מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבןליה25/05/2012
שלום,
שמי ליה, וילדתי את הבן הראשון שלי אתמול :)
ב24/5/12 בשעה 00:54.
שם המשפחה: שטרנקיקר
והשמות שעליהם חשבנו הם:
אריק
ליאור
אורן.
כאשר אריק הוא המועדף.
תודה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה25/05/2012לליה שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 16/7 - יעודו להיות איכותי, חכם, מעמיק, חוקר, אינדיבידואליסט, בוגר, פרפקציוניסט וכו'.
ה 16 הקארמטי יקשה עליו להגיע ליעוד עד שידע להתגבר על השלילי של המספר - פחדים וחרדות וכו'.
אריק - נוצרת מפה שהיעוד סגור וחנוק עם מספרים נשיים ורכים. לבן זה עלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו ודברים נוספים.
ליאור - ביכולות נוצר מספר קארמטי 19/1 - (קארמטי נוסף) ועלול להקשות עליו להביא לביטוי את היכולות של הובלה, יוזמה, רעיונות, עסק עצמאי, מוחצנות. הוא יחוש קושי בעבודה עם אנשים, לתת בהם אמון, לתקשר איתם, תחושת קיפוח, חוסר אונים וכו'.
אורן - לא נוצרת מפה מספיק הרמונית לילד ומציעה להציע שמות נוספים.
אני לרשותך חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות בבחירת שםמיטל ערבה25/05/2012
היי שמי מיטל , בתי נולדה ב-19.5 יום שבת לפני כשבוע. מחפשת שם מתאים ולא כל כך מצליחה להתחבר לשם ספיציפי . לעומת זאת בעלי נדב מתעקש על השמות שי-לי או ענהאל - אני פחות . אשמח לשמוע דעתכן... עצתכן -שם המשפחה ערבה.
תודה מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השעה 24:30
מיטל ערבה25/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתיעצות בבחירת שם - תגובה
חנה עטיה25/05/2012למיטל שלום,
יעודה של ילדתך הינו מספר 11/2 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות רגישה, נשית, פגיעה, עדינה, זוגית, מתחשבת, משתפת פעולה, מופנמת ועוד. ה 11 יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה ורוחניות.
לגבי בחירת השם - חשוב שהאם היא זו שתציעה שמות לילדה וגם תאהב את בחירתה.
שי לי - הקו המרכזי יעוד - יכולות מאוד הרמוני. בית, משפחה, טוב לב, נתינה, נשיות, פשרנות. אך בחשיבה יושב מספר אינדיבידואליסט, שלא תמיד יאהב לראות את הנשיות והרכות הזו - זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה". פחד להסתכל פנימה ולראות מי שאני אמורה להיות.
ענהאל - נוצרת מפה מאוד קונפליקטית לילדה כאשר היעוד מול היכולות מאוד דיס הרמוני - דבר העלול ליצור משברים בחיים, בעיה בבטחון העצמי ובגיבוש האישיות.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
היכנסי לאתר בשם "שם לי" וחפשי שמות במספר - 6 או 8. זה לא אומר שכל שם שתציעי יתאים למפה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותסיגל24/05/2012
שלום רב. ביתי נולדה הלילה 24.5.12 בשעה 1:25 מתלבטים בין השמות: שירה, רותם, ליה גאיה או רומי. שם המשפחה מזן. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
חנה עטיה24/05/2012לסיגל שלום,
ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 16/7 - יעודה להיות איכותית, רצינית, חכמה, אחראית, פרפקציוניסטית, בוגרת, חוקרת לעומק. בגלל היעוד הקארמטי יתכן ותרגיש פחדים וחרדות, וגם יתכן שתרגיש שלא מבינים את עולמה הפנימי ולכן לא תשתף ברגשותיה. חשוב מאוד להתיחס אליה באהבה, הבנה, לתת לה הרגשה שהיא מיוחדת, חכמה וללמדה להביע רגשות.
שירה - נוצרת בהחלט מפה הרמונית לילדה - היא תוכל לעסוק בבגרותה בתחומים רבים ומגוונים. להגיע לתובנות רוחניות עם טוב לב, נתינה רבה, טיפול באנשים וכו'.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאיילה22/05/2012
השאלה היא אמנם בדיעבד אך הייתי רוצה לדעת אם החלטנו נכון...
בתי שמה שירה ושם המשפחה הוא גחם. נולדה ב-10.12.2011 בשעה 11 ועשרים בבוקר. מה ניתן לראות עפ"י הנתונים הללו על אישיותה ויעודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב22/05/2012אכן , השם נבחר , כאשר המפה המתקבלת , מפה שמלפיה מספר הגורל הינו 8 , מספר שמוכיח על גישה פרקטית , מעשית , שאפתנות , השגיות , כח רב שבאה ללמוד , פחות תאהב סמכויות !! גם כישוריה מוכיחים על הרבה כח ומעשיות , כאשר קיימים חלקים המוכיחים על הצורך לראות עצמה יותר רכה , רגשית , הרמונית , מה שנקרא - פחד מלראות כמו גם להיראות כל כך , חזקה , סמכותית וכו.
המפה כולה הינה מפה זוגית , דבר המוכיח גם על צורך בללכת בתלם על פי נורמות ומצפונית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןגילה19/05/2012
שלום וברכה
ילדתי ב 9/5 בן בשעה 16:19
אשמח עם תעזרי לי בהכוונה לשם ראשון. שהשם השני הוא "יהודה"
אלה השמות:עידן, אדם , אוראל, ליאור, עומר,
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה
גילה19/05/2012שם המשפחה הוא שפשא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם משפחה - תגובה
ליאת יוגב19/05/2012ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים עצמאיים יחודיים , פרטיים , מובילים , מקוריות ועוד מול זה , השם היחיד שיוצר הרמוניה עם מספר הגורל אליו נולד התינוק הוא עומר , אך חשוב לציין שהשם עומר יוצר מפה מאד פרטית ואינדבדואלית , צורך בפרטיות יתר , פחות צדדים חברותיים כמו גם מפה עצורה רגשית , גם כי כלפי חוץ , חשוב יהיה לו להיראות יותר חברותי , אך הדבר מוכיח גם על פחות קבלה עצמית , כי אם מי שאני - אדם מאד נוקשה , אינדבדואליסט ,אך לא כך חשוב לי להראות לעולם, כרושם , מכאן שלא תמיד מקבל עצמי .
כל שאר השמות יוצרים מפות קרמטיות וקונפליקטיות ובעייתיות במיוחד ,
הערה חשובה , חשוב קודם לבחור השם הראשון ורק אז לבחון האם השם השני , במקרה זה יהודה , מתאים לכל המרכיבים ,
אם למרות כל שנכתב מתאים לכם להחליט על השם עומר , רק אז נבחן האם השם יהודה מתאים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה
גילה19/05/2012אשמח עם תתני לי את הכוונה של שמות עם את יכולה ונבחר!!
עם לא נבדוק אפשרויות נוספות (שמות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות
גילה19/05/2012יש לי שמות נוספים אשמח עם תבחני לי אותם בבקשה....(:
נדב, אריאל, עידו, מאור, אושר, דניאל, לידור, נועם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שמות - תגובה
ליאת יוגב19/05/2012אין ספק , שמבין השמות הנוספים שהצעת , השם אושר , נראה כמתאים ביותר , המפה המתקבלת הינה מפת מנהיגות ,צדדים שאפתניים ,השגיים , תוך יכולת עשייה בגדול תוך נתינה והבנה , גם אם קיימים חלקים מאד פרטיים ובכל זאת - נפלא !!
באם מחליטים לבחור בשם זה , חשוב לא להוסיף השם יהודה , פשוט אין צורך , כי הצירוף המתקבל על פי השם אושר , יוצר צירוף ממוזל ונפלא בכל היבט .
גם השמות האחרים נבחנו , אך בכל אחד מהם נוצרת בעייתיות , אם בעובדה שקיימים צירופים קונפליקטיים , או קרמטיים , (קרמה = חוב מגלגולים קודמים היוצר קשיים גם בחיים אלה) .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
גילה20/05/2012חשוב לנו השם יהודה ( שמו של חמי )
בכל זאת??? נראה לך שאפשר להוסיף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היי - תגובה
ליאת יוגב20/05/2012מוזמנת לדבר איתי , אנסה להסביר לך המשמעות של הוספת השם ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתMOMY16/05/2012
בתי נולדה ב 8/5/2012 . אני מתלבטת בין השמות :
1. מאי
2. לוריין /לורין/לורן - עם י' או בלי ?
שם משפחה- מושרקי .
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה16/05/2012שלום רב,
יעודה של ילדתך הינו מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה טובת לב, מוחצנת, אלטרואיסטית, חכמה, אם יכולת עשיה בגדול ורחב, אינדיבידואליסטית וכו'.
השם המועדף מההצעות שלך הוא לוריין - שילוב של מפת מנהיגות עוצמתית עם טוב לב, משפחתיות, יכולות של ניהול וארגון והצלחה בעשיה, פרפקציוניזם, אחריות.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה באופן כלליקרן14/05/2012
שלום,
אני אמורה ללדת בע"ה בעוד 3 חודשים בת. שם משפחתנו הוא לוין. רציתי לדעת אם יש השגות כלשהן לגבי שמות פרטיים שגם הם מסתיימים ב נ' סופית. האם זה "מותר" שגם השם הפרטי וגם המשפחה יסתיימו בנ' סופית ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה באופן כללי - תגובה
ליאת יוגב14/05/2012אכן השאלה מאד כללית , אין לי כל דרך להשיב לבקשתך ,
בחירת שם מותאמת לנתונים הבאים , תאריך הלידה , כאשר צריך לראות השם המלא ביחס למספר הגורל ועוד .
לכן , חשוב שתצייני מהם השמות שאליהם מתחברת .
ניתן כבר עכשיו לבחון הצעות , אך לא יהיה זה סופי , עד אשר לא תלדי ונדע התאריך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת לליאתפיצי11/05/2012
ליאת היקרה, בנוסף לאלינור קיימת אופציה רצינית של גליה ואולי עם זיואנא התיחסותך לכך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוספת לליאת - תגובה
ליאת יוגב12/05/2012השם גליה יוצר מפה הרמונית בהחלט , מפה חברותית ,צורך בדינמיות פעילות , קצב חיים , גם כי כלפי חוץ יהיה חשוב לה להיראות יותר שקטה ושלווה .
במידה ומחליטים על בחירת השם גליה - מיותר להוסיף השם זיו , עדיף לקרוא אך ורק בשם גליה , יוצר צירוף יותר ממוזל !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התיחסותך
פיצי16/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
פיצי17/05/2012ליאת אני צבקשת שאם לא קשה תבדקי עוד 2 שמות,
עברנו ממש נס ולכן חשבנו על טליה או נופר או נסלי ,תודהפנינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק- ובחירת תאריך לידההלה:)11/05/2012
שלום חנה,
הודיעו לי שעושים לי זירוז לידה ויש לי אפשרות לבחור ללדת בין 19.5.12 או 20.5.12
השם שבחרנו הוא אורי פלדמן, אופציה נוספת נועם פלדמן.
כרגע בחרנו בתאריך ה-20.5.12, האם התאריך תואם לשם?
תודה רבה....:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק- ובחירת תאריך לידה - תגובה
חנה עטיה11/05/2012להילה שלום,
אם יש אפשרות לבחור - אז ה 20.5 עדיף בצורה ברורה.
השם אורי פלדמן עדיף.
בהצלחה רבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקרלי חיים09/05/2012
ילדתי ב-8.5.12 בן אח לליאם
ברצונינו לקרוא לו עמית
מה דעתכם?
רלי ותומר חיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה09/05/2012לרלי שלום,
עמית חיים.
יעודו של ילדך הינו מספר 9 - יעודו להיות מנהיג טוב לב, אלטרואיסט, נדיב, חכם, רחב אופקים, כריזמתי ועוצמתי.
השם עמית יוצר מפה מאוד הרמונית, עם דמיון ויצירה, טוב לב, רגישות, רכות. אך המפה נשית מדי לבן,דבר העלול לגרום לו לבעיות באינטמיות בבגרותו.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
לשיקולכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
רלי חיים10/05/2012מה לגבי השם עידו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה10/05/2012לרלי שלום,
פשוט נפלא, עידו עם "י".
מפה נהדרת לבן שלכם.
כל עולמו הפנימי מנהיגותי, חזק, עוצמתי, דינאמי. עם השם נוספת יכולת תקשורתית, קלילות, מוחצנות, חופש, פתיחות, קסם אישי, איש העולם הגדול.
בהצלחה רבה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקשואלת07/05/2012
רציתי לשאול האם לתינוק שנולד ב- 7.5.2012 השם עפרי / עופרי מתאים מה יהיו תכונותיו? (שם המשפחה ליסר)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה07/05/2012שלום רב,
יעודו של ילדך הינו מספר 8 - יעודו להצליח, להיות דינאמי, השגי, השרדותי, שאפתן ופחות רגיש.
לטעמי השם עופרי מתאים יותר - כי נוצרת מפת מנהיגות עוצמתית לילד, עם יכולות לעסוק בכל תחום שיבחר. חשוב לציין שביחסים הקרובים הוא יהיה סגור רגשית ולכן יש לאפשר לו, וללמד אותו לעסוק בתחום הרגש. אנשים כאלו לעיתים מעדיפים להצליח כלכלית, להגיע גבוהה בסולם החיים ופחות לעסוק בעניני הרגש.
עפרי - היעוד הגברי חנוק עם מספרים רכים ונשיים ולכן יתכן ויקשה עליו להגיע ולהבין את יעודו, כי הוא יחוש שהסביבה מצפה ממנו להיות רך, רגיש, ותלותי והוא הרי הגיע לעולם להיות גברי והשגי. מה גם שיש כאן קושי בתחום התקשורת שלו עם עצמו והסביבה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאמא07/05/2012
שלום
אני אמורה בע"ה ללדת ב16.5.2012 בן זכר, השם המוצא עתי מאיר ושם המשפחה חכם
מאיר זה הוספה על שם אבי, האם נורמולוגית השם טוב ? האם הוספת השם מאיר מוסיפה או גורעת .
אשמח לתשובה יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוק - תגובה
ליאת יוגב07/05/2012חשוב לדעת התאריך המדוייק , נכון לעכשיו בחירת השם עתי - אפשרית , חשוב לבחון זאת ביחס לנתונים האחרים , תאריך הלידה כמרכיב של 50% מערך המפה .
חיזרי להתייעץ לאחר הלידה , נסי להתחבר לשמות נוספים , כדי שתהינה אפשרויות נוספות ובלבד להיטיב בסופו של דבר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתאריך וודאי זה קיסרי
אמא07/05/2012האם גם הוספת השם מאיר מוסיפה או גורעת
אודה לך על תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמא
ליאת יוגב07/05/2012מתוך הבנה שהשם שאליו את מתחברת הוא עתי והשם מאיר הוא שם שני בלבד ,
המפה המתקבלת ,(שוב בהנחה שאכן זהו תאריך הלידה הודאי), מפה המוכיחה על שאפתנות השגיות , נוקשות , עצירות רגשית , מה שנקרא- קושי להביע רגשות .
כך ,
חשוב לבחון קודם כל, האם אכן יהיה זה תאריך הלידה , רק לאחר מכן אשיב על משמעות השם מאיר כשם שני ..
להשתמע , לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך לידה מעודכן
אמא14/05/2012היי ליאת צודקת שום דבר לא וודאי אומנם היה מתוכנן קיסרי אבל התינוק הפתיע אותי בצירים ולידה רגילה
תאריך לידה 9.5.2012 השם עתי מאיר ושם משפחה חכם
אשמח לשמוע את דעתך
יום טוב ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תאריך לידה מעודכן - תגובה
ליאת יוגב14/05/2012חוזרת ושואלת האם כשבוחרת השם לבנך , האם מתכוונת לשם עתי מאיר או עתי והשם מאיר כשם שני בלבד . תשובתך חשובה , זאת כדי שאוכל לייעץ בצורה הנכונה ביותר . גם כי , נראה שהתבייתת על השם , כאן השאלה האם ובמידה ואשיב שלא מתאים , האם ישנה משהו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם השני מאיר
אמא14/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
השם השני מאיר - תגובה
ליאת יוגב15/05/2012המפה המתקבלת - מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים עצמאיים , מקוריות , כמו גם הצורך להוביל , חשוב יהיה לכבד אותו על דרכו המיוחדת , המפה כולה , מוכיחה על צדדים יותר נוקשים , מאד ממוקד מטרה , חלקים מנהיגותיים , אך כלפי חוץ פחות יראה זאת . קיים צד המוכיח על צורך בפרטיות ובלבדיות מול החלק המוכיח על יכולות יותר שיתופיות , מה שנקרא - רצוי מול מצוי , במפת רצוי מול מצוי , לא פעם הרגשה של תסכול ....
האם השם מתאים , שוב כפי שציינתי , נראה שמאד התבייתת על השם , כך שכל שאלה בעניין - פחות רלוונטית .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם
אמא15/05/2012היי ליאת
ידוע לי שמספר הגורל 1 וזה לפי סיכום תאריך לידה
לפי הבנתי ותקני אותי אם אני טועה סיכום השם צריך להיות גבוה מהתאריך דהיינו מעל הגורל ולכן גם עם תוספת השם השני וגם אם לא הייתי מוסיפה זה היה גבוה יותר
השאלה אם כדאי להוסיף או לא (מזל מעל הגורל לפי הנורמולוגיה)
אשמח לתשובה
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמא
ליאת יוגב15/05/2012לשאלתך , הדבר הנכון הוא לבחור בשם עתי , ללא תוספת השם מאיר ,
זאת מאחר והצירוף יום לידה 9 גורל 1 , שם פרטי 3 הוא הנכון .
בלי קשר לניתוח המפה שנעשה כבר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
אמא15/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמעיין06/05/2012
שלום רב,
בשעה טובה ומוצלחת ילדתי את בתי הבכורה בתאריך 10.4.2010 בשעה 13:45
החלטנו לקרוא לה נויה!
אמנם השאלה היא בדיעבד אך רציתי לדעת אם השם מתאים.
בתודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
מעיין06/05/2012שם המשפחה הוא אלמשלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מעיין
ליאת יוגב06/05/2012המפה המתקבלת על פי השם נויה , מפה הרמונית , צדדים דינמיים עצמאיים יחודיים , זקוקה להרבה עניין, ריגושים , חופש ותנועה .
הקפידו לאפשר לה ללכת עם הצדדים המיוחדים הקיימים בה ,
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבן שטרם נולדאתי30/04/2012
שלום לכן,
אני בחודש 8 , הריון ראשון ויש לנו נסיך קטן. אבי נפטר לפני 17 שנה, וחיפשתי שם שיכיל את האותיות של שמו (אבי), במשפחה שלי ישנם כבר אביאל, אביחי.
וחשבתי לקרוא לבני ליאב שיש את האותיות של א-ב-י ובמידה ואקרא לו בשם חיבה ליאבי שזה גם צירוף של לי-אב.
שם המשפחה הינו בן עזרי ורציתי לדעת מה אתן אומרות לגבי השם?
תודה רבה,
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לבן שטרם נולד - תגובה
ליאת יוגב30/04/2012כרגע מבלי להתייחס לנתוני תאריך הלידה , כמרכיב של 50% מערך המפה ,
ניתן לראות שהשם ליאב - מקבל שם מלא 13-4 , דבר המוכיח על מצבים של תקיעות וחוסר שביעות רצון בכל הקשור לעשייה . משום כך , לא מומלץ.
נסי להתחבר לשמות נוספים וחיזרי להיוועץ ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה.
אתי30/04/2012אחשוב על שם נוסף, למרות שעצוב לי כי כ"כ התחברתי לשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם ליאב
מתלבטים01/05/2012היי ליאת,
לפני כשבועיים מתוך מספר שמות שהתלבטנו לגביהם דווקא המלצת על השם ליאב.
האם הניתוח שציינת בתשובתך מעלה הוא לשם עצמו בלבד (ללא שם משפחה תאריך לידה וכו'?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
השם ליאב - תגובה
ליאת יוגב01/05/2012היי אתי ,
קשה לי להאמין שיכולתי לאשר שם שהצירוף המתקבל הינו 13-4 , צירוף קרמטי שהסברתי מדוע לא נכון וכדאי לבחור בו .
צר לי , אם הטעיתי אותך ...אך ברור שהשם לא מתאים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לבן שטרם נולד - תגובה
חנה עטיה30/04/2012לאתי שלום,
ליאב בן עזרי.
תאריך הלידה הוא חשוב ביותר ובעצם לא ניתן בלעדיו להמליץ על שם לתינוק שיוולד בשעה טובה.
כרגע אני יכולה להתיחס בצורה חלקית לשם שהצעת.
אומר לך למה הוא לא מתאים:
א. הוא יוצר מספר קארמטי ביכולות 13/4 - זה אומר שהוא ירגיש שהדברים הולכים לאט, שהדברים תקועים, תחושת תסכול בעשיה.
ב. דיס הרמוניה בתחום הקרירה, לימודים, עבודה - זה אומר שעלול להיות קושי בבחירת מקצוע שיתאים גם לשאיפות וגם ליכולות.
מציעה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקמאיה28/04/2012
שלום ,
רציתי לשאול לדעתך ילדתי ביום שני ה 23.4.12 בשעה 12:55 תינוק חמוד
השמות שיש לנו זה :אביב או עמית
שם המשפחה: לבן
תודה מראש
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
מאיה28/04/2012שם האב : חיים שם האם : מאיה
האחים ליאור ושיר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה28/04/2012שלום רב,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 14/5 - יעודו להיות חופשי כציפור, קליל, זורם, חברתי, פקח, אוהב תנועה וכו'.
ה 14 הקארמטי עלול להקשות עליו להגיע ליעודו כי יתכן ויבוא לידי ביטוי השלילי של המספר.
אביב - הקו המרכזי יעוד - יכולות - מאוד דיס הרמוני. דבר העלול לגרום לקושי בגיבוש האישיות, משברים בחיים, בלבול, חוסר יציבות וכו' - מאוד לא מומלץ.
עמית - ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד. זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד. זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים. ודברים נוספים.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

