מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בבחירת שם לתינוקשרית לוי08/08/2012
לום,
אני שרית לוי, נולד לי אתמול בן בתאריך ה-7/8 בשעה 5:47.
אני מתלבטת לגבי שני שמות- אחד "אביב" והשני "אריאל".
רציתי גם להתייעץ אם כדאי להוסיף שם אמצעי "אליאב".
אשמח לקבל את תשובתכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרית
ליאת יוגב08/08/2012מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוק הינו לוי ,
מספר הגורל של התינוק הינו 2 מספר המוכיח על צורך בשיתוף אינטימיות , מספר 2 מדגיש צדדים רגישים , יכולת אינטואיטיבית והבנה נפלאה .
מול זה , על פי השם אביב , המפה המתקבלת הינה מפת חנק , הרגשתו תהיה שלא מבינים לעולם הצרכים שלו . לצורך המאד גדול שלו בהכלה ...
השם אריאל יוצר קונפליקט בעייתי על הציר הזוגי , כמו לראות שהנושא הזוגי גם אם מאד ברור שיהיה מאד זקוק לו , יהיה כאן סוג של בלבול , איך יתנהל בעולם הזוגי , האם ירצה פרטיות , לבדיות , או שיתוף ואינטימיות ? אם כך , שני השמות שהצעת , לא מתאימים במקרה זה .
נסי להתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתרויטל07/08/2012
הי, נולדה לי בת בתאריך 6.8.12 בשעה 19:15, השמות שחשבתי עליהם- ירדן, שחף, עדן, אלמוג, עמית, לינוי או גלי. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה- אברמוביץ, תודה
רויטל07/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה- אברמוביץ, תודה - תגובה
חנה עטיה07/08/2012לרויטל שלום,
יעודה של ילדתך הינו מספר 19/1 - יעודה להיות מנהיגה, מובילה, מביאה רעיונות, יוזמת, אינדיבידואליסטית, מוחצנת וכו'. ה 19 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ליעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר.
מצטערת לומר שאף שם אינו יוצר מפה הרמונית לילדה.
חלק מהשמות יוצרים מפות גבריות - לבת זה דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותה. וחלק מהשמות יוצרים מפות דיס הרמוניות או קארמטיות.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים למען שיהיו לילדה חיים טובים.
במקרה הזה - מציעה לחפש שמות במספר 3 או 5 (כנסי לאתר בשם "שם לי" והעזרי).
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, מנסה עוד שמות
רויטל07/08/2012הי לך,
מנסה עוד שמות
שירה
מאיה
אלמה
נועם
לירז
שירז
שחר
הדר
נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, מנסה עוד שמות - תגובה
חנה עטיה07/08/2012לרויטל שלום,
אני חייבת להתנצל - אמרתי לך לחפש שמות מספר 2 ו 4 וכנראה טעיתי בהמלצה הזו. בכל אופן יצא מכך טוב, כי המספר הנכון הינו 3 - ירדן - שם שהצעת בהתחלה. נוצרת מפה נפלאה לילדה - צרוף של ילדותיות, יצירתיות, קסם אישי, חברותית, בעלת כושר ביטוי - פשוט מקסימה.
כל שאר השמות מהקבוצה הראשונה - לא מומלצים (בדקתי שוב).
בקבוצה השניה באמת כולם שמות 2 ו 4 כפי שהמלצתי בטעות אך הם לא מתאימים - נוצרת מפה גברית מדי או דיס הרמונית.
אם את רוצה להציע שמות נוספים מתאים מספר 3 או 5 אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה קשה למצוא ולבחור שם..עפרי05/08/2012
בוקר טוב,
בתי נולדה בתאריך 1.8 בשעה 3:45 לפנות בוקר, 23 יום לפני התאריך המשוער.
שם המשפחה הוא לבנבראון. אנו מתקשים מאוד מאוד למצוא רשימה אופציונאלית.
שמות שעלו: תמר, ארבל, שני, ליעד, יעל
יום נעים,עפרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה קשה למצוא ולבחור שם.. - תגובה
חנה עטיה05/08/2012לעפרי שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 14/5 - יעודה להיות תקשורתית, אוהבת חברה ואנשים, פקחית, אוהבת שינויים ותנועה, מסתדרת, פחות רגישה וכו'.
ה 14 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיעה ליעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר - תחושה שלוקחים לי את החופש האישי הכל כך נחוץ לי.
תמר - דיס הרמוניה משמעותית ביותר בתחום היחסים הקרובים ובחירות הלב ולכן מאוד לא מומלץ.
ארבל - הדיס הרמוניה היא בקו המרכזי יעוד יכולות - קושי בגיבוש האישיות, משברים בחיים, בלבול רב וכו'
ליעד - אובר מספר 14/5 הקארמטי כ 70% - כאשר המספר הוא באובר עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר.
יעל - 19/1 הקארמטי ביכולות. עלול ליצור קושי ביכולת ההובלה, עסק פרטי, כי הקארמטי הזה עלול ליצור לה קושי בקבלת ביקורת, שיתוף פעולה, להאמין לאנשים וכו
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים למען יהיו לילדה חיים טובים.
אני לרשותכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת לפני לידהנטלי03/08/2012
אני יודעת שאת מעדיפה עם תאריך לידה מדויק
אבל אני ממש חייבת כיוון אין לנו הרבה שמות כמו להרבה אנשים
תעזרי לי אם אני בכיוון הנכון
אני צריכה ללדת החודש תאריך לידה משוער ב29.8
שם משפחה עופרי
השמות הם :ליהי ודניאלה
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נטלי
ליאת יוגב03/08/2012לבקשתך , מבלי להתייחס לתאריך הלידה , ברור ששני השמות שהצעת - אינם מתאימים , שימי לב , ששני השמות הערך הגימטרי שלהם הוא 1 , אם כך , השם המלא במקרה של שני השמות הינו 7 , והערך של כל אותיות א ה ו י הינו - 5
קונפליקט בעייתי , שתוכלי לקרוא על כך , בתשובתי - למירי ,
זהו צירוף מספרים המביא לחיים מצבים של איבוד שליטה , או לחילופין פחד מאיבוד שליטה .
נסי להתחבר לשמות נוספים , אין ברירה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה
נטלי03/08/2012הבנתי עכשיו בכלל אין לי שמות
אם הבנתי נכון אני צריכה להגיע למספר 5 בסך הכל
שם פרטי+משפה=5? אז שם פרטי שיהיה 3 בכיוון הזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב03/08/2012נסי להתחבר לשמות שאוהבת ,עדיין לא אוכל להנחות אותך באיזה ערך גימטרי צריך להיות השם הפרטי ,
ניתן לעשות זאת רק לאחר הלידה ..
להשתמע לאחריה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתתומר03/08/2012
בשעה טובה נולדה לנו תינוקת אתמול 2.8.12 בשעה 18:00 שם ההורים נטע ותומר הראל איזה מהשמות מתאים לה יותר העדיפויות שלנו לפי הסדר הנ"ל
נוי
רומי
נועה
מיה
מאיה
במידה ואף אחד מהשמעות לא מתאימים אני אשמח לדעת
באיזה ערך נומורלגי כן לחפש שם ...
אני רוצה שהשם יתן לה הגנות רבות ומזל ככל שניתן .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב03/08/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 6, מספר המוכיח על צורך באהבה , הרמוניה , משפחה , יופי אסתטיקה , נתינת שרות , לימים , עם המון רגישות ,
מבין השמות שהצעת , השם המתאים הינו מיה , בכתיב זה ,
מתקבלת מפה הרמונית !! נשית , רגשית ונפלאה .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה עם השם מיה
תומר04/08/2012לצערי אשתי לא מתחברת לשם מיה ומעדיפה את השם נוי האם נוי לא מתאים?
האם כל שם עם ערך נומרולגי 1 כמו מיה יתאים יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תומר
ליאת יוגב04/08/2012השם נוי - לא מתאים , מהסיבה שנוצר צירוף קונפליקטי , בכל הקשור לנושא המקצועי , הבחירה המקצועית לימים , מוכיחה על משברים בתחום ...
כמו כן , נוצר מספר קרמטי 13-4 המוכיח , על נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון , תחושת תקיעות ועוד .
נסו להתחבר לשמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם 1, 7 , 9 ,
כל אלה יכולים להיות אופציה טובה , אך חשוב לבחון פרמרטים נוספים במפה , כך שחיזרו להתייעץ ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתאומותנונה01/08/2012
שלום רב,
בשעה טובה ילדתי תאומות ב 26/7/2012 (בוקר). שם משפחה: ליבוביץ'
האם השמות רומי וליעד יתאימו? בנוסף, במידה ואני רוצה להוסיף להן שם נוסף בתעודת זהות- האם זה יכול לשנות/להשפיע על השם?
תודה רבה,
נונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתאומות - תגובה
חנה עטיה01/08/2012שלום לנונה,
יעודן של התאומות הינו מספר 2 - זה אומר שהן הגיעו לעולם להיות רגישות ופגיעות, נשיות, רכות, קיים בהן צורך בשיתוף פעולה, התחשבות, מופנמות, אינטימיות ועוד.
השם ליעד בהחלט אפשרי - היעוד הרגיש והעדין מוקף במספרים נשיים, טובי לב, חברתים, יצירתיים וכו'. יש לקחת בחשבון שיתכן ותהיה רגישות רבה ויש לשמור על נפשה. יום הלידה מספר 8 בהחלט יוסיף לה עוצמה, דינאמיות והשגיות.
השם רומי - יוצר דיס הרמוניה משמעותית ביותר בקו המרכזי יעוד מול יכולות וגם מספר קארמטי ביכולות. זה אומר 2 מול 1 - קושי רציני בגיבוש האישיות, בעיה בבטחון העצמי, משברים בחיים, מספר גברי מול מספר נשי - מאוד לא מומלץ שם זה.
ממליצה להציע שם נוסף כדי לאפשר לבנות חיים טובים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות לתאומות
נונה03/08/2012תודה.
מה לגבי:
נועה
שחר
שחף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות לתאומות - תגובה
חנה עטיה03/08/2012לנונה שלום,
השמות שהצעת יוצרים מספרים קארמטים ודברים נוספים.
ממליצה להכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שם מספר - 9, 3, 6
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות לתאומות
נונה05/08/2012שמות נוספים לפי הצעה שלך:
תהל
שיר
עדי
שלו
ליעד
והאם לשמות אמצעיים ישנה השפעה???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שמות לתאומות - תגובה
חנה עטיה05/08/2012לנונה שלום,
מה זה השמות האמצעיים ?
ובכן:
ליעד - כבר כתבתי וגם המלצתי
שיר - נוצרת מפה כמו ליעד ולכן מומלצת.
עדי - פחות מומלץ. היעוד המופנם, הרגיש והאיטי יותר, מוקף במספרים יותר מוחצנים, דינאמים ועם יכולת של עשיה בגדול.
שלו + תהל - נוצרות מפות קארמטיות ודיס הרמוניות.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתמיה01/08/2012
שלום רב,
תינוקת מקסימה שנולדה ב-29.7.12 בשעה 1:53 לפנות בוקר.
חושבים על השמות: רוני, גילי או שירי.
שם משפחה- פוקס
איזה שם הכי מתאים והאם יש לדעתך שם אחר שיכול להתאים יותר?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה01/08/2012למיה שלום,
יעודה של ילדתכם הינו מספר 5 - יעודה להיות תקשורתית וקלילה, זורמת, מקסימה, מסתדרת בכל מצב, חברתית, פקחית, אוהבת חופש ושינויים.
השמות שהצעתם:
רוני - הדיס הרמוניה המרכזית היא בתחום היחסים הקרובים - זה אומר שהיא תשאף לבן זוג מסגרתי, משפחתי, מפרנס טוב, והצרכים הרגשיים שלה שונים וזה עלול ליצור קושי בבחירות הלב.
מה שעוד מאוד בולט שהיעוד הקליל והעושה מה שהוא רוצה סגור וחנוק עם מספרים מאוד נוקשים, גבריים ומסגרתיים וזה יקשה עליה לממש את יעודה.
גילי - הדיס הרמוניה המרכזית היא בקו המרכזי יעוד - יכולות 70% מהמפה. היכולות שונות מהיעוד. 5 ביעוד מול 2 ביכולות - צרוף דיס הרמוני העלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספרים - תלותיות, בעיה בבטחון עצמי, חוסר אחריות ודברים נוספים.
שירי - מכל השמות שהצעתם זה הכי אפשרי, אך: יש כאן פחד מאיבוד שליטה, זה אומר שבחשיבה יושב מספר השגי ורציני שלא תמיד יאהב לראות את החופש, הילדיות, הקלילות שבתוכה. גם כלפי חוץ היא תקרין משהו נשי, רך, עדין, זוגי ובעצם בתוכה לא תהיה בדיוק כזאת - זה אומר שהיא צריכה ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת.
ממליצה בכל זאת לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה
מיה01/08/2012היי,
תינוקת שנולדה ב- 29.7.12 בשעה 1:53 לפנות בוקר.
שם משפחה- פוקס
האם מתאים לה השם שיר?
האם יש הצעה רעיון לשם אחר?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה - תגובה
חנה עטיה01/08/2012למיה שלום,
השם שיר יוצר דיס הרמוניה משמעותית ביותר בתחום הזוגיות.
את השמות רק את תציעי ואני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת.
מציעה להכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שמות במספרים - 6, 9, 7 - אך כל שם שתציעי אצטרך אבדוק לעומק האם הוא מתאים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנה
מיה01/08/2012תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף שם לבת - מיקהרבית שריג29/07/2012
שלום, נולדה לנו בת בתאריך 25.7.12 בשעה 15:25 יום רביעי
אנו רוצים לקרוא לה מיקה, האם השם מתאים? או שכדאי להוסיף שם נוסף?
אשמח לתשובה זריזה.
תודה רבה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף שם לבת - מיקה - תגובה
חנה עטיה29/07/2012שלום רב,
יעודה של ילדתכם הינו מספר 19/1 - יעודה להיות מנהיגה, מובילה, אינדיבידואליסטית, אמיצה וכו'.
ה 19 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ליעודה בגלל תחושת הקורבנות, תחושה שאנשים מתחתי או מעלי, מסכנות וכו' עד שתדע להתגבר על השלילי של המספר.
השם מיקה יוצר מפה מאוד דיס הרמונית בקו המרכזי יעוד - יכולות - 1 מול 2. קושי משמעותי ביותר בגיבוש האישיות ודברים נוספים.
מאוד מאוד ממליצה אם אתם מחליטים להתיעץ לחשוב על שמות נוספים למען שיהיו לילדה חיים טובים.
אני לרשותכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדרעות27/07/2012
שלום וברכה,
יש לי בן תאריך לידה משוער 15.8,
בעלי מאוד רוצה את השם שיראל לטענתו זהו שם מיוחד לבן,השם לדעתי יפה אך כיום הוא יותר לש בנות ולכן מתלבטת .
יש לנו שם נוסף אופק
אשמח לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לילד - תגובה
ליאת יוגב27/07/2012שם המשפחה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילד
רעות27/07/2012שם משפחה לוי
זהו ילדנו הראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רעות
ליאת יוגב27/07/2012השם שיראל , לבן , פחות משמעותי לגבי השאלה -"האם זהו שם שתואם יותר לבנות" , מאחר וקיימים אין סוף שמות שמשמשים גם לבנים וגם לבנות , לכן לא לכך אתייחס בתשובתי ,
המפה המתקבלת , מבלי לדעת , כרגע , את תאריך הלידה , שמהווה מרכיב של 50% מערך המפה , צירוף מספרים נשי והרי מדובר בבן , גם כי חשוב לראות את שאר מספרי המפה .
השם אופק , יכול להתאים ?!
חיזרו להתייעץ לאחר הלידה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילד
רעות11/08/2012שלום,
חוזרת אליך לאחר לידה לגבי שאלתי על שם לילד,
תאריך הלידה 4.8.12 שעה 8:40.
האם השם שיראל מתאים ?אופק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רעות
ליאת יוגב11/08/2012מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המוכיח על גישה פרקטית מעשית , שאפתנות רבה , מספר עצור רגשית, כאשר השם המלא המתקבל בבחירת השם אופק ,גם הוא 8 , מוכיח על צדדים עצורים רגשית , נוקשים , מול החלק שגם חשוב יהיה להיראות יותר פתוח חברותי תקשורתי , כמו גם , צורת חשיבה , המעידה על רצון להיות תקשורתי , עניין ריגושים רבים , כצורך ! כלומר המפה כולה היא מפה דינמית במיוחד , אך מצד שני , קיים הצד של פחות קבלה עצמית , אם רוצה להיראות יותר חברותי ותקשורתי , מול מי שאני , השאלה שנשאלת , עד כמה אוהב ומקבל עצמי ?
השם שיראל , מראה על צדדים מטרתיים שאפתניים עם מידה רבה של ריכוך , צדדים שותפיים , יכולת הבנה רבה , הרבה יותר התרככות , אך מי שיכיר אותו מבחוץ לא תמיד יכירו מבפנים , הפנים מנהיג , כלפי חוץ יראה יותר ביישן , סגור , הססן
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לתאומותרלי דזנאשוילי18/07/2012
היי... אני בהריון עם תאומות אמורה ללדת באוגוסט השם משפחה שלנו הוא דזאנאשוילי רציתי לדעת אם השמות:אלה,נויה,אלין ואם לא אז אם תוכלי לייעץ לי שמות נוספים...תודה רבה רבה רלי דזאנאשוילי:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמות לתאומות - תגובה
חנה עטיה18/07/2012לרלי שלום,
תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה על שמות לתאומות שיוולדו לך.
בשלב זה ניתן לומר שהשם אלין אפשרי, עדין בלי להתייחס לתאריך הלידה.
2 השמות האחרים אינם מומלצים.
שמות רק את תציעי ואני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת.
מציעה לחשוב על שמות נוספים עד הלידה.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות קשהמ16/07/2012
שלום
הבת שלי נולדה ב- 6.7.12 יום שישי בשעה 20:48
שם המשפחה הוא גסקו.
אני מתלבטת בין 3 שמות:
אביב
שקד
שירה
איזה שם הכי מתאים לה ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התלבטות קשה - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 9 ,דבר המוכיח על יכולת הבנה נתינה , צורך בעשיה בגדול , תוך רצון למרחבים ועוד . מול זה על פי השם שקד , נוצרת מפה הרמונית , חברותית , עם יכולת נתינה והקרבה רבה . צדדים הזקוקים למרחבים מול צדדים מאד מאד משפחתיים , סוג של מפת חנק , חנק משמעותו עד כמה מממשת את עולם הצרכים בללכת על הבגדול ?
השם שירה , מוכיח על מפה שיש בה חלקים נשיים רגשיים , מספר 9 הופך להיות מאד דומיננטי , מאחר וזהו גם מספר השם המלא מעבר למספר הגורל , דגש רב על ה-9 בלהיות ולממש את היעוד , מול החלק הזקוק להיות ילדי , מבטא קליל ילדי ,\
צדדים בוגרים מול החלק המאד ילדי , שלא אוהבת עצמה בצד המאד בוגר ,אחראי ,
המפה בכללותה הינה מפה חברותית נשית רגשית .
לשיקולך בבחירת מי משני השמות !
השם אביב נבדק אף הוא , אך לא מומלץ באופן חד משמעי !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מ17/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאמא16/07/2012
שלום!
אני אמורה ללדת בת בימים הקרובים.
שם המשפחה שלנו נחשון.
השם שחשבנו עליו הוא אדוה או אדווה.
עם איזה מספר גורל יכולה להתאים כל וריאציה של השם?
והאם ליום הלידה יש פחות משמעות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012לא אבחר לכם מתי טוב יותר ללדת ,
לאחר הלידה חיזרו להיוועץ !! חשוב לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , עד הלידה ..
להשתמע לאחריה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם נוי - לבתתומר15/07/2012
שלום רב,
אשתי צריכה ללדת בסוף החודש ומתעקשת לקרוא לתינוקת נוי שם משפחה הראל לטענתה היא לא מאמינה בנומורלוגיה ומאוד מתחברת לשם . אתן אמרתן לי שהשם לא מתאים באופן חד משמעי . אני לא יודע מה לעשות היא מתעקשת לקרוא לה כך וטוענת " פעם אמרת שהשם מהמם מה קרה?"
1. מה יקרה לתינוקת הקטנה עם היא תתעקש לקרוא לה נוי הראל ?
2. במידה והיא תתעקש באיזה יום גורל עדיף שתצא על מנת שהשם נוי הראל יתאים יותר ? ( מדובר בניתוח קיסרי)
3. שאלתי היא כזו האם יש שמות עם ערכים נומורולגים (1-9 ) שיותר יתאימו ו/או שמות שאין/יש בהם יותר או פחות אותיות אהוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השם נוי - לבת - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012נכון שהשם נוי הראל לא מתאים , בשל העובדה שנוצרים שני מספרים קרמטיים , כמו גם צירוף מספרים קונפליקטי , על הציר המדבר על קריירה והתאמה מקצועית , בשל הקונפליקט , אפשרות לימים , להגיע למצבים משבריים בתחום ,
לכן כל שנשאר , לחכות ליום הלידה , שלא אחליט מתי טוב יותר ..
כמו גם , לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , הציעו ואהיה בשבילכם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי כתבה במאקו....
תומר17/07/2012ובה את אמרת שהשם מגיע מהתת מודע של האם ( אולי חנה אמרה את זה שניכן התראיינתן בכתבה) והכי חשוב שבי הזוג יתחברו לשם.
מצד אחד במקרה שלנו אשתי התחברה לשם נוי ( הראל ) הגיע מהתת מודע וממש ממש לא היה בתכנון.
מצד שני המפה שנוצרת לפי מה שרשמת אינה טובה ( מספריים קארמטיים , קונפליקטים בין ה- 4 ל- 5 וכו' )
מה חשוב יותר האהבה והחיבור לשם או המפה שעלולה להיווצר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קראתי כתבה במאקו.... - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012תומר , העובדה שבחרת להתייעץ משקפת שחשוב לך לבחור נכון ..
מצד שני , חשוב שאמא תתחבר לבחירת השם לתינו ק, אך אם בכל זאת חשוב להקל על דרכם של ילדינו , מאד נכון שלא ליצור מפות קרמטיות וקונפליקטיות .
אם בכל זאת תבחרו השם , כנראה שזה מה שצריך לקרות עבור התינוקת הנולדת
כלומר , דרך חיים היוצרת מאבקים , קשיים , אך לא אומר שאנשים שיש להם מפות קונפליקטיות לא מצליחים להתמודד עם החיים , השאלה היא עד כמה נוכל להיטיב עם דרכם של ילדינו , לכך נועד הפורום . למקום של ההתייעצות ,
קיימת הרגשה שהחלטתם על השם ומחפשים את אישורי לבחירתו ,
אך לא אוכל לעשות זאת , כאשר קיימת בעייתיות מכל סיבה שהיא .
אם כך , משאירה לשיקולכם .
אם בכל זאת תציעו שמות נוספים , אעזור לכם להחליט איזהו השם המתאים יותר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם. לתינוקתאייל15/07/2012
איזה מהשמות הבאים יתאים לילדה שלנו אם שם המשפחה שלנו הוא רוקח בתאריכים ה15 ליולי וה16 ליולי השמות שחשבנו הם אביגייל. או לירי או ענבל לנו קוראים אייל ואלכסנדרה רוקח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם. לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב15/07/2012תאריך הלידה הינו מרכיב של 50% מערך המפה , לכן לא אתייחס כרגע לתאריך , עד אשר לא ילדתם ... השמות לירי ואביגייל בכתיב זה , הם היותר מתאימים ,
אך חיזרו להיוועץ לאחר הלידה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרנו לשמוע את דעתך
אנונימית20/07/2012בשעה טובה אביגייל רוקח הקטנה נולדה ב15.7 בשעה 21:16
רצינו לשמוע את דעתך על השם שבחרנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
אנונימית20/07/2012אביגיל, לא אביגייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנונימית
ליאת יוגב20/07/2012השם אביגיל, בכתיב זה, יוצר מפה לפיה מספר הגורל הינו 9 מספר המוכיח על צדדים מנהיגותיים , רצון לבגדול , הרבה טוב לב , נתינה והבנה , מול חלקים של צורך ללכת עם אמת ולתקן העולם ועוד . השם המלא המתקבל הינו 19-1 מספר קרמטי - המוכיח על תחושת עליונות או לחילופין נחיתות , קורבנות ועוד , חשוב ללמד אותה להעריך עצמה , לעבוד על כל נושא הערך העצמי , כמו גם , לראות עצמה שווה לכולם , לא בעליונות לא בנחיתות , מה שנקרא - תקשורת ישירה !!לראות עצמה בגובה העיניים עם האחר ..לא פעם , חוויה של "על פי ישק דבר " ..
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתשלום11/07/2012
שלום,
נולדה לנו תינוקת ב 3.7.2012 בשעה 21:56,
עדיין לא נתנו שם,
האם שם אדל מתאים (עדיפות ראשונה) או ליאל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב12/07/2012מהו שם המשפחה של התינוקת ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
שלום12/07/2012רגינסקי.
נשקלת גם אפשרות "אודל".
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב12/07/2012המפה על פי השם אדל נפלאה !! המפה הינה הרמונית נשית , רגשית , חברותית , אלא , שהבעייתיות - מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה , משפחה , הרמוניה , אסטתיקה , מול העובדה שמספר הפצע הגלגולי המתקבל הינו 6 , פצע גלגולי הינו פצע שהאדם מגיע אליו מגלגולים קודמים , כחוויה פחות קלה , באותו תחום עליו מדובר , גם בחיים אלה עשוייה / עלולה לחוות הקושי שבעניין , כלומר , אם היעוד שלה , ליצור הרמוניה ומשפחתיות , בחיים קודמים חוותה כל מיני אירועים שיצרו קושי בעניין וגם כאן תחווה הקושי שביצירת הרמוניה ומשפחתיות , משום כך , אשאיר זאת לשיקולכם !!
אודל - פחות מומלץ .
גם כי , גם במקרה של בחירת השם אודל , נוצר פצע 6 .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
א12/07/2012תשובה מפורטת ומפתיעה לטובה - תודה!!
רק דבר אחד אחרון בכדי שיהיו לנו את כל הכלים להחלטה - מה עם השם ליאל?
ושוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב12/07/2012השם ליאל יוצר מפה קונפליקטית , דבר העלול ליצור בעייה ,לימים, במה שקשור בבחירה המקצועית , חוויות משבריות בתחום .
נסו להתחבר לשמות נוספים , שמות שהערך הגימטרי שלהם - 8, 2 , 3
ניתן להיעזר באתר "שם לי " . חזור להיוועץ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב התייעצות
א16/07/2012האם שם 'חן' יכול להתאים לקטנטונת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שוב התייעצות - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012האם שם המשפחה הוא רגינסקי ?
במידה וכן , השם חן , מתאים מפה רכה חברותית , עם יכולת הסתגלות ותמרון נפלאים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

