מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא סובלת את בעלי...מורנוש13/08/2009
אני בת 29 ,נשואה +ילדים,לא מסוגלת לראות את בעלי ,הגעתי למסקנה שהוא מביא לי עצבים בכל הגוף שאני רואה אותו,אנחנו שוכבים מידי פעם אבל אני לא מסוגלת להתנשק איתו,מרוב שהוא מעצבן אותי...אין ביננו שום דבר ריגשי פרט לילדים הקטנים והמקסימים שלנו
אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות...
לפרק קשר?להתגרש? לחפש ריגוש עם מישהו אחר,לבגוד?
בכל זאת יש משפחה מסביב,ילדים ,הורים וכו'...
מה הפתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מורן
רציני13/08/2009אשמח לשוחח איתך , אם את מעוניינת
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מורנוש
Jhon13/08/2009אני חייב לציין, לפני שאני עונה, שאין לי שום ניסיון ומה שאומר זה על סמך דעתי בלבד.
אגב, אני צעיר ממך בשנתיים ואני נשוי +1.
אני בתפישתי חושב שאם לא הולך אז צריך לפרק את החבילה.... אבל כשכנסים הילדים לסיפור זה משנה קצת את התמונה.
אולי כדאי לך להסתכל על החיובי והשלילי בכל אחת מהאופציות שהעלית.
להתגרש - חסרונות - פגיעה בילדים, שינוי המצב הכלכלי (לטוב, מזונות, ולרע, פחות משכורת אחת), פגיעה תדמיתית וכו'. יתרונות - תוכלי לפגוש גבר חדש, ריגושים חדשים, ילדים יותר מאושרים (בהנחה שהפרידה רק עושה להם טוב והם לא רואים את השנאה שיש בין בני הזוג), תקבלי מזונות, הילדים יגדלו כמו שאת רוצה וכו'.
את החשבון בעיקר את צריכה לעשות עם עצמך ולהגיע להחלטה.
בכל אופן, לדעתי, גירושין זה לא דבר פסול. צריך להסתכל על הגירושין כדרך לפתיחת דלתות חדשות ולשיפור ההרגשה הפנימית שלך.
תמיד תוכלי למצוא דוגמאות של נשים שהצליחו למצוא את עצמן גם לאחר גירושין, ובמקביל תוכלי למצוא נשים שלא מצאו את עצמן אח"כ. הכל תלוי באמונה שלך בעצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקטלני
אדוארד15/08/2009תופעה ישראלית הכי מכוערת ביקום ץבכל מחיר להיפרד קטלני במיוחד לילדים ץאם את חושבת להציץ החוצה עוד יותר קטלני ץגמרי ענין קחי תקופת רגיעהאת והילדים ברב המקריםצריך שיקול דעת ושליטה עצמית ץאם תרצי ללמוד על בשר של אחרים תהיי בקשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמורן
ירון18/08/2009תראי את צריכה לקחת פסק זמן לעצמך ולנסות לפתור את הבעיות (תנסי לדבר איתו)
לפרק את החבילה זה הפתרון הקל והכי פשוט.
תנסי פשוט להרגע ולחשוב בבהירות ולא כשאת כועסת.
אם תרצי לדבר אני במייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שלי פסטרנק כץ20/08/2009הי מורן,
את כותבת שמלבד הילדים את לא מוצאת סיבה שבגללה כדאי לך להשאר עם האיש הזה שאיתו התחתנת לא מזמן, כנראה מתוך אהבה.
החיים, השגרה ועוד לא מעט דברים שקורים בדרך לשם גרמו לכם להתרחק אחד מהשני עד כשי כך שלא נותר דבר מלבד הגעגוע.. לימים אחרים.
לא משנה באיזו דרך תבחרי, הטוב ביותר יהיה לעשות זאת בצורה בוגרת, אחראית ובעזרת איש/ת מקצוע שיוכל להנחות אותך בצורה אובייקטיבית ונכונה עבורך, עבור בן זוגך ועבור הילדים.
להשאר בתוך זוגיות עם מישהו שלא סובלים , יגרום לשניכם סבל רב וכמובן גם לילדים.
ילדים שרואים בבית אהבסה, חום וחיבה בין ההורים גדלים להיות ילדים בעלי ביטחון עצמי ויכולת הסתגלות טובה לחיים. ילדים שגדלו בבית בו ההורים לא מפגינים אהבה אחד כלפי השני לומדים כי כך מתנהלת מערכת יחסים ולכן, כשיתבגרו ימצאו לעצמם בני זוג שיתיחסו אליהם כפי שהם למדו בבית... האם זה מה שאת מאחלת לילדיך כשאת כותבת שאת נשארת שם בשבילם??
להפרד או לא - זה רק את יודעת אבל יועץ טוב יוכל לעזור לך להגיע אל ההחלטה הנכונה עם הכי פחות נזקים לכולכם.
בגידה היא וודאי לא הפתרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוחנן 20
אסי28/08/2009מאמי את סובלת
ספרי לא את האמת בהתחלה זה יגניב אותו
אני מאמין שעם הזמן הוא יבין את זה
אולי הוא ישפר את היחס אלייך ביכדי ליכבוש אותך מחדש
או שלפחות יבין מה עובר עלייך
מי אשם פה זה לא מעניין אך עוצרים זה יותר מעניין
תצליחו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשננו באותה צרה
דני03/09/2009מותק את לא לבד אים זה מנחם אותך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי אפשר להציל...
Yak03/09/2009אולי אפשר לראות הכל אחרת. אולי דרוש שינוי כלשהו שירענן ויפיח תקווה ותקופה טובה ושונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
