מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקתכרמית בן שושן13/06/2012
שלום, אני צריכה ללדת בסוף יולי בע"ה. אני יודעת שצריך תאריך לידה מדוייק אך אני לאורך כל ההריון חושבת על שמות. סוף סוף בעלי ואני ננעלנו על שלושה שמות. רציתי לדעת (אפילו שזה רק כיוון ולא וודאי)האם השמות: אלה, הילה או מיתר מתאימים. תודה רבה, אשמע שוב בע"ה בלידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה13/06/2012מה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
כרמית בן שושן13/06/2012בן שושן. שכחתי לציין גם את השם אביב.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה13/06/2012לכרמית שלום,
אני מבינה שזו בת:
מה שאפשרי כרגע זה הילה, אלה.
רק לאחר הלידה ניתן יהיה לבדוק איזו מפה נוצרת לילדה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם נוינטע13/06/2012
אני ובעלי מאוד אוהבים ורוצים לקרוא לתינוקת בשם נוי
אנחנו צריכים לעבור ניתוח קיסרי בין התארכים 23.7 - 10.8 מהו היום המתאים ביותר ללדת בכדי שהשם הנ"ל יתאים מבחינה נומורלגית במידה ויש מספר תארכים מתאמים נשמח לשמוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה הראל
נטע13/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה הראל - תגובה
חנה עטיה13/06/2012שלום נטע,
נוי הראל - בלי קשר לתאריך הלידה, השם נוי הראל יוצר מספרים קארמטים גם בחשיבה וגם ביכולות ולכן מאוד לא מומלץ.
לגבי תאריך לידה מועדף - 24.7, 27.7, 30.7, 2.8, 5.8.
חישבו על שמות נוספים עד הלידה ואז ניתן יהיה לבדוק איזה שם יוצר מפה הרמונית לילדה.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספרים קארמטיים? מה אני מפספסת?
נטע14/06/2012נוי זה 3 הראל זה 2 יחד זה 5 מה לא טוב בזה?
אני מכירה מלא אנשים שהשם + המשפחה נותן 5
מה אני מפספסת פה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספרים קארמטיים? מה אני מפספסת? - תגובה
חנה עטיה14/06/2012שלום לנטע,
יפה שאלת ואענה:
נוי = 3
הראל = 11/2 (מספר מאסטר שלא מצמצמים)
ביחד = 14/5 - (קארמטי שלא מצמצמים) - ז"א השם המלא קארמטי - אלה היכולות הנרכשות של האדם. כאשר המספר קארמטי יש קושי לממש את היכולות, ועלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר.
גם בחשיבה (אותיות אהו"י) יוצא מספר קארמטי 13/4 - קושי בחשיבה, קושי בקבלת החלטות נכונות, נעילות מחשבתית.
מה גם שה 13/4 - וה 14/5 - הקשר ביניהם הינו דיס הרמוני - זה אומר קושי בתחום הקריירה, עבודה ולימודים.
את לא מפספסת, אלא צריך ללמוד במשך שנים לעומק נומרולוגיה ולהבין את מורכבות המפה.
מספר 5 הוא נהדר כמו כל המספר, אך השאלה היא עם איזה מספר הוא בקשר בכל תחום בחיים.
מספר קארמטי תמיד לא מומלץ - כי האדם כבר מגיע לחיים עם קושי, ואם את כבר מתייעצת, בודאי לא אמליץ על מספר קארמטי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת שם המשפחה בהמשך להודעה הקודמתקרן13/06/2012
שלום ותודה רבה על התשובה.
שם המשפחה הוא לוין. האם אפשרי מורן לתינוקת כשברקע יש את שם הדוד שנפל -לירן? אני אוהבת את השם אבל קצת מפריע לי הדימיון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת שם המשפחה בהמשך להודעה הקודמת - תגובה
חנה עטיה13/06/2012לקרן שלום,
לגבי הדוד שנפל - הסברתי את דעתי במקרה הנדון.
אם את מרגישה דמיון בין 2 השמות - זאת תחושה שלך ונהגי כפי שאת מרגישה.
בנומרולוגיה, לא מומלץ לתת שם של אדם שנפטר ממחלה או בגיל צעיר, וכאן זה לא המקרה, אלא תחושה שלך.
מורן לוין - בלי להתיחס לתאריך הלידה השם מורן לוין מאוד לא מומלץ. נוצרים מספרים קארמטים גם בחשיבה וגם ביכולות וקושי בקריירה ובעבודה.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים ולהתיעץ לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםקרן12/06/2012
שלום,
אני אמורה ללדת בקרוב בת בשעה טובה. אני אוהבת את השם מורן אבל יש לי התלבטות כי לאח של בעלי קראו לירן והוא נהרג בצבא. האם עדיף לא לבחור שם עם סיומת דומה? סתם מן הרגשה כזאת שאולי זה לא טוב..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה12/06/2012לקרן שלום,
ראשית - רשמי את שם המשפחה כדי שאוכל להתייחס לשם המלא.
את השם לילדה רק את יכולה להציע ואני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת.
תאריך הלידה הוא קריטי ביעוץ לשם לילדה שתיוולד, לכן רצוי להתייעץ לאחר הלידה.
נהגי לגבי השמות כפי שאת מרגישה - כי לטעמי אין קשר בין 2 השמות הללו.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לפי מספר גורל?תומר הראל09/06/2012
קראתי באיזה אתר שבשביל ליצור הרמוניה בין השם לתאריך הלידה רצוי שסכום השם יהיה גבוה יותר ממספר הגורל (תאריך הלידה) שאלתי האם זה נכון ומה עושים עם אנשים שמספר הגורל שלהם 9 ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תומר
ליאת יוגב10/06/2012לי באופן אישי לא ידוע הטענה הנ"ל .
חשוב ובעיקר שהמפה תהיה הרמונית , מספרים שלא יתנגשו האחד בשני ,
כמו גם , מפה שעד כמה שאפשר לא יהיו בה צירופים קרמטיים , קרמה = 13 , 14, 16,19 .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם ל תינוקתמיכאל08/06/2012
שלום רב..
נולדה לנו בת ב 7/6/2012 בשעה 13:31
שם משפחה שלנו דינרמן חשבנו על שם נויה....
האים זה השם הןא טוב בשבלנ...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם ל תינוקת - תגובה
חנה עטיה09/06/2012למיכאל שלום,
ילדתכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודה להיות רחבת אופקים, חכמה, מנהיגה, נדיבה, אינדיבידואליסטית, מוחצנת וכו'.
השם נויה יוצר קושי בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
דבר נוסף - היעוד רחב האופקים, אוהב החופש ולעשות כרצונו מוקף במספרים מסגרתיים, זוגיים, מופנמים וצנועים. זה אומר שהיעוד יהיה חנוק ועלול להיות לה קושי להגיע ולהבין את יעודה.
גם "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד (קושי שהגיע מחיים קודמים ויוצר בחיים האלו קושי לממש את היעוד).
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאילה
מיכאל09/06/2012בהמכך לשאילתי מה דעתך לשם נועה
שם משפחה דינרמן תאריך לידעה 7/6/2012
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאילה - תגובה
חנה עטיה09/06/2012שלום מיכאל,
עם השם נועה נוצרת מפה הרמונית ונהדרת לילדה ואסביר בקצרה:
נוצרת מפת מנהיגות בשילוב של תקשורת טובה, כריזמה, קסם אישי, חוכמה רבה, מוחצנות.
בתוכה תהיה רצינית יותר, בוגרת, אוהבת ללמוד, אינדיבידואליסטית אך בהחלט יש לה צדדים יותר קלילים, חברותיים, דינאמים.
בהצלחה רבה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שם למאיהרויטל כהן06/06/2012
שלום
ב10.2.2012 בשעה 24:30 נולדה ביתי הקטנה , בחרנו עבורה את השם מאיה ואני לא בטוחה שהשם מתאים לה ..מה המלצתכם ?
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שינוי שם למאיה - תגובה
ליאת יוגב06/06/2012מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוקת הינו - כהן , ניתן לראות שהמפה הרמונית בעיקרה , ילדה מאד דינמית , פעלתנית , חשוב להפנות אותה לספורט , ריקוד !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןאמא05/06/2012
שלום ליאת,
אני עתידה בע"ה ללדת בן בסוף יולי (המשוער 30/7/12)
אני יודעת כמובן שכדאי לפנות אלייך אחרי הלידה, אבל אשמח אם רק תוכלי לכוון אותנו באם יש שמות שלא מתאימים בכלל.
שם המשפחה- אקזני
שמות אפשריים:
איתמר
תמיר
יזהר
ואם יש לך כיוונים/עצות בשבילנו נשמח מאוד, אנו מתקשים למצוא שם שאנו אוהבים...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומוסיפה
אמא05/06/2012סליחה, כמובן שהשאלה מופנית גם לחנה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומוסיפה - תגובה
חנה עטיה05/06/2012שלום לך,
בשלב זה ניתן לומר שהשמות תמיר ואולי גם יזהר אפשריים.
רק לאחר הלידה ניתן יהיה לתת המלצה לשם לילד שיוולד.
בינתיים חישבי על שמות נוספים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומוסיפה - תגובה
חנה עטיה06/06/2012שלום לך,
בשלב זה השמות האפשריים הם תמיר ויזהר.
חישבי על שמות נוספים עד הלידה ואהיה לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמא07/06/2012האם איתמר יורד לגמרי מהפרק?...
זה השם שהכי אהבנו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
חנה עטיה07/06/2012שלום רב,
כבר כעת ברור שהשם איתמר יוצר דיס הרמוניה משמעותית בתחום הקריירה, לימודים, עבודה.
מצטערת.
כמה חשוב להתיעץ גם אם השם מקסים (גם לדעתי).
אשמח לעמוד לרשותך לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירת שם לבן - תגובה
ליאת יוגב05/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםאלכס04/06/2012
בעזרת השם, תאריך הלידה המשוער שלי הוא סוף יולי, אנחנו מתבלטים בין השם אביגייל לענבל, אני יודעת שאת צריכים תאריך לידה מדויק אבל סתם מתעניינת כרגע מה יש לכם להגיד, תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב04/06/2012צרפי שם המשפחה של התינוקת , כדי שאפשר יהיה להשיב חלקית על שאלתך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצירפתי
נטלי05/06/2012רוקח :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צירפתי - תגובה
ליאת יוגב05/06/2012שני השמות יוצרים בעייתיות , גם צירופים קונפליקטיים , גם מספרים קרמטיים .
קרמה = חוב מחיים קודמים דבר היוצר קשיים גם בחיים אלה ..
נסי להתחבר לשמות נוספים עד הלידה ..
להשתמע לאחריה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ושמות אחרים
אלכס06/06/2012כל כך חבל, מאד התחברנו לשמות האלה, האם תאריך הלידה בכל זאת יכול לשנות או שהם פשוט לא מתאימים? :(
יש לנו עוד כמה שמות ברשימה שפחות אהבנו אבל והם: אמה, מיתר, לחן, זמר, צליל או שיר (כתבתי לך לפי סדר העדפות), נשמח לשמוע את דעתך עליהם.
יש לך עוד רעיונות לשם? כבר שמונה חודשים אנחנו חוקרים אתרי שמות ופשוט לא מוצאים משהו שמוצא חן בעינינו, אולי את תדעי כי את נחשפת לשמות יותר מאיתנו, השאיפה היא למשמעות יפה והעדפה לשם כמה שיותר בינלאומי, כמו שאת רואה לא מצאנו משהו שעמד בדרישות שלנו חוץ מאביגיל.
אם זה גם עוזר, לאימא (לי) קוראים אלכסנדרה ולאבא אייל :)
תגידי בבקשה, אני יודעת שזה פורום לבחירת שם התינוק, אבל האם אני יכולה לשאול אותך על השם שלי ולצרף תאריך לידה ושם משפחה קודם סתם מתוך סקרנות? אם לא אז לא, רק שואלת :)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ששכחתי להוסיף
אלכס06/06/2012לפני כשנה נפטר אדם שהיה מאד חשוב לי, בלידתו קראו לו יוסף אבל בגלל איזה סיפור משפחתי, שינו לו את השם לסניה (SENIA), לא בתעודת זהות אלא פשוט החליטו והתחילו לקרוא לו כך.
לא מזמן נולדה לדוד שלי ילדה והוא קרא לה על שם אותו האדם, יוספה.
ובכל זאת, אני מרגישה שמאד הייתי רוצה לקרוא לילדה שלי גם על שמו אבל פשוט לא מוצאת משהו שנשמע לי מתאים או דומה, לשם יוספה מלכתחילה לא התחברתי כי מרגיש לי שהשם הזה פחות נפוץ ויכול להיות ללעג בבית הספר.
ושוב, בגלל שאת נחשפת להרבה שמות, אולי יהיה לך רעיון לשם שמתאים או דומה? אולי יהיה לנו קליק עם השם שתציעי, אני מאד מקווה :)
והאם זה מביא מזל רע לקרוא למישהו על שם מישהו שנפטר? והאם מותר לעשות את זה עם כבר קראו למישהו על שמו? שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שתי שמות שחשבנו עליהם
אלכס06/06/2012ליר או לירי, נשמח לשמוע דעתך, סליחה עם אני מציקה, זה נושא שאנחנו חוקרים מאז תחילת ההיריון ועכשיו עוד מעט הלידה ועוד לא הגענו למשהו שהרגשנו שזה השם הנכון :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אלכס
ליאת יוגב06/06/2012ראשית , אין אצלי מאגר של שמות ,הדרך הטובה ביותר להכנס לאתר "שם לי" ולהיעזר בו .
שוב , מאחר ואין ידיעה לתאריך הלידה , כל שם שאומר כאפשרי - לא סופי , השמות אמה , לחן , זמר , ולירי אפשריים , היי בקשר לאחר הלידה להתייעצות מדוייקת !!
נכון שלא לבחור שמות על שם אדם שנפטר בטרם זמנו .
אם תרצי להיוועץ לגבייך , מוזמנת לכתוב לי למייל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם חדשמיטל ערבה03/06/2012
היי
ב-19.5 יום שבת נולדה לנו בת שנייה ויקרה .. לאחר התלבטויות רבות קראנו לה דריה שם המשפחה ערבה. רצינו לשמוע את חוות דעתכן .. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם חדש - תגובה
חנה עטיה03/06/2012למיטל שלום,
השם כבר ניתן והיה מתאים מאוד עם היית מתיעצת איתנו לגבי שם לילדה.
רק אומר - שיעודה הינו מספר 2 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות עדינה ורכה, זוגית ומשפחתית, אימפטית וסימפטית, מתחשבת וגם פגיעה. יש מאוד לשמור על נפשה ולהבין את רגישותה הרבה, גם אם היא תנהג ותראה אחרת.
בהצלחה בגידולה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בשם לתינוקרויטל פלד01/06/2012
עזרה בשם לתינוק שנולד היום 1.6.12 בשעה 5.58 בבוקר.. אנחנו ממש מתקשים בבחירת שם ונשמח להמלצה..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רויטל
ליאת יוגב01/06/2012חשוב שתנסי להתחבר לשמות (תוכלי להיעזר באתר "שם לי" )
כשתציעי שמות , אוכל להמליץ על השם המועדף מבין רשימת השמות שנראית לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה..
רויטל פלד02/06/2012יש כמה שמות שחשבנו עליהם: עידו, עומר, יואב, איתן, פשוט אם יש משהו אחר יותר מתאים אשמח לשמוע כי כרגע אני לא הכי מתחברת לאף אחד מהשמות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רויטל
ליאת יוגב02/06/2012אפשר להניח שמבין השמות שהצעת, השם היותר מתאים הוא - איתן , זאת מאחר והשילוב בין מספר הגורל לשם המלא מאד מתאים , מספר גורל 3 , המדגיש צדדים ילדיים , קלילים , חברותיים , עם צורך בביטוי , מילולי או יצירתי , מול השם המלא =8 הנותן צדדים פרקטיים , מעשיים , גבריים , ביחס למספר הגורל , אך מאחר וקיימים פרמטרים נוספים במפה , המפה כולה יוצרת מפת חנק , שמשמעותה , מספרים זוגיים , המתקבלים 6 8 2 מול יום וגורל אי זוגיים , נולד להיות מאד יחודי מקורי , בדרכו המיוחדת , אך נדרש ללכת מאד בתלם , כך שזוהי מפת חנק , המוכיחה שלא תמיד מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכו ,
נסי להתחבר לשמות נוספים שהערך הגימטרי שלהם - 2 .
כדי ליצור צירוף 3 בגורל מול 8 בשם המלא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני מחשבת ערך גימטרי 2? תודה..
רויטל פלד02/06/2012האם עמית אלעד איתי או אריאן יותר מתאימים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה גם אור ..
רויטל פלד02/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רויטל
ליאת יוגב02/06/2012הדרך לבדוק מהו הערך הגימטרי של השם , לכל אות , כידוע יש ערך גימטרי , א=1 ב=2 וכך הלאה כאשר א י ק =1 ב כ ר = 2 ,כמו כן , באתר "שם לי " ליד כל שם מופיע הערך הגימטרי של השם , כך שזה פשוט .
אם תשימי לב , השם איתן =11/2 .
השם אריאן ערכו הגימטרי =2/11 כאשר זוהי אופציה לא רעה , קיימים צדדים דינמיים בכל המפה , צד רך ורגיש מול חלקים יותר השרדותיים וסתגלניים .
במידה ולא תהינה אפשרויות אחרות , השם אריאן , מבין השמות האחרים שהצעת - אפשרי בהחלט .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עידו או עילאיאביטל31/05/2012
שלום
בני נולד אתמול בתאריך 30/5 שם המשפחה שרון
אני חושבת על אילעי או עידו אבל לא שוללת הצעות..
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עידו או עילאי - תגובה
חנה עטיה31/05/2012לאביטל שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 13/4 - יעודו להיות מסגרתי ומשפחתי, אוהב שגרה ובטחון כלכלי, פרקטי, מעשי ופחות רגיש. ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליו להגיע ולהבין את יעודו - הוא עלול לחוש תחושת הגבלה, תקיעות, שהכל הולך לאט עד שיתגבר על השלילי של המספר.
2 השמות אינם יוצרים מפה הרמונית לילד.
אילעי - יוצר דיס הרמוניה רצינית בחום הזוגיות והיחסים הקרובים ודברים נוספים.
עידו - נוצר מספר קארמטי בחשיבה שוב 13/4. נוצרת מפה של סגירות רגשית, נוקשות, בגרות, פחדים וחרדות.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.. מה עם יובל?
אביטל31/05/2012לאביטל שלום,
בנימה אישית - יובל זה שם מקסים שאני אוהבת במיוחד, אך כאן הוא מאוד לא מתאים ויוצר מספר קארמטי גם בחשיבה וגם ביכולות - לכן מאוד לא מומלץ.
מציעה להכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שמות במספר - 1, 8.
כל שם שתציעי אבדוק לעומק איזו מפה נוצרת למען שיהיו לילד חיים טובים.
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.. מה עם יובל? - תגובה
חנה עטיה31/05/2012לאביטל שלום,
בנימה אישית - יובל זה שם מקסים שאני אוהבת במיוחד, אך כאן הוא מאוד לא מתאים ויוצר מספר קארמטי גם בחשיבה וגם ביכולות - לכן מאוד לא מומלץ.
מציעה להכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שמות במספר - 1, 8.
כל שם שתציעי אבדוק לעומק איזו מפה נוצרת למען שיהיו לילד חיים טובים.
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידו או עילאי - תגובה - תגובה
חנה עטיה31/05/2012לאביטל שלום,
בנימה אישית - יובל זה שם מקסים שאני אוהבת במיוחד, אך כאן הוא מאוד לא מתאים ויוצר מספר קארמטי גם בחשיבה וגם ביכולות - לכן מאוד לא מומלץ.
מציעה להכנס לאתר בשם "שם לי" ולחפש שמות במספר - 1, 8.
כל שם שתציעי אבדוק לעומק איזו מפה נוצרת למען שיהיו לילד חיים טובים.
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מומלץ יותרכוכבית קמונדו30/05/2012
זאת שוב אני מתרגשת לקראת ניתוח קיסרי מחר 31/5/2012. איזה שם מומלץ יותר מבחינתכן ים או נועם. אשמח לקבל תגובה בהקדם....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה מומלץ יותר - תגובה
חנה עטיה30/05/2012ראי תגובה עכשיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתקרן30/05/2012
שלום,
אני עמודת ללדת בע"ה בעוד כחודשיים. אני יודעת שצריך תאריך סופי כדי לייעץ אך קראתי באחת התשובות שאפשר כבר לתת כיוון.
קודם כל אין לי אף שם שאני ממש מרגישה ש"זה זה" והשמות שנראים לי הם בגדר בסדר ולא יותר מזה. האם אני צריכה להיות ממש בטוחה עם השם ? לא יודעת אם זה בכלל יקרה לי..
בכל אופן אלה השמות : מאי, הדר, גלי, דורין, ואולי גם נויה ואגם.
שמי ושם בעלי: קרן ויוהד לוין.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב30/05/2012ניתן להתייחס חלקית לשאלתך , נכון לעכשיו מבלי ידיעת תאריך הלידה ,
השמות - מאי הדר דורין ואגם - אפשריים ,
היי בקשר לאחר הלידה ,להשתמע!,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה שם עדיף?כוכבית קמונדו29/05/2012
שלום שמי כוכבית בשבוע 38 ועוד יומיים ב"ה יש לי ניתוח קיסרי לידה שלישית עם בת. אני מתלבטת מאוד לגבי שני שמות יהב או נועם? יש לי שתי בנות בבית רום ואגם. כמו כן שם המשפחה הוא קמונדו ותאריך הלידה הוא31/5/2012. אשמח לקבל תגובה מהר.......................
אם יש לך הצעות נוספות לשמות מתאימים אשמח לקבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה שם עדיף? - תגובה
חנה עטיה29/05/2012לכוכבית שלום,
מאוד חשוב להתיעץ לאחר הלידה כאשר נדע בודאות את תאריך הלידה.
מה שנראה בשלב זה שיהב מאוד לא מתאים ונועם מאוד כן מתאים.
מאוד ממליצה להתיעץ לאחר הלידה ואז גם אומר לך כמה מילים על הילדה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם עדיף יהב או נועם
כוכבית קמונדו29/05/2012תודה חנה על התגובה המהירה כמו שציינתי תאריך הלידה הוא בניתוח קיסרי ביום חמישי הבא עלינו לטובה 31/5/2012. האם תוכלי כעת להגיב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם עדיף יהב או נועם - תגובה
חנה עטיה29/05/2012לכוכבית שלום,
אמרתי שאם זה תאריך הלידה בודאות אז נועם יוצא מאוד הרמוני.
קורה שהלידה מתקיימת לפני התאריך המתוכנן או לאחריו - ולכן רק לאחר הלידה אומר כמה מילים לגבי היעוד.
אעזור לך בשמחה בעוד כמה ימים ומאחלת לך לידה קלה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

