מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יעוץ זוגימאי25/08/2009
אני וחבר שלי ממש ממש לא מסתדרים ביחד!..
כל יום אנחנו רבים.. ממש בגלל שטויות!
אבל אני אוהבת אותו מאוד והוא אוהב אותי מאודד!
ואני מרגישה שאנחנו ממש מתרחקים אחד מהשני.. (אנחנו חברים כבר 7 חודשים)
הוא אף פעם לא מבין אותי - ואני לא מבינה אותו.
הוא לא מתעניין במה שאני עושה - ואני כן מתעניינת במה שהוא עושה!
אני רוצה לעשות איתו דברים חדשים ומעניינים בחיים להנות קצת מהחיים- והוא לא.
הוא אף פעם לא רוצה להיפגש אצלי. ואם אני לא יכולה לבוא אליו אז הוא מעדיף לשבת בבית ולנגן בגיטרה הזאת שלו!. ואז אני כמו סטומה רבה עם כל העולם ובאה אליו כי אני מתגעגעת! ועוד הרבה!
ואני חוזרת... אנחנו מאוד מאוד אוהבים אחד את השני..ואני בחיים לא אפרד ממנו!
אבל לפעמים אני ממש מתרגזת ממנו!!!!
וחשבתי על ייעוץ זוגי...
אבל אנחנו בני 15. (!!!!!!!!!!!)
ואני לא מבינה בזה כלום...
כדאי לי בכלל?
אם אפשר בכלל?
כמה זה עולה?
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למאי
שלי פסטרנק כץ26/08/2009
הי מאי, את מתוקה אמיתית!
הפורום כאן מיועד לאנשים קצת יותר גדולים.
בגיל 15 אולי נדמה לך שבחיים לא תפרדי ממנו ויכול להיות אגב שאת צודקת (פגשתי בימי כמה זוגות שחיים יחד מגיל צעיר כזה) ובכל זאת..
יעוץ זוגי מתאים בדרך כלל לאנשים שרוצים להעביר את רוב חייהם יחד, לגדל ילדים יחד, להקים בית ועוד. בגיל 15 לומדים לבד בדרך כלל ומתנסים לבד בחוויות וככה מתגבשת לה הדרך המתאימה לכל אחד בתוך זוגיות.
לא הייתי מציעה לך ללכת ליעוץ אבל כן להבין מעצמך למה את כל כך להוטה עליו והוא לא מרגיש ככה בחזרה.
אם לך יהיו תחביבים משלך (כמו הגיטרה הזו שלו למשל :) יהיה לך קל יותר, הזמן שלך יהיה תפוס בדברים שאת אוהבת לעשות ואולי הוא קצת יקנא שאין לך זמן בשבילו. הוא יתחיל להתגעגע ואז...
אולי גם הוא יבוא אליך סוף סוף.
* כשאת מראה לו שאין לך דבר אחר בעולם מלבדו את גורמת לו להרגיש כל כך מוצלח ומיוחד שאין לו שום צורך להתאמץ כדי לזכות בלבך. את הרי כבר שלו (:
ספרי לנו איך מתפתח,
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
