מתבייש לספר להם על מה שיש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתבייש לספר להם על מה שיש
    מודאג
    30/08/2009

    שלום רב,

    אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אשמח לקבל את עזרתכם, תודה מראש.

    אני בן 24, לאחרונה שמתי לב שיש משהו מעל האשך השמאלי, בתוך שק האשכים, אני ראיתי את הדבר הזה גם בעבר אך לא ייחסתי לזה חשיבות (חשבתי שדבר כזה הוא מצב רגיל ותקין) אך רק לפני שבועיים רציתי לדעת מה זה, נכנסתי לאינטרנט וראיתי דברים מבהילים, פניתי בדחיפות לרופא אורולוג, ובבדיקה הוא אמר שיש לי דליות בוורידי האשכים (וריקוצל), ואני חייב לעבור ניתוח בבית חולים. אך יש בעיה שאני לא עוד לא סיפרתי לאמא ולאף אחד במשפחה על מה שיש לי, כי אני מתבייש לספר לאמא על זה, ובנוסף היא תופתע אם אני אגיד לה שאני אצטרך לעשות ניתוח כירורגי, עד לרגע זה רק אני והרופא שבדק אותי יודעים שיש לי וריקוצל, גם כשפניתי לאורולוג אני לא אמרתי שאני הולך לבדיקה אצל הרופא, אני לא יודע איך לומר לאמא וגם למשפחה שיש לי "בעיה" באשכים, לציין כי יש קשר פתוח ביני לבין אמא, אבל לא עד כדי כך לספר לה על האשכים שלי ושיש לי וריקוצל ואני חייב לעשות ניתוח.

    מה לעשות? אני גם מתבייש מכל המשפחה (למשל מאחותי) שאני רוצה לעשות ניתוח באשכים, אני לא מתבייש מכך שיש לי ניתוח, אבל בגלל שהניתוח הוא באשכים, אני כל כך לחוץ... איך אני אספר להם שיש לי וריקוצל ואצטרך לעבור ניתוח בבית חולים?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתבייש לספר להם על מה שיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תבהל, להרבה יש את זה ואומרים שבר

    אנונימי
    31/08/2009

    שבר מפשעתי, זה מה שתגיד, אף אחד לא יודע מה זה וריקוצלה למרות שזה מאד נפוץ, אבל אלה שמתביישים להסביר זה מה שאומרים.
    זה ניתוח פשוט ביותר ובאותו יום אתה הולך הביתה. קצת מדדה אבל זה עטבר מהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל דאגה חמוד

    חן
    31/08/2009

    אני אבא לבחור בן 22 וגם לו יש וריקוצל הבעיה בהזנחה היא פוריות
    כפי שהגדיר זאת מנהל המחלקה האורולוגית בבית החולים שבו אני
    עובד .
    אם לא תשתף את המשפחה הקרובה אתה תפגע בהם .
    בעיה באשך זה ענין רציני .
    הסר את הבושה שוחח עם האימא ותראה איך היא תדאג
    ותרוץ איתך לטפל בזה .
    ניתוח לא מסובך שאורך זמן לא רב .וזה גם חוזר
    אז לפני שאתה מפספס את הרכבת ותפגע בפוריות שלך
    צא מיד וטובה שעה אחת קודם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שלי פסטרנק כץ
    03/09/2009


    לפני הכל אני חייבת לציין ששמחתי לגלות את התשובות החמות והפלאות שקבלת כאן, ובכלל את המודעות שלך לעניין ומהירות התגובה שגרמה לך לגשת מיד לרופא ולא להזניח. חשוב במיוחד.

    נכון, לפעמים המחסום בלספר משהו מהסוג הזה הופך את העניין לגדול הרבה יותר ממה שהוא באמת, כך שאם כבר פעלת בדרך הכי נכונה שאפשר אין סיבה שזה יהיה מה שיעצור אותך.
    מה גם שאתה מספר על פתיחות עם אמא.

    אני מקווה שהתשובות שלפני כבר גרמו לך לספר אבל אם טרם סיפרת, אוסיף שמה שנראה לך מביך או מבייש נראה אחרת לגמרי בעיני ההורים שלך שדואגים קודם כל לבריאותך.


    מסתבר שכשליש מהגברים בעולם סובלים מוריקוצל שזה בעצם התנפחות כלי דם בתוך האשך, ובעזרת ניתוח פשוט ולא מסובך ניתן לפתור את הבעיה.

    ספר לאמא שבזמן המקלחת הרגשת לאחרונה תחושה מוזרה באיזור האשכים וניגשת לרופא כדי לברר.. אין לי ספק שגם היא תהיה מלאת הערכה על כך שעשית את הדבר הנכון כך שמכאן והלאה הדרך תהיה פשוטה הרבה יותר משחשבת.


    המון המון בהצלחה! ורק בריאות!

    ספר לנו איך הסתיים הסיפור... כדי לחזק גם אחרים (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו