מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רעשים באוזן שמאלשולמית אשכנזי30/11/2007
חליתי בשפעת שהחלה בכאב עין, עברה לכאב גרון חזק ואח'כ לשיעול כבד עם ליחה, וכל זה במשך חדש ימים. בשבוע האחרון קבלתי גם אנטיביוטיקה. מזה שבועים אני חיה בגיהנום של רעשים קשים
באוזן שמאל , יום ולילה. גם השמיעה ירדה משמעותית.הייתי אצל רופא א.א.ג . הוא שלח אותי לבדיקת שמיעה+טימפנומטריה+BERA . הבדיקה נקבעה ל-13.12.07 .
שאלתי האם ישנה איזו שהיא דרך להקל על הסבל של הרעשים . לצערי באוזן ימין אבדתי לגמרי את השמיעה מזה מספר שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעשים באוזן שמאל
ענת כוכבא02/12/2007לשולמית שלום,
עלייך להתייעץ עם רופא א.א.ג המטפל בך לגבי טיפול תרופתי אפשרי.
רק אם הטיפול לא יועיל, יהיה מקום לשקול התאמת מיכשור לבעייתך
בברכה
ענת כוכבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה חדה בשמיעה באוזן ימיןעפרה30/11/2007
בעקבות ירידה חדה בשמיעה שלח אותי הרופא לבדיקת אמ.אר.אי וכתב בטופס "גרנולומה של הפנים". מה המשמעות? האם מדובר בחשד לגידול? מה הסיכוי לריפוי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה חדה באוזן ימין
חגית שגיא30/11/2007עופרה שלום
לשאלות מסוג אלו עדיף לפנות לפורום רופאי אא"ג
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורטל28/11/2007
בשנה האחרונה כל יום יומיים אני צריכה לנקות את אוזן ימין. שמתי לב שלאחרונה אני גם שומעת פחות טוב בה. ממה זה יכול להיות והאם עלי ללכת בדחיפות לרופא?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאורטל
איילה ולדמן28/11/2007המלצתי לך - פני לרופא א.א.ג לבדוק את מצב האוזן. אם את חוששת גם לשמיעה הוא יוכל, בנוסף לבדיקת מצבה הרפואי של האוזן, להפנותך לבדיקת שמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים באוזנייםתיקי26/11/2007
בני בן 7.5 עבר ניתוח כפתורים אך לאחר הוצאת הכפתורים חזרו שוב הנוזלים.
1. האם יש טיפול אחר למניעה לפני שאנחנו שוב חוזרים לניתוח?
2. הילד בשלב שמבקש ללמוד שחייה האם זה מותר או שזה יחריף את הבעיה?
בררתי על נרות הופי ונאמר לי שבגלל שהוא עבר ניתוח כפתורים אז זה מסוכן בשבילו האם יש טיפול אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים באוזניים
חגית שגיא26/11/2007תיקי שלום
תמיד עדיף לפנות לרופא אא"ג בנושאים כאלו מכיוון שהם הגורם לענות על בעיות רפואיות.
קיימים טיפולים אלטרנטיביים למיניהם שאין באפשרותי להרחיב עליהם בשל חוסר ידע ברפואה אלטרנטיבית.
קיים בשוק מכשיר הנקרא EAR POPPER ומטרתו לאוורר את האוזן התיכונה ברמה יום יומית ובכך לפתור בעית נוזלים קיימת ולמנוע הישנות של הבעיה. בבית חולים איכילוב נערך ניסוי לבדיקת יעילותו ולמיטב הבנתי בהצלחה. את מוזמנת לקרוא על המכשיר באתר:
www.tsomet-medical.co.il, ולשאול עליו את רופא אא"ג המטפל.
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלינאית תקשורתיוכי25/11/2007
באילו מקרים ניתן להעזר בקילנאית תקשורת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלינאית תקשורת
חגית שגיא25/11/2007יוכי שלום
קלינאית תקשורת מטפלת בכל מה שנוגע לשיקום שמיעה ודיבור, כלומר: בדיקות שמיעה למיניהן, התאמת מכשירי שמיעה, אימוני שמיעה, ותמיכה באוכלוסיות הסובלת מקשיי שפה, דיבור ותקשורת כבעיה ספציפית או שקשורה לבעיה אחרת (תסמונות למיניהן, לקויות שונות ופגיעות אחרות)
אשמח לענות בצורה ממוקדת יותר בהתאם לתחום שנוגע אליך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות אוזנייםורדית22/11/2007
בתי בת שנה וחצי ובכל מספר חודשים יש לה דלקות אוזניים.
אני חושבת שהיא ירשה זאת ממני שכן סבלתי המוןם מאוזניים ואף עברתי ניתוח מסובך באוזן, בגלל דלקת שהסתבכה.
אני מפחדת שבתי תסבול כמוני, וכן יש בי חשש שיכולה להיפגע לה השמיעה, האם החשש שלי במקומו<?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לורדית
חגית שגיא22/11/2007במקרים כאלו הגורם המקצועי איתו את אמורה להתייעץ הוא רופא אא"ג ולא קלינאית תקשורת.
על כן את יכולה לפנות לפורום רופאי אא"ג או ישירות לרופא אא"ג קרוב לביתך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחגית20/11/2007
ביתי בת ה-5 לדעתי אינה שומעת טוב,מאחר וכל דבר שהנני אומרת לה היא שואלת :מה? שאחזור שנית על הדברים, או שאם אמרתי משהו אחד היא אומרת לי שהיא שמעה משהו אחר.האם יש מצב שהיא לא שומעת טוב?
אציין שבגיל שנה וחודשיים היא עברה ניתוח פקקים בשתי האוזניים,אבל בביקורת נאמר שהם כבר נפלו, או שהיא "עושה את עצמה" לא שומעת, ורק צריכה קצת תשומת לב מאחר ויש לנו תינוקת חדשה בת חודש וטבעי שהיא מקנאה. לתשובתך המהירה אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחגית
ענת כוכבא20/11/2007לחגית שלום
ילדים רבים דורשים תשומת לב רבה יותר לאחר הולדת אח או אחות. אחת הדרכים לזכות בתשומת לב היא באמצעות השמיעה- אתם נאלצים לחזור על דבריכם ובכך מעניקים תשומת לב נוספת לבתכם.
על מנת להסיר ספק מלבך, מומלץ לפנות לרופא א.א.ג לבדיקת תקינות מערכת א.א.ג. ובהמשך לעבור בדיקת שמיעה , אשר תבהיר את מצבה השמיעתי של בתך.בברכה ענת כוכבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת לא מגיבהיונית18/11/2007
שלום רב. בתי בת 10 שבועות. לפעמים אני קוראת לה כשהיא בוהה לכיוון אחר והיא לא מגיבה. גם לרעשים של משחקים היא לא מסתובבת.
האם זה נורמליי בגיל הזה? האם כדאי לי לקחת אותה לבדיקת שמיעה? אחרי הלידה עשו לה בדיקת שמיעה והכל היה בסדר. מה לעשות?
תודה, יונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת לא מגיבה
חגית שגיא18/11/2007יונית שלום,
תינוקות קטנים אינם מגיבים לסביבה בצורה ברורה, התגובה שלהם יכולה להיות קטנה כדוגמת הפסקת או התחלת מציצה, כיווץ גבות, הפסקת פעילות לשניה וכד'. בנוסף, הסביבה צריכה להיות נטולת גירויים על מנת שנוכל לוודא למה התינוק מגיב - לגירוי שמיעתי, ויזואלי או מגע.
היכולת להפנות מבט לכיוון מקור צליל גם היא אינה מפותחת בגיל כה צעיר.
לכן - אין טעם לדאוג בכל פעם שלא רואים תגובה ברורה לצליל.
כל זאת אינו בא להחליף בדיקת שמיעה מסודרת. אם את מודאגת או חשה שמשהו אינו כשורה אני ממליצה שתפני לבדיקת שמיעה אצל קלינאי תקשורת במכון מוסדר.
מקווה שעזרתי
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליקוי שמיעה עצביקובי13/11/2007
שלום אני בן 35 סובל מליקוי שמיעה עצבי מגיל 10 באוזן שמאל שבאוזן זאת אינני שומע כלל ,
מה שנישאר לי זה אוזן ימין רק כאשר בזמן האחרון אני מרגיש שיש ירידה בשמיעה גם .
לאורך כל השנים הייתיי סובל מסחרחורות איבוד שיווי מישקל בחילות הקאות וכאבי ראש
הרכבתי פעם מכשיר שמיעה אבל הורדתי אותו לגמרי מהבושה שלא יצחקו עליי .
השאלה שלי היא אם עכשיו ככל שאני מתבגר יש יותר בעיות כי אני מטופל אצל רופא א.א.ג שבו הוא מנקה ושואב שלי באוזניים חוזרות ונשנות הבעיות שסיפרתי כמו :כאבים ולחץ בראש , סחרחורות , איבוד שיווי משקל, בחילות , הקאות , חוסר ריכוז בקיצור אני מרגיש אטום לגמרי כי לפי מה שאני קורא בכל מיני מאמרים שכל זה קשור לליקוי שמיעה עצבי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליקוי שמיעה עצבי
איילה ולדמן13/11/2007קובי שלום
לפי התאור שאתה מסרת אתה סובל מבעיות שקשורות כנראה גם במערכת ההולכתית וגם במערכת התחושתית-עצבית. ואכן התופעות שאתה מתאר יכולות לנבוע גם מהאוזן התיכונה וגם מהאוזן הפנימית. באשר למצב הרפואי של האוזניים שלך, מי שמוסמך לענות לך הוא רופא א.א.ג וטוב שאתה נמצא אצלו במעקב תקופתי. לגבי המצב השמיעתי, אם כפי שתארת הינך סובל מירידה בשמיעה גם באוזן הטובה שלך, כדאי שתדע שיש פתרונות טובים בהרבה משהיו קיימים לפני שנים וחשוב וכדאי לגשת לקלינאי/ת תקשורת לצורך יעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית העזרהיולי11/11/2007
האם ככל שדוחים את השימוש באביזרי העזר לשמיעה, ירידת השמיעה יותר איטית? או שאין בכלל קשר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיית העזרה
איילה ולדמן11/11/2007דחיית השימוש במכשירי שמיעה אינה מזרזת או מאטה את קצב ההדרדרות בשמיעה. עם זאת, ידוע שככל שמתאימים מכשירי שמיעה מוקדם יותר, דהיינו בגיל צעיר יותר וכשליקוי השמיעה קל יותר, כך ההסתגלות למכשירי השמיעה מהירה יותר והתפקוד איתם יעיל יותר. בנוסף לכך, ישנם מחקרים שמצביעים על כך שתתכן ירידה בתפקוד הקוגניטיבי ובתהליכי זיכרון אצל אנשים לקויי שמיעה שלא הרכיבו מכשירי שמיעה, לעומת בני גילם ששמרו על תפקוד שמיעתי תקין לאורך השנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לשמוע עודליאת08/11/2007
שלום, הייתי השבוע אצל רופא מומחה, הוא טוען שעקב בדיקת השמיעה שעברתי ותוצאותיה ולאחר בדיקה שהוא עשה, אני צריכה לעבור ניתוח, או לשים מכשירי שמיעה.
מה עדיף ? ניתוח ? האם אחרי הניתוח השמיעה תשתפר ולא אזדקק לניתוח נוסף ? זהו ניתוח שהוא לכל החיים, ולא צריך יותר ?
אודה לכם מאוד בתשובתכם המהירה, אני דואגת. תודה - ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
חגית שגיא09/11/2007כל שאלה לגבי ניתוח, אחוזי הצלחת ניתוח ומה הסיכויים לניתוח חוזר עדיף להפנות לרופא או לפורום רופאי אא"ג משום שזה אינו תחום ההתמחות של קלינאית תקשורת.
הייתי שמחה מאוד לעזור לך, ולספק לך מידע לגבי תרומת מכשירי שמיעה לסוג הבעיה שיש לך, אך לא ציינת מהי הבעיה.
מקווה שעזרתי במעט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
ליאת11/11/2007תודה על תשובתך, היכן אוכל למצוא את הפורום של רופאי האא"ג ? אשמח אם בזה תוכלי לעזור לי.
שוב תודה - ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
חגית שגיא12/11/2007ברשימת הפורומים של BEOK תוכלי למצוא גם פורום של רפואת אא"ג (פורומים רפואים כלליים)
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלפוןאורי08/11/2007
האם יש מכשיר טלפון שגם מי ששמיעתו קצת כבדה יוכל לשוחח? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלפון
חגית שגיא08/11/2007אורי שלום,
קיימים מכשירי טלפון עם מגבר אשר מי ששמיעתו ירודה יכול להגביר את קול הדובר.
ניתן לפנות לאחת החברות המספקות מכשירי שמיעה או עזרים ללקויי שמיעה על מנת לברר על מכשיר כזה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות באוזןרז06/11/2007
שלום אני נער בן 15 וכל פעם שאני שוכב אל אוזן ימין אני שומע באוזן שמאל מין בומים קטנים כאלה באוזן וזה ממש מפריע ומעצבן
ובגלל זה אני יכול לישון רק אל צד אחד
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפיקות באוזן
חגית שגיא07/11/2007שלום רז
באוזן עוברים כלי דם, ולעיתים כשהאוזן אטומה (כמו במצב ששוכבים עליה) שומעים את הדופק. כנראה ואלו ה'בומים' שאתה שומע.
אם זה מאוד מפריע אתה יכול לגשת לרופא אא"ג ולהתייעץ איתו לגבי פיתרון לבעיה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרז
רז07/11/2007שלום זה שוב אני זה לא בומים של הוריד ...וגם אני שומע אותם רק אוזן אחת וגם זה ממש חזק וזה כבברה מון זמן שזה ככה וזה ממש מעצבן ..אולי בכול זאת את יכולה ליעץ לי מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדפיקות באוזן
07/11/2007רז הדפיקות הללו שאתה שומע מכונות טנטון וכפי שאתה מתאר אותו ניראה כי מקורו באוזן התיכונה. לפיכך, אין מנוס מביקור אצל רופא א.א.ג אשר יסתכל באוזן ואף אולי יפנה אותך לבדיקות נוספות בכדי לברר את מקור הטנטון. חשוב מאד שתיגש לרופא. הנחמה היחידה שלי אליך היא שהוא באמת עשוי לפתור את הבעיה וטנטון כמו שאתה מתאר אכן יכול להיות מטופל בצורה טובה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקותאושר06/11/2007האם אפשר דרך קופות החולים ? גם לאנשים מבוגרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבדיקות
איילה ולדמן06/11/2007ניתן לעשות בדיקות שמיעה דרך קופות החולים, לכל הגילאים. כל שצריך לעשות הוא לפנות לרופא הקופה ולקבל ממנו הפנייה לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות שמיעהדוברת04/11/2007כל כמה זמן צריך ללכת לרופא אא"ג ולעשות בדיקות של השמיעה?
איך אפשר לדעת אם יש ירידה בשמיעה או שהשמיעה תמיד היתה חלשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבדיקות שמיעה
איילה ולדמן04/11/2007באופן כללי הצורך לעשות בדיקת שמיעה מתעורר כאשר את מרגישה שינוי בשמיעתך או דברים בסביבתך מעידים על אפשרות קיום ירידה בשמיעה, כגון, אם את שואלת הרבה פעמים "מה", הסביבה (חברים, ילדים וכדו') שלך מעירה לך שאינך שומעת טוב, את מגבירה מאוד את הטלויזיה או את הרדיו וכדו'. בנוסף אם את בקבוצת סיכון גבוה לסבול מליקוי בשמיעה כגון, אם את חשופה לרעש בעצמת גבוהות באופן קבוע או תדיר, אם במשפחתך יש אנשים שסובלים מליקוי בשמיעה מגיל צעיר וכדו' אז עלייך לבצע בדיקת שמיעה. מומלץ לפנות לרופא א.א.ג בטרם ביצוע בדיקת שמיעה על מנת לוודא שהאוזניים לא פקוקות בשעווה או מלאות בנוזלים וכן על מנתלקבל ממנו הפניה לבדיקה.
באשר לשאלתך השניה. למעשה אין שום דרך ודאית לדעת אם שמיעתך היתה תמיד חלשה או שהיא ירדה רק לאחרונה אם אין בדיקת שמיעה קודמת שתהווה בסיס להשוואה. במקרה שאין בדיקה קודמת ניתן אך ורק להסתמך על הרגשתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

