מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתינוקתיעל10/07/2012
שלום,
בתנו נולדה ב9.7.2012 בשעה 2:22 בבוקר.
שם משפחתנו הוא הרפז.
אנו מתלבטים בין השמות הבאים:
יערה
ענבר
עטרה
אשמח לחוות דעתכם
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה....
יעל13/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב13/07/2012ראשית , מספר הגורל של התינוקת הינו 3 , מספר המוכיח על צדדים ילדיים , חברותיים , ביטויים , צורך בביטוי , אפשרות לכשרון מילולי או יצירתי כזה או אחר .
מבין השמות שהצעת , השם יערה - לא מתאים , נוצרת מפה קונפליקטית .
השם ענבר , אפשרי בהחלט , כאשר המפה כולה הינה מפה רכה , חברותית , מושפעת , כשאפשר לראות , שמי שיכיר אותה מבחוץ לא תמיד יכיר מבפנים , משמעות הדבר שכלפי חוץ תשדר צדדים זוגיים , הליכה בתלם , מול הפנים היותר , שובבי , קליל זורם , יחודי , הליכה בדרכה , או לפחות בצורך ללכת על פי דרכה המיוחדת בקלילות מה .
המפה על פי השם עטרה , שנראה כשם היותר מתאים מפה הרמונית , דינמית , מפה שיש בה חלקים הזקוקים מאד לעניין הסחפות פעילות וכו. מול האפשרות לראות שקיים בה הצד הילדי , הרוצה הדברים בכאן ועכשיו , אך לא פעם תרגיש שהדרישות מכם ,כהוריה , דרישות להשגים , להצלחה , לשאיפות , האם מי מכם , כהוריה , טיפוס מנהיגותי ??
מאד אוהבת המפה על פי השם עטרה !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקת לפני הלידה12308/07/2012
היי,
אני אמורה ללדת באוגוסט ורציתי לדעת מה השם המתאים ביותר לתינוקת.
שם המשפחה שלנו הוא סלח והאופציות (לפי סדר עדיפות) הן-
ליבל
אדל
אלין
אודה לעזרתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת לפני הלידה - תגובה
ליאת יוגב09/07/2012מבלי להתייחס לתאריך הלידה , שהינו מרכיב של 50% מערך המפה , השם ליבל , בעייתי , נוצרים מספרים גבריים נוקשים ועוד .
השם אדל יוצר צירוף קרמטי 16-7 שזהו שיעור במערכות יחסים , מצבי ניתוקים ועוד .
השם אלין - אפשרי , חשוב לראות המפה כולה .
נסי להתחבר לשמות נוספים וחיזרי להיוועץ לאחר הלידה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השם אדל
12309/07/2012לא הבנתי האם הוא כדאי או לא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לגבי השם אדל - תגובה
ליאת יוגב09/07/2012השם אדל , בעייתי במיוחד , בשל העובדה שעלולים להיווצר מצבים של ניתוקים !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
12310/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםיוליה08/07/2012
אני אמורה ללדת השבוע, אומנם אין לי עדיין תאריך אבל אשמח מדעת מה יהיה מתאים מבין השמות הבאים:
ליה
לינור
אריאל
מיה
שם המשפחה שלנו הוא ברובנדר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב08/07/2012חשוב לדעת האם כשבוחרת השם לתינוקת, חושבת בשפה העברית ??
או רוסית ? במידה ובעברית אבדוק האפשרויות ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
יוליה08/07/2012רק בעברית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יוליה
ליאת יוגב13/07/2012כרגע , מבלי לראות נתון מאד משמעותי - תאריך לידה ,
השמות היותר מתאימים הם , ליה או מיה ,
חיזרי להיוועץ לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתלירון08/07/2012
היי,
ילדתי בתאריך 7.7.12 בשעה 4:43 לפנות בוקר.
שם משפחתי לוינברג .
אשמח לעזרה בבחירת שם לתינוקת.
להלן השמות שחשבתי עליהם:
הילה
הילי
ליה
דנה
תודה רבה,
לירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב08/07/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 1 מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , הליכה בדרך משלה , כך לפחות צריך לעודד אותה ולאפשר לה ,,
מול זה , מבין השמות שהצעתם השם ליהי , עשוי להיות המתאים ביותר , גם כי לא מושלם , בשל העובדה שיש כאן מה שנקרא - פחות קבלה עצמית , המפה במרביתה מפה דינמית, יחודית , כלפי חוץ יהיה חשוב לה להיראות יותר מסגרתית , כמי שהולכת בתלם , עלולות גם להיווצר בעיות חברה תקשורת ,
נסו להתחבר לשמות נוספים , כאשר ברור שהשמות הילה , דנה וליה ממש לא מתאימים , כל אחד וסיבתו ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
לירון08/07/2012היי,
חלה טעות - סליחה.
ליהי נכתב בטעות.
הייתי מעוניינת מאוד בהילה השאלה היא האם השם מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחרית שם לתינוקת
לירון08/07/2012היי,
האם עלי למצוא שם בעל ערך נורמולגי 1 בלבד?
אודה לתשובה בהקדם.
לירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לירון
ליאת יוגב09/07/2012מספר הגורל של התינוקת , כאמור , הינו 1 , מספר המוכיח על עצמאות יחודיות , פרטיות , יזמות מקוריות ועוד , מול זה , על פי השם הילה , נוצר פצע גלגולי = 1 , הפצע הגלגולי הינו פצע שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים ואם כך , חווה החוויה גם בחיים אלה , התינוקת נועדה להתחבר למשמעות מספר גורל 1 , אלא שבשל העובדה שהפצע הגלגולי שלה גם הוא 1 , יקשה עליה להתחבר ליעוד שלה ..
משום כך , לא אוכל להמליץ על השם הילה , גם כי המפה כולה הינה הרמונית וקיימים בה דברים חיוביים , מנהיגותיים ,
בכל זאת , מאחר וכדי שנצליח להיות מאושרים בדרכנו חשוב שנדע להתחבר ליעודנו , במקרה זה , יקשה עליה לעשות זאת .
שמות אפשריים , שמות פרטיים 1 5 8 , חיזרי להיוועץ לאחר שתתחברי לאי אלו שמות , מאחר וזה לא הפרמטר היחידי לבדיקה ..
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרויות נוספות
לירון09/07/2012בהמלצתך,להלן אפשרויות נוספות:
גילי
אילה
הילי - הופיע ברשימה הראשונה אך לא התייחסת אליו.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אפשרויות נוספות - תגובה
ליאת יוגב09/07/2012השמותצ הילה , ליהי גילי , יוצרים מפה הרמונית , אלא שהבעייה היא בעובדה שבכל אחד מהשמות , הפצע הגלגולי המתקבל הינו 1 = למספר הגורל , דבר המוכיח על קושי לממש היעוד .
בבדיקה נוספת , אפשר להמליץ על השם דנה , אלא שחשוב לציים , שמרבית מספרי המפה הינם מספרים אי זוגיים , אך כלפי חוץ , יהיה חשוב לה להיראות יותר הרמונית , ביתית משפחתית , חלק מ .
מפה אי זוגית , מוכיחה על האפשרות ללכת בדרך המיוחדת שבה , מפה שמראה על רכות פשרנות , מול צדדים מאד נוקשים שקיימים בה , על פי יום הלידה ומספר הגורל , מספרים , נוקשים , אינדבדואליים , אלא שתלמד להיות הרבה יותר רכה , חברותית ,
לסיכום , מבין כל השמות - השם דנה - אפשרי !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
לירון10/07/2012תודה על ההתיחסות,
האם ישנן אפשרויות נוספות מתוך הרשימה המלאה?
אולי מבין אלה שהוספתי: אילה, גילי, הילי.
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
לירון10/07/2012אולי השם מילי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות חדשים - במקום ההודעה הקודמת
לירון11/07/2012אשמח אם תוכלי לבדוק את השמות:
ליאה- (הוספתי א אולי משנה משמעות) כי ליה אמרת שלא מתאים
הילי - שעוד לא התייחסת אליו
אילה
מילי
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שמות חדשים - במקום ההודעה הקודמת - תגובה
ליאת יוגב12/07/2012לירון , בדקתי את כל האפשרויות שהצעת , אך מאחר וכל אחד מהשמות יוצר פצע גלגולי התואם למסר הגורל , מכאן , שנוצרת בעייתיות כלשהי במפה , גם אם המפה בכל אחד מהשמות , ליאה , הילי , אילה (היפוך אותיות מהשם אילה) הינה מפה הרמונית במיוחד .. אך כפי שהסברתי , כאשר האדם מגיע עם פצע התואם ליעוד , מקשה עליו לממש היעוד . כשברור שהדבר החשוב ביותר בדרכנו בחיים ,הוא להצליח להתחבר ליעוד . כי אז אנחנו הופכים לאנשים המאושרים עלי אדמות ....
צר לי שזוהי תשובתי , אולי כדאי יהיה לשוחח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןדיקלה מור07/07/2012
תאריך לידה 5/7/12 שעה 11:58
2 האופציות שלנו הם ליעוז או לירון שם המשפחה ירקוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיקלה
ליאת יוגב08/07/2012מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המוכיח על שאפתנ ות השגיות , גישה פרקטית מעשית , המפה על פי השם ליעוז יוצרת מפה פרפקציוניסטית , חלקים נוקשים עצורים רגשית , מול צד האומר "מה פתאום " חייב להיות יותר רגשי ורך .
מפת פחד מאיבוד שליטה מביאה לחיים מצבים של הפתעות ,
המפה על פי השם לירון - מפה יותר רכה צדדים פרקטיים דינמיים מול חלקים רכים , רגשיים , משפחתיים , יכולת הבנה ונתינה רבה , מול הכח הרב שנדרש מה-8 , כמו לראות התרככות ה-8 במידה רבה ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאני06/07/2012
שלום רב, רציתי להתייעץ בנוגע לשם לתינוקת שנולדה ב- 5.7.2012 : השמות הנבחרים הם: אליה, אוריה או הללי. שם משפחה אשתר.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב08/07/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 8 , מספר הנחשב למספר גברי יותר , מספר המדגיש צדדים שאפתניים , השגיים , המון כח שנדרש לדרך החיים , מספר שנחשב להישרדותי , כמו גם פרקטי ומעשי במיוחד , מול זה מבין השמות שהצעתם , השם היותר מתאים הינו אליה , המפה המתקבלת צדדים רכים מול הצבת מטרות , אפשר לראות המפה , כמי שיכיר אותה מבחוץ , לא יכיר מבפנים , הפנים נוקשה , מטרתי השגי מול החוצה , תראה צדדים רכים נשיים פשרניים ונשיים ,
השמות האחרים שהצעתם , ממש לא מומלצים , אוריה או הללי ,
ניתן לנסות להתחבר לשמות נוספים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתהילה05/07/2012
שלום רב,
נולדה לנו תינוקת ב- 25/6/2012 בשעה 6:06 ואנחנו מתלבטים לגביי השמות- עלמה, גפן או שחף.
שם המשפחה- מסס.
בבקשה בבקשה תשובה מהירה.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב05/07/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המוכיח על יכולת הבנה נתינה , עשייה בגדול , הרבה טוב , כמו גם צורך בשליטה ובמרחבים , דרמות ועוד ,
מבין השמות שהצעתם , השם עלמה , נפלא , המפה המתקבלת הינה מפה דינמית , פעילה , תוך סקרנות רבה ויכולת פרקטית במיוחד , מפה שהינה הרמו נית בכל היבט .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ותודה על תשובתך
הילה07/07/2012מדוע גפן ושחף אינם מתאימים? הכי רצינו גפן, אח"כ שחף והכי פחות עלמה :-( עכשיו שוב מתלבטים. האם גפן ושחף הם ממש לא "כדאיים"?
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה נוספת ותודה על תשובתך - תגובה
ליאת יוגב08/07/2012שני השמות גפן ושחף , בצירוף עם שם המשפחה לא קיים בהם אותיות א ה ו י , כלומר מספר השאיפה של השמות הללו =0 דבר המוכיח שלא פעם לילדים במצבים שכאלה , מאד חשוב באיזה בית גדלים ? כשיש טענה , שה-0 הינו מצב שלפיו לילדים כאלה לא תמיד ברור מהו המיקוד , מה רצונם , לאיזה כיוון צריך לדחוף אותם ? כלומר , האפשרויות פתוחות לא פעם , לכן רצוי לאפשר להם ללכת לבית ספר דמוקרטי , כי כל האפשרויות פתוחות , בסביבות גיל ה-40 יתחילו לשאול האם הגיעו לדבר האמיתי , מה רצונם האמיתי ? ועוד שאלות שכאלה ...
לכן, לא לגמרי אוכל לומר שלא נכון לבחור בשמות אלה , אך בשל העובדה שיש כאן שאלה של מיקוד , משום כך , קיימת המלצה שבשם מלא תהיה לפחות אות א ה ו י אחת . מה שלא קורה במקרה של שחף מסס וגפן מסס .
מקווה שתשובתי ברורה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם נוי לבתתומר05/07/2012
בסוף החודש בעזרת השם אשתי אמורה ללדת בת והיא מאוד מאוד רוצה לתת לה את השם נוי שם משפחה הראל ( היא טוענת שהשם הזה קפץ לה לראש בתוך חלום בהקיץ והיא מאוד התחברה אליו)
אני גם מאוד אוהב את השם אבל מבירור בפורמים של נומורלגיה הבנו שיש נומורלגים שחושבים שהשם מאוד מתאים אבל יש צורך לחכות לתאריך הלידה ויש כאלה שחושבים שהשם אינו מתאים לשם המשפחה אפילו מבלי לדעת את תאריך הלידה .
1.שאלתי היא כזו האם יש דבר כזה גישות בנומורלגיה כאשר אחד יגיד מתאים מאוד ואחר יגיד לא מתאים בכלל?
2.האם ניתן לבחון שם לתינוקות ללא תאריך לידה אלא רק עם שם משפחה
3.האם השם נוי הראל מתאים או לא מתאים באופן חד משמעי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השם נוי לבת - תגובה
ליאת יוגב05/07/2012אין ספק שקיימות מספר גישות מבחינה נומרולוגית , כל אחד ושיטתו , יש המתייחסים ליום , גורל ושם פרטי , התייחסותי היא לשם המלא ולתאריך הלידה , כמובן שההחלטה על מי לסמוך היא שלכם בלבד!!
אם פניתם אלי , אוכל לומר , שהשם נוי הראל - לא מומלץ , משתי סיבות , האחת , השם המלא המתקבל הינו 14-5 שם קרמטי המוכיח על כך , שיהיו כל הזמן מעברים , שינויים , שתרגיש שצריכה ליצור בחייה , כל הזמן לאסוף אנרגיות מחודשות ולהתחיל דברים מחדש, כמו גם , נוצר מספר קרמטי 13-4 המוכיח על נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון , הליכה עם הראש בקיר ועוד . מעבר לכך , קיים קונפליקט מאד בעייתי בין ה4- ל-5 כשני מספרים המייצגים את ציר הבחירה המקצועית , לימים , דבר היוכיח על משברים בתחום הקריירה , משום כך , זאת עוד בטרם התינוקת נולדה , ניתן לקבוע שהשם - באופן חד משמעי - לא מתאים ,
אם כך , יהיה נכון לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ולהציעם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוי - לבת
תומר05/07/2012ובכל זאת איך ניתן לקבוע אם בשכלול אמרת שמתיחסים לתאריך הלידה
מעבר לזה - הראל זה 2
נוי- זה 3
מהו מספר קארמטי 4 ? מהיכן הגיע ה- 4 ?
האם השמות מיה , נועה , מאיה , הילי , רומי , יולי מתאימים יותר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נוי - לבת - תגובה
ליאת יוגב05/07/2012הכוונה למספר קרמה 13-4 , שניתן לקבל אותו מתוך כל אותיות א ה ו י של השם המלא שמתקבל , מכאן שהשמות מאיה הילי ורומי אלה שמות שמקבלים גם הם מספר 13-4 שמומלץ לא לבחור בשמות אלה ,
השם יולי , יוצר מפה קונפליקטית , אם כך , השם היותר מומלץ מבין הרשימה שנתתם , הינו מיה .
חשוב להשתמע לאחר הלידה כדי לבחון כל הנתונים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
תומר05/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שםרחלי03/07/2012
שלום,ילדתי את בני בתאריך 20.5.2012
חודש לפני הלידה לצערי אמי הלכה לעולמה באופן מפתיע.
בעקבות המאורע החלטתי לקרוא לבני ליאם(צירוף המילים לי אם (אמא))
אני ובעלי מתקשים להתרגל לשם
האם כדאי להוסיף או להחליף את השם לאחר שכבר ניתן??
אני מתקשה להחליט על שם אחר בגלל המעורבות הרגשית
האופציות שבכל זאת חשבתי עליהן הם אורי איתי או תומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת שם
רחלי04/07/2012שם המשפחה שלנו הוא נר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הוספת שם - תגובה
ליאת יוגב04/07/2012הדבר החשוב ביותר בבחירת השם - שנוכל להתחבר ולאהוב השם ,
במידה ולא מתחברת נוצרת בעייתיות ,
אם כך , חשוב לנסות להתחבר לשמות אחרים , הצעת אמנם , אך לא אוכל
לומר שמי מהשמות מיטיב עם התינוק ,
כאשר האופציה בבחירת השם אורי קיימת , כלומר , נראה שזהו השם היותר מתאים
גם כי , סוג של הדחקה למספר הגורל שהינו 3 , מספר המוכיח על צדדים ילדיים מול הדרישה להשגיות הצבת מטרות ועוד .
חשוב לציין שבחירת השם הראשון היא החשובה בכל מקרה , כלומר בעובדה שבחרת השם ליאם , זוהי הבחירה המשפיעה ב-80% מערך המפה , גם כאשר משנים שם .
השם ליאם יוצר מפה שיש בה חלקים ביטויים ילדיים , קלילים מול הצד שיקלוט שצריך להיות יותר בוגר רציני , מופנם .
היעוד 3 מדגיש הצורך להיות ולהשאר ילד "לתמיד" צדדים ביטויים , קלילים , זורמים , חברותיים ויצירתיים ..
אפשרו לו זאת בכל מקרה גם אם תחליטו להשאיר השם ליאם גם אם תשנו לשם אחר .
בסיכומו של דבר , במידה ולא אוהבים השם ליאם , חישבו על אפשרויות נוספות , כדי שאפשר יהיה להיטיב עד כמה שאפשר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטים...אשמח לעזרהsivco01/07/2012
שלום,
אומנם לפני לידה אבל אשמח להכוונה...
אני עתידה ללדת ב- 7.9 בן שני.
שם משפחה- כהן
השמות האופציונליים- נבו, עידו, אופיר, יונתן
השם של הבן הראשון הוא ניתאי, שם שאנחנו מאוד אוהבים (נולד ב- 28.4.10)
אשמח להכוונה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
למשפחת כהן
ליאת יוגב01/07/2012מבין השמות שהצעת , נכון לעכשיו השמות עידו או יונתן אפשריים ,נכון לנסות להתחבר לשמות נוספים עד הלידה , להשתמע לאחריה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן שלנוהדר24/06/2012
שלום,
בשעה טובה נולד לנו בן ב20.6.12
שם המשפחה שלנו (ושלו) הוא אהרון.
אנחנו מתלבטים בין השמות הבאים:
אוריה אהרון (עדיפות ראשונה של האב)
לירן אהרון (עדיפות ראשונה של האם)
אביה אהרון (עדיפות של הסבא :) )
יש עוד כמה אופציות במידה והשלוש האלו ממש לא עובדות.
יש לציין, כי אנחנו כרגע גרים בארץ אך יש לנו משפחה מקרבה ראשונה באירופה ובארה"ב ואנחנו לא פוסלים את האפשרות לחיות באחד המקומות בעתיד. לכן, ארשום את השמות כפי שאנחנו מתכננים להגיש אותם לשגרירויות השונות.
Uriyah Aharon
Liran Aharon
Aviyah Aharon
בבית נדבר בעברית ובאנגלית
נשמח אם תעדכני אותנו בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן שלנו - תגובה
חנה עטיה24/06/2012שלום רב,
יעודו של ילדכם הינו מספר 13/4 - יעודו להיות מעשי ופרקטי, אוהב שגרה ומסגרת, ישר, אחראי, אמין ופחות רגיש.
בגלל ה 13 הקארמטי יתכן ויהיה לו קושי להגיע ולהבין את יעודו עד שיתגבר על השלילי של המספר - עקשנות, תחושה שהכל הולך לאט, חוסר מרוצות וכו'.
את השם חשוב שהאם תציע ותאהב.
השמות שהצעת:
אוריה ולירן יוצרים מפות דיס הרמוניות לילד.
אוריה - קארמטי בחשיבה וסגירות רגשית, מפה בוגרת ופחות מומלצת.
לירן - דיס הרמוניה בקו המרכזי של הקשר בין היעוד ליכולות. קושי בגיבוש האישיות ולכן לא מומלץ.
אביה - נוצרת בהחלט מפה הרמונית אך "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד (זהו פצע שהאדם הביא מחיים קודמים), בחיים האלו זה יקשה עליו להגיע ולהבין את יעודו ולכן לא מומלץ.
לגבי השפות השונות:
אתם צריכים להחליט באיזו שפה אתם חושבים או רוצים לקרוא לילד. בכל שפה נוצרת מפה שונה.
השם שירשם בתעודת הזהות הוא השם לפיו תקבע המפה ההתנהגותית של הילד.
בעזרה נוספת מציעה לפנות לליאת.
חישבו על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם שני לתינוקתרוני20/06/2012
היי, לתינוקת שלי קראתי ליה. היא נולדה ב-15 למרץ 2012 וחשבתי מאז להוסיף לה שם שני.
חשבתי על השם מיכאלה (אחת האופציות שהיו לי לשם הראשון)
איך השם ליה מיכאלה מבחינה קבלית ונומרולוגית?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם שני לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב20/06/2012צייני את שם המשפחה של התינוקת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה -
רוני21/06/2012שם המשפחה הוא בריל
(ואם השם מיכאלה לא טוב, אז אם יש לך המלצה איך אני יכולה לבחור שם יותר מוצלח...?)
תודה לך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אביגיל
ליאת יוגב26/06/2012מאחר והשם הראשון שנבחר הוא המשמעותי , כאשר בוחנים את בחירת השם ליה , ניתן לראות , שמספר הגורל של התינוקת הינו 5 , מספר המוכיח על הצורך בחופש , ריגוש , עניין , סקרנות , תנועה ועוד
מול זה , קיימת הוכחה , לכך שתרגיש שדורשים ממנה ולא מעט , מי מכם כהוריה , דמות נוקשה יותר ,
נכון יהיה להפנות אותה לכיוון יצירתי , דבר שעשוי לעזור לה ...
כמו גם , תנועה .
מעבר לכך , לא הייתי ממליצה לשנות השם , מאחר ו-80% מערך המפה של האדם זהו השם הראשון שנבחר , כנאמר .
אין סיבה גם להוסיף שם שני .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אותיות אהויקרן20/06/2012
שלום,
הם זה נכון ששם שאין בו אותיות אהוי הוא שם "לא טוב"? עדיף לא לבחור בשם כזה לדןגמא גל, בר, וכו? וכמו כן האם נכון שרצוי שלא יהיו האותיות מ ו- ת ביחד בשם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן
ליאת יוגב20/06/2012לא לפי ידיעתי , לא פעם בעובדה שבשם המשפחה קיימת אות אהוי , מספק .
לפעמים אפשרי גם שם מלא ללא אותיות אהוי , אך לצורך כך \ צריך לעבור קורס מעמיק יותר ,
מוזמנת ....
לא ידוע לי על בעייתיות לצירוף האותיות מ ת .
תומר , רותם ועוד .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק שנולד ב- 7.6.2012שרונה17/06/2012
התינוק שלנו נולד ב- 7/6 בשעה 15:40. נא עזרי לנו לבחור בשם המתאים.
חשבנו על השמות: איתן, נועם, אמיר, שליו, אלון.
נשמח לקבל הצעה מתאימה נוספת.
תודה,
שרונה וליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוק שנולד ב- 7.6.2012 - תגובה
ליאת יוגב17/06/2012מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
שרונה18/06/2012שנן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרונה
ליאת יוגב18/06/2012ראשית מספר הגורל של התינוק הינו 9 , מספר המוכיח על יכולת הבנה , נתינה , מספר מנהיגותי , עם תובנות נפלאות , בעיקר כאשר נולד ביום לידה 7 ,
צורך לבגדול , כמו גם למרחבים ,
על פי כל אחד מהשמות שהצעת , מתקבלת מפת חנק , שמשמעות הדבר ,
מספרים זוגיים , המקיפים את ה-9 כמספר הגורל , מספרים זוגיים , מוכיחים על כך שיקלוט מהסובבים אותו שחשוב שילך בתלם , יהיה ילד סטנדרטי , כמו לומר "ילד טוב" כשבתוכו קיים הצורך היותר למרחב , יחודיות פרטיות במידה מסויימת ,
מפת חנק , יוצרת חוויה שלפיה - עד כמה מישהו חיצוני לו מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכו ? כמו גם , עלול ליצור בעיות בריאות , לימים ...
משום כך , נכון לנסות ולחשוב על שמות נוספים ,
שמות שהערך הגימטרי הינו 1 , 4 (לא נועם ),
השם אלון לדוגמא יוצר שם מלא 1 אך ה-1 בנוי מ-19 , מוכיח על מצבים קורבניים בדרך החיים , משום כך , לא יכולתי להמליץ עליו ,
צר לי , שזוהי תשובתי , אך זאת מתוך כוונה להיטיב ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
שרונה18/06/2012מבין השמות בעלי ערך נומרולוגי 4 חשבנו על: שי, מאור, מתן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרונה
ליאת יוגב18/06/2012השם שי , יוצר מפה נפלאה , מפה הרמונית , כמו גם מנהיגותית , אלא שהבעיה המתקבלת הינה , שמספר הגורל הינו 9 וזהו גם הפצע הגלגולי , פצע גלגולי זהו פצע שהאם מגיע איתו מגלגולים קודמים ויוצר קושי גם בחיים אלה , עד כמה כיבדו את החשיבה הליברלית שלו , כמו גם את מרחבי המחיה שזקוק להם , כבר מחיים קודמים .
לכן זוהי מעין בעייתיות .
השמות האחרים - פחות מומלצים מאור ומתן , מאור- מאחר ונוצרים מספרים נוקשים מדי ביחס למספר 9 היותר חברותי פתוח , ליברלי , כמו להוכיח שמי מההורים נוקשה מדי בחינוך ,דרישות נוקשות שיחווה ...
השם מתן , יוצר מצב לפיו אין אותיות א ה ו י בשם המלא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם השם אושרי מתאים?
שרונה23/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
האם השם אושרי מתאים? - תגובה
ליאת יוגב24/06/2012השם אושרי עבור התינוק - אפשרי, כאשר המפה המתקבלת הינה מפה מנהיגותית עוצמתית , כשחשוב לראות גם הצדדים היותר זקוקים למרחבים , פרטיות מול החלק הדורש פרקטיות מעשיות , אפשרו לו הצדדים המיוחדים שבו מול פרטיות ומרחבי מחיה ,
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! ושאלה אחרונה...
שרונה25/06/2012בעלי הציע את השם אלעד. האם הוא עדיף מבחינה נומרולוגית על אושרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרונה
ליאת יוגב25/06/2012השם אלעד, יוצר מפה שלפיה מתקבל שם מלא 19-1 ,
דבר העלול ליצור מצבי קורבנות , תחושת מסכנות או לחילופין עליונות .
כשתמיד מאחורי החוויה של העליונות יושבת בעיית ערך עצמי .
משום כך , השם - פחות מומלץ , גם אם המפה הרמונית .
השם אושרי , נראה עדיף !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
שרונה25/06/2012תודה רבה על תשובותיך.
אנחנו מחפשים שם מוצלח שהתינוק יחיה איתו בשלום.
היו לנו הרבה הצעות שאת רובן פסלנו (בעקבות תשובותיך).
מחר הברית ואנחנו כבר צריכים להחליט...
נשארו לנו מס' שמות שהיו בעדיפות פחות גבוהה: אריאל, יאיר, מיכאל, עוז, עומרי, שגיא, תום.
אם אחד מהשמות הללו מתאים לדעתך יותר מהשם אושרי, אנא כיתבי לנו.
ושוב, תודה רבה על סבלנותך.
שרונה וליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרונה
ליאת יוגב25/06/2012מעניין שמרבית השמות שהצעת יוצרות מפה נשית רגשית במיוחד ,
מאחר ומדובר בבן , מפה נשית בעבורו עלולה ליצור בעייתיות באינטימיות ועוד ....
מבין השמות שהצעת, השם ע מ ר י , בכתיב זה , הינו השם המומלץ ביותר .
מתקבלת מפה מאד עוצמתית חזקה , שאפתנית ובעיקר הרמונית .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם עמיתרלי חיים16/06/2012
שלום..
בני השם נולד ב-8.5.12 התייעצנו איתך לגבי השם עמית...
אמרת שאת לא ממליצה, מכיוון שזה יוצר מפה נשית...
בכל זאת, קראנו לו עמית.. זה השם שהכי אהבנו! והכי התחברנו אליו! אני בטוחה בהחלטה שלנו לקרוא לילד עמית. אבל זה קצת מטריד אותי מה שאמרת לגבי המפה הנשית. ברצוני לקבל חיזוק ממך ולדעת שלשם הזה יש צדדים טובים..
בכל זאת אני בטוחה שאדם גם עושה את השם ולא רק השם את הבנאדם. קראנו לו עמית בגלל שהוא נולד אח/חבר לאחיו הגדול, ורצינו לדעת שהוא יהיה שווה בשווה לאחיו הבכור. את רואה עוד דברים חיובים שיכולים לחזק אותי בשם שבחרנו. אני אודה לך מאוד. הברית התקיימה רק ב-28.5.12 (היה בפגייה) אבל כנראה שזה עדיין מטריד אותי. אשמח לתשובה תודה רלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם עמית - תגובה
חנה עטיה16/06/2012לרלי שלום,
קראי את דברי הקודמים - השם עמית יצר מפה מאוד הרמונית לילד.
השם עידו - ההצעה הנוספת שלכם גם יצר מפה מאוד הרמונית לילד.
השם עמית הוא בחירתך שלך, הכי חשוב שתאהבי את השם, תתחברי לשם כי השם הוא מהתת מודע שלך.
כנראה רצית ילד חכם, בוגר, רציני, חוקר, מעמיק.
בשם עמית - יש שילוב נהדר של יצירה, קסם אישי, חברותיות, רגישות, רכות, פתיחות, מוחצנות וכו'.
בגלל שהמפה מאוד רגשית ציינתי שהיא נשית.
יחד עם זאת בתוכו הוא חזק, עוצמתי ומנהיג (הקשר יום לידה - יעוד).
שמרי על נפשו, אפשרי לו לעשות דברים בדרכו שלו.
מאחלת לך הצלחה רבה בגידולו.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

