מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקתשרה אוחיון01/04/2013
שלום. שמי שרה אוחיון. ילדתי את בתי ביום 31.3.2013 בשעה 5:47 לפנות בוקר. שם בעלי יאיר. השמות שחשבנו עליהם הם: בר, מעיין, הדר או ניצן. רצינו לדעת איזה שם הכי מתאים מבחינתכם. ראוי לציין כי יתכן וניתן לה שם שני קלרה על שם אמי תבדל״א. אשמח לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה02/04/2013לשרה שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - יעודה להיות מסגרתית, מעשית, פרקטית, אוהבת שגרה ובטחון כלכלי, אחראית, אמינה ופחות רגישה.
ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ולהביא לידי ביטוי את יעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של המספר.
גם יום הלידה הינו 4 - זה אומר שכל עולמה הפנימי זהה. חשוב לתת לה שם שיוסיף לה נשיות ורגישות.
השם האפשרי מהשמות שהצעת הוא ניצן.
נוצרת מפה שהיעוד הפחות רגיש מוקף עם מספרים רגשיים, רכים, משפחתיים, טובי לב, אוהבי מסגרת.
אך כלפי העולם היא תציג תדמית שונה - של בחורה יותר קלילה, עושה מה בראש שלה, פחות מחויבת למסגרת. לכן היא תצטרך בעזרתכם ללמוד לאהוב את מי שהיא אמורה להיות באמת.
אני לרשותכם אם יש לכם הצעות נוספות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
שרה אוחיון03/04/2013הי, תודה על התגובה המהירה. יש לי עוד שאלה, אם הערך הנומרולוגי של ניצן הוא בעצם 2, והדר זה גם 2, אז למה עדיף ניצן? . אני קצת מבולבלת כי אתמול כבר קיבלנו תשובה מרב שהמליץ על הדר עם קלרה שם שני ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות. אנא עזרי לי. אשמח גם אם תגידי לי באיזה מספר נומרולוגי עלי לבחור בשילוב עם תאריך הלידה כך שאוכל אולי למצוא עוד שמות במספר זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה03/04/2013לשרה שלום,
לגבי שם שני שכחתי לציין אתמול - בגישה שלנו, שם שני אינו נכנס לחישוב המפה אם הוא אינו בשימוש ביום יום ולכן עשי כפי שאת מרגישה.
נכון, ניצן והדר הם במספר 2 (הדר 11/2), אך השמות גם שונים כאשר אציין רק שאותיות האהו"י שונות.
אני עוסקת בנומרולוגיה מערבית ותאריך הלידה והשם המלא יוצר מפה התנהגותית של האדם, והנסיון מעיד עד כמה מפה הרמונית מקילה על האדם בחייו.
איני יכולה להתיחס להמלצות של אנשים אחרים כי איני מבינה בתחום בו הם עוסקים.
לגבי הדר נוצרת דיס הרמוניה מאוד רצינית בתחום הקריירה, לימודים ותעסוקה - השאיפה להוביל, להחליט, לעסק עצמאי והיכולות הם של עבודה בשיתוף פעולה, לתת לאחרים להוביל. יוצר קושי ותסכול עצום בתחום.
לגבי המספרים המומלצים - מספר 2 מאוד מומלץ בגלל הצורך להוסיף למפה רכות ונשיות.
אך לא כל שם במספר זה יתאים. גם מספר 6 לשם פרטי מומלץ.
בהצלחה רבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוהר = קלרה
שלולית07/04/2013טוהר = קלרה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה כללית לגבי השם הראלרונית30/03/2013
היי, רציתי לבקש מגולשי הפורום חוות דעת על השם הראל לתינוק.
לא מעוניין במפה אסטרולוגית או התאמה, אלא רק לדעת כמה השם ״הראל״ הוא יפה בעיניכם בסולם שבין 0-10. בבקשה תתנו תשובות כנות, אפילו אם תכתבו 0 אני ממש לא אפגע. זה מאוד חשוב לי, בבקשה רק כנות ותודה מראש לעונים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתי מדרגת 8 מתוך 10
רונית30/03/2013אני מאוד אוהבת את השם הראל, אך בגלל שיש לי כמה אחרים שנכנסו לי ממש לראש אז אני אדרג את הראל כ8 מ10.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שםאור28/03/2013
רציתי לדעת אם השם שלי הוא שם טוב .השם שלי אור נולדתי בתאריך 31.12.95 והשם משפחה שלי דהן
רציתי לדעת מה המשמעות של השם והאם זה שם טוב?רציתי להוסיף שם או להחליף אותו איזה שם את ממליצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אור
ליאת יוגב28/03/2013אם תשימי לב , הפורום נועד לבחירת שמות לתינוקות , פחות מכך ליעוצים ..
אפשרות לפנות למי מאיתנו כדי להתייעץ ולשמוע ולא מעט על כל הקשור לשם שנבחר לך .
רק אומר , שמאחר ומספר הגורל שלך הינו 13-4, באת ללמוד איך לדעת לקבל , לא פעם מציאויות , כמו לומר , איך לא ללכת עם "הראש בקיר" לזכור שבכל פעם שנסגרת דלת- תפתחנה 2 אחרות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השם טוב לתינוקעדי24/03/2013
שלום, רציתי לברר האם השם אורי מתאים לתינוק שנולד בתאריך 7.3.2013 שם משפחה הינו לב-רן.
בנוסף רציתי לדעת מה המשמעות של הוספת שם שני לילד, לא על שם מישהו שמת אלא פשוט כי אני אוהבת את השם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם השם טוב לתינוק - תגובה
חנה עטיה24/03/2013לעדי שלום,
השם כבר ניתן ולכן רק אומר:
יעודו של הילד הינו מספר 7 - יעודו להיות חכם ומעמיק, איכותי, רציני, בוגר, יחודי, אינדיבידואליסט, חוקר וכו'. גם יום הלידה הינו מספר 7 ולכן כל עולמו הפנימי במספר זה.
יש לכוונו ללימודים רציניים, וכן חשוב לעזור לו להביע רגשות, כי מספרי 7 הולכים בתחושה (בגלל עומק רגשותיהם) שלא באמת מבינים אותם ולכן הם לא משתפים.
המפה בכללותה גברית, עם דרישות גבוהות מהסביבה.
חשוב לאפשר לו לעשות דברים בדרכו היחודית שלו ולכבדו על כך.
לגבי שם שני, אם הוא לא בשימוש ביום יום הוא לא נכנס לחישוב המפה ההתנהגותית של האדם. אם את אוהבת את השם הנוסף זה לגיטימי להוסיפו. לגבי המשמעות לכך, יש גישות שונות לנושא מתחום הקבלה.
בהצלחה רבה בגידולו.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם עדיין לא ניתן...
עדי26/03/2013ומה לגבי השם הראל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם עדיין לא ניתן... - תגובה
חנה עטיה26/03/2013לעדי שלום,
השם הראל במיוחד ולצערי לא מומלץ.
דיס הרמוניה משמעותית בקשר יעוד - יכולות. קושי רציני בגיבוש האישיות, משברים בחיים עד איבודי שליטה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי השם אדם?
עדי27/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוגם- איזה ערך נומרולוגי מתאים לו?
עדי27/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוגם- איזה ערך נומרולוגי מתאים לו? - תגובה
חנה עטיה27/03/2013לעדי שלום,
עם השם אדם המפה בחלקה הרמונית, אך נוצר קושי בתקשורת שלו עם העולם.
מציעה לחפש שמות באתר "שם לי" במספרי - 6, 7 (אך לא 16), 1.
אך כל שם שתציעו אבדוק לעומק איזו מפה נוצרת איתו.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה חנה, אז אם כך השם אורי מתאים
עדי28/03/2013לו , כי זה נותן 1, (שאלתי אותך לגביו בהתחלה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה חנה, אז אם כך השם אורי מתאים - תגובה
חנה עטיה28/03/2013לעדי שלום,
נכון, וגם לא כתבתי שהוא לא מתאים.
ראי מה שכתבתי, וגם אוסיף:
המפה ברובה הרמונית, כאשר היעוד מוקף במספרים גבריים, מסגרתים, סגורים רגשית והיעוד יותר אינדיבידואליסט. זה אומר שיש לאפשר לו לעשות דברים בדרכו ולא לדרוש ממנו ללכת בתלם.
מה שבולט הוא שכלפי חוץ הוא יקרין חזות חברותית, קלילה, זורמת ובעצם יהיה בוגר, רציני, אחראי. לכן יש ללמדו לאהוב את עצמו ולא את התדמית שהוא יציג לעולם.
מכל השמות שהצעת עד עכשיו זה השם המתאים ביותר.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעים איך לכתוב נכון שם בעבריתאירה22/03/2013
שלום!
תעזרו בבקשה. רוצים לתת שם NEYA לבת שלנו ולא יודעים איך לכתוב אותו נכון בעברית. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא יודעים איך לכתוב נכון שם בעברית - תגובה
ליאת יוגב22/03/2013לא ברורה בקשתך ? חשוב לבחון השם המלא ביחס לתאריך הלידה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך לידה
אירה23/03/2013תאריך לידה הוא 9.3.2013
השם המלא של התינוקת הוא NEYA DUBNIK
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירה
ליאת יוגב23/03/2013חשוב לדעת באיזה שפה חושבים כשבוחרים השם לתינוקת ?
במידה וברוסית , דברו איתי בצאת השבת ..
אם השפה בה חושבים היא אנגלית , המפה המתקבלת , מפה מאד רוחנית ,
צדדים מנטליים , חכמה רבה , גם כי , חשוב לציין שמתקבל צירוף קרמטי 16-7 על פי מספר השם המלא , בשפה האנגלית , שמשמעות הדבר , מצבים של ניתוקים והפתעות ..
חיזרי ליידע אותי לשאלתי ! להשתמע ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין שמות לתינוקטלי19/03/2013
שלום,
רציתי להתייעץ לגבי בחירת שם לבני.
נולד ב- 6.3.13 בשעה 10:01.
שם המשפחה: ונה.
אנחנו מתלבטים בין השמות:
אייל, ליאור, אריאל, יונתן, דרור ועמית.
כאשר הנטייה היא לאייל או ליאור.
אשמח אם תוכלו לעזור לי, הברית בקרוב.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התלבטות בין שמות לתינוק - תגובה
ליאת יוגב19/03/2013מספר הגורל של התינוק = 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה משפחה , הרמוניה , אסתטיקה , שרות לזולת .
מול זה , בדקתי כל אחד מהשמות ומתקבלות מפות או נשיות מדי , או קונפליקטיות , היוצרות קשיים , צירופים קרמטיים , כמו בשם ליאור , יונתן ,
מכאן , שאין אלא ברירה , למרות מספר השמות הלא מבוטל שהצעתם , לחשוב על שמות נוספים , שמות פרטיים 6 או 1 כאופציה טובה ,
הערה חשובה = מפות היוצרות צירופים נשיים , עלולים ליצור בעייה באינטימיות , לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית , לימים .
השם דרור הוא האפשרות היותר טובה , גם כי לא מושלמת ...
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים אפשריים
טלי19/03/2013מה לגבי השמות עידו או אמיר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טל
ליאת יוגב19/03/2013השם אמיר יוצר מפה שלפיה מרבית מספרי המפה = 6 , מוכיח על צדדים רכים רגשיים נשיים , מול החלק האחר שפוחד לאבד שליטה בעולם הרגשות .. מה שנקרא פחד מאיבוד שליטה , כמו גם מספר קרמה 13- המוכיח על נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון ועוד .
עידו , גם הוא יוצר צירוף מספרים בעייתי , תחושת חוסר הכלה , כשכל כך , רגיש במהות שלו , אבל מי מבין לעולם הצרכים ??
כפי שעניתי קודם לכן , נכון לחפש שמות שהערך הגימטרי שלהם הוא 1 או 6 , נסו להיעזר באתר "שם לי" (כשליד כל שם מצויין הערך הגימטרי )..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
טלי20/03/2013הכוונה היא ערך נומרולוגי 1 או 6 ?
אם כך - מדוע אייל אינו מתאים ?
לפי האתר שם-לי הערך הנומרולוגי של אייל זה 6
תודה
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירת שם לתינוק - תגובה
ליאת יוגב20/03/2013צודקת , אכן השם אייל נותן ערך גימטרי 6 , אלא שלא כל שם שנותן 6 - מתאים , השם אייל יוצר מפה שלפיה נוצר קונפליקט בין החלק שנקרא - רצוי מול המצוי , 5 מול 4 , שעלול ליצור קושי בכל הנוגע בבחירה המקצועית לימים , עד כדי מצבים משבריים בתחום .
משום כך , נכון לבחון שמות נוספים על פי הערך הגימטרי שציינתי
חיזרו להתייעץ !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שםלירי15/03/2013
שלום. האם בחירת השמןת, התאמתם והחלפתם מתייחסת רק לתינוקות או שאני יכולה לשאול על שמי ?
קרן- ותאריך הולדתי 27/6/74
במידה ואת עונה על שמות של מבוגרים אשמח לדעת האם השם מתאים או שדווקא השם זוהר מתאים יותר (הוריי התלבטו בין שני השמות).
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שם - תגובה
חנה עטיה15/03/2013לקרן שלום,
לגבי שמות למבוגרים את יכולה להפנות למי מאיתנו טלפונית ליעוץ אישי.
האתר מיועד ליעוץ לתינוקות שזה עתה נולדו.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת או החלפת שם לתינוקת בת 5 חודrevital15/03/2013
שלום רב,
ברצוני להתיעץ בנושא החלפת/הוספת שם לתינוקת (אחת מתאומים)
שמה נועה (פרטי) מרוקו (משפחה) נולדה ב-27.11.12 בשעה 10:45 (אח תאום נולד ב-10:30).
אני אוהבת את השם, אך לאחרונה מתלבטת האם להוסיף/ להחליף את השם ל: שי-לי?
אשמח לתשובתך :)
תודה
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון בת 3 וחצי חודשים
revital15/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון בת 3 וחצי חודשים - תגובה
חנה עטיה15/03/2013לרויטל שלום,
אומר כך - חשוב ביותר שתאהבי את השם שבחרת לביתך ואני מבינה שאת אוהבת אותו.
וגם חשוב שתדעי שהשם שבחרת לה הוא הקובע במפה ההתנהגותית הנוצרת מתאריך הלידה והשם המלא (80%).
השאלה המתבקשת היא - מדוע את רוצה להחליף או להוסיך לה שם.
אם תרצי להחליף שם לא הייתי ממליצה על שי לי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשמעות השם ביחס לתאריך לידה
revital17/03/2013חנה תודה על תשובתך!
אכן אני אוהבת את השם נועה (הסיבה שהתלבטתי כיוון שהשם די שכיח), האם תוכלי לתת דגש של יעוד עפ"י השם ותאריך לידה לפי הנומרולוגיה בקווים כלליים, אשמח,
אגב האם מתאים יותר לכתוב בכתיב חסר נעה??
תודה מראש,
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשמעות השם ביחס לתאריך לידה - תגובה
חנה עטיה17/03/2013לרויטל שלום,
מבקשת את תאריך הלידה המלא ושם מלא (כולל שם משפחה) ואכתוב כמה מילים.
בכל מקרה השם כבר ניתן, וכמו שהוא רשום בתעודת הזהות כך הוא יכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית של הילדה.
נעה - זה כבר שם אחר.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים
revital18/03/2013חנה שלום,
שמה נועה (פרטי) מרוקו (משפחה) נולדה ב-27.11.12 בשעה 10:45 (אח תאום נולד ב-10:30).
האם השם מתאים? אשמח אם אכן תוכלי לכתוב מספר מילים על היעוד/ משמעות עפי הנומרולוגיה. האם מתאים יותר לכתוב בכתיב חסר נעה?
המון תודה!
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים - תגובה
חנה עטיה18/03/2013לרויטל שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 7 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות חכמה ואיכותית, לומדת, אינדיבידואליסטית, בוגרת וכו'.
אומר, שחשוב להבין את עומק רגשותיה שלא תמיד תשתף אלא תשמור אותם לעצמה. יש כאן צרוף של פרפקציוניזם רגשי עם שכלי ולכן תדרוש מעצמה המון. חשוב לאפשר לה להיות ילדה, שמחה, יצירתית, עם הרבה הבנה, רגישות וחום.
כפי שכבר ציינתי השם שבחרת הוא הקובע במפה ההתנהגותית הנוצרת מהשם המלא ותאריך הלידה המלא.
הצלחה בגידולה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי האח התאום?
revital18/03/2013חנה צהריים טובים,
שוב תודה על המענה, לגבי האח התאום תוכלי לציין יעוד עפי נומרולוגיה?
שמו יונתן (פרטי) מרוקו (משפחה) נולד ב 27.11.12 בשעה 10:30, והאם השם מתאים?
המון תודה וחג שמח!
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי האח התאום? - תגובה
חנה עטיה18/03/2013לרויטל שלום,
היעוד כמובן זהה.
עם השם יונתן נוצרת מפה מאוד גברית לבן. רצון ושאיפה להוביל וליזום עם יכולת להצליח בעסק פרטי. עלולה להיות כאן סגירות רגשית ושליטה רגשית, לכן יש ליזום ולאפשר לו להביע רגשות ולעסוק ברגשות.
כלפי העולם הוא יצור תדמית יותר ילדית, מקסימה, אך יצטרך ללמוד לאהוב את האינדיבידואליות שלו, הבגרות, הרצינות וכו'.
בהצלחה רבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין 2 שמות דחוף!עירית12/03/2013
שלום רב,
ילד מקסים נולד ב 8.3 בשעה 00:48. שם משפחה בק. מתלבטים בין השמות אבנר ויאיר ממש נודה לעזרתך בהמלצה על אחד מהשניים. המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התלבטות בין 2 שמות דחוף! - תגובה
ליאת יוגב13/03/2013מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המוכיח על צדדים פרקטיים מעשיים , שאפתניים, עם המון צורך בכבוד הערכה ועוד .
מול זה , השם אבנר מוכיח על מפה שיש בה צדדים מאד עצורים רגשית , מול החלק האחר , שלפיו כלפי חוץ יהיה חשוב לו להראות צדדים יותר חברותיים , קלילים , להבדיל ממי שהוא , מכאן שמתקבלת מפה שמראה על פחות קבלה עצמית , כמו כן , קיים צד מאד דינמי פעיל , קצב עניין היסחפות , מול החלק האחר שיש בו קצב איטי יותר , כלומר - רצוי מול מצוי , המעיד על תחושת תסכול והשאלה "אם היה לי " יותר ויותר ...
השם יאיר , קיימות רק שתי אותיות חוזרות א י ק בנקודת ה-1 מבחינה גימטרית וב ר בנקודת ה-2 , מכאן שיש כאן הרבה שיעורים קרמטיים , תחושה של חסר לי הרבה חברה , אהבה ועוד .... מעבר לכך , מתקבלת מפה מאד דינמית , קצב עניין היסחפות ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לבחירת שםיעל11/03/2013
שלום, ב4.3.2013 ילדתי את בני השני ומחר הברית ואנחנו עדיין מתלבטים בין השמות מיכאל, עומר או אוריה.
אשמח לעצתכן.
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעל
ליאת יוגב11/03/2013מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין 2 שמותעדי06/03/2013
שלום,
אנו מתלבטים בין השם ארי לשם הראל.
שם המשפחה הוא לב-רן
תאריך הלידה הוא 7.3.2013
איזה שם עדיף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עדי
ליאת יוגב07/03/2013מספר הגורל של התינוק הינו 7 , מספר המוכיח הצורך בעומק , ידע , חקר , למידה , כמו גם צורך בפרטיות , ללכת באופן הלא סטנדרטי , מול זה , השם ארי , יוצר מפה שלפיה , קיים עודף מספר 7 , המוכיח על צדדים מאד פרטיים , יחודיים , נוקשים , אינדבדואליים , כאשר קיים צד האומר - מה פתאום ??? חייב להיות יותר חברותי , זוגי , אינטימי , מה שנקרא - פחד מאיבוד שליטה , המביא לחיים מצבים של הפתעות !!!
קיימים במפה צדדים מופנמים , מול החלק המוכיח על הצורך להיראות יותר מוחצן , קליל פתוח , אם כך - פחות קבלה עצמית !!!
השם הראל - מפה קונפליקטית במיוחד , בין גורל 7 , רציני , מעמיק , נוקשה פרפקציוניסטי , מול ה-5 במספר השם המלא , כמספר קליל זורם , פתוח , המון בלבול , כעסים עצורים , רגשות קשים , כמו גם מצבים של פחד מאיבוד שליטה לאורך החיים , כמו גם , איבודי שליטה ...
אם כך , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות , נסו להתחבר לשמות נוספים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןמונה05/03/2013
שלום
הבן אמור להיוולד ב24/6
שם המשפחה מור
האופציות: לביא, רפאל, גבע, טומי, אביתר, געש.
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מונה
ליאת יוגב05/03/2013חשוב לדעת במדוייק את תאריך הלידה , כמרכיב של 50% מערך המפה ,
לכן נכון יהיה להתייעץ אחרי הלידה .
אפשר רק לומר , שמבין השמות , נכון לכרגע , השם אביתר הוא היותר מתאים
השמות האחרים , קיימים בהם צירופים מדי נשיים או קרמטיים ..
להשתמע , לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם אסי לבתמרינה05/03/2013
אני מאוד רוצה לקרוא את בתי אסי,למרות שזה שם של בן. מה אתם חושבים על זה??????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם אסי לבת - תגובה
חנה עטיה05/03/2013למרינה שלום,
ההחלטה היא רק שלך.
היום אנו בתקופה שמקובל לקרוא לבנות בשמות של בנים ולהיפך. דבר שפעם לא היה מקובל.
כך שתעשי כרצונך וכפי שליבך אומר לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לבנותאני05/03/2013
לתאריך 4.4 נטע, מיקה, יהלי, אריאל? מתלבטים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמות לבנות - תגובה
ליאת יוגב05/03/2013שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתרותם28/02/2013
שלום, אני עתידה ללדת בת בתחילת אפריל ורציתי לדעת אם השם מאור מתאים. אפשרויות נוספות הן שי/עדי. מאור בעדיפות ראשונה. שם משפחה- ורשה. תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה28/02/2013לרותם שלום,
בשלב זה ניתן לתת יעוץ מאוד חלקי, כי תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה לשם לתינוק שיוולד.
מאור - אפשרי בשלב זה.
שי - פחות מומלץ.
עדי - לא מומלץ. נוצר מספר קארמטי ביכולות.
חישבי על שמות נוספים ופני לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

