מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקת המשךיעל06/12/2012
שלום..
שאלתי לגבי השם שירה לביתי שנולדה ב 5.12, שם משפחה קדם
רציתי לשאול האם יש משמעות להוספת שם שני- הניה?
האם השמות מאיה, אלה או אביגיל מתאימים לה יותר?
שוב תודה..
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעל
ליאת יוגב06/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על הצורך בבטחון , מסגרת , יציבות , קיים במספר צד גברי , כמו גם נוקשה ועצור , מול זה , על פי השם שירה , נוצר צירוף מספרים המוכיח על ריכוך רב , נשיות , צירוף מספרים הרמוניים ביחס למספר הגורל ,
אם כך , מבין השמות שהצעת , זהו השם היותר מומלץ !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב06/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על הצורך בבטחון , מסגרת , יציבות , מידה רבה של אחריות , כמו גם , זהו מספר גברי יותר ,
מבין השמות שהצעת , השם שירה , הוא השם היותר מתאים , מאחר ויוצר צירוף מספרים , נשי , רך והרמוני ביחס למספר הגורל 4 ,
משום כך , זהו השם המועדף , על פני השמות האחרים שהצעת .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתלימור06/12/2012
שלום רב שמי לימור וילדתי את ביתי הבכורה ב22/11/12 ואנו מתלבטים לגבי השמות הבאים: טליה, שירה ,רוני אשמח מאוד לתגובה בהתאם .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לימור
ליאת יוגב06/12/2012מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לימור
ליאת יוגב06/12/2012מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה
לימור06/12/2012שם המשפחה הינו אבגיל ושוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לימור
ליאת יוגב06/12/2012מספר הגורל של התינוקת , הינו 11-2 מספר המוכיח על צורך בשיתוף , שייכות , רגישות רבה , כאשר חשוב בילדות לתת הרבה תמיכה ועידוד !
מבין השמות שהצעת , השם רוני , הוא השם היותר מתאים , זאת מאחר ונוצרת מפה הרמונית , נשית , רגשית ונפלאה !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד 4 שעות הברית...עזרה בבקשהמאיה06/12/2012
אני אומללה, בעוד 4 שעות הברית ואני לא מצליחה לבחור שם לבני.
בני נולד ביום רביעי 11/28/2012 בשעה 17:35 ...
אני מתלבטת בין השמות:
ליאם
יונתן / יהונתן
בבקשה אם יש מישהו שיכול לעזור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עוד 4 שעות הברית...עזרה בבקשה - תגובה
ליאת יוגב06/12/2012מהו שם המשפחה של התינוק ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקווה שנספיק..."אליה"
מאיה06/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםיעל06/12/2012
שלום, ביתי נולדה ב5.12, שם משפחה קדם.
האם מתאים לה השם שירה?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה06/12/2012שלום רב,
יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - יעודה להיות מעשית ופרקטית, אחראית, צריכה בטחון כלכלי, שגרה, מסגרת ופחות רגישה.
השם שירה יוצר מפה שברובה הרמונית.
היעוד הפחות רגיש ומעשי מוקף במספרים נשיים, רכים, משפחתיים המוסיפים לה רגישות, טוב לב, נתינה.
אך - היא תקרין לעולם תדמית שונה, של קלילות, פחות חשובה המסגרת, חברותית וקלילה ופחות אחראית. זה נקרא "דימוי עצמי בעייתי" - היא תנהג כתדמית ותצטרך ללמוד ולהתחבר למי שהיא באמת.
לשיקולכם ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להודעתי
יעל06/12/2012האם יש משמעות להוספת שם שני- הניה?
האם השמות מאיה, אלה או אביגיל מתאימים לה יותר?
שוב תודה..
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להודעתי - תגובה
חנה עטיה06/12/2012ליעל שלום,
לגבי הוספת שם שני - הוא נכנס לחישוב המפה רק אם הוא בשימוש ביום יום.
מאיה - נוצרת מפה של פחדים וחרדות.
אלה - דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות - הקו המרכזי. קושי בגיבוש האישיות, כעסים, עקשנות, משברים בחיים.
אביגיל - הדיס הרמוניה היא בתחום בחירות הלב. פער בין הרצונות והשאיפות לבין הצרכים הרגשיים - יוצר קושי בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
מציעה לחפש שמות במספר - 6.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם - המשךגלית05/12/2012
ליאת, האם התכוונת שמות עם ערך שבע או לא? כי ליבי, לירי, נותן 7. כרגע שם המשפחה שכתוב בת.זהות אלמקיס עם י' אחת. כי שינינו.. שוקלים להחזיר לשתי י' המקורי. האם גם עם י' אחת משנה את התמונה עם השמות? תודה על הסבלנות... פשוט לא מתחברת כרגע לשמות אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם - המשך - תגובה
ליאת יוגב05/12/2012בבחירת שם לתינוק חשוב לדעת , איך כותבים את שם המשפחה של התינוק/ת , כדי לדייק בייעוץ שניתן !!
צייני באופן ברור כדי שאוכל להשיב לבקשתך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם המשפחהגלית05/12/2012
ליאת, שם המשפחה שנשתמש ביומים אלמקייס, וכך גם בתעןדת זהות. האם ישנה את הבחירה. הללי או ליבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם המשפחה - תגובה
ליאת יוגב05/12/2012כאשר שם המשפחה של התינוקת הוא אלמקייס , משנה את כל התמונה ,
מה שאומר , שצריך לנסות ולהתחבר לשמות נוספים / אחרים !!!!
כל השמות שהצגת , לא מתאימים ! כל מפה וסיבותיה ,
קונפליקטית , או גברית .
לכן מייעצת להתחבר לשמות אחרים ,
שמות פרטיים 7 או 3 , (למרות שהללי=3 ,הוא לא מתאים )
חיזרי להתייעץ לאחר מכן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שםגלית04/12/2012
פניתי אליכן לפני כשבוע ועדיין לא החלטתי על שם. ביתי נולדה ב24.11.2012 בשעה 06:37. שמי גלית שם האב שלום ושם המשפחה אלמקייס הדדי. בת.זהות רק אלמקייס. חשבנו על השם הללי ואמרת שהוא לא מתאים. מאוד אוהבת את השם הזה. רציתי לדעת מדוע לדעתך הוא לא מתאים. ליבי, לירי, טענת שמתאים אבל לא ממש. שמות נוספים - הילי, אלמה, לני, אילי. מה דעתך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם - תגובה
ליאת יוגב05/12/2012גלית , חשוב לדעת מהו שם המשפחה של הילדה , ביום יום , פחות מכך , איך הפקיד במשרד הפנים יכתוב אותו ...
במידה ושני שמות המשפחה קיימים ביום יום , אלמקייס הדדי , השמות לירי וליבי אכן מתאימים , עם אותו הסבר שניתן והוסבר לגבי חוסר השקט בילדות ,
השם - הללי , פחות מתאים מאחר ונוצרת מפה עצורה רגשית , גברית במרביתה , כשידוע שמדובר בבת ...כמו גם פרפקציוניסטית במיוחד .
השמות אלמה , לני , הילי , ואילי , נבחנו אף הם , אך ללא ספק , פחות מתאימים , או בשל צירוף מספרים קונפליקטי , או בשל העובדה שנוצרת מפה גברית מדי .
שימי לב , לשאלתי הראשונה , באיזה שם משפחה מתכוונים להשתמש ביום יום ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניבה ניבי יפעת גליה עדה מאיהדינה04/12/2012
התינוקת נולדה ב4.12.12 בערך בשעה 0:24
השמות להתלבטות:
ניבה ניבי יפעת גליה מאיה עדה
אולי גם נילי
שם משפחה: ארגוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניבה ניבי יפעת גליה עדה מאיה - תגובה
ליאת יוגב04/12/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 3 , מספר המדגיש צדדים ילדיים , צורך בביטוי יצירתי או מילולי , זרימה רבה וחברותיות , כמו גם שיעור באופטימיות .
מבין כל השמות שהצעת , השמות ניבי ונילי הם היותר מתאימים ,
המפה על פי השם ניבי , מפה שיש בה פתיחות רבה , חברותיות , יכולת תקשורתית נפלאה כמו גם צדדים מוחצנים . נפלא !
השם נילי , מפה רגשית , נשית בעיקרה , תוך העובדה שתידרש להרבה נתינה והבנה .
לשיקולך !
(השמות האחרים נבחנו אף הם , אך לא נמצאו כמתאימים !!)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתבחירת שם03/12/2012
בתי נולדה בתאריך 26 נובמבר בשעה 11:44 אני ב-ב-15.2.66 ןהאב ב5.5.66 חשבנו על סיון או מיקה?אשמח לעוד רעיונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה03/12/2012שלום רב,
הילדה מקסימה ומה שם המשפחה שלה..
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה
בחירת שם04/12/2012שם המשפחה יהיה מעוז קורן או רק מעוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה - תגובה
חנה עטיה04/12/2012שלום רב,
לאיזה שם משפחה הילדה נולדה ??
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
NIV05/12/2012יהיו לה שני שמות משפחה מעוז קורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה - תגובה
חנה עטיה05/12/2012שלום רב,
כעת אשתדל לעזור.
הילדה הגיעה לעולם עם יעוד מספר 6 - יעודה להיות נשית, משפחתית, רכה, רגישה, אומנותית, בעלת נתינה רבה למשפחה, אחראית וכו'.
סיון - הקו המרכזי יום לידה - יעוד - יכולות הרמוני. אך יש כאן דיס הרמוניה מאוד משמעותית בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים וגם בתחום הקריירה לימודים ותעסוקה - לכן שם זה מאוד לא מומלץ.
מיקה - כאן הדיס הרמוניה היא בתחום התעסוקה ולכן זה יכול לגרום לה בבגרותה לקושי למצוא תחום תעסוקה שגם יענה על השאיפות וגם על היכולות, וגם להביא לידי ביטוי את היכולות הרציניות שלה.
מציעה לחשוב על שמות נוספים במספרי - 9, 1, 7.
אך לא כל שם שתציעו יתאים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
בחירת שם07/12/2012ראשית תודה על ההתיחסות מה עם השם מילי אשמח לרעיונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף - תגובה
חנה עטיה07/12/2012שלום רב,
השם מילי הינו באמת מספר 9 אך לצערי יוצר מה שנקרא "פחד מאיבוד שליטה" - זה אומר שהחשיבה והשאיפות שונות מכל המפה והאדם פוחד להסתכל פנימה ולראות מי הוא אמור להיות באמת.
איני יכולה להציע שמות אלא רק מספר וזאת הצעתי בהתכתבות הקודמת.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניבה, ניבי, יפעת, גליהדינה02/12/2012
השמות שמתלבטים לגביהם לבת שטרם נולדה (כבר עברה את התאריך...)
ניבה, ניבי, יפעת, גליה
שם משפחה ארגוב.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניבה, ניבי, יפעת, גליה - תגובה
חנה עטיה02/12/2012לדינה שלום,
מומלץ לפנות אלינו לאחר הלידה בגלל שתאריך הלידה המדויק הינו קריטי בהמלצה על שם לילדה שתיולד.
בשלב זה ניבי הינו השם היחידי הבא בחשבון.
מציעה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
אעזור לך בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דינה03/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם מתגלגלLeo02/12/2012
בהמשך להודעה של אתמול. שם המשפחה הוא אפשטיין. והשם הרצוי הוא איתן. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם מתגלגל
Leo02/12/2012בבקשה תשובה... בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
leo
ליאת יוגב03/12/2012מהו תאריך הלידה של התינוק ? אשתדל להשיב במהרה ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם מתגלגל
Leo05/12/2012שם משפחה זה אפשטיין. השם הרצוי זה איתן. וב״ה תאריך לידה משוער 24.12.12. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם מתגלגל - תגובה
ליאת יוגב06/12/2012נכון לעכשיו מבלי להתייחס לתאריך הלידה - "המשוער" , השם איתן -יוצר צירוף מספרים
קליל זורם חברותי , אך כלפי חוץ יהיה חשוב לו להיראות , מעמיק איכותי , חכם .
כאשר אפשר לראות , שעלולה להיווצר בעייה חברתית , מהסיבה שלא רוצה להראות לעולם את דרך החשיבה שלו .
נכון יהיה להציע שמות נוספים !
צר לי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם מתגלגל
Leo06/12/2012מה לגבי שמות אמיר ואיתי. שוב תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם מתגלגל - תגובה
ליאת יוגב06/12/2012השם איתי אופציה אפשרית , נכון לעכשיו , כשעדיין לא ידוע מספר הגורל ,
אנא , חיזרו להיוועץ לאחר הלידה !!
בשמחה אהיה בשבילכם ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי בבחירת שם לבתאני02/12/2012
שלום רב,
בשעה טובה נולדה לנו בת שנייה, בתאריך 1.12.12 בשעה 14:25. היו לנו מספר שמות, ולאחר שנולדה, החלטנו שאף שם אינו הולם אותם. התחלנו לחשוב על שמות חדשים, והשם היחיד שבינתיים נראה מתאים הוא: אופיר.
שם משפחתינו: כבודי
מה אתם אומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי בבחירת שם לבת - תגובה
חנה עטיה02/12/2012שלום רב,
יעודה של הילדה הינו מספר 9 - היא הגיעה לעולם להיות נדיבה, מנהיגה, טובת לב, כריזמטית, עוצמתית וכו'.
השם אופיר יוצר לילדה מפה נפלאה של רכות ונשיות, טוב לב ונתינה רבה, משפחתיות, רגישות, חוש אומנותי וכו'.
בהצלחה רבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
אני02/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנשך ייעוץמירי01/12/2012
עדיין לא בחרנו שם לתינוקת שלנו שנולדה בשעה טובה ביום ראשון 11.11 בשעה 17:45. בהודעה קודמת שאלתי על השם אגם וממש לא המלצתם. האם כל שם עם ערך נומרולוגי 8 לא יהיה מומלץ? אני שואלת מכיוון שישנה הסכמה עם בעלי לגבי השאם אדל. אודה להכוונתכם בעניין. אזכיר ששם המשפ' הוא קורן. לילדה שם שני רבקה אשר לא יהיה בשימוש יומיומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הנשך ייעוץ - תגובה
ליאת יוגב01/12/2012גם השם אדל - לא מומלץ , הערך הגימטרי של השם הנ"ל הוא 8 - אם כך השם המלא הינו 4 -22 , מספר היוצר קונפליקט מאד גדול על ציר גיבוש האישיות , גורל =9 מול שם מלא =4 , קונפליקט כזה עלול ליצור מצבים משבריים בדרך החיים .
נסי להתחבר לשמות נוספים , כדי שאפשר יהיה לעזור בבחירת השם הנכון ביותר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מירי02/12/2012שלום,
אם כותבים את השם כך: אדאל אז זה בסדר?
השמות שמרית טו שני כן מומלצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון תגובה
מירי02/12/2012סליחה, לגבי שמרית נתת לי כבר תשובה. התכוונתי לשמות שני או נוגה או אדאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם מתגלגלLeo01/12/2012
שלום, אנחנו 4 זוגות (כבר משפחות) שהם חברים מאוד טובים. עוד לפני שהתחתנו בחרנו שם לבן ( במידה ומתישהו יהיה בן) . הראשונה יצאה בת מקסימה :-) ועכשיו אנחנו בהריון שני עם בן!!! בין לבין 2 זוגות מתוך 4 קראו לבנם בשם שרצינו ועכשיו אנחנו בדילמה האם לקרוא לו גם ( שם שמאוד מאוד רצינו) או למצוא שם אחר. מה אתם הייתם עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם מתגלגל - תגובה
ליאת יוגב01/12/2012אני אישית , הייתי בודקת האם השם מתאים מבחינה נומרולוגית , במידה וכן , הייתי מציגה את השאלה לחברים ! ומקבלת את תגובתם , זאת רק לאחר , שבאמת השם מתאים נומרולוגית . אם כך , צריך לציין שם המשפחה ותאריך הלידה , כמו גם השם שחושקים בו ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם מתגלגל
Leo01/12/2012שם משפחה הוא אפשטיין והשם הרצוי הוא איתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קצת מוזרה??אליזבת30/11/2012
שלום,
לבתי קוראים קרן אור והיא נולדה בתאריך 19/3/2010
אחותי בהריון ואמורה ללדת בערך ב 20/2/2012 והיא החליטה לקרוא לתינוקת שלה קרן!!!
כן, כן, זה לא חלום... היא פשוט החליטה ועשתה די מהומה...
היא טוענת שאלו שמות שונים ושהיא התייעצה עם רב שמאשר לה לעשות כך.
לצערי אני פחות מתייחסת לכך שזה "אושר" ע"י רב ויותר מבועסת מהשם התואם.
האם השם של בתי קרן אור מתאים לה??? והאם כדאי לשנות ל"אור" על מנת שלא יהיה שם תואם.. כי את ההחלטה של אחותי ככל הנראה לא ניתן לשנות!!
שם המשפחה הוא אלחזוב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קצת מוזרה?? - תגובה
חנה עטיה30/11/2012לאליזבת שלום,
אנו מתיחסות לערך הנומרולוגי של המספרים, זה אומר:
שאם תאריכי הלידה שונים ושם המשפחה שונה - נוצרת מפה שונה.
הבנתי שלביתך קוראים קרן אור אלחזוב ואחותך רוצה לקרוא לביתה קרן עם שם משפחה שונה.
הבחירה של השם הוא מהתת מודע של האמא ואם זו בחירתה יש לכבדה לפחות לפי דעתי הלא קובעת.
לגבי שאלתך לשנות את שמה של ביתך:
האם את קוראת לה ביום יום ב 2 השמות או שהשם השני אור רק רשום בתעודת הזהות (כי אז הוא לא נכנס לחישוב המפה).
כי אם את מכנה אותה ביום יום רק קרן - זו המפה הקובעת והיא עדיפה על השם אור.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)

