שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אני
    21/07/2009


    היי
    התחלתי לאחרונה לקיים יחסי מין אבל אנחנו משתמשים רק בקונדום...זה מספיק?או שעליי להתחיל לקחת גלולות? כל עוד אני רואה שהקונדום לא נקרע אין סיכוי להריון נכון?
    היה מצב פעם אחד שהוא שם קונדום ואז ירדה הזיקפה הוא הוציא אותו ולאחר כמה דקות השתמש שוב,זה בסדר?הוא לא נקרע או משהו,יכול להיות שהצטברו חיידקים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שלי פסטרנק כץ
    22/07/2009

    הקונדום נועד לשימוש חד פעמי בלבד!!! אין להוציא ולשים שנית משום סיבה שהיא ולכן עדיף שיהיו לכם מספר קונדומים מוכנים לשימוש לפני כל מגע מיני.

    הקונדום הוא אמצעי המניעה היחיד שמשמש גם נגד הריון וגם למניעת מחלות.

    בלי קשר אם את מתכוונת להמשיך לקיים יחסי מין על בסיס קבוע מומלץ למען השקט הנפשי שלך שתלכי להבדק ותקבלי מרשם לגלולות. עצם לקיחת הגלולות יתן לך להרגיש את האחריות שלך לגבי העניין.

    אל תפסיקי להשתמש בקונדום בכל מקרה לפני שאת יודעת בוודאות (בדיקה) שהבחור אינו נושא בגופו שום מחלת מין פוטנציאלית.

    למרות שזה נשמע כך זה לא כל כך מסובך, כמו שלפני קפיצת בנג'י/עליה למטוס ועוד אנחנו עוברים את כל הבדיקות כדי לוודא שלא יהיו תקלות כך גם בסקס. בדיקה פעם בכמה זמן ולפני כניסה למערכת יחסים חדשה ויש לך שקט לתקופה ארוכה.


    רק טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו