לא סובלת את בעלי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא סובלת את בעלי...
    מורנוש
    13/08/2009

    אני בת 29 ,נשואה +ילדים,לא מסוגלת לראות את בעלי ,הגעתי למסקנה שהוא מביא לי עצבים בכל הגוף שאני רואה אותו,אנחנו שוכבים מידי פעם אבל אני לא מסוגלת להתנשק איתו,מרוב שהוא מעצבן אותי...אין ביננו שום דבר ריגשי פרט לילדים הקטנים והמקסימים שלנו
    אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות...
    לפרק קשר?להתגרש? לחפש ריגוש עם מישהו אחר,לבגוד?
    בכל זאת יש משפחה מסביב,ילדים ,הורים וכו'...
    מה הפתרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא סובלת את בעלי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מורן

    רציני
    13/08/2009

    אשמח לשוחח איתך , אם את מעוניינת
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מורנוש

    Jhon
    13/08/2009

    אני חייב לציין, לפני שאני עונה, שאין לי שום ניסיון ומה שאומר זה על סמך דעתי בלבד.
    אגב, אני צעיר ממך בשנתיים ואני נשוי +1.
    אני בתפישתי חושב שאם לא הולך אז צריך לפרק את החבילה.... אבל כשכנסים הילדים לסיפור זה משנה קצת את התמונה.
    אולי כדאי לך להסתכל על החיובי והשלילי בכל אחת מהאופציות שהעלית.
    להתגרש - חסרונות - פגיעה בילדים, שינוי המצב הכלכלי (לטוב, מזונות, ולרע, פחות משכורת אחת), פגיעה תדמיתית וכו'. יתרונות - תוכלי לפגוש גבר חדש, ריגושים חדשים, ילדים יותר מאושרים (בהנחה שהפרידה רק עושה להם טוב והם לא רואים את השנאה שיש בין בני הזוג), תקבלי מזונות, הילדים יגדלו כמו שאת רוצה וכו'.
    את החשבון בעיקר את צריכה לעשות עם עצמך ולהגיע להחלטה.
    בכל אופן, לדעתי, גירושין זה לא דבר פסול. צריך להסתכל על הגירושין כדרך לפתיחת דלתות חדשות ולשיפור ההרגשה הפנימית שלך.
    תמיד תוכלי למצוא דוגמאות של נשים שהצליחו למצוא את עצמן גם לאחר גירושין, ובמקביל תוכלי למצוא נשים שלא מצאו את עצמן אח"כ. הכל תלוי באמונה שלך בעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטלני

    אדוארד
    15/08/2009

    תופעה ישראלית הכי מכוערת ביקום ץבכל מחיר להיפרד קטלני במיוחד לילדים ץאם את חושבת להציץ החוצה עוד יותר קטלני ץגמרי ענין קחי תקופת רגיעהאת והילדים ברב המקריםצריך שיקול דעת ושליטה עצמית ץאם תרצי ללמוד על בשר של אחרים תהיי בקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    ירון
    18/08/2009

    תראי את צריכה לקחת פסק זמן לעצמך ולנסות לפתור את הבעיות (תנסי לדבר איתו)

    לפרק את החבילה זה הפתרון הקל והכי פשוט.

    תנסי פשוט להרגע ולחשוב בבהירות ולא כשאת כועסת.

    אם תרצי לדבר אני במייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שלי פסטרנק כץ
    20/08/2009

    הי מורן,

    את כותבת שמלבד הילדים את לא מוצאת סיבה שבגללה כדאי לך להשאר עם האיש הזה שאיתו התחתנת לא מזמן, כנראה מתוך אהבה.

    החיים, השגרה ועוד לא מעט דברים שקורים בדרך לשם גרמו לכם להתרחק אחד מהשני עד כשי כך שלא נותר דבר מלבד הגעגוע.. לימים אחרים.

    לא משנה באיזו דרך תבחרי, הטוב ביותר יהיה לעשות זאת בצורה בוגרת, אחראית ובעזרת איש/ת מקצוע שיוכל להנחות אותך בצורה אובייקטיבית ונכונה עבורך, עבור בן זוגך ועבור הילדים.

    להשאר בתוך זוגיות עם מישהו שלא סובלים , יגרום לשניכם סבל רב וכמובן גם לילדים.
    ילדים שרואים בבית אהבסה, חום וחיבה בין ההורים גדלים להיות ילדים בעלי ביטחון עצמי ויכולת הסתגלות טובה לחיים. ילדים שגדלו בבית בו ההורים לא מפגינים אהבה אחד כלפי השני לומדים כי כך מתנהלת מערכת יחסים ולכן, כשיתבגרו ימצאו לעצמם בני זוג שיתיחסו אליהם כפי שהם למדו בבית... האם זה מה שאת מאחלת לילדיך כשאת כותבת שאת נשארת שם בשבילם??

    להפרד או לא - זה רק את יודעת אבל יועץ טוב יוכל לעזור לך להגיע אל ההחלטה הנכונה עם הכי פחות נזקים לכולכם.

    בגידה היא וודאי לא הפתרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוחנן 20

    אסי
    28/08/2009

    מאמי את סובלת
    ספרי לא את האמת בהתחלה זה יגניב אותו
    אני מאמין שעם הזמן הוא יבין את זה
    אולי הוא ישפר את היחס אלייך ביכדי ליכבוש אותך מחדש
    או שלפחות יבין מה עובר עלייך
    מי אשם פה זה לא מעניין אך עוצרים זה יותר מעניין
    תצליחו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שננו באותה צרה

    דני
    03/09/2009

    מותק את לא לבד אים זה מנחם אותך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי אפשר להציל...

    Yak
    03/09/2009

    אולי אפשר לראות הכל אחרת. אולי דרוש שינוי כלשהו שירענן ויפיח תקווה ותקופה טובה ושונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו