.
מקוה שעזרתי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזכרתי בעוד משהויפית26/01/2013
אני לא יודעת אם זה רלוונטי, השם השני שלו יהיה צבי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזכרתי בעוד משהו - תגובה
חנה עטיה26/01/2013השם השני נכנס לחישוב המפה רק אם הוא בשימוש ביום יום.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה שוביפית26/01/2013
שוב תודה על העזרה,
אני מקווה שהפעם נצליח (מחר הברית ואנחנו קצת בלחץ...)
עברנו על השמות במס' 2 או 3
אלו המועדפים עלינו: איתמר, יובל, עומרי, נדב
אפשרויות נוספות: עוז, אפיק, מור, יערי, ליאו, ניצן
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה שוב - תגובה
חנה עטיה26/01/2013שלום לך,
השמות האפשריים - איתמר, עומרי, נדב, ליאו.
אם תרצו פירוט על שם מסוים, אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

