מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתינוקתאורלי29/10/2012
שלום רב אנו מבקשים עזרה בבחירת שם לתינוקת שנולדה ביום ה' 25/10 בשעה 11:50 . בין השמות שעלו : יהלי , יהל , שי לי , ספיר . שם המשפחה הוא מעוז . תודה מראש אורלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה29/10/2012לאורלי שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - יעודה להיות מעשית ופרקטית, מסודרת, אוהבת שגרה ובטחון כלכלי ופחות רגישה.
הקשר יום לידה - יעוד - שזה העולם הפנימי שלה סגור רגשית, עם שליטה רגשית, בוגר ולכן חשוב לתת שם שיעזור ליצור לה מפה יותר נשית ורכה.
ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ולהבין את יעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר - מן עקשנות שכזו, אי קבלת המציאות כפי שהיא, חוסר מרוצות וכו'.
השמות שהצעתם אינם מתאימים.
מציעה לחפש שמות נוספים במספרי 9, 5 - אך לא כל שם שתציעו יתאים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חנה
אורלי31/10/2012מה דעתך על השם נוי ?( אין לי מושג באיזה מספר הוא יוצא )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חנה - תגובה
חנה עטיה31/10/2012לאורלי שלום,
השם נוי = 3.
ולכן עם שם המשפחה מעוז = 6 - יוצא ביכולות 9 מאוד מנוגד ליעוד.
זה אומר משברים בחיים, כעסים, עקשנות וכו'. מספרים מאוד מנוגדים.
מציעה כן לחשוב על שם מתאים לילדה למען יהיו לה חיים טובים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתחילה להתייאש ....
אורלי31/10/2012אולי יש לך רעיונות .... בבקשה ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתחילה להתייאש .... - תגובה
חנה עטיה31/10/2012שלום לך,
את יכולה להתקשר ואנסה לעזור לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חנה
אורלי03/11/2012תוכלי בבקשה לבדוק את השם מיאל או מי - אל .מבחינה התאמה נומרולוגית . תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חנה - תגובה
חנה עטיה04/11/2012לאורלי שלום,
השם מיאל - נוצרת מפה הרמונית בחלקה, אך: קיימת סגירות רגשית בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים 4 מול 8 (אף על פי שהם הרמונים). אלו מספרים עם המון שליטה רגשית, לא מספרי רגש. ביכולות יושב מספר 6 - זה מתאים ליעוד כי הוא מרכך, מוסיף נשיות, טוב לב, משפחתיות.
סה"כ המפה די גברית לבת.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הוא שם טוב?הילה28/10/2012
בני נולד בתאריך 4/10/2006 ושמו יהונתן רציתי לדעת לגבי השם אם הוא טוב בשבילו ( מעולם לא חשבתי על זה רק תוך כדי חיטוט בפורום גיליתי תשובות מעניינות מהנומורולוגים) אשמח לקבל תשובה ( שם המשפחה משיח) תודה מראש הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם הוא שם טוב? - תגובה
ליאת יוגב28/10/2012מדובר בילד בן 6 , כך שללא ספק , כל שאלה בעניין לא רלוונטית כרגע ,
חשוב לראות שמאד חשוב לו להיות ילד טוב במיוחד , כשחשוב להקנות לו מידה רבה של בטחון ויציבות.
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאורטל28/10/2012
בתנו נולדה ב-25.10.2012 (שעה 13:40) ונשמח לרעיונות לשמות מתאימים:-) שמי אורטל בת סוזן,בעלי מאור בן רבקה.שם משפחתנו אזרזר.תודה:-)!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה28/10/2012לאורטל שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - יעודה להיות משפחתית, אוהבת שגרה, סדר, מעשית ופרקטית, אחראית וכו'.
את השמות רק אתם יכולים להציע ואני אבחון האם השם יוצר מפה הרמונית לילדה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
אורטל28/10/2012חשבנו על מאיה,נועה,אליה,עדן.מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה29/10/2012שלום רב,
עדן - מפה גברית לבת דבר העלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותה.
מאיה - דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד - יכולות.
נועה - דיס הרמוניה בתחום הזוגיות ובחירות הלב.
אליה - ביכולות נוצר מספר נשי ורך עם יכולת לשיתוף פעולה, רכות, רגישות. בחשיבה יושב מספר מאוד השגי ושאפתן ולכן נוצר בתחום הזוגיות קשר של סגירות רגשית.
כלפי חוץ היא תקרין ילדיות וקסם ובתוכה תהא יותר מסגרתית ונוקשה. המפה גם יחסית גברית לבת.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים במספרי 1 ו 5 אך זה ממש לא אומר שכל שם שתציעו יתאים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת...
אורטל29/10/2012היי חנה,תודה רבה לך על התשובות המעמיקות:-)
בהמשך לעצתך,חשבנו על: ליהי,עלמה,מיכל. מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת... - תגובה
חנה עטיה29/10/2012לאורטל שלום,
עלמה - פחות מתאים. המפה ברובה הרמונית, יכולות נהדרות של טיפול והדרכה, שאיפה להרמוניה, לנתינה, לטוב לב. זה אומר שהמספרים מסביב ליעוד הם יותר נשיים ורכים. אך כלפי חוץ היא תקרין בכלל שהיא עושה מה בראש שלה, אוהבת שינויים ותנועה. בעצם זה יצור לה קושי בתקשורת שלה עם הסביבה.
מיכל - השם הכי מתאים מההצעות שלכם. נוצרת מפה של בית, משפחה, זוגיות, מסגרת, צניעות, מופנמות. כלפי חוץ היא תקרין שהיא יותר רחבת אופקים, נדיבה, מוחצנת, דינאמית. אך בתוכה תהא באמת יותר אישה של בית ומשפחה.
ליהי לא מתאים בעיקר בגלל הסגירות הרגשית בתחום היחסים הקרובים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אורטל30/10/2012אוקיי...דנים ומתלבטים...מה לגבי:הדר,יעל,פלג,אליאור?
המון המון תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
חנה עטיה30/10/2012לאורטל שלום,
מצטערת מאוד לאכזב אותכם.
מציעה לחפש באתר בשם "שם לי" שמות מספר 1 (כמו מיכל) או 5 - אך זה ממש לא אומר שכל שם שתציעו יתאים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכים לחפש
אורטל30/10/2012שוב שלום לך חנה, מה לגבי:אבייה,אורי,אמה,הגר,שחף,תמר?
תודה רבה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכים לחפש - תגובה
חנה עטיה30/10/2012לאורטל שלום,
שוב רוצה לחזור ולהמליץ על מיכל - השם שיצר את המפה הכי הרמונית עד עתה.
הקשר יום לידה - יעוד - הוא סגור רגשית, אפילו נוקשה והשם מיכל מוסיף מספרים נשיים למפה, רכות, שיתוף פעולה, רגישות.
הגר - נוצרת מפה הרמונית בחלקה - רוב המפה הרמונית - היעוד מוקף במספרים רכים ונשיים, טוב לב, זוגיות, משפחה.
אך היא תציג תדמית שונה לחלוטין לעולם - היא תקרין שהיא חברותית, קלילה, זורמת, עושה מה בראש שלה, פחות אחראית ובתוכה תהא מאוד אוהבת שגרה, סדר, בטחון. זה אומר שיתכן ולא תאהב את עצמה כפי שהיא באמת - זה נקרא "דימוי עצמי בעייתי".
שאר השמות לא מתאימים לחלוטין.
אני לרשותכם.
אולי תחפשו גם שמות מספר 5.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
אורטל31/10/2012שלום לך חנה, מה לגבי:שובל,יאל,אילה,איילת?
אחרונים וזהו לפני החלטה...תודה רבה רבה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה31/10/2012שלום רב,
השמות האלה לא יוצרים מפה הרמונית במידת האפשר לילדה.
מצטערת
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אורטל02/11/2012חנה שלום,
תודה רבה לך על הייעוץ.אמנם אנחנו עדיין מתלבטים אך עזרת לנו מאוד!
שבת שלום:-))))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם נוסף לתינוקרחלי28/10/2012
שלום רב, נולד לנו תינוק ב 14.10.12 בשעה 21:48. קראנו לו ליאו, שם המשפחה שלנו הוא פכטר, בן זוגי רוצה להוסיף לו שם נוסף בת.ז לאונרד, האם יש לכך השפעה? אודה לתשובתך,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רחלי
ליאת יוגב28/10/2012לשאלתך , האם נכון להוסיף השם ליאונרד בת.ז - התשובה , נהדר ומומלץ !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק צריכה עזרהמיכל28/10/2012
התינוק שלי נולד אתמול ב27.10.12 בשעה 11:40, אנחנו מתלבטים בין השמות :
יהב או ארבל (שם המשפחה שלנו אנגל),
אשמח להמלצתכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב28/10/2012מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מספר המוכיח על צורך באהבה , הרמוניה , משפחתיות , כאשר המפה על פי השם יהב יוצרת מפה שלפיה המון רגש , מול מצבים של פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם הצדדים המאד רגישים הקיימים בו , כמו גם , צירוף מספרים חרדתי !! לא מומלץ
השם ארבל , יוצר מפה הרמונית במיוחד , אלא שצירוף כל מספרי המפה מוכיחים על מספרים נשיים , רכים , חברותיים , רגשיים וכו. מפה נשית עבור בן , עלול ליצור - קושי באינטימיות , כמו גם בלבול בזהות המינית .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבחירת שם לבן
מיכל30/10/2012תודה.
מה עם השמות: דור ועמית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עזרה בבחירת שם לבן - תגובה
ליאת יוגב30/10/2012השם דור , יוצר מפה שיש בה המון רגש , מול הפחד מלאבד שליטה בעולם הרגשות , מה שנקרא- פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור מצבים של הפתעות בחיים ...
כמו גם , פחות קבלה עצמית ,כאשר יהיה חשוב לו להראות לעולם צדדים מאד חזקים , פרקטיים , מעשיים , בניגוד למי שהוא , אם כך , מוכיח על הצד שלא תמיד מקבל עצמו על חלקיו הרגשיים ביתר .
כמו כן , הפצע הגלגולי שלו , תואם למספר הגורל , יקשה עליו לממש את יעודו .
השם עמית , יוצר מפה קונפליקטית , על הציר הקרוי , ציר המקצועי , תהינה בעיות בתחום זה , לימים , כמו גם , נוצר צירוף קרמטי 19-1 המעיד על מצבי קורבנות , מסכנות וכו.
חשוב לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם 1 או 5 , אופציה טובה . נסו לבחון זאת באתר "שם לי". חיזרו להתייעץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבחירת שם לבן
מיכל31/10/2012מה עם השמות:
יאיר
יהלי
אורי
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכל
ליאת יוגב31/10/2012מבין כל השמות שהצעת , השם יאיר נראה כמתאים ביותר , כאשר המספרים המתקבלים הינם מספרים זוגיים במרביתם , אפשר גם לראות שבמהות הוא יותר רגש , חברותיות , מול הצדדים האחרים שהינם מספרים פרקטיים , מעשיים ועצורים רגשית
ובכל זאת , זהו השם היותר מתאים ,
השמות האחרים , פחות מתאימים ..
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מיכל31/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכים לחפש שם לבן
מיכל02/11/2012ליאת שלום
אנחנו עדיין מחפשים.
רצינו לדעת לגבי השם:
איתן
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכל
ליאת יוגב04/11/2012השם איתן מדגיש מספרים חברותיים , רכים , מושפעים , נכון יותר ליצור צירוף מספרים המחזק במעט את הצד הרך מדי , כבן ...
גם כי , קיים צד מאד סתגלן , תקשורתי .
לשיקולכם !
אם תרצי , ניתן להתקשר ולשוחח ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןליז28/10/2012
שלום וברכה,
נולד לנו ,ב"ה, בן, ב22/10 בשעה 18:22.
שם משפחתנו הוא: מרגי
יש לנו כמה אפשרויות ואנחנו מתלבטים בין:
יונתן
אורי
מתן
שחר
רועי
מה השם המוצלח יותר,לדעתך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליז
ליאת יוגב28/10/2012מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , מנהיגותיים , מובילים וכו. יש לדעת ולכבד את הפרטיות והאינדבדואליות שלו ...
מבין השמות שהצעתם , השמות האפשריים הם יונתן ורועי ,
המפה המתקבלת על פי השם יונתן , ראשית , יקלוט שאת כאימו רוצה אותו יותר חברותי קליל זורם מבטא , אלא שיהיו בו חלקים יותר עצורים רגשית , גישה פרקטית במידה רבה , כשיקלוט שאבא ירצה אותו מאד קליל תקשורתי ופתוח , מכאן שיקלוט ששניכם כהוריו , רוצים אותו יותר פתוח קליל זורם , לעומת מי שהוא .. ובכל זאת המפה בעיקרה - הרמונית !!
השם רועי , מפת מנהיגות , כשיש חלק יותר עצור , גם השם הפרטי מוכיח על כך , שאת כאימו דורשת ממנו להיות יותר חכם , מעמיק איכותי , כשכל המפה יש בה חלקים עוצמתיים ומנהיגותיים ,
לשיקולכם ! לא התייחסתי לשמות האחרים שהצעת , מאחר שאינם מתאימים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקמוטי כהן27/10/2012
לאחיינית שלי איריס לוי נולד בן בתאריך ט' חשוון תשע"ג. היא מתלבטת בין אור או בר.
הבן נולד מהפרייה. מה עדיף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה27/10/2012למוטי שלום,
אני צריכה את תאריך הלידה של הילד, כדי להמליץ על שם מתאים לילד.
בר לא מתאים בהחלט.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך לידה של הבן
מוטי כהן28/10/2012התאריך הוא ט' חשוון תשע"ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך לידה של הבן - תגובה
חנה עטיה29/10/2012למוטי שלום,
אני צריכה תאריך לידה לועזי ולא עברי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתגלית27/10/2012
בשעה טובה נולדה לנו בת בתאריך 23/10/12 בשעה 15:32 שם המשפחה הוא קיקוזשוילי חשבתי על השם מוריה אשמח לקבל תשובה האם השם מתאים? ואם לא מה אפשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לבת - תגובה
חנה עטיה27/10/2012לגלית שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 11/2 - יעודה להיות נשית וזוגית, רגישה, מתחשבת, סבלנית, רכה, רואה את שני צידי המטבע וכו'.
ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה ורוחניות. כילדה זה עלול לגרום למתח ולחץ פנימיים בגלל האנרגיה הגבוהה של המספר.
השם מוריה בהחלט אפשרי - היעוד הרגיש והנשי מוקף במספרים רגשיים, יצירתיים, עם קסם אישי, חברתיים, רכים.
תתכן רגישות רבה, פגיעות יש בהחלט לשמור על נפשה העדינה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחרית שם לבן שנולדאורן27/10/2012
שלום,
נולד לנו ילד בכור ב-22.10, שעה 18:00.
אנחנו עדיין מתלבטים על שמות,
אחת האפשרויות שעלתה היא "שליו"
שם משפחה "ניר".
נשמח להצעות נוספות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אורן
ליאת יוגב27/10/2012מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה
אורן27/10/2012תודה על התגובה המהירה
שם המשפחה הוא "ניר"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אורן
ליאת יוגב27/10/2012מצטערת ,שלא הבחנתי ,שציינת זאת קודם לכן ...
השם שליו , יוצר מפה שלפיה , מספר הגורל הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים
עצמאיים , יחודיים ,מקוריים חשוב יהיה לכבד הפרטיות והאינבדואליות , כאשר הפצע הגלגולי המתקבל הינו גם כן 1 , פצע גלגולי משמעותו , פצע שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים וחווה אותו גם בחיים אלה , כמו לראות , עד כמה לא כיבדו אותו ביחודיות , פרטיות , בדרכו המיוחדת , כך שגם בחיים אלה , ירגיש זאת לא פעם . גם כי , זהו היעוד שלו כאן וזהו הדבר שעליו להתחבר יותר מכל ,(ל-1) כדי להיות מאושר !!
אם כך , גם אם המפה יכולה בהחלט להיות הרמונית במרביתה , נוצרת סוג של בעייתיות ,
המפה בכללותה מוכיחה שקיימים צדדים מאד דינמיים , מול חלקים שלפיהם , יהיה חשוב לו להראות אחריות , משימתיות , פרקטיות הליכה בתלם וכו. קיים צד נוסף במפה שלפיו מאד עצור רגשית , מול החלק האחר שילמד לבטא עצמו ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי השם "הראל" ?
אורן28/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אורן
ליאת יוגב28/10/2012השם הראל , יוצר מפה שלפיה מספר השם המלא המתקבל הינו 19-1 שמשמעותו , מצבים קורבניים בתוך דרך החייים , כמו גם , זוהי מפה מאד מאד פרטית , אינדבדואלית , גם כי הרמונית , אך יאהב ויצטרך את העולם הפרטי שלו , ביתר !!
החוצה יהיה חשוב לו להיראות יותר חברותי , קליל זורם , כשלא זוהי המפה , מכאן שקיים מה שנקרא- פחות קבלה עצמית !
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך אולי שמות או כיוונים מומלצים
אורן28/10/2012שכדאי לנו לבחון ?
ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי "נועם" ?
אורן28/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מה לגבי "נועם" ? - תגובה
ליאת יוגב28/10/2012נוצרות אי אלו בעיות בבחירת השם נועם , בעייה באינטימיות , בעייה חברתית תקשורתית , כמו גם , מפת פחד מאיבוד שליטה , העלולה ליצור מצבים של הפתעות בדרך החיים ,
נסו להתחבר לשמות פרטיים 1 , 4, 6 9 , חיזרו להתייעץ ! (ניתן להיעזר באתר "שם לי")* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת לגבי שם....בר27/10/2012
שלום אני אמורה ללדת ב"ה ב-8.12.12 ואשמח אם תגידי לי במידה ואכן זה יהיה התאריך מה השמות שהכי יתאימו לנו זו בת אחרי 2 בנים ואין לנו שום חיבור לשם באמת אשמח לייעוץ גם לאחר הלידה תודה השם משפחה אוחיוןוהשמות הם:1.טליה
2.ליאן
3. מיתר
4.אדל
5.מיאל
תודה רבה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתלבטת לגבי שם.... - תגובה
חנה עטיה27/10/2012לבר שלום,
מהשמות שהצעת ובלי להתייחס בשלב זה לתאריך הלידה:
אדל אפשרי.
שאר השמות אינם מתאימים.
תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדה.
לכן, רק לאחר הלידה ניתן לומר איזה שם יוצר מפה הרמונית לילדה.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה בבחירת שם לבתJkcom25/10/2012
היי נולדה לנו בת ב- 17.10.2012
שעה 8:30
אני לא יודעת למה ככ קשה לי לבחור לה שם... משום מה אני לא סגורה על אף אחד מהשמות אבל זו הרשימה הסופית.
כרגע האופציות הן:
דניאל, ירדן, ים, שיילי, ליאור
בבקשה עזרתכם הדחופה, הילדה בלי שם כבר מעל שבוע ואני כבר ממש רוצה להיות מאחורי זה
תודה מראש לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה בבחירת שם לבת - תגובה
חנה עטיה25/10/2012שלום רב,
מה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
jkcom73526/10/2012כראדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה - תגובה
חנה עטיה26/10/2012שלום רב,
יעודה של הילדה הינו מספר 14/5 - יעודה להיות תקשורתית, חברתית, מסתדרת, פקחית, אוהבת שינויים תנועה.
ה 14 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ולהבין את יעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של המספר.
השם האפשרי הוא שיילי - נוצרת מפה הרמונית לילדה שכולה תנועה, דינאמיות, קלילות, חופש, פיסיות, קסם אישי, תקשורת, עושה מה בראש שלה.
מציעה לכם לאפשר לה ולכוון אותה לתנועה וספורט.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאיציק25/10/2012
שלום רב
אשתי צריכה ללדת בע''ה בתאריך 6/11/2012 בניתוח קיסרי בן, שם המשפחה שלנו הוא מלכה והשם השני לתינוק אנחנו רוצים מיכאל (ע''ש שני הסבים).
לגבי השם הראשון אנחנו מתלבטים בין אביב לאמיר מה דעתכם?
האם יש לכם שמות לבנים שיכולים יותר להתאים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה25/10/2012לאיציק שלום,
לגבי שם שני - ההתייחסות היא רק אם הוא יהיה בשימוש ביום יום.
חשוב להתייעץ לאחר הלידה כאשר נדע את התאריך המדויק.
אביב - צרוף של מספרי חרדה ולכן פחות מומלץ.
אמיר - אם התאריך הוא כפי שציינת - יהיה כאן אובר המספר 4 וזה לא מומלץ.
אשמח לעזור לכם אחרי הלידה.
את השמות רק אתם תציעו ואני אבדוק איזו מפה נומרולוגית נוצרת.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
איציק25/10/2012היי חנה
השם השני לא יהיה בשימוש יום יומי
לגבי הניתוח התאריך הוא ודאי 6/11/2012
שמות נוספים להתאמה אלון ,דניאל,יאיר,אריאל,אדיר,ירין.יונתן
אם חשוב שמות ההורים יצחק -אביאל וחיה מלכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה25/10/2012לאיציק שלום,
כל מה שאומר הוא בהתיחסות לתאריך הלידה המוצע.
אם תאריך הלידה ישתנה מסיבה כלשהיא כל דברי אינם נכונים.
דניאל - השם היחידי האפשרי אך לא בצורה מושלמת.
הקו המרכזי יום לידה - יעוד - יכולות - הרמוני (80% מהמפה) - צרוף של אחריות, ממוקד מטרה, מעשיות ופרקטיות.
בחשיבה יושב מספר איכותי עם חשיבה מעמיקה ובוגרת. יש כאן בהחלט מפה גברית ברובה, עם יכולות של עשיה בגדול בבגרותו, יכולת להוביל, ליזום ועסק עצמאי.
אך - הוא יציג תדמית של קסם, ילדי, נחמד מצחיק ולא הרציני שהוא אמור להיות בתוכו. זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את עצמו ואת מי שהוא בעולם ולא את התדמית אותה הוא יציג.
אני לרשותכם, אם יש לכם הצעות נוספות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
איציק03/11/2012שבוע טוב חנה
האם אחד מהשמות הבאים יכול להתאים ?
אופיר מיכאל,ארי מיכאל,סתיו מיכאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה03/11/2012שלום רב,
אופיר - דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד יכולות 4 מול 5 - היעוד מסגרת, אחריות, סדר, מעשיות, פרקטיות, התיחסות לפרטים הקטנים. היכולות - חופש, תקשורת, קלילות, זורם, פחות אחראי - מאוד שונה ועלול לגרום למשברים בחיים ולקושי בגיבוש האישיות. זה גם גורם לדיס הרמוניה בתחום התעסוקה.
ארי - שוב הדיס הרמוניה העיקרית בקו המרכזי יעוד יכולות. 4 מול 9 - מאוד קונפליקטי. 4 ראיה בקטן ופרטים, מופנם, ו 9 הכל בגדול, דינאמיות, מוחצנות.
סתיו - אובר מספר 22/4 - עלול לגרום שיבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - זה כמו דיס הרמוניה בגלל שזה 70% מאותו מספר.
חישבו על שמות במספרי - 3, 5 - אבל לא כל שם שתציעו יתאים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן ??שרי סוריזון25/10/2012
אני ובעלי חושבים לקרוא לבננו הצפוי להיוולד עוד כ 6 שבועות בשם ניב , איתי או אמית ??
נא עזרתך בבקשה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן ?? - תגובה
חנה עטיה25/10/2012לשרי שלום,
ניב - מתאים בשלב זה.
איתי - מאוד לא מומלץ.
אמית - גם לא טוב.
מציעה שתחשבו על שמות נוספים ותפנו לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים ...
שרי סוריזון25/10/2012קודם כל אני מודה לך מקרב ליבי .
מכיוון שברוב הנושא של השם יש מחלוקת משמעותית ביני לבעלי והשם הפוטנציאלי והאולטימטיבי התבטל היום ע"י בעלי (יאלי) וזה בע"ה יהייה
גם הנכד הבכור אנחנו מאוד מעוניינים לסגור את הנושא כעת בגלל הקניות, ההדפסים בעלי מעוניין לעשות קעקוע עם השם ועוד לאחר הלידה יהייה לחץ
אז עוד שמות שמקבולים פחות או יותר על שנינו הם: אורי , שגיא וגיא אז אשמח לעצתך .תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים ... - תגובה
חנה עטיה25/10/2012לשרי שלום,
אורי - אפשרי בשלב זה.
שגיא - דיס הרמוניה בתחום העבודה.
גיא - צרוף נשי לבן.
אשמח לעזור לכם לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת - 23-10-2012ארז25/10/2012
שלום :)
בלילה שבין שני לשלישי, בשעה 00:11 נולדה לנו בת מקסימה (תאריך 23-10-12)
אנחנו מתלבטים מאוד עם השם שלה, ונשמח לקבל עזרה בנושא.
חשבנו על השמות הנ"ל:
1. הילי
2. שירי
3. שי
4. גילי
5. הדר
6. אלבה
שם המשפחה הוא אביב
בתודה גדולה מראש ..
ארז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - 23-10-2012 - תגובה
חנה עטיה25/10/2012שלום ארז,
יעודה של הילדה הינו מספר 11/2 - יעודה להיות זוגית ומשפחתית, מתחשבת, רכה ונשית, אימפטית וסימפטית, סבלנית ומופנמת.
ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה ורוחניות.
אך כילדה זה עלול לגרום למתח פנימי, לחץ ולרגישות יתר.
השמות שהצעתם לא יוצרים מפה הרמונית לילדה.
חישבו על שמות במספר 3, 9.
הכנסו לאתר בשם "שם לי" והעזרו בו.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין ללא שם...
ארז31/10/2012שלום חנה,
עקבנו אחר המלצתך, ואחרי אינספור התלבטויות, חשבנו על השמות הבאים:
1. יאלי
2. ג'ויה
3. טל
4. יובל
היינו שמחים לקבל חוות דעתך על כל אחד מהשמות הנ"ל ואיזה מהם עדיף.
תודה גדולה מראש,
ארז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין ללא שם... - תגובה
חנה עטיה01/11/2012שלום רב,
יאלי - נוצרת דיס הרמוניה שלה בתקשורת מול העולם וגם בתחום הזוגיות.
ג'ויה - כנ"ל.
טל - המפה הרמונית בחלקה. אך נוצר דבר הנקרא "שני פנים לאישיות" - בחוץ היא תנהג כחכמה, מנטלית, מורכבת, בוגרת, עם יכולת רוחנית, ובבית תהא מאוד רכה, אינטימית, רגישה, משפחתית, זוגית, בעלת סבלנות ושיקול דעת. כביכול בעיה בגיבוש האישיות.
יובל - בהחלט אפשרות. היעוד הנשי, הרך, הרגשי, האיטי, המופנם מוקף במספרים יותר מוחצנים, דינאמים. יש כאן צרוף של טוב לב, נשיות, רכות, רגישות. זה אומר שכאשר תנהג כ 11 (בד"כ בחוץ) - יוכל לבוא לידי ביטוי צרוף מנהיגותי ובבית תנהג יותר כ 2 - כזוגית, מתחשבת, משתפת פעולה ונשית.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגה פרץמזלי25/10/2012
מזלי ויגאל הורים
תאריך לידה 16.10.2012
שעה 20:42* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נוגה פרץ - תגובה
ליאת יוגב25/10/2012שמות ההורים פחות רלוונטי בבחירת השם לתינוק ..
מספר הגורל של התינוקת הינו 22/4 מספר המוכיח על צורך במסגרת בטחון יציבות ,
מספר שיש בו יכולות מאד גבוהות בהמשך , אך ילדים לא יודעים איך להשתמש באותן יכולות , כך שעשוי להשפיע בהיבט של חוסר שקט , עצביות גבוהה ,
בעקבות בחירת השם נוגה , נוצרת מפה שלפיה מספר 11-2 הינו מספר מאד דומיננטי , גם הוא מספר שיש בה צדדים מאד עוצמתיים , לימים , אך בילדות יכול ליצור חוסר שקט רב , עצביות גבוהה ,
גם כי , המפה לכשלעצמה , מוכיחה על צדדים מנהיגותיים ועצמתיים , אך בהמשך הדרך .
לשיקולך , השם טליה , לא מתאים .
אפשרות לחפש שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם 5 , נסו לבדוק זאת באתר "שם לי"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

