מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה???נילי25/12/2012
הבת שלי נולדה ב3.12.12 קראנו לה ניקול שם משפחה יוסופוב האם השם מתאים לה האם כדאי להוסיף עוד שם ? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה??? - תגובה
חנה עטיה25/12/2012שלום לך,
השם כבר ניתן, כך שרק אומר:
יעודה של הילדה להיות רגישה ועדינה, נשית, מתחשבת, זוגית וכו'.
בהחלט נוצרת מפה הרמונית למדי כאשר כל הקו המרכזי - יום לידה - יעוד - יכולות - קיימת רגישות רבה, עדינות, נתינה, טוב לב, משפחתיות, מסגרת. כלפי העולם היא תקרין תדמית קצת שונה כאילו היא יותר אינדיבידואליסטית, בוגרת, חכמה, עמוקה. יש ללמדה לאהוב את מי שהיא באמת - את הרכות והנשיות שבתוכה.
בהצלחה בגידולה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמיטל25/12/2012
היי,
נולדה לנו תינוקת מתוקה בתאריך 24.12.2012.
שם משפחה לב. ההורים שי ומיטל.
נשמח לדעת איזה שם הכי יתאים לה מבין השמות הבאים:
רותם,אורי, עמית,סתיו.
במידה ואף אחד מהשמות אינו מתאים, באיזה מס שם עלינו לחפש?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב25/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 5 , מספר המוכיח על הצורך בחופש , ריגוש , עניין סקרנות , חברה ותנועה . מבין השמות שהצעתם השמות סתו (בכתיב זה ) ורותם , הם השמות המועדפים , מפה שיש בה חלקים רכים , חברותיים , צדדים מאד זורמים קלילים , מוחצנים מול מידה רבה של אחריות ,
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתיעל24/12/2012
שלום רב
נולדה לנו בת ביום שישי 21.12.2012 בשעה 15:11
שם המשפחה הוא מועלם
השמות שנשמח לקבל דעה היא
רומי,ירדן,סתיו,גאיה,נויה ועמית.
אודה לתשובתך...
תודה רבה,
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה24/12/2012ליעל שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 11/2 - יעודה להיות נשית, רכה, זוגית, אינטימית, מתחשבת ועוד. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה. כילדה היא תהיה רגישה ויש לשמור על נפשה העדינה.
השמות המוצעים יוצרים מפות דיס הרמוניות לילדה.
מציעה לחפש שמות במספר 9.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
יעל25/12/2012ראשית תודה רבה על התייחסותך, למרות שלא המלצת על השם רומי,רציתי לדעת אנו דיי נעולים על השם רומי , אפשר לדעת פירוט על שם זה, המספר הוא 4
תודה רבה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
יעל25/12/2012רציתי לדעת במידה ואנו ניתן שתיי שמות רומי דניאל האם זה יתאים?? אבל השם העיקרי שנשתמש יהיה רומי,
תודה רבה רבה על התייחסותך,
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
חנה עטיה25/12/2012ליעל שלום,
כאשר את מעניקה 2 שמות לילדה רק השם שבשימוש נכנס לחישוב המפה הנומרולוגית. קחי זאת לתשומת ליבך.
השם רומי
מאוד מצטערת לומר לך, אך מצד אחד הכי חשוב שתאהבי את השם שאת מעניקה לילדתך. מצד שני השם רומי יוצר מפה דיס הרמונית במיוחד. אני בטוחה שאם את מתייעצת את בודאי מיחלת שלביתך יהיו חיים טובים ובלי משברים במהלך חייה כמה שניתן.
השם רומי יוצר דיס הרמוניה משמעותית ביותר בקו המרכזי יעוד (תאריך הלידה המלא) יכולות נרכשות (השם המלא). זה הקו המרכזי וכאשר יושבים שם מספרים 1 מול 2 האדם חווה משברים במהלך החיים, קושי לפתח בטחון עצמי, לדעת בכלל איך לגבש את אישיותו. כי היעוד הוא 2 להיות רכה, עדינה, משתפת פעולה ורגישה. היכולות להוביל, לדאוג לצרכי האישיים, להיות אינדיבידואליסט. אז מי אני בעולם, איך אני מתנהל, איך אני פועל ופותר בעיות ביום יום שלי.
הכל החלטה שלכם.
אני רק יכולה שוב להציע לחפש שמות במספר 9 כדי שיהיו לילדה חיים טובים
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןמיטל23/12/2012
בני נולד בשעה טובה ב 20.12.2012 ויש לנו שלושה שמות שאנחנו מתלבטים: אלון, לירוי ומאור.
רציתי לדעת מה עדיף שמות ההורים מיטל וירון סדגן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה23/12/2012למיטל שלום,
יעודו של ילדכם הינו מספר 1 - יעודו להיות מנהיג, מוביל, בעל רעיונות, יוזם, אינדיבידואליסט וכו'.
לירוי - נוצרת מפה הרמונית, גברית, עוצמתית עם יכולת עשיה בגדול ופחות רגישה.
מאור - מפה יחסית הרמונית. מפה גברית, אינדיבידואליסטית. אך כלפי חוץ הוא יקרין משהו יותר משפחתי, הרמוני, טוב לב. זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את עצמו ולא את התדמית שהוא מקרין לעולם.
אלון - נוצרת מפה דיס הרמונית לילד. הקשר המרכזי יעוד מול יכולות הינו 1 מול 6 - אני אמור לדאוג לצרכי האישיים והיכולות הן לדאוג למשפחה והקהילה. זה יוצר משברים בחיים, כעסים, תסכולים וכו'.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתחן22/12/2012
שלום רב
בתאריך 21.12.12 בשעה 18:15 נולדה לנו בת.
אנו מתלבטים בבחירת השם. שם המשפחה הוא מיזינסקי.
השמות שאנו חושבים עליהם הם:
נוגה
זוהר
ניצן
תמר
נודה לעזרתכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה22/12/2012שלום לחן,
יעודה של הילדה הינו מספר 11/2 - יעודה להיות נשית ורכה, רגישה, משתפת פעולה, נעימה, אימפטית, זוגית וכו'. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה ורוחניות. כילדה זה עלול ליצור מתח ולחץ. חשוב לשמור על נפשה הרכה.
נוגה - יוצר דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
זוהר - כנ"ל + דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד מול יכולות. 1 מול 2 - עלול לגרום למשברים בחיים וקושי רב בגיבוש האישיות.
ניצן - שוב דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות. 1 מול 2.
תמר - מפה מאוד הרמונית לילדה. אך ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא שווה למספר היעוד. זה יוצר קושי להבין ולהגיע ליעוד.זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים.
חישבי על שמות נוספים למען יהיו לילדה חיים טובים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
חן23/12/2012חנה שלום
תודה על תגובתך המהירה.
תרנו וחיפשנו אחר שמות נוספים נשמח לשמוע את יעוצך עליהם:
מאיה
ליהיא
מיתר
עמית
קסם
שירה
כרמל
תאריך לידה 21.12.12 שעת לידה 18:15 שם משפחה מיזינסקי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה23/12/2012לחן שלום,
מעניין שרוב השמות שהצעת הינם מספר 11/2, ולצערי הרב הם לא יוצרים מפה הרמונית לילדה.
עמית - השם המתאים מכל השמות. נוצרת מפה הרמונית כאשר רוב המפה היא רכות, משפחתיות, זוגיות, מסגרת מסודרת, נשיות, נתינה רבה וטוב לב.
בהצלחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חן
ליאת יוגב22/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 מספר המוכיח על צורך בשיתוף אינטימיות , מול זה נוצר גם מספר שהינו 11-שמשמעותו , אידיאליסטיות, יכולת השראה יצירתיות , רגישות רבה שהופכת להיות עוצמתית בהמשך
מבין השמות שהצעת , השם היותר מתאים הינו - תמר , אלא שבבחירת שם זה נוצר מספר פצע גלגולי (פצע גלגולי הינו פצע שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים וגם בחיים אלה מרגיש את הקושי באותו עניין ) , פצע =2 כמספר הגורל , מכאן , שלא תמיד יהיה לה קל בכל הנושא האינטימי זוגי , גם אם לכך נועדה !!
משום כך נכון יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים
בדקתי כמובן את השמות הנוספים , אך לא אוכל להמליץ על מי מהם ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי זוגיות-אפשרי?לימי20/12/2012
רציתי לדעת אם לשאול שאלות לגבי זוגיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התייעצות לגבי זוגיות-אפשרי? - תגובה
ליאת יוגב20/12/2012הפורום נועד לבחירת שם לתינוק , מוזמנת ליצור קשר עם מי מאיתנו , איתי או עם חנה , כדי לקבל תשובות בנושאים אחרים ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשלום הוא קצת בעיה עבורי
לימי21/12/2012אני סטודנטית, לכן חשבתי לנצל את מסגרת הפורום בשביל שאלה 1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לימי
ליאת יוגב21/12/2012תפני אלי למייל , אנסה להשיב לבקשתך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואי תודה !יהיה קצר מבטיחה
לימי21/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתיולי11/12/2012
שלום. בתנו נולדה ב-3.12 (6 דקות לאחר חצות של 2.12). חשבנו על השם נויה. שם המשפחה הוא טטרו. האם זה מתאים? אנחנו רוצים שתהיה ילדה חזקה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יולי
ליאת יוגב11/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 מספר המוכיח על צדדים רגישים , הזקוקים להמון תמיכה ועידוד , מספר שיש בו צד מאד זוגי , שותפי , רגיש , נשי ועוד
מול הצד היצירתי, רוחני , בהמשך הדרך כמובן , כמו גם ,יכולת להורות ולהדריך ..
כאשר , השם נויה , יוצר מפה שיש בה מספר קרמטי 16-7 בשם המלא , דבר שבגללו לא נכון להמליץ על בחירת השם , 16-7 זהו שיעור במערכות יחסים , מצבים של ניתוקים ועוד . כמו גם , מפה מאד נפשית ,רוחנית , פחות חוזק ועוד .
כדי לחזק , אולי מן הראוי ליצור שם פרטי 7 , כי אז , יהיה מאד הרמוני ביחס למספר הגורל , אפשרות נוספת שם פרטי 9 .
נסו להעזר באתר "שם לי "* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
יולי13/12/2012תודה על התשובה. מה לגבי השם שירלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב13/12/2012השם שירלי , יוצר מפה שיש בה חלקים ,רכים נשיים , מול החלק הפוחד מלאבד שליטה ולהיסחף בעולם הרגשות , ביתר ..
מפה שיכולה להחשב למפת מנהיגות , בשלב יותר מאוחר , לכשתתבגר ,
שאפתנות רבה , רצון להגיע להשיג וכו.
בילדות חשוב לכבד אותה על הצורך בהמון תמיכה ועידוד !!!
האם נכון יהיה לומר , שמי מכם , ההורים - טיפוס מנהיגותי , עוצמתי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לחוות דעתהילה10/12/2012
האם מתאים השם הילה לילדה שנולדה ב 1.12
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לחוות דעת - תגובה
חנה עטיה10/12/2012שלום רב,
מה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלאסוב
הדר11/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלאסוב - תגובה
חנה עטיה11/12/2012שלום רב,
יעודה של הילדה הינו מספר 9 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות מנהיגה, מוחצנת, טובת לב, אלטרואיסטית, כריזמטית, חכמה, רחבת אופקים וכו'.
השם הילה יוצר מפה בא ביכולות יושב מספר קארמטי 16/7 - ולכן מאוד לא מומלץ.
זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר. לדוגמא - קושי להיות איכותית, קושי להעמיק בדברים, תסכול שדברים קורים פתאום וכו'.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסכול מבחירת שםלי10/12/2012
ביתי שנולדה ב4.12.12 שם המשפחה תושיה שללת מספר שמות תוכלי לתת לי עיצה לאיזה מספרים ללכת על מנת שתהיה מפה מושלמת.?( בדקת את הילי, שי לי עלמה תמר ונועה וכולם לא מתאימים.)
נגמרו לי השמות שאני מתחברת אליהם . נניח ובעלי התעקש על אחד מהשמות הללו( כי הוא פחות מאמין ואני מאוד)תוכלי לומר לי אילו ממבין כל אילו איזה הכי יכול להתאים?
אגב תבדקי לי גם את השם אמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לי
ליאת יוגב10/12/2012השם רונה , בהחלט מתאים !! זו עצתי הראשונה , כך שלא את כל השמות "פסלתי"
מעבר לכך ,השם תמר אפשרי , כאשר , צריך לראות , שזוהי מפה שלפיה , פחות תקבל עצמה , כולה רגש , אלא שכלפי חוץ , יהיה חשוב לה להיראות חוזק ,חוסן וכו.
ובכל זאת , מרבית מספרי המפה הרמוניים בהחלט !
השם אמה , יוצר מפה שלפיה , מי שיכיר אותה מבחוץ לא יכיר מבפנים , הפנים , מוחצן , מבטא , יחודי , מול העובדה שכלפי חוץ , חשוב יהיה לה להראות צד יותר ביישן , זוגי , שותפי , חלק מי .. גם זו אופציה .כל המפה על פי השם אמה , נשית , רגשית וחברותית ..
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה סבלנות תודה
לי10/12/2012ליאת זו הפעם הרביעית שאני מתיעצת איתך את כל כך סבלנית כל הכבוד לך!
תוכלי לנתח לי את השם עלמה.....ואז נגיע להחלטה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
איזה סבלנות תודה - תגובה
ליאת יוגב10/12/2012השם עלמה יוצר מפה שיש בה פחד מאיבוד שליטה , מספרים רכים רגשיים נשיים , מול החלק האומר - מה פתאום ?דבר העלול להביא למצבים של הפתעות בדרך החיים !!
כמו גם מפת חנק \ מספרים זוגיים הסוגרים את המספר 3- שהינו - אי זוגי .
מפת חנק , עלולה ליצור בעיות בריאות , כמו גם תחושה שלא מבינים לעולם הצרכים שלה .. עם כל המשתמע מכך ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר יותר בפירוט?
לי12/12/2012היי ליאת
במידה ונלך על תמר למה התכוונת פחות תקבל את עצמה...לא כל כך הבנתי את פינוח המפה.למרות שרשמת שיש גם מס הרמוניים. אפשר לקבל יותר פירוט.???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
לי12/12/2012ליאת ציינת שמספרים זוגיים לא טובים למספר שמות אל תמר עלמה ואמה עם שם המשפחה תושיה יוצר מספר 2 שהינו זוגי? אז לאיזה כיוון ללכת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אפשר יותר בפירוט? - תגובה
ליאת יוגב12/12/2012באשר לבחירת השם תמר , כאשר מספרי המפה הם בעיקר רגשיים נשיים , חברותיים , אך כלפי חוץ , מספר הרושם שלה הוא מספר מנוגד לכל המספרים האחרים , מוכיח על מצב של פחות קבלה עצמית .
זו הסיבה שקיימת סוג של בעייתיות , אך דבר כזה מושלם . כך שהאופציה של בחירת השם תמר - אפשרית בהחלט .
באשר לשאלתך על מספרים זוגיים כן או לא , צריך להכנס להסבר מעמיק יותר בשיחה/"שיעור" . פחות נכון לעשות זאת בפורום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליאת ...שוב אני מתלבטת
לי12/12/2012היי ליאת ציינת שנועה עם ו אינו מומלץ אולי אפשרי נעה בלי ו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הי ליאת ...שוב אני מתלבטת - תגובה
ליאת יוגב12/12/2012השם נעה בכתיב זה , נותן מפה בהחלט הרמונית , כאשר מרבית מספרי המפה היננם מספרים דינמיים , צורך בקצב ועניין .
כאשר מספר הגורל 3 , הצורך להיות ילדה , אלא שתקלוט לא פעם , ממי מההורים או שניכם , שרוצים אותה מאד מצליחה , עוצמתית ומנהיגה , האם מי מכם הוא כזה? מנהיג ?
למרות זאת , בחירת שם זה בהחלט אפשרית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקשר09/12/2012
אשמח לקבל התייחסות לשמות: אמיר, יואב לבן שצפוי להוולד ב-2/1/13
שם משפחה: שטרייכמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה09/12/2012לשר שלום,
בשלב זה ניתן לומר ששני השמות אפשריים לילד האמור להיוולד.
אך רק לאחר הלידה, כאשר נדע את התאריך המדויק ניתן יהיה להמליץ על שם מתאים לילד.
אשמח לעזור לכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך הודעהלי09/12/2012
היי ליאת אני לא מצליחה לכתוב תגובה כנראה יש תקלה במחשב שלי...בהמשך לשמות שהצעתי התייחסת רק לשי לי, נועה ורונה מדוע לא הגבת לשאר השמות?
האם נועה יהיה ממש בעייתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המשך הודעה - תגובה
ליאת יוגב09/12/2012גם השמות האחרים הילי , עלמה ותמר , נבחנו , אך נמצאו כפחות מתאימים
על השם נועה נכתב , לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתנוקתלי09/12/2012
היי ליאת
שוב אני מתייעצת איתך כמו בפעמים הקודמות.ביתי נולדה ב 4.12.12 שם משפחה תושיה
השמות שחשבנו עליהם: נועה ,שי-לי,תמר,רונה , הילי ועלמה כאשר אני מתחברת לשי לי ונועה הכי הרבה. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לי
ליאת יוגב09/12/2012ראשית , מספר הגורל של התינוקת = 3 , מספר המדגיש צדדים ילדיים , זרימה , חברותיות ,צורך בביטוי וקלילות רבה , גם כי זהו מספר רגשי ..
מעבר לכך , מבין השמות שהצעת, השם המומלץ ביותר הינו - רונה , מפה מאד מאד הרמונית , בכל היבט , זוגיות , חברה, תקשורת , בחירה מקצועית , נפלא !!
המפה על פי השם שי לי - קיימת בעייה של פחות קבלה עצמית , כמו גם , אבא לא תמיד יבין יכבד את רגשותיה , דעותיה וכישוריה .השם נועה , קיימת מפת - רצוי מול מצוי , כאשר הרצוי הוא להיות ילדותית המציאות תדרוש ממנה מידה של אחריות ,דבר היוצר לא פעם חווית תסכול .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקסיון08/12/2012
שלום,
זקוקה לעזרה בהתאמת שם לתינוק שנולד בתאריך 2/12/2012
אנו מתלבטים בין אסף,שחר ואיתי.
מהי ההתאמה הטובה ביותר על פי הנומרולוגיה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרט נוסף
סיון08/12/2012שם המשפחה הוא עסיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט נוסף - תגובה
חנה עטיה08/12/2012לסיון שלום,
כיוון שהענין דחוף - השמות שהצעתם אינם מתאימים לילד.
הציעי שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סיון
ליאת יוגב08/12/2012מספר הגורל של התינוק ,הינו 1 - מספר המוכיח על צדדים עצמאיים , יחודיים , פרטיים ,חשוב יהיה לדעת לכבד את הפרטיות והאינדבדואליות , לתת לו ללכת בדרכו המיוחדת , נכון שנולד ביום לידה 2 , דבר היוצר סוג של קונפליקט בין הגורל ליום הלידה , 1- 2 שני מספרים מנוגדים בשל העובדה שה-2 צריך שיתוף פעולה , מול ה-1 היותר פרטי , יחודי עצמאי , כנאמר ..
מול זה , על פי השם אסף - נוצר קונפליקט נוסף , בציר הזוגיות ,דבר בעייתי במיוחד , כי לימים , תהיה לו בעייה בלהחליט מה רוצה בכל הקשור בנושא הזוגי, דבר העלול גם ליצור מצבים משבריים בתחום . לא מומלץ !!
השם שחר , מפה שיש בה חלקים קונפליקטים גם כן , בין הגורל 1 לבין השם המלא =6 , שני מספרים המוכיחים לא פעם על בעייתיות 1 - פרטי 6 רגשי הומני , משפחתי , עם מה נכון ללכת ? לא פעם צירוף של אנשים הקוראים "הצילו " - בעייתי !!
השם איתי , שוב קונפליקטי , על ציר המקצועי , הבחירה המקצועית , עלולה ליצור הרבה בלגן ובעייתיות .
מכאן , שכל אחד מהשמות שהצעת - יוצר צירוף קונפליקטי , בתחום כזה או אחר .
נכון אם כך , לנסות ולהתחבר לשמות נוספים !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
סיון08/12/2012מה עם ליאור?
השמות אינם מתאימים מבחינת ערך נמרולוגי?
אלו השמות היחידים שהצלחנו להעלות במוחנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סיון
ליאת יוגב08/12/2012גם השם ליאור בעייתי !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה
סיון08/12/2012ווואווו
יש לך רעיונות על אילו שמות כן מומלץ ללכת?
מה עם אלון ?
איתמר?
אלון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בעיה - תגובה
ליאת יוגב08/12/2012השם אלון - אפשרי , מפה מאד עוצמתית , מנהיגותית ,מובילה , יופי !
כאשר מרבית מספרי המפה הינם עצורים רגשית , נוקשה , כאשר כלפי חוץ , ישדר יתר פתיחות ומוחצנות .
השם איתמר , גם הוא אפשרי - כאשר , קיימת זרימה , חברותיות רבה , דינמיות , כלפי חוץ ישדר יותר צד ביישן ושקול יותר .
שני השמות אפשריים !
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור שם לתינוקתורד07/12/2012
שלום הייתי רוצה לדעת מה השם המתאים ביותר לתינוקת שלי, מבחינת נומרלוגית:
התינוקת נולדה בתאריך 2.12.2012 בשעה 14:15.
השמות הרלוונטים:
ספיר לוי
קורל לוי
סיגל לוי
סיגלית לוי
(מסודרים על פי סדר עדיפות מבחינתנו).
אודה לך אם תוכלי לבדוק את השמות ולומר לנו מה השם המתאים ביותר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה07/12/2012לורד שלום,
הילדה נולדה עם יעוד מספר 1 - זה אומר שיעודה להיות מנהיגה, יוזמת, מביאה רעיונות, סומכת על עצמה, אמיצה, מוחצנת וכו'.
ספיר - נוצרת מפת מנהיגות הרמונית, ומאוד עוצמתית לילדה. עם יכולות נהדרות בכל תחום בו תבחר לעסוק, היא תהיה שאפתנית והשגית.
קורל - נוצרת דיס הרמוניה בתקשורת שלה עם הסביבה ודברים נוספים ולכן שם זה לא מומלץ.
סיגלית - אובר מספר 1 זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר מה גם שזה מספר גברי לבת - אגואיסטיות, קושי בסיום משימות, בעיה בשיתוף פעולה וכו'.
סיגל - היא תקרין תדמית מאוד משפחתית, רגישה, נשית, טובת לב ובתוכה תהיה שונה. פחות רגישה, פחות נשית, לעיתים נוקשה ועם שליטה רגשית. לכן תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם שני- שאלה כלליתמירי07/12/2012
שלום
כדי ששם שני יכנס לחישוב במפה, האם חייבים תמיד לקרוא לאדם בשני שמותיו או שמספיק שקוראים לו פעם בשבוע בשני השמות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם שני- שאלה כללית - תגובה
ליאת יוגב07/12/2012למיטב הבנתי , חשוב שמישהו אחד לפחות יקרא לאדם , פעם בשבוע , בשמו המלא ,(שני השמות).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

