מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לבתחלי11/09/2012
הצילו!(: היא כבר בת 10 ימים ועוד לא החלטנו
נולדה ב 3/9/12 שם משפחה לנדסמן
מתלבטים בין: דריה, תהל, נגה, עפרי
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לבת - תגובה
ליאת יוגב12/09/2012מספר הגורל של התינוקת הינו 8 \ מספר המוכיח על צדדים פרקטיים מעשים , שאפתניים , כח , חוזק , זאת באה ללמוד כיעוד .
מול זה , מבין השמות שהצעת השם דריה הוא המומלץ , זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה היוצרת צירופים נשיים , רגשיים מול החלק של ה-8 הנחשב למספר גברי , יכולת ביטויית , מול חלקים משפחתיים ,
המפה על פי השם תהל , נוצר קונפליקט על הציר החברתי תקשורתי , דבר המוכיח על בעיות חברתיות , לא מומלץ !
השם נגה , מפה גברית , השם עפרי , גם כאן נוצרת מפה גברית מדי , כשמצד שני מפה מאד עוצמתית ומנהיגותית .
לשיקולך !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בהוספת שם לתינוקתדינה ברכה10/09/2012
שלום רב,
ב-16 למאי נולדה לי תינוקת. נתתי לה שם איה.
לי קוראים דינה. חיי היו דיי קשים עד שלפני 12 שנה הוספתי שם ברכה בהמלצת הרב. אז הרגשתי שינוי חיובי וחיי התשנו לטובה. גם לבני הבכור נתתי שם שני מהתנ"ך.
בינתיים אני מתקשה למצוא שם שני לבתי איה. לאחרונה קבלתי תחושה בטוחה שעליי לתת לה את אותו השם השני שיש לי - ברכה.
האם אני צריכה ללכת אחר התחושות שלי? האם זה נכון? האם השם הזה מתאים לה, יעזור לה? האם תהיה לכך השפעה על הקשר ביניינו (הנושאות את אותו השם)?
אודה מאוד לעזרתכם והמלצתכם!!
בברכה,
דינה ברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עזרה בהוספת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב10/09/2012דינה, האם ניתן להבין ששם משפחתה של התינוקת הינו - ברכה ?
במידה ואכן כך , נכון להוסיף לביתך איה שם פרטי שערכו הגימטרי הוא 7 , כדי ליצור שם פרטי 5 ,שם המתחיל באות נ או ר , חפשי שמות כאלה באתר -"שם לי" לדוגמא השם רותם יכול להתאים כאן .או כל שם אחר שאוהבת .
לצירוף 7 יום לידה 8 מספר הגורל , נכון ליצור שם פרטי 5 ,
מאחר ואיה = 7 , נוסיף 7 ויווצר שם פרטי 5 ,
בפני עצמו - המפה של איה ברכה, הרמונית , כאשר המספרים מוכיחים על נוקשות מול מידה של התרככות פשרנות וחברותיות .
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה
דינה ברכה10/09/2012ליאת,
תודה רבה לך על תגובתך.
אני מצטערת שאולי לא הסברתי את עצמי נכון.
שם משפחה שלנו הוא קטנוב. שם מלאה של התינוקת כרגע הוא איה קטנוב ו שלי דינה ברכה קטנוב.
חשבתי להוסיף לה את אותו השם השני שיש לי כלומר ברכה וכך תהיה דינה ברכה קטנוב.
בברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
איה - תגובה
ליאת יוגב10/09/2012לשאלתך , נכון יהיה להוסיף שם פרטי שמתחיל באות פ או ס , כשהערך הגימטרי הינו 4 , השם ברכה כשם שני לא מתאים במקרה הנ"ל .
חפשי באתר שנקרא - שם לי ,
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלתי הראשונהקרן09/09/2012
שלום ליאת ותודה רבה על תשובתך המהירה:-)
בהחלט עוזר לי לשמוע שהשם מעיין מתאים , הרגשתי שאני זקוקה לחיזוק הזה.
בעלי העדיף את השמות הילה או ליהיא. האם אחד מהם עדיף?
מה שקרה שמאוד התחברתי בהריון לשם מעיין ואילו כעת כשאני מסתכלת עליה אני לא בטוחה ממש שזה מתאים לה, אבל בהחלט עזר לי שאמרת שהוא כן.
ושוב באופי שלי די קשה לי לקבל החלטות, במיוחד כאלה חשובות.
בננו הבכור בן ה- 3 הסתכל עליה בבית החולים כשנולדה וקרא לה מעיין וזה היה בשבילי עוד סימן שזהו השם (הוא מכיר תינוקת -אחות של חבר מהגן שקוראים לה מעיין ולכן אמר זאת ).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהמשך לשאלתי הראשונה - תגובה
ליאת יוגב09/09/2012מבין כל השמות שהצעת , נראה שהשם מעיין הינו השם המתאים ביותר ,
גם כי , השמות האחרים , לא רעים , ובכל זאת , הצעתי - נסי ללכת בחודש הקרוב ולבחון עד כמה , בזכות אותן מילים שציינתי בפנייך , מצליחה להתחבר יותר לשם מעיין ,
במידה ולא , חיזרי להתייעץ ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתקרן09/09/2012
שלום,
בתנו נולדה ב- 15.7.12. קראנו לה מעיין. אני מרגישה שאני לא שלמה ב- 100 אחוז עם השם אך יחד עם זאת אין לי שם אחר שהייתי מעדיפה. מה עושים? האם להחליף שם זה משהו לא מומלץ? אולי זה רק החוסר החלטיות שלי?
(יש לציין שזה אחד השמות שהתחברתי אליו בהריון)
השמות שלנו - קרן ויוהד לוין
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן
ליאת יוגב09/09/2012אחד הדברים היותר חשובים בבחירת שם לתינוק , שהאמא תתחבר לשם !
מצד שני , ניתן לומר שהמפה של ביתך מעיין , (בכתיב זה) , נפלאה , מפה מאד הרמונית , מעידה על המון טוב לב , נתינה , הבנה , מפה נשית ורגשית ,
יתכן שבזכות אמירות אלה , תוכלי לנסות להתחבר יותר לשם , במידה ולא- חשוב לבדוק מהו השם האחר שאליו מתחברת , (גם כי הבנתי , שאין כזה...)
חשוב לדעת - השם הראשון הוא הקובע בניתוח האישיות , לאורך השנים ,אליו ובעיקר מתייחסים (גם אם תחליטי לשנות) .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאיריס08/09/2012
שלום ושבוע טוב,
אני אמורה ללדת ב- 17.10.2012. שם המשפחה אליאסי. האם בשלב זה השם איתי יכול להתאים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איריס
ליאת יוגב08/09/2012במידה ואכן זהו תאריך הלידה , השם איתי - בעייתי , נוצרת מפה קונפליקטית במיוחד , מדובר על הציר הזוגי , כל הנושא הזוגי לימים עלול להיות בעייתי , בלבול רב במה ירצה ועוד .
חיזרו להתייעץ לאחר הלידה , כמובן שיש לנסות ולהתחבר לשמות נוספים עד הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתיעל08/09/2012
שלום שמי יעל
מיועדת לניתוח ברביעי הקרוב 12/9
ואין לי עדיין החלטה לשם
אופציות שלי
יהלי
מאיה
רוני
ליהיא
האם הם שמות טובים ,האם מתאים ?
איזה עוד אופציות יש לדעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעל
ליאת יוגב08/09/2012צרפי את שם המשפחה של התינוקת , כך שאוכל לנסות לעזור לך לבחור השם הראוי ביותר ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהע
יעל08/09/2012ורטהיימר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב08/09/2012אם אכן תאריך הלידה הינו 12.9 , השם המתאים ביותר עבור ילדתכם הינו ליהיא ,
זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית , צדדים דינמיים במיוחד , יכולת הסתגלות תימרון , קליטה , חברותיות , עם גישה פרקטית מעשית וכו.
נכון שגם השם מאיה ערכו הגימטרי הינו 11 -2 אלא שקיים משהו הרבה יותר הרמוני , במפה על פי השם ליהיא .
במידה והתאריך לא תואם למצופה , חיזרי להתייעץ .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתיבת השם עם האות "י" או בלעדיהעינבל04/09/2012
שלום רב,
בני נולד בתאריך 26.8.12 בשעה 1:30 בלילה. השם שנתנו לו הוא - עברי נסים. שם המשפחה - אפללו.
רציתי לדעת:
1. האם השם מתאים?
2. האם כדאי לכתוב את "עברי" או את "נסים" עם האות "י"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתיבת השם עם האות "י" או בלעדיה - תגובה
חנה עטיה04/09/2012לעינבל,
יעודו של ילדך הינו מספר 3 - יעודו לשמח, להביא אופטימיות וקסם לעולם, יצירה, חברותיות, ילדיות, הומור וכו'.
האם אתם מתכוונים להשתמש בשני השמות ביום יום ?
כי רק השם שבשימוש נכנס לחישוב המפה.
אם כן, מומלץ לכתוב עברי ניסים.
המפה ברובה הרמונית - צרוף ילדי ומקסים, עם תקשורת, חברותיות, זורם, עושה דברים בדרכו שלו.
אך הוא יקרין לעולם שהוא אדם מסגרתי, משפחתי, עושה תמיד מה "שצריך" ולא איך שבה לי.
לכן יש ללמדו לאהוב את עצמו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתיבת השם עם האות "י" או בלעדיה
עינבל05/09/2012חנה שלום,
תודה על התייחסותך המהירה!
אנחנו מתכוונים להשתמש ביום יום רק בעברי.
האם ניתוח השם שכתבת משתנה? האם להוסיף "י" ולכתוב "עיברי" או להשאירו כך?
כמו"כ, לא כ"כ הבנתי מתשובתך האם השם שבחרנו מתאים....
תודה,
עינבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתיבת השם עם האות "י" או בלעדיה - תגובה
חנה עטיה05/09/2012לעינבל שלום,
הבנתי, ההתיחסות היא לעברי אפללו:
עם השם עברי - נוצרת מפה נשית מדי לבן.
עם השם עיברי - נוצר מספר קארמטי ביכולות 16/7 - זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר בהוצאה לפועל - קושי להיות איכותי, קושי בעבודה עם אנשים, להתעמק וכו' ולכן לא מומלץ. כמו כן יש כאן חנק של היעוד הילדי, הרגיש והמקסים עם מספרים בוגרים ורוחניים.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים למען יהיו לילד חיים טובים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בבחירת שם לבתדנה03/09/2012
שלום,
אני צפויה ללדת בת בתחילת ינואר 2013, שם משפחה הוא לוי, ורציתי להתייעץ לגבי שמות שאני חושבת עליהם כרגע:
נוי
ליאן
ליעד
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות בבחירת שם לבת - תגובה
חנה עטיה03/09/2012לדנה שלום,
ליאן- אפשרי בשלב זה.
נוי - נוצרת דיס הרמוניה בתחום קריירה, לימודים ועבודה.
ליעד - נוצרים מספרים גבריים לבת, ולכן לא מומלץ.
ממליצה לחזור ולהתייעץ לאחר הלידה.
תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה על שם לילדה שתיוולד ולכן רק לאחר הלידה ניתן יהיה לבדוק איזו מפה נומרולוגית נוצרת לילדה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שם שני לתינוקתאביגיל01/09/2012
שלום רב,
רציתי להתייעץ לגבי הוספת שם שני לתינוקת שלי. אני מרגישה שחסר לה עוד משהו בשם.
קוראים לתינוקת ליה בריל, היא נולדה ב-15 למרץ 2012.
חשבתי להוסיף לה את השם "מיכל". או אם יש לך הצעה לשם אחר?
ובטח אקרא לה בשתי השמות לפעמים.
האם זה כדאי?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אביגיל
ליאת יוגב02/09/2012לשאלתך על הוספת שם לתינוקת , קיימות שתי גירסאות , האחת האומרת שנכון יהיה להוסיף שם פרטי נוסף שיתן ערך גימטרי 1 , זאת כדי ליצור צירוף מזלי יותר למי שנולדה ביום לידה 6 וגורל 5 , מיכל נותן 1 , משום כך , הצעתך יכולה להיות נכונה .
בשעתו למדתי אצל נומרולוגית שלטענתה , למי שיש גורל 5 ושם מלא 9 ,על פי ליה מיכל בריל, עלול ליצור מצבים של חיפוש , כמו גם , בעיות לב ריאות . משום כך , לא נכון יהיה להוסיף , לפי אותה תיאוריה השם מיכל מיותר.
על פי השיטה שאני למדתי , החשיבות היא בבחירת השם הראשון שאליו נולדה .
ואם כך , המפה המתקבלת , מצד אחד מספרים רכים נשיים , חברותיים , מול מצבים של נוקשות רבה , שתקלוט מהסובבים אותה , דרישות למצויינות ,
אם כך , כל שאוכל לומר , דאגו להפגיש את התינוקת עם חוויות , ריגושים , אפשרו לה מידה של חופש , הפנו אותה לספורט או ריקוד .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האות ע' בעייתית?רויטל30/08/2012
שלום רב!
אני אמורה ללדת ב"ה בעוד כ 5 חודשים בן ראשון.
שמעתי פעם שהאות ע בשם היא בעייתית , באופן כללי.
האם זה נכון? (אני מאוד אוהבת את השם נועם)
שאלה נוספת: האם בבדיקה שלך את מתייחסת רק לסה"כ הערך של האותיות, או גם לצליל/למשמעות השם?
והאם שם שהוא נפוץ גם לבנות (למשל: נועם, ים, אורי {בחולם} ) עלול להשפיע על הגבריות של הילד בבגרותו?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האות ע' בעייתית? - תגובה
חנה עטיה30/08/2012לרויטל שלום,
למה את מתכוונת שהאות ע' בעייתית ?
אני מתיחסת לערך הנומרולוגי של האותיות.
בשנים האחרונות מאוד מקובל לתת שמות של בנים לבנות ולהיפך (זאת מציאות שיש להשלים עימה). זה בודאי לא יכול להשפיע על גבריות או נשיות.
אך קיימים מספרים נשיים ומספרים גבריים.
ולכן כאשר אדע את תאריך הלידה והשם המלא, אבדוק איזו מפה נוצרת - אחד הפרמטרים שאני בודקת זה באמת שלבן המפה תהא גברית במידת האפשר ולבת מפה נשית במידת האפשר. כי כאן עלולות להיות בעיות באינטימיות, בזוגיות ובמערכות יחסים בבגרות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקיפעת28/08/2012
שלום רב, בני נולד ב 25.8.2012 בשעה 22:49.
שמות ההורים יפעת ומשה איטח.
יש לי נטייה ל - זהר או זוהר, השאלה מה עדיף?
כמו כן יכולים לבוא בחשבון השמות הבאים: חגי, ישי, הלל עמוס.
אשמח לעזרה,
בברכה,
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה28/08/2012ליפעת שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 2 - יעודו להיות רגיש ועדין, מתחשב, זוגי, אימפטי, מופנם, משתף פעולה וכו'.
השמות זהר וזוהר לא נראים לי כמתאימים לילד. גם שאר השמות יוצרים מפות רגשיות מדי או דיס הרמוניות.
בגלל היעוד הרגיש חשוב לתת לו שם שיחזק אותו ויוסיף גבריות וחוזק למפה.
לכן:
מציעה לחפש שמות מספר 3 כדי ליצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן.
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחוף!
יפעת30/08/2012חנה שלום, עברתי על שמות רבים בערך 3 ואנחנו לא מצליחים להתחבר לאף שם מלבד חגי שאותו פסלת. אני מחבבת גם את "גורי" אבל זה לא שם גברי במיוחד זה שם חמוד.
איך השמות הבאים : יאיר, נחשון, יותם, יניב ?
גם לאלה אני לא מאד מתחברת - קשה לי לוותר על זהר\זוהר...
אולי יש לך הצעה לשם או לספרה אחרת שתהיה טובה?
בברכה,
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחוף! - תגובה
חנה עטיה30/08/2012ליפעת שלום,
בגלל היעוד הרגיש חשוב לתת לו שם שיוסיף חוזק וגבריות למפה.
חלק מהשמות יוצרים מפות נשיות מדי לטעמי (דבר העלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותו) - זהר, ישי, הלל, עמוס, יאיר.
שאר השמות יוצרים חלקן מפות דיס הרמוניות וחלקן מפות מאוד דיס הרמוניות.
יש הרבה שמות של בנים במספר 3.
תחפשו גם שמות מספר 7 - אך אני חוששת שהיעוד יהיה חנוק עם מספרים עוצמתיים מדי, ואז גם יהיה לילד קושי להבין ולממש את יעודו.
אני לרשותכם גם בטלפון אם זה דחוף.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד נסיון
יפעת30/08/2012אני מתנצלת אנחנו באמת מחפשים, זו פעם ראשונה שזה קורה לנו, זה כבר ילדינו הרביעי, בכל פעם התייעצנו כאן ותמיד לפחות אחד מהשמות שהכי רצינו התאים...
אז אני מנסה עוד כמה שמות ברשותך:
צורי, דרור, גיא, עודד, אוריה , דביר, עילם, ארבל, רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד נסיון - תגובה
חנה עטיה30/08/2012ליפעת שלום,
אני שמחה לעזור לך.
עודד - זה השם היחידי האפשרי מכל מההצעות שלך עד עתה.
היעוד הרגיש והעדין סגור עם מספרים גבריים ומאוד עוצמתיים. מצד אחד זה מוסיף לו חוזק, עוצמה, דינאמיות, יכולת של עשיה בגדול. מצד שני יתכן והוא ירגיש שלא מבינים עד כמה בעולמו הפנימי הוא רגיש ועדין.
ולכן:
יש להקפיד ולומר לו שאתם יודעים כמה הוא רגיש, כמה הוא פגיע, לשוחח איתו על כך.
בבקשה פחות דרישות ממנו, אלא יותר הבנה, הקשבה, הכלה.
הוא גם יקרין תדמית מאוד קלילה, חברותית ולא יראה כמה הוא רגיש.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יפעת01/09/2012אנחנו מתרגלים בלב "עודד" והשם כבר מתחיל להתאים, עד הברית מחר ב"ה, כבר נהיה בשלים עם השם. השם הזה אמנם היה ברשימה שלי אבל בין האחרונים...
תודה רבה על הסבלנות והתשובות המהירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמלי27/08/2012
שלום רב,
ילדתי את בתי ב27/8/12 ורציתי לשאול לגבי השמות:
דניאלה, עופרי וניצן שאנו מתלבטים עליהם.
שם משפחה: שולמן.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה27/08/2012למלי שלום,
יעודה של ילדתך הינו מספר 22/4 המאסטר של היכולות, היכול לבוא לידי ביטוי בבגרותה. כילדה היא תנהג כ 4 רגיל - כמעשית, פרקטית, ישרה, אחראית, חרוצה, מסגרתית ופחות רגישה.
חשוב למצוא לה שם יוסיף רכות ונשיות למפה.
דניאלה - נוצרת "מפת יתר" - כל המפה חוץ מהתדמית הינו מספר 4 - לא תמיד זה קל להיות כל הזמן אותו מספר. האדם צריך לקבל את עצמו כמו שהוא בלי אפשרות ל"גוון". לא תמיד זה קל.
עופרי - הקו המרכזי יעוד יכולות מאוד דיס הרמוני. 9 מול 4 - שני מספרים מאוד שונים. מוחצנות מול מופנמות, ראיה רחבה מול ראיה של פרטים, רצון להיות בבית מול רצון למרחבים וכו. צרוף העלול לגרום להרבה משברים בחיים. ה 22 מול ה 9 הרבה יותר הרמוני - אך הוא יכול לבוא לידי ביטוי רק בבגרותה בעשיה בגדול, במנהיגות, אומץ, כריזמה.
ניצן - היעוד חנוק עם מספרים מאוד דיס הרמונים.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים למען יהיו לילדה חיים טובים
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת - תגובה - תגובה
חנה עטיה27/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הנומרולוגיה אומרת על?יואב26/08/2012
היי אני עומד להיות אבא וחשוב לי לקרוא לו על שם אבי שיזכה לחיים ארוכים
אחרי שיכנועים רבים אישתי מסכימה אבל היא רוצה לקרוא לו בשני שמות
דביר יצחק. מה הנומרולוגיה אומרת על השם הזה? שם המשפחה הוא עזרא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הנומרולוגיה אומרת על? - תגובה
חנה עטיה26/08/2012ליואב שלום,
הנומרולוגיה אומרת שהשם שבשימוש הוא הקובע במפה הנומרולוגית.
זה אומר שאם שם אביך הוא יצחק והשם יהיה רשום בתעודת הזהות, ולא יהיה בשימוש ביום יום, הוא לא נכנס לחישוב המפה.
אם שני השמות יהיו בשימוש ביום יום שני השמות נכנסים לחישוב המפה.
לגבי השם המוצע:
דביר עזרא - אפשרי בשלב זה.
אך רק אחרי הלידה (כאשר נדע את תאריך הלידה המדויק) ניתן יהיה להמליץ על שם מתאים לילד.
אשמח לעזור לכם לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יואב26/08/2012תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתאמאלה25/08/2012
תינוקת שנולדה ב 12.7.12
שם משפחה אבו
האם השם שחר יכול להתאים?
תודה מראש
אמאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אמאלה
ליאת יוגב25/08/2012מניחה שהשם נבחר ? לא כן ?
מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על צורך בהרמוניה , אהבה משפחה ,
יכולת נתינת שרות , חיבור לאמנות תרבות ועוד .
מול זה , מספר השם המלא המתקבל הינו 22/4 מספר המוכיח על הרמוניה ביחס למספר הגורל , מראה על ילדה טובה , אחראית במיוחד , אך חשוב לציין שהיכולות הן בכיוון עשיה בגדול , לימים , או ירידה לפרטים , חשוב יהיה לה לתפקד במקומות המקנים בטחון ויציבות ,
מספר נוסף במפה הינו 7 המוכיח על העובדה שלמרות היותה מאד סטנדרטית והולכת בתלם , יהיה משהו שירצה להדגיש צדדים מיוחדים יותר .
המפה בכללותה מוכיחה על מפה פרפקציוניסטית , כמו גם , חשוב יהיה להבין לעולם הרגשות שלה , כאשר קיימת הוכחה למידה של נוקשות מהסובבים אותה ,
חבקו , תאהבו ותתמכו . זה כל מה שצריכה , פחות לבקר ולשפוט ...
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןליאורה23/08/2012
שלום
אשמח להכוונה לגבי שמות מתאימים לתינוק, נולד ב21 באוגוסט בשעה 23:54 בלילה.
ההורים-ליאורה ואבי (אברהם נתן) אדטו.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה23/08/2012לליאורה שלום,
הילד נולד עם יעוד מספר 16/7 - יעודו להיות חכם ומעמיק, איכותי, רציני, בוגר, אינדיבידואליסט, וכו'.
הקארמטי ה 16 עלול לגרום לו לקושי להגיע ולהבין את יעודו עד שידע להתגבר על השלילי של המספר. פחדים וחרדות, קורים דברים בהפתעה. מאוד מומלץ להתיחס לעומק רגשותיו שלא תמיד יעלה אותם.
את השם רק את יכולה להציע ואני אבדוק איזו מפה נוצרת כדי שיהיו לילד חיים טובים.
ממליצה על שמות מספר 8 או 6 - זה לא אומר שכל שם שתציעי יתאים אלא אצטרך לבדוק לעומק את המפה הנוצרת.
ניתן להכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שמות.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מתאים
ליאורה01/09/2012החלטנו לקרוא לו יובל (שם שני בתז ברוך)
אודה לניתוח ההתאמה
ליאורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מתאים - תגובה
חנה עטיה01/09/2012לליאורה שלום,
חבל לי כל כך שלא התיעצתם לגבי השם שבחרתם.
אך זאת בחירתכם והכי חשוב שתאהבו את השם.
קיראו את דברי הקודמים לגבי ההמלצה למספרים המתאימים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

